Skocz do zawartości
marcin016

Zatrzaśnięte drzwi od strony kierowcy.

Rekomendowane odpowiedzi

Przednie prawe tę rączkę za którą łapiemy jak zmykamy drzwi. Dla niektórych to sparawa oczywista, ale dla tych co nie mają wiedzy to informuję, że ta rączka ma od spodu boczku dwa wkręty na śrubokręt krzyżak.I nie próbujcie jej szarpać po odkręceniu tylko tych dwóch śrub pod zaślepką.Bo na dobre to na pewno nikomu nie wyjdzie.

KONIEC

Edytowane przez darecki_M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Drzwi kierowcy za nic niechcą się otworzyć. Rygiel jest caly czas na dole, przy prubie włączania i wyłaczania centralnego tylko delikatnie drży. prubowałem chyba wszystkiego co na forum, tzn. - odpiłem linke klamki zewnętrznej, ćwiczyłem różnego rodzaju uderzenia w poszczególne miejsca, różne kombinacje ciągnięcia za klamki i rygiel, itp. Dziś wkońcu zabrałem się i ściągnołem cudem boczek, wytargałem blache z mechanizmem szyby. I w drzwiach został sam zamek który nie chce otworzyć drzwi, pieściłem go z każdej strony ale za nic nie chce ulegnąć. Prosze o pilną pomoc !!!

 

---------- Post added at 19:42 ---------- Previous post was at 18:30 ----------

 

macie pomysły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość giena hramada

Miałem podobną sytuację tylko z prawej strony Myślałem ,że nawalił zamek.

A była przyczyna w pudełku pod nogami kierowcy t.z. komfort

Trzeba podważyć plastykową lewą tapicerkę i wyciągnąć plastykowe pudełko Otworzyć i sprawdzić czy przewody przypadkiem nie zielonawe Jeżeli tak to trzeba brać lutownice i na nowo przylutowywać zgniłą rdzawą instalację elektryczną i po problemie. Ja zapłaciłem dla elektryka za to 150zł.

 

---------- Post added at 18:57 ---------- Previous post was at 18:47 ----------

 

Nie wiem jak zdjąć klamkę lewych przednich drzwi w B5 1998 rocznik. Wiem, że odkręciłem śrubę do końca, ale nic na razie nie daję. Na szrocie chłopak wytłumaczył ,że trzeba śrubę zakręcić w średnią pozycję i lekko podważać szukając odpowiedniej pozycji. Może ktoś mi wytłumaczy? Albo lepiej ,żeby zdjęcie tej konstrukcji klamki lewej od kierowca mieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak zdjąć klamkę lewych przednich drzwi w B5 1998 rocznik.

Sama klamka i całe drzwi :) Z lewej strony wiadomo - tak samo jest :D

 

klamkaizamekdrzwi.jpg

 

drzwipasaerarozebrane.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niedawno przerabiałem podobny problem i nie mogłem otworzyć drzwi.Powodem było zakleszczenie się zapadki zamka ,która zatrzaskuje się na tym "bolcu"przykręconym w słupku.Ta zapadka-zatrzask jest w plastikowej powłoce która się wytarła,zawineła i zablokowała ruch zapadki.3godz.dłubania na przemian lanie oleju i wd40 pomogło.Potem wyjąłem zamek i wydarłem resztę tej "okleiny", wyczyściłem,nasmarowałem i jak na razie 3mies. działa.Teraz przy zamykaniu słychać lekki trzask zamka jak w starym mercu. Mam nadzieję ,iż opis choć nie z fachowym nazewnictwem troszkę pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkopałem temat,

 

może ktoś miał podobny problem, a mianowicie po kilkudniowym pozostawieniu paska na mrozie (zwykle nocuje w garażu) po otwarciu pilotem centralny otwiera wszystkie drzwi prócz kierowcy...

"dzyndzel" w drzwiach ani drgnie

jakiś czas temu (nawet w lato) kilkukrotnie zdarzało się, że przy zamykaniu drzwi kierowcy nie chciały się zamykać z pilota. Musiałem parę razy "ręcznie" poruszać dzyndzlem w góre i w w dół i dopiero chciał się zamknąć pilotem.

 

 

od czego zacząć próbę otwarcia drzwi? (wkładka oczywiście nigdy nie używana, więc otwarcie kluczem nie ma szans)

w czym może być problem?

Edytowane przez gutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podbijam. Mam to samo... :smutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łamak i przekręcenie zamka. To są właśnie konsekwencje ignorowania niedomagań zamka. Nauczka na przyszłość. Powinieneś cieszyć się, że to nie tył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po otwarciu tylnych drzwi nie będzie przypadkiem dostępu do śruby blokującej wkładkę? Wtedy ją wyciągasz i jazda, nic nie łamiesz... Warto też ogrzać auto w garażyku, może jakiś lut niedomaga i silnik w zamku nie dostaje napięcia... Zawsze to prostsza i tańsza opcja niż coś rwać, łamać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro odgrzaliście temat,ja nie będę zakładał nowego.Też miałem/mam problem z otwarciem przednich drzwi od strony kierowcy od wewnątrz.Normalnie otwierały się klamką zewnętrzną.Centralny sprawny.Po zdjeciu boczka okazało się ze nie wytrzymała linka.

20160303_101528.jpg

Zeby dostać sie do drugiego jej końca musiałem zdemontować także blache razem z mechanizmem szyby i zamkiem.

20160304_150047.jpg

Po złożeniu wszystkiego do kupy drzwi otwierały sie zarówno od wewnątrz jak i zewnątrz.Ale tylko do momentu zamknięcia auta centralnym z kluczyka. Po użyciu centralnego klamka zewnetrzna i wewnętrzna nie otwierają drzwi.Ktoś miał podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja się podepnę. Wczoraj umarła linka od podnoszenia szyb. Rozwarstwiła się. Generalnie po założeniu blachy spowrotem zamek przy zamknięciu auta się zaryglował i nie otwiera się teraz ani z zewnątrz ani od wewnątrz. Odryglowuje się, ale bez reakcji na klamkę. Macie koledzy jakiś pomysł? Bo myślę czy nie rwać zamka na chama i wsadzić inny. Czy podać 12 V na zamek? Ma to sens?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

miałem taki przypadek,nie będę się rozpisywał.Otwórz tylne drzwi odkręć śrubę trzymającą zamek,tylko jedną widać.

Następnie drucikiem 2mm wygiętym w kont prosty(haczyk)delikatnie powtarzam delikatnie poruszaj,co by sprężynka wskoczyła na swoje miejsce.Krótsza część haczyka nie większa niż 1cm do1.5cm,u mnie pomogło.Po wyjęciu zamka trzeba go rozebrać i przegiąć ową sprężynkę bo zrobi się to samo.Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, jutro od rana powalczę. Udało mi się odkręcić 2 śruby trzymające zamek :) ale wiem o którą Tobie chodzi.

Nie da rady to zrzucę tylne drzwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walka trwa. Młotkowanie ani drut nie pomogło. W innym wątku jest o niebieskim i zielonym kablu - ja takich u mnie nie znajduje :( pod które podpiąć aku na krótko?

a0869135500963263dfc19479b3acf3f.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności