alfa28
-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O alfa28
- Urodziny 16.01.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B2 1.9 115KM
-
Rok produkcji
2008
-
Tu macie cos o spalaniu naszych pasacików: http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/2463-km-na-jednym-baku,1539713 Ja mam bluemontion ale 1.9TDI i minimalne zuzycie jakie mialem to 3,7 l/100 kielce-warszawa
-
dla niedowiarków nagrałem nawet filmik parę stron do tyłu - tutaj
-
Koledzy ja ma paska 1.9 BlueMotion - i jak już pisałem średnie spalanie na trasie (ok 200km) mam od 3.7l./100 (oszczedna jazda ok 90km/h) do 5.4 (4 osoby -2+2 - pełny bagażnik + bagażnik dachowy - prędkość ok 110-120 km/h) - więc myślę, że żaden 2.0 takiego spalania nie wykręci.
-
Stukanie podczas przyspieszania po hamowaniu
alfa28 odpowiedział alfa28 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Mieszkam od niedawna w Warszawie i nie wiem gdzie sie tu jeździ z passatami do naprawy wiec pojechałem gdzie miałem najbliżej do Feu Vert na Płaskowickiej. Gości mi zajrzeli pod auto i stwierdzili, że jedyne co może być (ale nie byli na 100 pewni) to tuleje na wahaczach. Moje autko troche stoi w garażu i goście twierdzili, że może od tego sparciały. Może ktoś wie jaki to koszt wymiany i gdzie to najlepiej zrobić w Wawie? (o ile to jest to:) ale ogólnie ma to sens w zgodzie z objawami). dzięki za pomoc -
Witam wszystkich, Mam problem z moim paskiem BG 1.9 TDI BlueMotion. A wygląda to tak, ze po ostrym hamowaniu słyszę pojedynczy stuk gdzieś z przodd, na środku między kołami. Ale dopiero jak dodaję gazu (tzn jak po hamowaniu samochód się toczy to nic nie słychać ale w momencie przyspieszania słychać pojedynczy stukot). opisałbym go NIE jako metaliczny dźwięk tylko jakby coś miało luz i zaskoczyło - to taki dość głuchy, tępawy dźwięk. Może to klocki ale dlaczego ten dźwięk słychać dopiero w momencie przyspieszenia, a nie jak się auto toczy. Może ktoś ma jakiś pomysł? (auto 2,5 letnie - 21k przejechane). A i jeszcze jedno - na wstecznym tego nie zauważyłem chociaż próbowałem po ostrym hamowaniu.
-
Witam wszystkich, Ja mam trochę podobny problem. A wygląda to tak, ze po ostrym hamowaniu słyszę pojedynczy stuk ale dopiero jak dodaję dodaje gazu (tzn jak po hamowaniu samochód się toczy to nic nie słychać ale w momencie przyspieszania słychać pojedynczy stukot). opisałbym go nie jako metaliczny dźwięk tylko jakby coś miało luz i zaskoczyło - to taki dość głuchy, tępawy dźwięk. Może to klocki ale dlaczego ten dźwięk słychać dopiero w momencie przyspieszenia a nie jak się auto toczy. Może ktoś ma jakiś pomysł? (auto 2,5 letnie - 21k przejechane). A i jeszcze jedno - na wstecznym tego nie zauważyłem chociaż próbowałem po ostrym hamowaniu.
-
ja zakładałem w Warszawie bear-lock'a do manualnej u gościa który jest ich przedstawicielem w Warszawie - sam zakłada te blokady w ASO - bardzo dokładny, miły i sprawny - widać że wie co robi i napewno coś doradzi: Auto - Blokady skrzyni bliegów Niedźwiedź - Lock Dipol Kontakt * 04-773 Warszawa, Rogatkowa 2A * mazowieckie * Tel.: +48500773000
-
ja w swoje b6 bluemotion 2008 tez mam wyświetlany optymalny bieg - w dolnej linii FISa
-
tyle tylko ze to nie jest pierwszy, wyjatkowy, raz kiedy udalo mi sie takie spalanie osiagnac. teraz to chcialem tylko udowodnic ze komputer nie klamie jak to niektorzy sugerowali. w komputerze mozna zobaczyc tez drugi licznik - ten co sie sam nie zeruje - i na nim mam wskazania ok 4tys km i spalanie 5,3 - tylko ze to jest i po miescie i na trasie wiec srednie - no moze z delikatna przewaga trasy
-
Sprawdzilem jeszcze raz - trasa kielce-warszawa 170 km tankowanie na shellu w kielcach do pelna, a potem na shellu w warszawie na pulawskiej 6,11l (i tu i tu do pierwszego odskoczenia pistoletu) po obliczeniach 3,7 dokladnie tyle samo co pokazuje komputer - nagralem filmik w zalaczniku. Nie wiem co jeszcze pokazac zeby niebylo watpliwosci - oczywiscie trasa trasie nie rowna i musze sprawdzic ile bedzie w druga strone 20100228001_xvid.zip
-
komputer nie przeklamuje - juz niejednokrotnie go sprawdzalem przy spalaniu na pozimie 4,3 - 4,5 l/100 - zaraz po zakupie sam sie zdziwilem, wiec pierwsze co to sprawdzilem po paliwie - no chyba ze ten jeden raz zglupial - na komputerze 2 pomiar (tzn ten co sie sam nie resetuje) pokazuje mi po przejechaniu prawie 4tys km srednie spalanie 5,3 - a jezdze i po warszawie i po kielcach i na trasie mniej wiecej 65% trasa. Ale wolalbym juz sie nie wdawac w dyskusje bo i tak nikogo nie przekonam - postaram sie pojawic na Warszawskim zlocie jak ktos bedzie zainteresowany go zobaczyc ---------- Post added at 14:18 ---------- Previous post was at 14:16 ---------- a dodatkowo dla niedowiarkow: http://www.v10.pl/Volkswagen,Passat,BlueMotion,zwyciezca,Supertestu,Ekonomii,32128.html
-
Witam, ja mam 1.9 (BLS) bluemotion - moze rzeczywiscie nie jest to rakieta jesli chodzi o przyspieszenie ale to SPALANIE - na trasie, jak sie staram (srednia predkosc z komputera 75 - tempomat ustawiony na 93km i wiekszosc na tempomacie - oczywiscie czasami troche szybciej) po 200km(trasa kielce-warszawa) to komputer pokazuje srednie 3,7l/100 - jak sobie cisne i tak tempomacik na 130-140 to 5,2-5,4 - a normalnie bez patrzenia na predkosc 4,3. Po miescie 6,2-7. Wiec jestem w pelni zadowolony - autko tez mozna rozbujac do 200km/h
-
Dołączę się do tematu - wiec tę drugą antenę można olać czy trzeba kombinować z jej podłączeniem?
-
Mam pytanko - czy ten bluetooth 1Z0 035 729 B - wyświetla na FIS'e menu do książki telefonicznej (wiem ze A wyświetla a nie wiem jak jest z B) bo mam zamiar taki kupić (abo jego odpowiednik 5P0862335B)