Skocz do zawartości
rafi-r

Kolor FIS w B6

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wszystkie Passaty B6 mają wyświetlacze FIS w kolorze czerwonym czy są też białe?

Powiem dlaczego pytam.

Mam moduł bluetooth 1Z0 035 729 B i według specyfikacji jest on do czerwonego FIS i wszystko OK. Ale jak wiecie soft 2660 do RNS 510 uniemożliwia zaciągnięcie i korzystanie z funkcji książki tel itp. Zastanawiałem sie nad upgrade do wersji D lub C ale w jej specyfikacji jest, że jest do białych FIS i z czerwonym nie pogada.

 

Jak u Was jest z tym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają też białe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale białe są od początku 2009 roku dopiero :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak to prawda. hmm dzisiaj sprawdzałem i np iPhone spoko gada z bluetoothem po upgrade softu do 2660, tylko BlackBerry przestało. :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko - czy ten bluetooth 1Z0 035 729 B - wyświetla na FIS'e menu do książki telefonicznej (wiem ze A wyświetla a nie wiem jak jest z B) bo mam zamiar taki kupić (abo jego odpowiednik 5P0862335B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaką funkcjonalność posiada moduł bluetooth 3C0 035 730 B

Czy równie dobrze współpracuje z FIS'em jak i navi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się ;

 

W niektórych FIS`ach temperatura zewn jest na środku a w niektórych na prawo. Od czego to zalezy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyświetlanie temperatury zależy od wersji zegarów. im starsze tym pewniejsze że będzie po prawej.

pod koniec tygodnia spróbuję założyć do swojego paska białe zegary. mam teraz moduł skody z wersją D i nie działa z zegarami ale z nawi gada. jak miałem bez żadnej litery to z czerwonymi rozmawiało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wyłaczysz tempomat to temp. masz na środku a jak włączysz tempomat masz po prawej stronie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pod koniec tygodnia spróbuję założyć do swojego paska białe zegary

Zyczę powodzenia w szczytaniu PIN-u i adaptacji no i przebiegu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wyłaczysz tempomat to temp. masz na środku a jak włączysz tempomat masz po prawej stronie

To też, ale pierwsze wersje jak napisał m3iaz miały temperaturę po prawej stronie bez względu na to czy tempomat jest włączony czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wyłaczysz tempomat to temp. masz na środku a jak włączysz tempomat masz po prawej stronie

 

To też, ale pierwsze wersje jak napisał m3iaz miały temperaturę po prawej stronie bez względu na to czy tempomat jest włączony czy nie.

 

U mnie obojętnie czy mam włączony tempomat czy nie, temperaturę zewnętrzną mam zawsze po prawej stronie. Przepraszam za słabą jakość zdjęć… czyli mam jeszcze starszy licznik auto z 11/2005

 

zdjcie0094.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

moj FIS wskazuje temp. zew na srodku bez wl tempo

a z boku po prawej gdy jest wlaczony tempomt

Moje autko jest z koncowki 2006 roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym sie rozni bialy FIS od czerwonego ?

Oprocz koloru ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czym sie rozni bialy FIS od czerwonego ?

Oprocz koloru ?

Zauważ ,że są to już nowe zegary między innymi tym. Po "liftingu" zegary mają podświetlenie białe a nie niebieskie...

porównanie stare (akurat bez pełnego fisa)

zegary.jpg

a tu nowe z fisem białym

volkswagen_passat_cc_1.8_tsi_2009_15.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a funkcje sa te same ? czy jest to wogle cos innego ?

I czy jest mozliwosc wymiany przedliftowych na poliftowe P&P czy trzeba cos przerabiac ??

Edytowane przez hsv!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest od groma lutowania podobniesz :) popytaj kolegów co robili taki swap. Masz w dziale "Mój Passat" , tam koledzy robili takie operacje (bodajże ze 2-3). Trochę zabawy jest.

Funkcji nie ma chyba więcej ale w licznikach naj najnowszych 2010 jest możliwość uruchomienia tego "rajdu wskazówek" jak to kolega TheOne napisał :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
porównanie stare (akurat bez pełnego fisa)

 

Te "stare" są zupełnie bez FISa, a w dodatku moje... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te "stare" są zupełnie bez FISa, a w dodatku moje...

Myślałem ,że nie poznasz. Dlatego napisał ,że zdjęcie poglądowe ,że zegary są bez FIS

To dam z fisem zdjęcie (w dodatku moich ,jeszcze za czasu gdy miałem problem z czujnikiem DPF-u)

p14110911070001.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest możliwość uruchomienia tego "rajdu wskazówek"

 

W 2009 już to było...

[ame]

[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności