Skocz do zawartości
marcin016

Zatrzaśnięte drzwi od strony kierowcy.

Rekomendowane odpowiedzi

wszystko się da kolego boczek nakłada się od góry zahaczając o krawędź drzwi od góry, idź i próbuj to o wiele szybsza metoda na sprawdzenie linki dopiero jak to nic nie pomoże to próbuj odkręcać drzwi mi to zajeło dosłownie chwilkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dałem zdjęcie czy to trzeba odchylić.Próbowałem i nic.

dlm_01_trim.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego 10 cm wyżej zdejmuje się boczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież tam jest ten grot.

 

---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 14:14 ----------

 

A jak linka jest urwana to otworzę jakoś te drzwi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak urwana przy klamce to otworzysz

 

dziś jeszcze dok ladnie popatrzyłem i jka opuścisz szybe do samego dołu to z palcem w du...ie zdejmiesz boczek z krawędzi i odchylisz go

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ziewal ma racje ....

 

a ten grot to spokojnie idze wsadzic do sirodka a pozniej nastawisz go spowrotem... ale nawet chyba nie bedzie zadnego problemu zeby go troche naciagnac razem z tym boczkiem(jest na takim dosc dlugim druciku)....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

liczę że drzwi kierowcy już masz otwarte , to prócz tych dwóch torx co są na dole boczku, masz jeszcze 3 śruby pod panelem sterowania , dlatego boczku nie zdejmiesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja czasami z tylnymi prawymi mam tak, że po otwarciu z pilota, rygielek jest w górze, ale mimo to nie da się ich otworzyć, pomaga dopiero puknięcie w pobliżu klamki w drzwi, i dopiero dają się otworzyć, ale co się z nimi dzieje niewiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swwitch rozbierz je i sprawdz czy stelaz pod klamka nie jest pekniety...

u mnie byl i raz otwieral a raz nie .... sprawdz czy sie otworza za 2 pociagnieciami klamki(zrob je szybko tylko 1 pociagniecie nie do konca tak do polowy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj poszedłem do garażu sprawdzić czy się otworzą i się otworzyły.Zamknąłem żeby sprawdzić czy jak zamknę centralnym i otworze to drzwi się będą otwierały.I działało.

I wieczorem wjechałem do garażu, zamykam pilotem i ponownie otwieram a tu drzwi się nie dają otworzyć.

Wiecie w czym tkwi problem.Może zamek jest padnięty.

A i czy jak za lekko się domknie drzwi i zamknie się centralnym to może się tak stać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może zamek jest padnięty.
Dokładnie. Ja miałem takie cuda z prawymi tylnymi (pasażera). Raz się otworzyły, raz nie. Po jakimś czasie zamurowało je na amen. Wówczas tylko włamanie do auta i wymiana zamka. Masz prawdopodobnie tzw. zimny lut w zamku. Musisz po otwarciu drzwi wująć zamek i przelutować całą płytkę aby uniknąć wymiany zamka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja czasami z tylnymi prawymi mam tak, że po otwarciu z pilota, rygielek jest w górze, ale mimo to nie da się ich otworzyć, pomaga dopiero puknięcie w pobliżu klamki w drzwi, i dopiero dają się otworzyć, ale co się z nimi dzieje niewiem

Czy robiłeś coś przy klamce, mam na myśli czy wyjmowałeś zaślepkę i napinałeś linkę która idzie od klamki do zamka, być może za mocno ją napiąłeś i mechanizm zamka cały czas jest w pozycji otwarte. Efekt jest taki jak opisujesz, czyli brak możliwości otwarcia drzwi, a puknięcie / stuknięcie w okolicy klamki / zamka odblokowuje mechanizm zamka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiecie w czym tkwi problem.Może zamek jest padnięty.
moim zdaniem raczej nie ... dalej obstawiam kaprys stelaża(mógł pęknąć: jego konstrukcja jest badziwena). A próbowałeś otwierać 2 szybkimi ruchami klamki ?? Jak nie to sprawdź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam też sie dołączę, w moim pasku pojawiła się woda. Jestem już po rozebraniu całego środka, zdjąłem również wszystkie boczki do wymiany uszczelki pod tą aluminiową blachą. A dzisiaj zonk, otwieram drzwi z centrala, a drzwi kierowcy nadal zamknięte coć rygielek jest u góry. No więc zdjąłem tą blachę bo miałem dostęp zamek jest nadal w drzwiach. Zamek wygląda na cały wszystkie linki na swoim miejscu tak jak było wcześnie( wcześniej się to nie zdarzało). Proszę pomóżcie bo nie wiem co mam zrobić a nie mam ochoty zdejmować drzwi. Dziękuje serdecznie za wszelką pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i udało się otworzyć drzwi, dzięki wam. Problem tkwił w lince od klamki po prostu była za mocno na ciągnięta, poluzowałem i sezam się otworzył(tzn. drzwi) hehe. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam miałem to samo, za mocno naciągnięta linka, pomaga popuszczenie linki, roboty na 5minut, nie trzeba rozkręcać drzwi, trzeba odciągnąć uszczelkę gumową drzwi (w tylnich) obok zamka, ukaże się otwór ze śrubą, popuszczać delikatnie (nie do końca) i ciągnąć za wkładkę, wyciągnąć wkładkę poluzować linkę, założyć wkładkę, sprawdzić czy ok, jak tak dokręcić śrubę.

 

Opis działa tylko w przypadku kiedy cypelek zamknięcia drzwi jest w górze i działa poprawnie, ale drzwi nie da się otworzyć. Jeśli natomiast cypek nie podnosi sie do góry to pewnie wiązki gdzieś padnięte, mirowstyki w zamku albo coś z komfortem nie teges.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn. ja nic nie odkręcałem, żadnej śruby. Po prostu pociągnąłem tą zewnętrzną klamkę i wyjąłem ten plasticzek co trzyma linkę i przestawiłem go na środek. Potem otworzyłem drzwi hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy czy rączka od strony pasażera jest przykręcona tylko na dwie śruby ,czy trzeba zdjąć tapicerkę i od spodu jest przykrecona ? te dwie śruby odkręciłem i lipa nie chce zejść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy czy rączka od strony pasażera jest przykręcona tylko na dwie śruby ,czy trzeba zdjąć tapicerkę i od spodu jest przykrecona ? te dwie śruby odkręciłem i lipa nie chce zejść.

 

która rączke, co chcesz wyciągnąć??

Drzwi pasażera przód, boczek trzyma sie na 2 śrubach pod zaślepką za którą łapiemy zamykając drzwi, oraz dwóch śróbkach TORX 20 na dole + chyba 9 zapinek, które trzeba wyszarpnąć razem z boczkiem

Tył tak samo tylko jest 1 TORX na dole a nie 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności