Gość Grzesiek_mx Zgłoś #1081 Napisano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Witam znalazłem opis do climatronika z menu serwisowym 78 pozycji, ale w języku niemieckim. Czy może ktoś może ten dokument fachowo przetłumaczyć? http://chomikuj.pl/Grzesiek_MX/Dokumenty/Climacodes_Octavia-de,1372274002.pdf Edytowane 26 Stycznia 2012 przez Grzesiek_mx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacek089 Zgłoś #1082 Napisano 31 Stycznia 2012 Witam. u mnie coś jest nie tak bo pokazuje brak błędów i w ogolę nie leci cieple powietrze czy sie ustawi temp 29 stopni czy 20 to powietrze z nawiewu leci takie same a temp silnika jest 90 i stan płynu tez jest na maksa wiec o co chodzi ?? pomoże ktoś z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #1083 Napisano 1 Lutego 2012 Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. u mnie w passacie 3B nie działa, może jest jakiś inny sposób ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #1084 Napisano 5 Lutego 2012 panowie czujnik G62 ktory to kanal w klimatroniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #1085 Napisano 7 Lutego 2012 czy jest taka mozliwosc.ponawiam pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #1086 Napisano 7 Lutego 2012 zależy od klimatronika ale z regóły w naszych to 45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #1087 Napisano 7 Lutego 2012 u mnie w passacie 3B nie działa, może jest jakiś inny sposób ?? kolego naciśnij jednocześnie prędkość wiatraka mniej-temperatura zimniejsza-ECON i włączy sie Tryb Diagnostyczny ---------- Dodano o 21:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:00 ---------- u mnie w passacie 3B nie działa, może jest jakiś inny sposób ?? kolego naciśnij jednocześnie prędkość wiatraka mniej+temperatura zimniejsza+ECON i włączy sie Tryb Diagnostyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #1088 Napisano 9 Lutego 2012 Witam, mam pytanie odnosnie klimatronika, poniewaz nie do konca jestem pewien czy działa u mnie poprawnie. Mianowicie po naciśnieciu nawiewu na nogi i twarz, wieje tylko na twarz. Natomiast po wybraniu samych nóg ogrzewa tę część dobrze, jednak z nawiewów centralnych na desce rozdzielczej wieje delikatnie ogrzewając dłonie. Czy to jakaś anomalia, jeśli tak to czy da się zmienić ustawienia? Zależałoby mi aby po wybraniu nawiewów na nogi i twarz ogrzewania działało po równo właśnie w tych częsciach a nie tylko jak w moim wypadku załączało górną opcję. Dodam, że wybierając selektywnie każdą z opcji nawiewu, działają prawidłowo. Jedynie łącząc różne opcje zachowuje się dziwnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #1089 Napisano 10 Lutego 2012 Witam, mam pytanie odnosnie klimatronika, poniewaz nie do konca jestem pewien czy działa u mnie poprawnie. Mianowicie po naciśnieciu nawiewu na nogi i twarz, wieje tylko na twarz. Natomiast po wybraniu samych nóg ogrzewa tę część dobrze, jednak z nawiewów centralnych na desce rozdzielczej wieje delikatnie ogrzewając dłonie. Czy to jakaś anomalia, jeśli tak to czy da się zmienić ustawienia?Zależałoby mi aby po wybraniu nawiewów na nogi i twarz ogrzewania działało po równo właśnie w tych częsciach a nie tylko jak w moim wypadku załączało górną opcję. Dodam, że wybierając selektywnie każdą z opcji nawiewu, działają prawidłowo. Jedynie łącząc różne opcje zachowuje się dziwnie. wszystko u Ciebie jest dobrze, nawiew na wprost ma jak by najwieksza sile i przy ustawieniu go i np na nogi to 80% powietrza bedzie lepiało na wprost, dlatego jak chcesz grzac sobie nogi to lepiej wziac nawiew na szybe i na nogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #1090 Napisano 10 Lutego 2012 znalazlem takie cos o klimatroniku http://www.climatronic.pl/vw-passat-b5-climatronic-menu-serwisowe/ szukajac co jest na kanale 23 w climatroniku ktory ma tylko 45 kanałów i wychodzi ze na 23 kanale jest wartość temperatury płynu chłodniczego czyli to co zauwazylem u sobie szukajac tej temperatury na climatroniku i rano jak temp na zewnatrz jest -10stopni to na tym kanale tez kolo tego nie tak jak maja niektorzy na kanale chyba 44 ze min wartosc to 4 stopnie. Moze mozna to jakos przykleic na pierwsza strone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #1091 Napisano 10 Lutego 2012 pojawił mi sie błąd 214 co on oznacza ? ponoć cośz zasilaniem, ale co dokładnie i jak sie za to zabrać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #1092 Napisano 10 Lutego 2012 pojawił mi sie błąd 214 co on oznacza ? ponoć cośz zasilaniem, ale co dokładnie i jak sie za to zabrać ?? Bez obrazy, ale na pierwszej stronie tego tematu jest odpowiedź na Twoje pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #1093 Napisano 11 Lutego 2012 wszystko u Ciebie jest dobrze, nawiew na wprost ma jak by najwieksza sile i przy ustawieniu go i np na nogi to 80% powietrza bedzie lepiało na wprost, dlatego jak chcesz grzac sobie nogi to lepiej wziac nawiew na szybe i na nogi Dzięki. Właśnie o to mi chodziło. Nie mogłem nigdzie w dokumentacji namierzyć priorytetów i orientacyjnych stosunków skali nawiewu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k.weiss Zgłoś #1094 Napisano 11 Lutego 2012 Climatronic dmucha chłodnym powietrzem (choć temperatura jest ustawiona na max). Sprawdziłem błędy wyświetliło mi combo: 25b 02 4f8 4fa 214 Aku dobre, błędy zresetowane, po ponownym sprawdzeniu wyświetla 444 (czyli ok), nadal dmucha chłodnym powietrzem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #1095 Napisano 11 Lutego 2012 Bez obrazy, ale na pierwszej stronie tego tematu jest odpowiedź na Twoje pytanie Wiem co pisze na pierwszej stronie, czytałem to i jakoś tyle co tam pisze to napisałem ze moze chodzić o cośz pradem, ale co dokładnie, tam pisze o przekaźniku ale gdzie on jest do czego on jest jak go wymienić jak on wygląda. Za wiele nie ma na pierwszej stronie o tym błędzie, aha i nie obrazam sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #1096 Napisano 11 Lutego 2012 Wiem co pisze na pierwszej stronie, czytałem to i jakoś tyle co tam pisze to napisałem ze moze chodzić o cośz pradem, ale co dokładnie, tam pisze o przekaźniku ale gdzie on jest do czego on jest jak go wymienić jak on wygląda. Za wiele nie ma na pierwszej stronie o tym błędzie, aha i nie obrazam sie A to czytałeś 0214 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie (lub przekaźnik J317 w TDI)miernik w łapki i sprawdź napięcie aku. Naładuj aku i skasuj błąd, sprawdź ponownie błędy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #1097 Napisano 12 Lutego 2012 Climatronic dmucha chłodnym powietrzem (choć temperatura jest ustawiona na max).Sprawdziłem błędy wyświetliło mi combo: 25b 02 4f8 4fa 214 Aku dobre, błędy zresetowane, po ponownym sprawdzeniu wyświetla 444 (czyli ok), nadal dmucha chłodnym powietrzem. przyczyna moze byc inna niz climatronic i raczej tak jest, poczytaj na forum, jest wiele tematow o ogrzewaniu i dlaczego nie dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #1098 Napisano 12 Lutego 2012 A to czytałeś Zamieszczone przez makeć 0214 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie (lub przekaźnik J317 w TDI) miernik w łapki i sprawdź napięcie aku. Naładuj aku i skasuj błąd, sprawdź ponownie błędy. Pozdrawiam Czytałem, ale przy tych temperaturach cieżko sprawdzić aku, chociaż jest naładowany na max, bląd jest za każdym razem. Co do przekaźnika hmm nie sprawdziłem bo dopiero wczoraj dostałem siędo garażu po 2ch tygodniach bo zamek sie zablokował, Inne pytanie gdzie ten przekaznik i jak go sprawdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fildo Zgłoś #1099 Napisano 14 Lutego 2012 Czy jest jeszcze inna kombinacja klawiszy by wejść w tryb diagnostyczny? próbowałem wentylator większa prędkość+ niebieski temperatura+econ 2.sposób przycisk recyrkulacji+górny nawiew bez efektu Dodam że autodiagnostyka recyrkulacja+econ+zapłon działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #1100 Napisano 14 Lutego 2012 Czy jest jeszcze inna kombinacja klawiszy by wejść w tryb diagnostyczny? próbowałemwentylator większa prędkość+ niebieski temperatura+econ wentylator mniejsza prędkość +niebieski temperatura+econ u mnie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach