Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość santok

Witam klimatronik posiada funkcje zamknięty obieg do czego to ma służyć , jakie jest jej przeznaczenie i czemu jedna kratka z dwóch jakie ma klimatronik widać że jest używana .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sama nazwa mówi obieg zamknięty czyli wewnętrzny, klima nie zasysa powietrza z zewnątrz i szyciej na przykład może je zchłodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Climatronic zasysa powietrze lewą kratka (tu się zbiera kórz) aby sprawdzić temp. i wydmuchuje je prawą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Climatronic zasysa powietrze lewą kratka (tu się zbiera kórz) aby sprawdzić temp. i wydmuchuje je prawą.

 

Climatronik zasysa powietrze lewą kratką w panelu tylko w wersji z kierownicą z lewej strony; prawą kratką zasysa powietrze w Angolach (pomiar temperatury wnętrza sensorem G56).:)

 

---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:49 ----------

 

Witam klimatronik posiada funkcje zamknięty obieg do czego to ma służyć , jakie jest jej przeznaczenie .

 

Obieg wewnętrzny powinieneś włączyć np. podczas przejazdu przez tunel (wentylacja nie wciąga do wnętrza spalin z zewnątrz).:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podczas przejazdu przez tunel (wentylacja nie wciąga do wnętrza spalin z zewnątrz).

Albo jak nam się trafi jadący przed nami pasek kopcący na niebiesko :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo jak nam się trafi jadący przed nami pasek kopcący na niebiesko :D

 

:D Adam przecież Passki nie kopcą; szczególnie na niebiesko.;) ...Das Auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BPkon

Witam, wie ktoś może jak sprawdzić błędy w klimie 2-u strefowej?

(jakie klawisze trzeba wcisnąć, próbowałem już kilku tu opisanych opcji i nie działa).

A po załaczeniu miga przez jakiś czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błąd 318 - wyświetli się również jak jest uszkodzony któryś z przewodów klimatyzacji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam taki dziwny objaw że jak wyłączę Climatronica (OFF) to i tak przez kratki leci cieple powietrze? Czy to jakaś usterka?

 

Test Climatronica wskazał następujące błędy

4FA siłownik klapy obiegu wewnętrznego (?)

513

025B Stellmotor für Fußr/Defrost-Klappe 0x25

 

Druga sprawa to za nic w świecie nie chce mi zadziałać kombinacja:

"Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. "

 

Jest jakaś inna kombinacja żeby climatronikiem sprawdzić np temp płynu chłodzącego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Dziś w trakcie wymiany oleju sprawdziłem podłączenie prądu do sprężarki i wyszło,że nie dochodzi. Auto było na chodzie,klima ustawiona na AUTO czyli kompresor powinien pracować. Pytanko: gdzie szukać tego prądu? Czy szukać po przewodach,czy sprawdzić f129? z góry dzięki;)

po diagnozie wyskakuje błąd 513 00

Edytowane przez spidi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest AUTO to kompresor się wyłącza jak temp wewnątrz będzie taka jaką ustawiłeś.

Może akurat trafiłeś na moment w którym sterownik odłączył sprężarkę.

Jak dobrze pamiętam to jest jedna kostką od kabla do sprężarki przy niej samej a druga obok zbiorniczka z płynem do wspomagania (sprawdź czy tu masz napięcie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę jeszcze tam:) dzięki,kompresor nie działa od kiedy mam to auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak jest AUTO to kompresor się wyłącza jak temp wewnątrz będzie taka jaką ustawiłeś

Skad ta informacja???

Z tego wynika, ze w zimie (temp. zewn powyzej 4C) jak masz na AUTO i dasz np 20C to sprezarka nie powinna sie zalaczyc bo ona schladza a nie podgrzewa. A w rzeczywistosci bedzie dzialac caly czas.

 

 

Przestudiuj dokladnie forum, a sie dowiesz ze kompresor chodzi gdy na klimatroniku jest AUTO albo puste pole. Nie dziala gdy jest OFF, ECON albo temp zewn. ponizej 4C.

 

---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:22 ----------

 

Mam taki dziwny objaw że jak wyłączę Climatronica (OFF) to i tak przez kratki leci cieple powietrze? Czy to jakaś usterka?

 

Sprawdz czy wentylator nawiewu reaguje na nastawy climatronica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakos nigdy nie zuwazylem zeby sprezarka sama sie wylaczala po osiagnieciu zadanej temp. Jedyny chyba przypadek gdy na drugim biegu przyspieszam z wolnych obrotow to czuc wylaczenie i ponowne zalaczenie sie sprezarki. Poza tym z wypowiedzi wielu uzytkownikow wynika to co wyzej napisalem.

Wylaczenie byloby widoczne po chwilowym zuzyciu paliwa na biegu jalowym. U mnie w upalne dni dochodzi do 1,3L, w mniej upalne ok 0,8L. Bez klimy 0,5-0,6L.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może mi ktoś powiedzieć co to za błąd 26b(lub coś takiego)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26b
czy 25b?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

noo 25b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
noo 25b
Kolego wyszukiwarka nie gryzie.

25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafał0305

Witam wszystkich , proszę o polecenie jakiegoś dobrego serwisu klimatyzacji w okolicach Jasło , Krosno itp. W maju uzupełniłem czynnik w klimatroniku i działał dwa dni :mad:, po udaniu się do już do innego serwisu uzupełnieniu czynnika i wymianie zaworka było ok dopóki dwa tygodnie temu nie nastąpiła seria awarii. Najpierw klimatyzacja miała niską wydajność , słabo chłodziła po 15 minutach poszedł dym przez kratki nawiewu i po klimie :mad: na zewnątrz 30 C. Diagnoza - wentylator padł , po wymianie wentylatora klima działała poprawnie przez około 1-2 tygodnie po czym znowu czarny dym z kratek nawiewu i koniec , nie załączam klimy bo boję się że coś się bardziej zepsuje. Zanim się udam do jakiegoś serwisu może ktoś miał podobną sytuacje u siebie , chciałbym mniej więcej coś wiedzieć co mogło się zepsuć zanim serwisie będą mi ściemniać ,, może to.. może tamto ..." zastanawia mnie ten dym z kratek nawiewu , nie było czuć zapachu spalenizny . Zgóry dzięki za rzeczowe odpowiedzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności