gocha Zgłoś #1 Napisano 28 Września 2009 witam,kolejny problem z moim paskiem.czy ktos z was moze mi powiedziec czemu pompa paliwa tak okropnie wyje?wczesniej bylo ja slychac tylko wewnatrz samochodu,a teraz juz na zewnatrz.wyje na benzynie i na gazie,na dluzsza mete tego nie idzie zniesc!prosze o pomoc:eek: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdjk Zgłoś #2 Napisano 28 Września 2009 Witam 1. Jak wyje to pewnie niedługo przestanie wyć. Pracować z resztą też. 2. Zrób sobie odcięcie zasilania pompy, tak by jadąc na gazie pompa nie pracowała. 3. Nie katuj pompy małą ilością benzyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3 Napisano 28 Września 2009 Tak jak Ci pisałem w innym temacie zapewne długo już nie pożyje ta pompa, będziesz musiała wymienić a na nowej mieć z 1/4 zbiornika paliwa cały czas lub zrobić odcinkę jak jeździsz na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocha Zgłoś #4 Napisano 28 Września 2009 jeny,nowa pompa przeciez to masakrycznie drogie.a mozesz mi powiedziec jak moge sama ta odcinke zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdjk Zgłoś #5 Napisano 28 Września 2009 Robisz wyłącznik na kablu (+) od pompy. Jak? Przecinasz kabel, dolutowujesz dwa dłuższe, prowadzisz je do kabiny i tam podłączasz pod wyłącznik. Nie wiem jaką masz centralkę od gazu, ale może lepiej zrobisz jak podjedziesz do gazownika. Podłączy Ci odcięcie pod centralkę, więc pompa będzie się automatycznie wyłączała przy zasilaniu z LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #6 Napisano 28 Września 2009 Pompa ma pracować cały czas nic jej nie bedzie jak paliwo jest, jak nie bedzie pracować to wtryski powiedzą bayyyyyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2009 Są dwie teorie na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 28 Września 2009 Wiem ale skoro pompa pracuje cały czas jak jezdzimy na benzynie i nic sie jej nie dzieje bo nadmiar upuszcza paliwo to czemu ma nie pracowac na lpg?? Dlatego u mnie pracuje i tak pozostanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 28 Września 2009 jeny,nowa pompa przeciez to masakrycznie drogie Gdzie tam drogie - używkę za około 3 stówy kupisz. Jak miałem B4 to pompy szukałem, ale uderzenie młotkiem pomogło - więc pompa została i do dziś jeszcze u ojca działa A co do odcinki to kiepskie rozwiązanie. Lepiej wozić w baku z 15 litrów paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speedvr6 Zgłoś #10 Napisano 28 Września 2009 Dokładnie jazda na gazie bez benzyny dala rezultaty trzeba sie liczyć z jej wymianą pompa kończy swą żywotność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdjk Zgłoś #11 Napisano 28 Września 2009 (edytowane) Pompa ma pracować cały czas nic jej nie bedzie jak paliwo jest, jak nie bedzie pracować to wtryski powiedzą bayyyyyy Jak jedziesz na LPG to i tak wtryski nie mają benzyny. Dla tego warto co jakiś czas dać silnikowi popracować na Pb. Pompę paliwa warto by przed zimą doprowadzić do ładu, bo przy mrozach to może być problem z zagrzaniem silnika. Co do ceny to nie jest chyba aż tak źle. Wejdź na allegro i wpisz "pompa paliwa vw passat" Edytowane 28 Września 2009 przez kdjk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuku Zgłoś #12 Napisano 28 Września 2009 Niestety temat ten przerabiałem u siebie. Cena używanej pompy to około 200 zł. Najtańsze zamienniki kosztują około 400 zł. Oryginał Boscha około 1000 zł. Niestety ale prawda jest taka że wiele osób mających instalację LPG odpala auto na gazie co niestety jest zabójcze dla wtrysków. Kolejna sprawa - 50 zł to nie jest naprawdę dużo i warto co jakis czas zalać dobrej benzyny i pojezdzić nieco na gazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocha Zgłoś #13 Napisano 28 Września 2009 hmmm,moja centralka do lpg jest taka ze sama odpala na benzynie a pp przygazowaniu wlancza sie gaz,odkad mam pasata czyli od sierpnia to sa z nim klopoty,moze poprzedni wlasciciel zajechal pompe,niewiem.ale jazda na benzynie u mnie to 20 l/100km,i narazie sobie niemoge na to pozwolic,wiec raz w miesiacu tankuje za 50 zl,zeby do odpalania bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuku Zgłoś #14 Napisano 28 Września 2009 Dobre i to ale weź pod uwagę że idzie zima i jeśli parkujesz pod chmurką mogą być problemy jak pompa padnie do końca. Chyba że stara metoda czyli czajnik z gorącą wodą na reduktor i jazda ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #15 Napisano 28 Września 2009 Co do odcinki to teorie rzeczywiście są dwie ale ja jestem za ta mądrzejszą czyli NIE ODCINAĆ pompy paliwa - w układzie paliwowym krążąca benzyna powoduje schładzanie układu - wtryski benzynowe wprawdzie nie pracują ale benzynka się po nich przelewa i chłodzi co sprawi że się nie będą zapiekać. Organ nieużywany zanika więc nie możemy go wyłączać bo jest nam potrzebny ale najważniejszym powodem są względy bezpieczeństwa. Kto ma instalkę LPG (zwłaszcza sekwencyjną) to wie że jak czasem wdepnie gaz w podłogę a w butli gazu jest mało to sterownik LPG przerzuca na zasilanie benzyną. Niech się taka akcja zdarzy podczas wyprzedzania i co wtedy? Sterownik LPG przerzuci na benzynę a pompa nie pracuje i mamy surprise bo auto nie jedzie. W dodatku takie akcje przerzucania na PB potrafią się zdarzyć z różnych innych powodów, nawet gdy w butli jest sporo gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #16 Napisano 29 Września 2009 Kto ma instalkę LPG (zwłaszcza sekwencyjną) to wie że jak czasem wdepnie gaz w podłogę a w butli gazu jest mało to sterownik LPG przerzuca na zasilanie benzyną. Niech się taka akcja zdarzy podczas wyprzedzania i co wtedy? Sterownik LPG przerzuci na benzynę a pompa nie pracuje i mamy surprise bo auto nie jedzie. W dodatku takie akcje przerzucania na PB potrafią się zdarzyć z różnych innych powodów, nawet gdy w butli jest sporo gazu. Nie będzie surprise, bo taki przekaźnik jest sterowany z centralki, jak się przełączy na benzynę, przekaźnik cyknie i pompa chodzi. Miałem taką odcinkę w poprzednim aucie i spisywał się taki układ bez zastrzeżeń, zero zastanawiania. Zastanawiałem się jak kupiłem passka czy też mu zrobić odcięcie pompy ale doszedłem do wniosku że mi się nie chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocha Zgłoś #17 Napisano 29 Września 2009 to odcinac czy nie?bo juz zglupialam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #18 Napisano 29 Września 2009 Witam Ja zrobiłem podobnie jak opisją tu... http://zloty.supermedia.pl/technika/napraw/odciecie/odciecie.html Wbrew proroctwom o zapiekających sie wtryskiwaczach ( który u mnie jest jeden i jak narazie sprawny), problemach przy przełaczaniu czy wyprzedzaniu czy innych kataklizmach, od ponad roku zarówno pompa jak i wtryskwacz mają sie bardzo dobrze. Jak do tej pory nie widzę minusów tej przeróbki ... a jak zapomnę czy nie mam czasu zatankować benzyny to nie zgrzytam zębami na myśl o przegrzewającej sie pompie W Twoim przypadku odcięcie na niewiele pomoże, dni pompy są juz policzone i tak czy inaczej trzeba bedzie ją wymienić - no chyba żeby ją odciąć tylko dla samej ciszy w aucie ale tu już decyzja nalezy do Ciebie. herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocha Zgłoś #19 Napisano 29 Września 2009 z tego co mi wiadomo to pompa jest 2 wtryskowa,a szczerze to dopuki dziala to niech dziala tylko do odpalania,bo juz mocy nawet auto nie ma na benzynce i szarpie,ale odetne ja dla swietego spokoju bo tego wycia to na dluzsza trase nie da sie zniesc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdjk Zgłoś #20 Napisano 29 Września 2009 to pompa jest 2 wtryskowa Sorki może mi to ktoś wyjaśnić - jakoś nie wiem o co chodzi. to odcinac czy nie?bo już zgłupiałam Gosia, może masz pojęcie o samochodach, ale po lekturze tego i twojego pierwszego wątku to myślę że dobrze zrobisz jak pokażesz autko w warsztacie. Niech jakiś mechanik spojrzy, podłączy VAG-a i wtedy będzie można gdybać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach