-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Gliner
- Urodziny 20.08.1995
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Olsztyn
Samochód
-
Generacja
B3
-
Silnik
B3 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1991
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
silnik kręci ale nie odpala, zero reakcji
Gliner odpowiedział buki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wymieniłem kostkę stacyjki i wszystko wróciło do normy. Odpala normalnie. Teraz jeszcze tylko wymiana przegubu. Może coś się stać jeśli sie tego nie zrobi od razu? jakie może mieć skutki nie wymieniony przegub? -
silnik kręci ale nie odpala, zero reakcji
Gliner odpowiedział buki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Bezpiecznik spalił się od radia w momencie zwarcia. Wymieniłem go. Radio nie ucierpiało. Jeśli chodzi o wycieraczki to po wymianie manetki (wsadziłem tymczasowo od kombi) wróciły, natomiast spryskiwacze działają na odpychaniu, a jak pociągnie się to same wycieraczki. Przekaźniki sprawdzałem wszystkie osobno i też są sprawne. Pora się zabrać za stacyjkę -
silnik kręci ale nie odpala, zero reakcji
Gliner odpowiedział buki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam. Odświeżę trochę kotleta. Pacjent: Passat B3 1.8 ABS +LPG Opis awarii:Kręci, ale nie odpala. Przyczyna: Zwarcie między stałym plusem stacyjki, a jej obudową. Skutek: Przez stacyjkę silnik kręci, ale nie odpala mimo tego, że ma iskrę. W momencie kiedy odpalam go na krótko (włączam zapłon i + z akumulatora na automat rozrusznika) odpala tak jak zawsze. Na gazie i benzynie jest to samo. Dodam jeszcze, że wyciekaraczki działają mi tylko na drugim (najszybszym) biegu. To samo jest ze spryskiwaczami. Bardzo proszę o pomoc. -
słabe światła+nowa solucja na przekażniki
Gliner odpowiedział hotair → na temat → Poradniki i instrukcje
Schemat drugi, gdzie opisane ą 4 stópki przekaźnika działa poprawnie, założyłem właśnie takowe i jest mega poprawa jeśli chodzi o napięcie. Na początku miałem: 14,2 V - akumulator podczas pracy silnika bez obciążenia. 14 V - akumulator podczas pracy silnika z obciążeniem. 12,23 V - światła mijania podczas pracy silnika. 12,15 V - światła drogowe podczas pracy silnika. Po założeniu przekaźników: 13,5 V - światła mijania podczas pracy silnika. 13,47 V - światła drogowe podczas pracy silnika. Dzięki wielkie chłopaki. Ciekawe jak będzie to wyglądało w nocy. Na ori lampach była porażka jeździć do tej pory, dlatego kupiłem in-pro. -
słabe światła+nowa solucja na przekażniki
Gliner odpowiedział hotair → na temat → Poradniki i instrukcje
Ale czy ten drugi jest poprawny? Domyślam się, że bez zabezpieczenia, ale czy poprawny? -
słabe światła+nowa solucja na przekażniki
Gliner odpowiedział hotair → na temat → Poradniki i instrukcje
Doczytałem i wiem czym to skutkuje. Napisałem tak żeby było wiadomo długie + krótkie Stópki są dobrze opisane? a jeśli podłączę w ten sposób? -
słabe światła+nowa solucja na przekażniki
Gliner odpowiedział hotair → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam. Jestem nowy na forum, przeczytałem niemalże cały temat. Bardzo spodobał mi się pomysł z czterema przekaźnikami pepito82, natomiast nie jestem pewien czy w dobry sposób opisałem sobie nóżki przekaźnika. Na dole screen. Chciałbym dodać też coś od siebie jeśli chodzi o włączanie się dwóch żarówek/ dwóch włókien żarówki (h4). Nie trzeba nic przerabiać przy manetce świateł, a wystarczy tylko zrobić zworkę (oryginalnie były blaszki - przynajmniej w golfach) pod przekaźnik nr 10. w miejscu 10 przekaźnika halogenów robisz dwie zworki. Żółta - halogen po zapłonie (bez konieczności włączania pozycji) Czerwona - światła mijania z drogowymi