tomw88 Zgłoś #61 Napisano 16 Grudnia 2009 no i jestem w martwym punkcie- chcę wyciągnąć wkład pompy no i wychodzi tylko do pewnego momentu nie chce się szarpać żeby nie połamać. Filtr przy pompie był cały czarny. Niby pompa do pełnego wtrysku jest szara tak? bo nie wiem czy fabryczne pompy też miały taką zależność bo moja jest biała z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #62 Napisano 16 Grudnia 2009 O ile pamietam to ten dekiel pod którym widać pompe też musisz odbezpieczyć i wyjąć, trochę przy tej obudowie gmerania jest i ważne aby zapamiętać jak po kolei wszystko złożyć. A sama pompa to pasuje nawet z Toledo więc problemów z dobraniem mieć nie powinieneś . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #63 Napisano 18 Grudnia 2009 Dzisiaj kolega przywiózł mi pompę którą kiedyś wymontował od siebie zanim pojechał na złom. Miał silnik 2E i pompa wygląda tak... Dlaczego jest inna??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #64 Napisano 18 Grudnia 2009 Dlaczego jest inna??? A starę pompę wydłubałeś z obudowy (wtedy porównaj), to co jest na tym ostatnim zdjęciu to chyba znajomy otwieraczem do konserw wyjmował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #65 Napisano 18 Grudnia 2009 Ta pompa jest dużo mniejsza. Założyłem stara a później dostałem ta więc nie miałem okazji porównać. Ona jest nawet góra mniejsza. Napewno jest z passata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #66 Napisano 18 Grudnia 2009 Czyli dostałeś to co na zdjęciu? Bo jeśli by to był oryginał to by była obudowa jak u Ciebie ale tutaj jest jakiś wynalazek,jednym słowem rzeźba, coś tam ten Twój znajomy namieszał, albo juz wcześniej ktoś pompę zmieniał i nie poskladał do końca.W Passatach to co najwyżej rocznikowo się zmieniało , jeśli zbiornik był taki sam to i pompa była taka sama w każdym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sulek452 Zgłoś #67 Napisano 18 Grudnia 2009 jezeli jest wtrysk jedno punktowy koszt pompy 120zł nówka wielopunkt droższa pompy sie nie odcina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #68 Napisano 18 Grudnia 2009 ednym słowem rzeźba Nie wygląda to na samoróbkę albo żeby coś było przerabiane- po prostu jakby z innego modelu... Nie wiem co jest jutro pojadę do kolegi na szrot może on mi znajdzie taką jak ja mam. Sulek na alledrogo nówka do pełnego wtrysku 98zł kosztuje a sam wkład 50zł. Ceny między monowtryskiem a pełnym wcle nie są różne. No nie wiem jak oryginały ale nowego oryginału w życiu nie kupię bo pompa pewnie droższa od całego silnika:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #69 Napisano 18 Grudnia 2009 Stawiam na większy bak albo... sam już nie wiem, u mnie jest taka sama (węże między pokrywą a pompa a nie rurki) jak ta co wyjąłeś ze swojego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #70 Napisano 18 Grudnia 2009 Wiesz na allegro jest takie coś http://allegro.pl/item858245741_pompa_paliwa_vw_seat_1_3_1_8_wstepnego_podawania.html jest właśnie taka jak ta którą dostałem, a powinna być taka http://allegro.pl/item848702011_pompa_paliwa_vw_golf_iii_passat_vento_seat_3_bar.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sulek452 Zgłoś #71 Napisano 6 Stycznia 2010 Dostałem się do pompy i niewiem kture zatrzaski i jak je wypiąć żeby ją wyciągnoć morze kturyś z kolegów ma zdjęcia lub rysunek będe bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #72 Napisano 8 Stycznia 2010 Dostałem się do pompy i niewiem kture zatrzaski i jak je wypiąć żeby ją wyciągnoć morze kturyś z kolegów ma zdjęcia lub rysunek będe bardzo wdzięczny Wielkiej filozofi tam nie ma, po prostu co sie da rozpiąć to rozepnij-wszystkie zatrzaski, niestety krzywa zapamiętywania u mnie szybko opada i nie za bardzo pamiętam które pierwsze...szukaj jeszcze na forum i w necie, w audi i seacie montowali to samo , więc coś powinieneś znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #73 Napisano 3 Marca 2010 Pozwolę sobie odświeżyć temat. Dzisiaj wymieniłem w pasku pompę paliwa, dostałem od znajomego nówkę od jakiegoś fiata ale mówił, że to na pewno 3bary. Po rozebraniu mojej pompy ta z fiata okazała się dużo mniejsza ale po kilku przeróbkach udało mi się ją zamontować i działa:) Mam za to pewien problem który miałem wcześniej i myślałem, że po wymianie pompy problem zniknie ale niestety... Mianowicie o ile na gazie chodzi elegancko- wkręca się ładnie i ciągnie o tyle na benzynie jest dziura przy dodaniu gazu- silnik reaguje z opóźnieniem tak jakby najpierw dostał powietrze bo się przydławi, a później paliwo. Dzieje się tak tylko wtedy kiedy dodaje gaz "od zera" tzn chodzi na wolnych obrotach dodam gwałtownie gazu i jest buuu, wkręci się na obroty puszczę gaz i dodam i znowu reakcja z opóźnieniem, kiedy wkręce go i nie puszczę gazu do końca to nie ma tej dziury. O co kaman? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #74 Napisano 3 Marca 2010 Najprawdopodobniej o przewody zapłonowe - wymień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #75 Napisano 3 Marca 2010 (edytowane) Wymienione w zeszłym tygodniu bo miałem inny problem, na LPG jest normalnie na benzynie tylko tak się dzieje Zauważyłem, że dzieje się tak tylko kiedy gwałtownie dodam gazu Edytowane 4 Marca 2010 przez tomw88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach