Skocz do zawartości
gocha

pompa paliwa wyje

Rekomendowane odpowiedzi

no i jestem w martwym punkcie- chcę wyciągnąć wkład pompy no i wychodzi tylko do pewnego momentu nie chce się szarpać żeby nie połamać. Filtr przy pompie był cały czarny. Niby pompa do pełnego wtrysku jest szara tak? bo nie wiem czy fabryczne pompy też miały taką zależność bo moja jest biała z góry

16122009.jpg

16122009(002).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile pamietam to ten dekiel pod którym widać pompe też musisz odbezpieczyć i wyjąć, trochę przy tej obudowie gmerania jest i ważne aby zapamiętać jak po kolei wszystko złożyć. A sama pompa to pasuje nawet z Toledo więc problemów z dobraniem mieć nie powinieneś .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kolega przywiózł mi pompę którą kiedyś wymontował od siebie zanim pojechał na złom. Miał silnik 2E i pompa wygląda tak... Dlaczego jest inna???

18122009.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego jest inna???

A starę pompę wydłubałeś z obudowy (wtedy porównaj), to co jest na tym ostatnim zdjęciu to chyba znajomy otwieraczem do konserw wyjmował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta pompa jest dużo mniejsza. Założyłem stara a później dostałem ta więc nie miałem okazji porównać. Ona jest nawet góra mniejsza. Napewno jest z passata?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dostałeś to co na zdjęciu? Bo jeśli by to był oryginał to by była obudowa jak u Ciebie ale tutaj jest jakiś wynalazek,jednym słowem rzeźba, coś tam ten Twój znajomy namieszał, albo juz wcześniej ktoś pompę zmieniał i nie poskladał do końca.W Passatach to co najwyżej rocznikowo się zmieniało , jeśli zbiornik był taki sam to i pompa była taka sama w każdym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli jest wtrysk jedno punktowy koszt pompy 120zł nówka wielopunkt droższa pompy sie nie odcina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ednym słowem rzeźba

Nie wygląda to na samoróbkę albo żeby coś było przerabiane- po prostu jakby z innego modelu... Nie wiem co jest jutro pojadę do kolegi na szrot może on mi znajdzie taką jak ja mam.

Sulek na alledrogo nówka do pełnego wtrysku 98zł kosztuje a sam wkład 50zł. Ceny między monowtryskiem a pełnym wcle nie są różne. No nie wiem jak oryginały ale nowego oryginału w życiu nie kupię bo pompa pewnie droższa od całego silnika:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na większy bak albo... sam już nie wiem, u mnie jest taka sama (węże między pokrywą a pompa a nie rurki) jak ta co wyjąłeś ze swojego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem się do pompy i niewiem kture zatrzaski i jak je wypiąć żeby ją wyciągnoć morze kturyś z kolegów ma zdjęcia lub rysunek będe bardzo wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dostałem się do pompy i niewiem kture zatrzaski i jak je wypiąć żeby ją wyciągnoć morze kturyś z kolegów ma zdjęcia lub rysunek będe bardzo wdzięczny

Wielkiej filozofi tam nie ma, po prostu co sie da rozpiąć to rozepnij-wszystkie zatrzaski, niestety krzywa zapamiętywania u mnie szybko opada i nie za bardzo pamiętam które pierwsze...szukaj jeszcze na forum i w necie, w audi i seacie montowali to samo , więc coś powinieneś znaleźć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odświeżyć temat. Dzisiaj wymieniłem w pasku pompę paliwa, dostałem od znajomego nówkę od jakiegoś fiata ale mówił, że to na pewno 3bary. Po rozebraniu mojej pompy ta z fiata okazała się dużo mniejsza ale po kilku przeróbkach udało mi się ją zamontować i działa:) Mam za to pewien problem który miałem wcześniej i myślałem, że po wymianie pompy problem zniknie ale niestety... Mianowicie o ile na gazie chodzi elegancko- wkręca się ładnie i ciągnie o tyle na benzynie jest dziura przy dodaniu gazu- silnik reaguje z opóźnieniem tak jakby najpierw dostał powietrze bo się przydławi, a później paliwo. Dzieje się tak tylko wtedy kiedy dodaje gaz "od zera" tzn chodzi na wolnych obrotach dodam gwałtownie gazu i jest buuu, wkręci się na obroty puszczę gaz i dodam i znowu reakcja z opóźnieniem, kiedy wkręce go i nie puszczę gazu do końca to nie ma tej dziury. O co kaman?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej o przewody zapłonowe - wymień :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienione w zeszłym tygodniu bo miałem inny problem, na LPG jest normalnie na benzynie tylko tak się dzieje

 

 

Zauważyłem, że dzieje się tak tylko kiedy gwałtownie dodam gazu

Edytowane przez tomw88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności