marcinek79 Zgłoś #1 Napisano 2 Października 2009 Witam, Dziś miałem odłączony na kilkadziesiąt minut akumulator ( w tym czasie dospawano mi (wydłużono) rurę do wydechu) - a "problem" polega na tym, że przed operacją szyby otwierały i zamykały się automatycznie - bez potrzeby przytrzymywania przycisku... teraz działa w ten sposób tylko opuszczanie, a domykanie tylko przy przytrzymanym przycisku... Wiem, że to niezbyt poważny problem, ale może jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #2 Napisano 2 Października 2009 Musisz najpierw otworzyć, a potem zamknąć szybę, cały czas trzymając przycisk od otwierania/zamykania. Zostaną zapamiętane skrajne położenia szyby i potem już będzie chodzić po "staremu". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek79 Zgłoś #3 Napisano 2 Października 2009 Dzięki - problem zniknął, ale niestety tylko z przodu - z tyłu dalej to samo - otwiera się na dotyk a zamyka tylko przytrzymujac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2009 Dzięki - problem zniknął, ale niestety tylko z przodu - z tyłu dalej to samo - otwiera się na dotyk a zamyka tylko przytrzymujac... Tzw. programowanie szyb to otworzenie szyb przez przytrzymanie kluczyka w zamku w położeniu otwórz, i następnie zamknięcie szyb kluczykiem w zamku przez przytrzymanie w pozycji zamknij. Ale coś mi tu nie gra w twoim przypadku. Rozumiem że mówisz o zamykaniu/otwieraniu wszystkich szyb z panelu sterowania w drzwiach kierowcy? I że przed odłączeniem akumulatora wystarczyło jedne nacisnięcie otwórz/zamknij na panelu kierowcy i wszystkie szyby otwierały bądź zamykały się do końca? Tak dopytuje bo taki tryb działania szyb w moim pasku występuje tylko w drzwiach przednich. W drzwiach tylnych automatyki szyb nie mam. Chyba że czegoś nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #5 Napisano 2 Października 2009 Z przodu są tylko 2-stopniowe przełączniki. Z tyłu tylko jednostopniowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #6 Napisano 2 Października 2009 Z przodu są tylko 2-stopniowe przełączniki. Z tyłu tylko jednostopniowe. Dokładnie tak. Po odłączeniu aku trzeba "nauczyć" szyby otwierania i zamykania się i będzie ok. A szyby z tyłu czy to sterowane przednim panelem czy tylnym przyciskiem zawsze aby się otworzyły lub zamknęły do końca trzeba przytrzymać przełącznik, to tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #7 Napisano 2 Października 2009 Z przodu są tylko 2-stopniowe przełączniki. Z tyłu tylko jednostopniowe. No wlasnie, potwierdzacie Panowie brak automatyki w tylnych drzwiach, wiec ciekawe co autor mial na mysli piszac o sterowaniu wszystkich szyb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek79 Zgłoś #8 Napisano 2 Października 2009 Miałem oczywiście na mysli sterowanie z panelu wewnątrz auta, na drzwiach kierowcy... Tak jak napisałem wcześniej - drzwi przednie sie juz zaprogramowały, natomiast tylne - automatycznie się tylko otwierają, aby je zamknąć - muszę przycisk przytrzymać... Po przeczytaniu powyższych postów, poszedłem sie upewnić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #9 Napisano 2 Października 2009 tylne - automatycznie się tylko otwierają, aby je zamknąć - muszę przycisk przytrzymać... Już to kiedyś pisałem. Z przodu z racji dwustopniowych przycisków w panelu albo otwierasz i zamykasz okno całkowicie, albo jak wciśniesz lekko otwierasz do pewnego momentu. A z tyłu jakbyś miał automatykę w obie strony i przyciski jednostopniowe mógłbyś z panelu okno otworzyć na max i zamknąć. I tyle. Otwieranie na max jest ok - jak chesz przewietrzyć. Ale jak chcesz zostawić z jakichś powodów okno lekko uchylone, to po prostu nie zamykasz go do końca i tyle. A jakby była automatyka, to uchylenie okna wyglądało by tak: Włączasz zapłon, idziesz do tyłu, próbujesz łapać za przycisk okna a w tym samym czasie ktoś wsiada i sobie Twoim autem odjeżdża z o zgrozo NIE UCHYLONYM oknem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach