pietrek_g Zgłoś #1481 Napisano 25 Kwietnia 2016 Może układ zasyfiony. Dysza dławiąca przytkana. Poza tym błędem autodiagnoza innych błędów nie wskazuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #1482 Napisano 25 Kwietnia 2016 Może układ zasyfiony. Dysza dławiąca przytkana. Poza tym błędem autodiagnoza innych błędów nie wskazuje? Dysza dławiąca, wentylator, osuszacz wymienione rok temu, brak opiłków w układzie, żadnych innych błędów nie ma, a i ostatnio jak skasowałem 4FA to się na razie nie pojawił, ciepłe powietrze leci bez problemów, zimne z zewnątrz także choć nie sprawdzałem jaką ma temp na wylocie jak wrzucę LO nie mam termometru takiego do nawiewu. Chyba wejdę do środka wyciągnę ten silniczek V68 i sprawdzę ręcznie jak będzie się zachowywał, mam jeszcze 2 w zapasie. Nie wiem jeszcze jak sprawdzić wydajność sprężarki bo może umiera. Rok temu jak mi robili serwis i uzupełniali czynnik to ciśnienie było w normie coś ok 10-15 barów chyba, a przed wymianą wentylatora nawet rosło do 25 barów, ale to z uwagi na brak chłodzenia przez wentylator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1483 Napisano 25 Kwietnia 2016 Musiałbyś jechać na serwis klimy ponownie i przy nabijanie niech zmierzą ciśnienie jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #1484 Napisano 25 Kwietnia 2016 Musiałbyś jechać na serwis klimy ponownie i przy nabijanie niech zmierzą ciśnienie jeszcze raz. On tak chłodził już zaraz po nabiciu więc i sprawdzeniu ciśnienia, stąd zakładam że przyczyna może być inna. Widziałem opis na ETCE że klapka V68 jest klapką regulacji temperatury więc może coś tam się przycina i powietrze owiewa jednak wymiennik ciepła po przejściu przez parownik. Klima była też rok temu czyszczona i ozonowana. Parę z szyb zbiera ładnie ale z chłodzeniem mam od zeszłego sezonu problem, a zbliża się gorące lato więc muszę coś poradzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1485 Napisano 25 Kwietnia 2016 No to wygrzebuj silniczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #1486 Napisano 25 Kwietnia 2016 No to wygrzebuj silniczek. Dzięki, jak coś wymodzę to podzielę się wiedzą oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1487 Napisano 25 Kwietnia 2016 Ja swoją w zeszłym roku reanimowałem ale od nadmiaru wiedzy głowa nie boli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #1488 Napisano 25 Maja 2016 Wymontowałem silniczek od regulacji temperatury i nie on jest winien. Rurka od klimy która powinna być zimna jest ledwie chłodna więc albo czynnik (jego brak) albo kompresor (zaworek rozprężny był 2 lata temu nowy). Dwa lata temu chłodziła klima że aż Arktyka się robiła, a teraz nic. Muszę chyba sprawdzić ciśnienie H i L żeby zobaczyć czy kompresor nie umarł przypadkiem. Zakładam że zbadanie ciśnienia następuje po nabiciu klimy więc czeka mnie nabijanie pełne. Czy coś jeszcze sugerujecie sprawdzić? Aha rok temu był nabijany czynnik z kontrastem więc pewnie przed nabiciem trzeba lampą UV przejrzeć całość - jeżeli się nie mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1489 Napisano 26 Maja 2016 Ja w ciagu prawie 2 lat mialem ubytek 300gr, czyli 50%. Byl zapuszczany kontrast, ale uslyszalem, ze po takim czasie nic sie nie zobaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #1490 Napisano 16 Czerwca 2016 Klima nabita i działa już 2 tygodnie bez zarzutu. Temperatura na kratkach +1,6 stopnia więc chłodzi niesamowicie. Na razie nie zauważyłem spadku wydajności klimy. Znów polubiłem moje auto. Prawdopodobna przyczyna - poprzedni nabijacz klimy zauważył uszkodzony wiatrak klimy co spowodowało wzrost ciśnienia i prawdopodobnie wywalenie części czynnika co było przyczyną słabej wydajności. Po naprawie wiatraka nie nabił po raz kolejny i klima była słaba. Teraz cały czas jeżdżę na trybie AUTO i chłodzi aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1491 Napisano 16 Czerwca 2016 Temperatura na kratkach +1,6 stopniaA przy jakiej temp zewn.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #1492 Napisano 17 Czerwca 2016 A przy jakiej temp zewn.? ok 25 - 27 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1493 Napisano 17 Czerwca 2016 ok 25 - 27 stopni No to ladnie. Mi max do +6C, mimo nabicia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaganilek Zgłoś #1494 Napisano 1 Lipca 2016 Po zrobieniu autodiagnozy wyskoczyły mi następujące błędy czy ktoś może podpowiedzieć co oznaczają bo na forum nie mogę znaleźć. z góry dziekuje za pomoc. 511 21A 313 31d 4b6 306 318 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1495 Napisano 1 Lipca 2016 318 to niskie ciśnienie gazu (prawdopodobnie nieszczelność i brak czynnika), 4b6 to któraś klapa sterująca. - - - - - aktualizacja - - - - - Reszta to pytaj wujka Google Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #1496 Napisano 3 Lipca 2016 Panowie, kanały serwisowe Klimatronikâa. passat b5 fl - który kanał mówi o temperaturze z czujnika w panelu klimatronika po lewej stronie?? czy jest to kanał 1 ? Interesuje mnie niezależny od nawiewów odczyt temperatury wewnątrz auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rokko Zgłoś #1497 Napisano 10 Lipca 2016 Potrzebuje pomocy. Klima nie działa nie włącza się kompresor ani wentylator. Przekaźnik jak i bezpieczniki. Czynnik nabity układ sprawdzony Kody błędów climatronic https://youtu.be/MkIoxFMKlRA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1498 Napisano 11 Lipca 2016 Potrzebuje pomocy. Klima nie działa nie włącza się kompresor ani wentylator. Przekaźnik jak i bezpieczniki. Czynnik nabity układ sprawdzony Kody błędów climatronic https://youtu.be/MkIoxFMKlRA Zdaje sie ze kolega nie czytal tematu, w ktorym rozwiazania juz padly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekN Zgłoś #1499 Napisano 13 Lipca 2016 (edytowane) a cuś takiego? Włącznik ciśnienia klimatyzacji F129, brak osprzętu/nie związany ze sprzętem: BŁĄD SPORADYCZNY trza sie przejmować? przejrzałem temat "Kody climatronic" ale nie znalazłem podobnego (albo przeoczyłem) przypadku prosze o wyjaśnienie dziekuje EDIT: znaczy sie znalazłem ale dopisku BŁĄD SPORADYCZNY nie widzę nigdzie z tego co przeczytałem to czujnik należy wymienić ale czy wpierw sprawdzić poziom nabicia klimy? dodam że chłodzi, szału nie ma ale chłodzi.... czy w serwisie klimatyzacji mi to zrobią tzn sprawdzą poziom czynnika chłodzącego? chyba ze to coś innego? helpunku EDIT 2 : błąd wyskoczył przy testowaniu VAGiem Edytowane 13 Lipca 2016 przez marekN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1500 Napisano 13 Lipca 2016 Włącznik ciśnienia klimatyzacji F129, brak osprzętu/nie związany ze sprzętem: BŁĄD SPORADYCZNY trza sie przejmować? przejrzałem temat "Kody climatronic" ale nie znalazłem podobnego (albo przeoczyłem) przypadku https://www.google.pl/search?q=F129&oq=F129&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=F129+blad Pierwszy link z gory i rozwiazano problem. A jesli to za malo to podjechac, zadzwonic do serwisu klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach