Gość santok Zgłoś #181 Napisano 1 Lipca 2009 Witam klimatronik posiada funkcje zamknięty obieg do czego to ma służyć , jakie jest jej przeznaczenie i czemu jedna kratka z dwóch jakie ma klimatronik widać że jest używana . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #182 Napisano 1 Lipca 2009 Jak sama nazwa mówi obieg zamknięty czyli wewnętrzny, klima nie zasysa powietrza z zewnątrz i szyciej na przykład może je zchłodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #183 Napisano 1 Lipca 2009 Climatronic zasysa powietrze lewą kratka (tu się zbiera kórz) aby sprawdzić temp. i wydmuchuje je prawą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #184 Napisano 1 Lipca 2009 Climatronic zasysa powietrze lewą kratka (tu się zbiera kórz) aby sprawdzić temp. i wydmuchuje je prawą. Climatronik zasysa powietrze lewą kratką w panelu tylko w wersji z kierownicą z lewej strony; prawą kratką zasysa powietrze w Angolach (pomiar temperatury wnętrza sensorem G56). ---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:49 ---------- Witam klimatronik posiada funkcje zamknięty obieg do czego to ma służyć , jakie jest jej przeznaczenie . Obieg wewnętrzny powinieneś włączyć np. podczas przejazdu przez tunel (wentylacja nie wciąga do wnętrza spalin z zewnątrz). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #185 Napisano 1 Lipca 2009 podczas przejazdu przez tunel (wentylacja nie wciąga do wnętrza spalin z zewnątrz). Albo jak nam się trafi jadący przed nami pasek kopcący na niebiesko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #186 Napisano 1 Lipca 2009 Albo jak nam się trafi jadący przed nami pasek kopcący na niebiesko Adam przecież Passki nie kopcą; szczególnie na niebiesko. ...Das Auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BPkon Zgłoś #187 Napisano 1 Lipca 2009 Witam, wie ktoś może jak sprawdzić błędy w klimie 2-u strefowej? (jakie klawisze trzeba wcisnąć, próbowałem już kilku tu opisanych opcji i nie działa). A po załaczeniu miga przez jakiś czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #188 Napisano 2 Lipca 2009 błąd 318 - wyświetli się również jak jest uszkodzony któryś z przewodów klimatyzacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #189 Napisano 15 Lipca 2009 Witam Mam taki dziwny objaw że jak wyłączę Climatronica (OFF) to i tak przez kratki leci cieple powietrze? Czy to jakaś usterka? Test Climatronica wskazał następujące błędy 4FA siłownik klapy obiegu wewnętrznego (?) 513 025B Stellmotor für Fußr/Defrost-Klappe 0x25 Druga sprawa to za nic w świecie nie chce mi zadziałać kombinacja: "Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. " Jest jakaś inna kombinacja żeby climatronikiem sprawdzić np temp płynu chłodzącego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #190 Napisano 15 Lipca 2009 (edytowane) Witam wszystkich. Dziś w trakcie wymiany oleju sprawdziłem podłączenie prądu do sprężarki i wyszło,że nie dochodzi. Auto było na chodzie,klima ustawiona na AUTO czyli kompresor powinien pracować. Pytanko: gdzie szukać tego prądu? Czy szukać po przewodach,czy sprawdzić f129? z góry dzięki;) po diagnozie wyskakuje błąd 513 00 Edytowane 15 Lipca 2009 przez spidi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #191 Napisano 15 Lipca 2009 Jak jest AUTO to kompresor się wyłącza jak temp wewnątrz będzie taka jaką ustawiłeś. Może akurat trafiłeś na moment w którym sterownik odłączył sprężarkę. Jak dobrze pamiętam to jest jedna kostką od kabla do sprężarki przy niej samej a druga obok zbiorniczka z płynem do wspomagania (sprawdź czy tu masz napięcie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #192 Napisano 15 Lipca 2009 sprawdzę jeszcze tam:) dzięki,kompresor nie działa od kiedy mam to auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #193 Napisano 15 Lipca 2009 Jak jest AUTO to kompresor się wyłącza jak temp wewnątrz będzie taka jaką ustawiłeś Skad ta informacja??? Z tego wynika, ze w zimie (temp. zewn powyzej 4C) jak masz na AUTO i dasz np 20C to sprezarka nie powinna sie zalaczyc bo ona schladza a nie podgrzewa. A w rzeczywistosci bedzie dzialac caly czas. Przestudiuj dokladnie forum, a sie dowiesz ze kompresor chodzi gdy na klimatroniku jest AUTO albo puste pole. Nie dziala gdy jest OFF, ECON albo temp zewn. ponizej 4C. ---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:22 ---------- Mam taki dziwny objaw że jak wyłączę Climatronica (OFF) to i tak przez kratki leci cieple powietrze? Czy to jakaś usterka? Sprawdz czy wentylator nawiewu reaguje na nastawy climatronica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #194 Napisano 15 Lipca 2009 Skad ta informacja??? Polecam lekturę http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40063 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #195 Napisano 16 Lipca 2009 Polecam lekturęhttp://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40063 Jakos nigdy nie zuwazylem zeby sprezarka sama sie wylaczala po osiagnieciu zadanej temp. Jedyny chyba przypadek gdy na drugim biegu przyspieszam z wolnych obrotow to czuc wylaczenie i ponowne zalaczenie sie sprezarki. Poza tym z wypowiedzi wielu uzytkownikow wynika to co wyzej napisalem. Wylaczenie byloby widoczne po chwilowym zuzyciu paliwa na biegu jalowym. U mnie w upalne dni dochodzi do 1,3L, w mniej upalne ok 0,8L. Bez klimy 0,5-0,6L. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macialo Zgłoś #196 Napisano 17 Lipca 2009 może mi ktoś powiedzieć co to za błąd 26b(lub coś takiego)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #197 Napisano 17 Lipca 2009 26b czy 25b? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macialo Zgłoś #198 Napisano 17 Lipca 2009 noo 25b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #199 Napisano 17 Lipca 2009 noo 25bKolego wyszukiwarka nie gryzie. 25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafał0305 Zgłoś #200 Napisano 18 Lipca 2009 Witam wszystkich , proszę o polecenie jakiegoś dobrego serwisu klimatyzacji w okolicach Jasło , Krosno itp. W maju uzupełniłem czynnik w klimatroniku i działał dwa dni , po udaniu się do już do innego serwisu uzupełnieniu czynnika i wymianie zaworka było ok dopóki dwa tygodnie temu nie nastąpiła seria awarii. Najpierw klimatyzacja miała niską wydajność , słabo chłodziła po 15 minutach poszedł dym przez kratki nawiewu i po klimie na zewnątrz 30 C. Diagnoza - wentylator padł , po wymianie wentylatora klima działała poprawnie przez około 1-2 tygodnie po czym znowu czarny dym z kratek nawiewu i koniec , nie załączam klimy bo boję się że coś się bardziej zepsuje. Zanim się udam do jakiegoś serwisu może ktoś miał podobną sytuacje u siebie , chciałbym mniej więcej coś wiedzieć co mogło się zepsuć zanim serwisie będą mi ściemniać ,, może to.. może tamto ..." zastanawia mnie ten dym z kratek nawiewu , nie było czuć zapachu spalenizny . Zgóry dzięki za rzeczowe odpowiedzi . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach