kajaru Zgłoś #701 Napisano 17 Listopada 2015 (edytowane) O taki opis pinów właśnie mi chodziło. Dziękuje w poniedziałek postaram się kupić a w wolnym czasie zamontuje. Jeszcze raz dzięki Masz B4 wiec przeczytaj ten post aby nie tracić czasu: http://forum.vw-passat.pl/threads/4294-s%C5%82abe-%C5%9Bwiat%C5%82a-nowa-solucja-na-przeka%C5%BCniki?p=1183362&viewfull=1#post1183362 Więcej szczegółów nie jestem już w stanie podać ale akurat na B4 z silnikiem 1Z przy pierwszej przymiarce do przekaźników poległem, nie mogłem znaleźć właściwego przewodu z powodu o którym piszę w poście z powyższego linka. Edytowane 17 Listopada 2015 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #702 Napisano 17 Listopada 2015 Godzine szukam tego przewodu a od kierownicy ida 4 kable biały białz z czarnym paskiem i znowu biały z czarnym paskiem i jeszcze jakiś ale oba białe z czarnym paskiem wchodzą do skrzynki bezp. i po drodze nie znalazłem połączenia z żółtym. Chyba też polegne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #703 Napisano 17 Listopada 2015 Szukaj żółtego przewodu pomiędzy włącznikiem świateł a pinem J3 z tyłu skrzynki bezpieczników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #704 Napisano 17 Listopada 2015 Poddałem się choć drogowe zrobiłem. Nie znalazłem tego kabla który się gdzieś łączy. Jeden biały z czarnym paskiem wchodzi do skrzynki w taką czerwoną kostke obok był żółty który szedł kawałek i łączył się też z żółtym i z białym z czarnym paskiem ale po przecięciu żółtego światła mijania dalej świeciły więc to nie ten a innego łączenia tych kabli nie znalazłem a skrzynke oglądałem dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #705 Napisano 17 Listopada 2015 1. Zdejmujesz osłonę pod kierownicą i znajdujesz kostkę po lewej stronie, do niej idą przewody w kolorze żółtym i białym. 2. Przecinasz biały przewód i podłączasz tak: 86 - do masy ( np ze " słoneczka" które jest obok skrzynki bezpieczników, przykręcone do karoserii auta ) pod deską z lewej strony) 85 - przewód biały, idący w kierunku skrzynki 30 - plus bezpośrednio z akumulatora 87 - przewód biały wchodzący do kostki przy kierownicy 87a - pozostaje puste Z drugim przekaźnikiem robisz identycznie, tylko zamiast białego tniesz żółty przewód Plus na pin 30 najlepiej pociągnąć dodatkowym przewodem bezpośrednio z akumulatora, ale też można podpiąć z grubego czerwonego w skrzynce bezpieczników choć to więcej zabawy niż położenie nowego przewodu. O widzisz według tego opisu jestem wstanie to sam zrobić. Bo nie cholery nie kumałem te schematy wcześniej opisywane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #706 Napisano 18 Listopada 2015 (edytowane) O widzisz według tego opisu jestem wstanie to sam zrobić. Bo nie cholery nie kumałem te schematy wcześniej opisywane. Tak, mój opis dotyczy b3. W nowszym nie robiłem, ale jak znajdę schemat to postaram się podpowiedzieć. EDIT: Patrząc na schemat do auta z 95roku ewidentnie z przełącznika pod kierownicą wychodzi przewód biały i zółty (piny 56a i 56b w kostce). Czyżby w 96 zmieniono instalację? Może ktoś potwierdzi na swoim aucie. Edytowane 18 Listopada 2015 przez viper1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #707 Napisano 18 Listopada 2015 Mój jest 95 w opisie auta mam 96 bo poprzedni taki był a zapomniałem poprawić zaraz to zrobie nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale mój to niemiecka wersja taxi i w przełączniku przy kierownicy jest dodatkowy guzik (bawiąc się nim kiedyś uruchomiłem jakiś alarm i migały wświatła na zmiane z klaksonem) w poprzednim pasaciku tego guzika nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #708 Napisano 18 Listopada 2015 (edytowane) nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale mój to niemiecka wersja taxi i w przełączniku przy kierownicy jest dodatkowy guzik (bawiąc się nim kiedyś uruchomiłem jakiś alarm i migały wświatła na zmiane z klaksonem) w poprzednim pasaciku tego guzika nie było Jak będziesz miał chwilę to wrzuć zdjęcie tego przełącznika. Z ciekawości co to za wynalazek Tu może właśnie być pies pogrzebany. Dodatkowo w katalogu znalazłem informację że do pojazdu taxi była inna wiązka do przełącznika. Jak znajdę jej schemat to dalej coś podpowiem. Edytowane 18 Listopada 2015 przez viper1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #709 Napisano 18 Listopada 2015 http://zapodaj.net/bdc1b59951514.jpg.html Link do zdjęcia. W sumie jest guzik oraz suwak co widać na zdjęciu ale do czego to i po co to nie mam pojęcia, myślałem że ktoś założył inny bo stary popsuł i akurat z guzikami się trafił ale jak by tak było to nie działały by te guziki a ja włączyłem kiedyś ten alarm więc po coś to było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #710 Napisano 18 Listopada 2015 Hm tak wygląda przełącznik do tempomatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #711 Napisano 18 Listopada 2015 No i nawet podobnie działa dlatego podczas jazdy się bawiłem i zaskoczył mnie ten alarm a wyłączyć da się tylko klemą od aku. Dlatego myślałem że to jakiś sygnalizator który kierowca włącza podczas jakiegoś napadu albo to jakaś przeróbka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #712 Napisano 18 Listopada 2015 (edytowane) Tak, mój opis dotyczy b3. W nowszym nie robiłem, ale jak znajdę schemat to postaram się podpowiedzieć. EDIT: Patrząc na schemat do auta z 95roku ewidentnie z przełącznika pod kierownicą wychodzi przewód biały i zółty (piny 56a i 56b w kostce). Czyżby w 96 zmieniono instalację? Może ktoś potwierdzi na swoim aucie. Zmieniono na pewno zakładałem przekaźniki w dwóch Passatach B3 i z kostki przełącznika wychodziło 5 przewodów a w B4 1,9TDi 90KM 1Z 1996 roku z kostki wyłaziły cztery bez żółtego i za pierwszym razem poległem dopiero za drugim podejściem znalazłem miejsce łączenia żółtego przewodu z białym z czarnym paskiem. resztę masz opisane pięć postów wyżej z linkami do dalszych opisów. Niestety B 4 poszła do ludzi i nie mam możliwości zrobienia fotek z dokładna lokalizacją tego połączenia. Edytowane 18 Listopada 2015 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
21adam Zgłoś #713 Napisano 21 Września 2016 Witam, przepraszam z góry za odgrzewanie kotleta, chciałem się tylko upewnić jednej rzeczy. Mianowicie mam przekaźnik 4 stykowy https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1LxKyJXXXXXcjXpXXq6xXFXXXB/202031709/HTB1LxKyJXXXXXcjXpXXq6xXFXXXB.jpg i chodzi o kolejność podpięcia: 86-masa 87 - plus z akumulatora 85 - plus z włącznika świateł 30 - wyjście na żarówkę Czy może ktoś potwierdzić poprawność podłączenia ? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #714 Napisano 22 Września 2016 Potwierdzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
21adam Zgłoś #715 Napisano 22 Września 2016 Potwierdzam. Dzięki, w takim razie dziś zabieram się za montaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gliner Zgłoś #716 Napisano 18 Października 2016 (edytowane) Witam, przepraszam z góry za odgrzewanie kotleta, chciałem się tylko upewnić jednej rzeczy. Mianowicie mam przekaźnik 4 stykowy https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1LxKyJXXXXXcjXpXXq6xXFXXXB/202031709/HTB1LxKyJXXXXXcjXpXXq6xXFXXXB.jpg i chodzi o kolejność podpięcia: 86-masa 87 - plus z akumulatora 85 - plus z włącznika świateł 30 - wyjście na żarówkę Czy może ktoś potwierdzić poprawność podłączenia ? Dzięki Witam. Jestem nowy na forum, przeczytałem niemalże cały temat. Bardzo spodobał mi się pomysł z czterema przekaźnikami pepito82, natomiast nie jestem pewien czy w dobry sposób opisałem sobie nóżki przekaźnika. Na dole screen. Chciałbym dodać też coś od siebie jeśli chodzi o włączanie się dwóch żarówek/ dwóch włókien żarówki (h4). Nie trzeba nic przerabiać przy manetce świateł, a wystarczy tylko zrobić zworkę (oryginalnie były blaszki - przynajmniej w golfach) pod przekaźnik nr 10. w miejscu 10 przekaźnika halogenów robisz dwie zworki. Żółta - halogen po zapłonie (bez konieczności włączania pozycji) Czerwona - światła mijania z drogowymi Edytowane 18 Października 2016 przez Gliner Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #717 Napisano 18 Października 2016 Schemat masz dobrze. Jeżeli chodzi o żarówkę h4, to niedoczytałeś.. W h4 nie mogą świecić się dwa włókna jednocześnie. Na dłuższą metę spowoduje to szybsze (i to znacznie) zużycie żarówki oraz wypalenie się odblyśnika.. Opisywane połączenie mijania i drogowych dotyczy projektorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gliner Zgłoś #718 Napisano 18 Października 2016 Schemat masz dobrze. Jeżeli chodzi o żarówkę h4, to niedoczytałeś.. W h4 nie mogą świecić się dwa włókna jednocześnie. Na dłuższą metę spowoduje to szybsze (i to znacznie) zużycie żarówki oraz wypalenie się odblyśnika.. Opisywane połączenie mijania i drogowych dotyczy projektorów. Doczytałem i wiem czym to skutkuje. Napisałem tak żeby było wiadomo długie + krótkie Stópki są dobrze opisane? a jeśli podłączę w ten sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #719 Napisano 18 Października 2016 Ten pierwszy przekaźnik z oznaczeniami pinów 85, 86, 30, 87, 87a był lepszy, podłączenie które zastosowałeś w pierwszym schemacie też, bo zabezpiecza w razie uszkodzenia przekaźnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gliner Zgłoś #720 Napisano 18 Października 2016 Ten pierwszy przekaźnik z oznaczeniami pinów 85, 86, 30, 87, 87a był lepszy, podłączenie które zastosowałeś w pierwszym schemacie też, bo zabezpiecza w razie uszkodzenia przekaźnika. Ale czy ten drugi jest poprawny? Domyślam się, że bez zabezpieczenia, ale czy poprawny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach