Skocz do zawartości

Kukiel

  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kukiel

  • Urodziny 19.02.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Połczyn-Zdrój

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. No tak przepraszam za błąd. Dokładnie jak napisał kolega wyżej to jest ATJ 6 skrzynia logi na 3 biegu zapomniałem dodać a nie wiem co mi się z tym AJM ubzdurało sorki które podciśnienie sprawdzić dokładnie? I jeżeli skrócić sztangę to chyba nie wiele obrót??
  2. witam. Ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak?? Zauważył ktoś coś niepokojącego?? Już chyba wszystko sprawdzane było i dalej to samo;p
  3. Witam. Troche tych błędów się zebrało a większość wskazuje na pompe. Na początek sprawdź wiązke od pompy wtryskowej wtyczki i najlepiej kable, we wtyczce piny oraz zobacz przekaźnik pompy nie pamiętam ale chyba 109. Posprawdzaj,przeczyść połączenia masowe lecz tak jak pisałem na początku błędy od pompy a one często prowadzą do uszkodzonej pompy. Sprawdź wtyczke komputera. Lecz może ktoś bardziej obyty w tych tematach się wypowie.
  4. Witam a więc tak jak w temacie samochód nie zbiera się z niskich obrotów, zaczyna ciągnąć w miarę ładnie po 2000 rpm lecz to nie jedyny jego problem ponieważ potrafi zgasnąć czasem jak spuszczę go z obrotów a objawia się to poprzez tracenie obrotów (około 500rmp i dziwnie faluje) często jest tak że faluje i nagle wróci do normalnych obrotów ale czasami potrafi zgasnąć. Przy każdym odpaleniu słychać również takie dziwne jakby raz zafalował i wrócił do normalnych obrotów. Proszę o analizę i pomoc w rozwiązaniu problemu z góry dziękuję. Logi statyczne MB http://vaglog.pl/log_263889.html http://vaglog.pl/log_263890.html http://vaglog.pl/log_263891.html http://vaglog.pl/log_263892.html http://vaglog.pl/log_263893.html http://vaglog.pl/log_263894.html http://vaglog.pl/log_263895.html http://vaglog.pl/log_263896.html Logi statyczne BS http://vaglog.pl/log_263886.html http://vaglog.pl/log_263887.html http://vaglog.pl/log_263888.html Logi Dynamiczne http://vaglog.pl/log_263897.html http://vaglog.pl/log_263898.html http://vaglog.pl/log_263899.html http://vaglog.pl/log_263901.html http://vaglog.pl/log_263903.html http://vaglog.pl/log_263905.html http://vaglog.pl/log_263904.html
  5. Kukiel

    Passat B4 brak ABS

    Witam. Po długim czasie wymieniłem pierścienie abs na bębnach lecz abs ciągle nie działa, Pojawił sie następny błąd 532 Napięcie zasilania. Czyściłem masy plusy i sprawdzałem napięcia oraz wszystkie bezpieczniki oraz przekażniki. Więc tak zasilanie jest lecz dziwnym trafem odkąd zabrałem sie za abs to nawet zasilanie na podświetleniu panelu sterowania nadmuchem (wpięty mam tam czujnik temperatury zewnętrznej i wewnętrznej pod podświetlenie i pokazuje ładowanie akumulatora) i pokazuje mi na zapalonych światłach 11,9 a gdy zapale oprócz zwykłych świateł światła przeciwmgłowe to wyświetla 14,4 tak jak jest na aku. Czy to ma coś wspólnego z napięciem owego abs?? Lampka abs po odpaleniu auta normalnie gaśnie lecz abs nie działa a po przejechaniu czasem 1km a czasem 6 lub 10 lampka się zapala nie zależnie od napięcia wskazywanego na moim dołożonym czujniku temperatury. Nigdzie nie mogę doszukać się jak sprawdzić działanie samej pompy abs z 4 pinami na wejściu jeśli ktoś wie który to plus który minus i jak najlepiej to zrobić żeby czegoś nie uszkodzić to poproszę. Błędy od czujników i prędkości obrotowej koła które wcześniej miałem teraz też od czasu do czasu się pojawiają więc teraz moje pytanie czy to może być przez uszkodzony sterownik abs i jeśli tak to czy trzeba go jakoś adaptować, jeśli tak to poproszę o instrukcje i z góry dziękuje
  6. No i nawet podobnie działa dlatego podczas jazdy się bawiłem i zaskoczył mnie ten alarm a wyłączyć da się tylko klemą od aku. Dlatego myślałem że to jakiś sygnalizator który kierowca włącza podczas jakiegoś napadu albo to jakaś przeróbka
  7. http://zapodaj.net/bdc1b59951514.jpg.html Link do zdjęcia. W sumie jest guzik oraz suwak co widać na zdjęciu ale do czego to i po co to nie mam pojęcia, myślałem że ktoś założył inny bo stary popsuł i akurat z guzikami się trafił ale jak by tak było to nie działały by te guziki a ja włączyłem kiedyś ten alarm więc po coś to było
  8. Mój jest 95 w opisie auta mam 96 bo poprzedni taki był a zapomniałem poprawić zaraz to zrobie nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale mój to niemiecka wersja taxi i w przełączniku przy kierownicy jest dodatkowy guzik (bawiąc się nim kiedyś uruchomiłem jakiś alarm i migały wświatła na zmiane z klaksonem) w poprzednim pasaciku tego guzika nie było
  9. Poddałem się choć drogowe zrobiłem. Nie znalazłem tego kabla który się gdzieś łączy. Jeden biały z czarnym paskiem wchodzi do skrzynki w taką czerwoną kostke obok był żółty który szedł kawałek i łączył się też z żółtym i z białym z czarnym paskiem ale po przecięciu żółtego światła mijania dalej świeciły więc to nie ten a innego łączenia tych kabli nie znalazłem a skrzynke oglądałem dokładnie.
  10. Godzine szukam tego przewodu a od kierownicy ida 4 kable biały białz z czarnym paskiem i znowu biały z czarnym paskiem i jeszcze jakiś ale oba białe z czarnym paskiem wchodzą do skrzynki bezp. i po drodze nie znalazłem połączenia z żółtym. Chyba też polegne
  11. Kukiel

    Passat B4 brak ABS

    Tytuł poprawiony. Co do abs to jeśli ktoś posiada schemat abs i pinologie od wtyczki sterownika (abs taves 04 sterownik pod kanapą z tyłu) to uprzejmie poprosze
  12. Kukiel

    Passat B4 brak ABS

    http://vwts.ru/forum/67344.html znalazłem też taki wątek niby podobne objawy ale czy ktoś już to robił z was bo na tej rosyjskiej stronie nie wiem czy dobrze mi przetłumaczyło bo ciężko tam się połapać
  13. O taki opis pinów właśnie mi chodziło. Dziękuje w poniedziałek postaram się kupić a w wolnym czasie zamontuje. Jeszcze raz dzięki
  14. No ok to teraz mam 2 pytania w linku jest przekaźnik z 5 nóżkami a według opisu podłączamy plus mase oraz kabel od włącznika scalonego który po przecięciu łączymy z pozostałymi dwoma nóżkami a co z tą nóżką cozostała. I które to masa które plus a które to przekażnik styczny na tym co podałeś opisane są piny 85 86 87 87a i 30 jak odróżnić które to plus itp żeby dobrze połączyć
  15. Kukiel

    Passat B4 brak ABS

    Tak błędy te co pisałem wcześniej. Miernikiem mogę sprawdzić wtyczke tylko szukałem przed chwilą co powinoo być w jakim pinie czy plus masa czy czujnik czy coś jeszcze a nie znalazłem schematu z opisem wtyczki. Jeśli wtyczka będzie ok to wyjdzie na sterownik a pewnie będzie musiał być z takimi numerami jak mój? I czy trzeba go jakos adoptować? Czujniki mają mieć coś okoł6 1200ohm i zmieniać się w trakcie obracania kół tylko czy to rośnie czy spada?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności