Kuj0n Zgłoś #1401 Napisano 12 Grudnia 2014 ja nie mam problemu z dogrzewaniem silnika bo przejezdzam kilka km i mam te 90 stopni, tylko chodzi mi o to czy ta różnica temp na zegarach i klimatroniku może wynikać z tego że czujnik pada ? Z tego co wiem to jedno i drugie jest obsługiwane z jednego czujnika który jest czteropinowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #1402 Napisano 14 Grudnia 2014 Koledzy pytam ponownie czy w na poszczególnych kanałach climatronika można gdzieś odczytać temperaturę skrzyni automatycznej????? Jesli nie to jaki prosty program polecacie z kablem do kompa lub coś z bluetoothem na androida żeby w czasie na bieżąco podglądać temperaturę skrzyni automatycznej..?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #1403 Napisano 15 Grudnia 2014 witam jaki nr kanału odpowiada za pokazywanie temp. cieczy chłodzącej chodzi mi sprawdzenie z rana czujnika G62 i G2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #1404 Napisano 16 Grudnia 2014 ale kolega bodino podał nr. kanału na Vag-u czy przez klimatronic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #1405 Napisano 17 Grudnia 2014 a przez klimatronic da rade jakoś sprzawdzić temp cieczy chodzi mi o czujnik G2 i G62 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #1406 Napisano 17 Grudnia 2014 na pierwszej stronie masz wszystko napisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzichu23 Zgłoś #1407 Napisano 23 Grudnia 2014 Witam mój problem jest całkiem inny ponieważ po włączeniu zapłony na wyświetlaczu pokazuje się temperatura ujemna (-51) i samochód grzeje jak szalony dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów temperatura wskakuje na odpowiednią wartość. Jaka może być przyczyna takiej wariacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1408 Napisano 23 Grudnia 2014 Ale gdzie - na panelu od klimy? To masz walnięty czujnik temperatury zewnętrznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzichu23 Zgłoś #1409 Napisano 23 Grudnia 2014 Tak dokładnie na panelu. teraz pytanie czy lepiej oddać samochód do mechanika czy łatwo samemu wymienić. Jeśli możesz kolego opisz położenie czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1410 Napisano 23 Grudnia 2014 Po stronie kierowcy - w komorze silnika - znajdź przewód koloru czarnego, który idzie w dół zderzaka. Ewentualnie zacznij od drugiej strony, czyli w zderzaku z przodu - poszukaj wpietego termometru. No i wpisz w google albo w forumową szukajke - czujnik G-17. To zobaczysz czego szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #1411 Napisano 10 Stycznia 2015 Nowy dużo kosztuje. Spróbuj go wskrzesić . Ostatnio sam wszystkie naprawiałem. Troszkę czasu i chęci oraz kontakt do styków i będzie śmigał dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #1412 Napisano 11 Stycznia 2015 Wiem ale chce kupić na alledrogo na spokojnie go zrobić i tylko podmienić bo w aucie moze tez okazać sie ze nie da sie zrobić i będę zmuszony wszystko składać od nowa a po co jak wsadzę dobry działający , i właśnie nie wiem jaki kupic powiem tak: na 99% wyciagniesz i go uleczysz bez kupowania innego. Numer silniczka musisz poszukac w ETKA - ja nie posiadam. Jesli chcesz opis wyjecia pisz na PW-podaj maila to Ci podeslę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejb Zgłoś #1413 Napisano 23 Stycznia 2015 Witam. Mam problem z ogrzewaniem mianowicie ciepłe powietrze z nadmuchu zależne jest od obrotów silnika. Na wolnych mimo ustawionej temu na hi leci zimne podczas jazdy i przyspieszenia tez jedynie od czasu do czasu ze stałymi obrotami jest ciepłe. Kody z climatronic to 4f9. Wymieniona nagrzewnica termostat uszczelka pod głowicą rok temu. Co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1414 Napisano 23 Stycznia 2015 Pompa wody - wirnik się ukręcił :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejb Zgłoś #1415 Napisano 23 Stycznia 2015 Pompa wody - wirnik się ukręcił :hmm Hmm rozrząd i pompa wody wymienione również i dodam że przed wymianą również występowały te objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1416 Napisano 23 Stycznia 2015 To musisz sprawdzić, czy klapka otwiera się i zamyka w całym zakresie ruchu. Dodatkowo w klimatroniku zobaczyc, jakie są wartości wychylenia podawane. Maxymalne wychylenie, to powinno wskazywać 255. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1417 Napisano 24 Stycznia 2015 Przecież pisał, ze wymienił :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1418 Napisano 24 Stycznia 2015 A prosty test zrobil kolega? Na zapalonym silniku sciagnac waz doplywowy do nagrzewnicy. Jak slabo leci, to prawdopodobnie pompa walnieta, a jak leci, to zalozyc spowrotem i powtorzyc czynnosc z drugim wezem. Jak nie leci, albo slabo leci to nagrzewnica trafiona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #1419 Napisano 24 Stycznia 2015 Kody z climatronic to 4f9 Odpowiednik tego błędu do 01273: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01273 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=62164 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1420 Napisano 24 Stycznia 2015 Wymieniona nagrzewnica termostat uszczelka pod głowicą rozrząd i pompa wody wymienione również A prosty test zrobil kolega?slabo leci, to prawdopodobnie pompa walnieta, a jak leci, to zalozyc spowrotem i powtorzyc czynnosc z drugim wezem. Jak nie leci, albo slabo leci to nagrzewnica trafiona. Przecież ma to wszystko wymienione :bry2 Czytaj ze zrozumieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach