darecki_M Zgłoś #41 Napisano 2 Maja 2010 (edytowane) Przednie prawe tę rączkę za którą łapiemy jak zmykamy drzwi. Dla niektórych to sparawa oczywista, ale dla tych co nie mają wiedzy to informuję, że ta rączka ma od spodu boczku dwa wkręty na śrubokręt krzyżak.I nie próbujcie jej szarpać po odkręceniu tylko tych dwóch śrub pod zaślepką.Bo na dobre to na pewno nikomu nie wyjdzie. KONIEC Edytowane 2 Maja 2010 przez darecki_M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #42 Napisano 5 Września 2011 Witam Drzwi kierowcy za nic niechcą się otworzyć. Rygiel jest caly czas na dole, przy prubie włączania i wyłaczania centralnego tylko delikatnie drży. prubowałem chyba wszystkiego co na forum, tzn. - odpiłem linke klamki zewnętrznej, ćwiczyłem różnego rodzaju uderzenia w poszczególne miejsca, różne kombinacje ciągnięcia za klamki i rygiel, itp. Dziś wkońcu zabrałem się i ściągnołem cudem boczek, wytargałem blache z mechanizmem szyby. I w drzwiach został sam zamek który nie chce otworzyć drzwi, pieściłem go z każdej strony ale za nic nie chce ulegnąć. Prosze o pilną pomoc !!! ---------- Post added at 19:42 ---------- Previous post was at 18:30 ---------- macie pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość giena hramada Zgłoś #43 Napisano 7 Września 2011 Miałem podobną sytuację tylko z prawej strony Myślałem ,że nawalił zamek. A była przyczyna w pudełku pod nogami kierowcy t.z. komfort Trzeba podważyć plastykową lewą tapicerkę i wyciągnąć plastykowe pudełko Otworzyć i sprawdzić czy przewody przypadkiem nie zielonawe Jeżeli tak to trzeba brać lutownice i na nowo przylutowywać zgniłą rdzawą instalację elektryczną i po problemie. Ja zapłaciłem dla elektryka za to 150zł. ---------- Post added at 18:57 ---------- Previous post was at 18:47 ---------- Nie wiem jak zdjąć klamkę lewych przednich drzwi w B5 1998 rocznik. Wiem, że odkręciłem śrubę do końca, ale nic na razie nie daję. Na szrocie chłopak wytłumaczył ,że trzeba śrubę zakręcić w średnią pozycję i lekko podważać szukając odpowiedniej pozycji. Może ktoś mi wytłumaczy? Albo lepiej ,żeby zdjęcie tej konstrukcji klamki lewej od kierowca mieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #44 Napisano 7 Września 2011 Nie wiem jak zdjąć klamkę lewych przednich drzwi w B5 1998 rocznik. Sama klamka i całe drzwi Z lewej strony wiadomo - tak samo jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielo Zgłoś #45 Napisano 7 Września 2011 niedawno przerabiałem podobny problem i nie mogłem otworzyć drzwi.Powodem było zakleszczenie się zapadki zamka ,która zatrzaskuje się na tym "bolcu"przykręconym w słupku.Ta zapadka-zatrzask jest w plastikowej powłoce która się wytarła,zawineła i zablokowała ruch zapadki.3godz.dłubania na przemian lanie oleju i wd40 pomogło.Potem wyjąłem zamek i wydarłem resztę tej "okleiny", wyczyściłem,nasmarowałem i jak na razie 3mies. działa.Teraz przy zamykaniu słychać lekki trzask zamka jak w starym mercu. Mam nadzieję ,iż opis choć nie z fachowym nazewnictwem troszkę pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gutek Zgłoś #46 Napisano 7 Stycznia 2016 (edytowane) odkopałem temat, może ktoś miał podobny problem, a mianowicie po kilkudniowym pozostawieniu paska na mrozie (zwykle nocuje w garażu) po otwarciu pilotem centralny otwiera wszystkie drzwi prócz kierowcy... "dzyndzel" w drzwiach ani drgnie jakiś czas temu (nawet w lato) kilkukrotnie zdarzało się, że przy zamykaniu drzwi kierowcy nie chciały się zamykać z pilota. Musiałem parę razy "ręcznie" poruszać dzyndzlem w góre i w w dół i dopiero chciał się zamknąć pilotem. od czego zacząć próbę otwarcia drzwi? (wkładka oczywiście nigdy nie używana, więc otwarcie kluczem nie ma szans) w czym może być problem? Edytowane 7 Stycznia 2016 przez gutek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
w0jta5 Zgłoś #47 Napisano 8 Stycznia 2016 Podbijam. Mam to samo... :smutek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #48 Napisano 8 Stycznia 2016 łamak i przekręcenie zamka. To są właśnie konsekwencje ignorowania niedomagań zamka. Nauczka na przyszłość. Powinieneś cieszyć się, że to nie tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #49 Napisano 8 Stycznia 2016 Po otwarciu tylnych drzwi nie będzie przypadkiem dostępu do śruby blokującej wkładkę? Wtedy ją wyciągasz i jazda, nic nie łamiesz... Warto też ogrzać auto w garażyku, może jakiś lut niedomaga i silnik w zamku nie dostaje napięcia... Zawsze to prostsza i tańsza opcja niż coś rwać, łamać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KubaS1888 Zgłoś #50 Napisano 5 Marca 2016 Skoro odgrzaliście temat,ja nie będę zakładał nowego.Też miałem/mam problem z otwarciem przednich drzwi od strony kierowcy od wewnątrz.Normalnie otwierały się klamką zewnętrzną.Centralny sprawny.Po zdjeciu boczka okazało się ze nie wytrzymała linka. Zeby dostać sie do drugiego jej końca musiałem zdemontować także blache razem z mechanizmem szyby i zamkiem. Po złożeniu wszystkiego do kupy drzwi otwierały sie zarówno od wewnątrz jak i zewnątrz.Ale tylko do momentu zamknięcia auta centralnym z kluczyka. Po użyciu centralnego klamka zewnetrzna i wewnętrzna nie otwierają drzwi.Ktoś miał podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #51 Napisano 24 Marca 2016 I ja się podepnę. Wczoraj umarła linka od podnoszenia szyb. Rozwarstwiła się. Generalnie po założeniu blachy spowrotem zamek przy zamknięciu auta się zaryglował i nie otwiera się teraz ani z zewnątrz ani od wewnątrz. Odryglowuje się, ale bez reakcji na klamkę. Macie koledzy jakiś pomysł? Bo myślę czy nie rwać zamka na chama i wsadzić inny. Czy podać 12 V na zamek? Ma to sens? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek 78 Zgłoś #52 Napisano 24 Marca 2016 Witam miałem taki przypadek,nie będę się rozpisywał.Otwórz tylne drzwi odkręć śrubę trzymającą zamek,tylko jedną widać. Następnie drucikiem 2mm wygiętym w kont prosty(haczyk)delikatnie powtarzam delikatnie poruszaj,co by sprężynka wskoczyła na swoje miejsce.Krótsza część haczyka nie większa niż 1cm do1.5cm,u mnie pomogło.Po wyjęciu zamka trzeba go rozebrać i przegiąć ową sprężynkę bo zrobi się to samo.Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #53 Napisano 24 Marca 2016 Dzięki, jutro od rana powalczę. Udało mi się odkręcić 2 śruby trzymające zamek ale wiem o którą Tobie chodzi. Nie da rady to zrzucę tylne drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #54 Napisano 25 Marca 2016 Walka trwa. Młotkowanie ani drut nie pomogło. W innym wątku jest o niebieskim i zielonym kablu - ja takich u mnie nie znajduje pod które podpiąć aku na krótko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach