hotair Zgłoś #1 Napisano 26 Września 2009 Witam zmieniałem środkowy i ostatni wydech, spawana też była rurka koło katalizatora. Na wolnych obrotach tłumik środkowy dostaje wibracji i teraz mam pytanie czego się czepić. Może obrucic katalizator bo teraz mam tak ułożony może ktoś zerknąć u siebie jak powinien byc ułozony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #2 Napisano 26 Września 2009 Tam, przy środkowym tłumiku powinien być wieszak, sprawdź czy jest i czy wszystko z nim OK. Przy ostatnim też jest wieszak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #3 Napisano 26 Września 2009 (edytowane) Że zapytam..... A gdzie jest łącznik elastyczny tłumika? Wibracji dostaje z powodu rezonansu tłumika z drganiami silnika.... Proste. Edytowane 26 Września 2009 przez JAFO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2009 ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:03 ---------- Jafo łącznik elastyczny tłumika jest dokładnie nad ławą jeszcze przed katalizatorem dlatego go nie widać, wieszak jest przy środkowym i przy końcowym wszakże stary ale nie widzę by był jakiś pęknięty czy coś w tym stylu. Albo te tłumiki są jakieś lewe albo coś powoduje że wpada mi to w rezonans, trące pedał i ginie, na pewno to środkowa puszka, może jednak tego kata trzeba okręcić bo są jeszcze 2 możliwości montażu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #5 Napisano 26 Września 2009 (edytowane) Wiem, że dobre tłumiki nie powinny wpadać w rezonans, ponieważ ich wykonanie wyklucza taką możliwość. Mata umieszczona pomiędzy warstwami blachy zapewnia cichą pracę tłumika. Przy okazji....... Założyłem u siebie oba Bosale.... Okazało się, że po ich połączeniu jest problem z uszczelnieniem kielicha. Ot, taki kaprys producenta. Niby obie rury powinny pasować idealnie, ale dopiero nałożenie pasty słusznej ilości oraz skręcenie połączenia niestandardową obejmą (czyt. masywniejszą) rozwiązało problem. Edytowane 26 Września 2009 przez JAFO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #6 Napisano 26 Września 2009 u mnie rezonans dawała blacha, okalająca układ wydechowy. Któreś mocowanie się zepsuło i na jałowych brzęczało. Trzeba było nową śrubkę (mocownik) zamontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #7 Napisano 1 Października 2009 naprawdę nikt nie wie jak fabryka ustawia ten katalizator? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 1 Października 2009 Według mnie to tą najbardziej wysuniętą częścią kata od osi rur wydechu musisz skierować w górę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #9 Napisano 2 Października 2009 u mnie, zanim sie z katem rozstałem ułożony był tak jak u ciebie, też brzeczał ale winna była ta osłona termiczna (blacha) musiałem poprawic jej mocowania i popodginać gdzeniegdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #10 Napisano 2 Października 2009 Blacha jest ok, sprawdzałem dzisiaj, jak środkowy tłumik ręka przytrzymam to nie brzęczy a tak na wolnych obrotach jak w ulu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #11 Napisano 2 Października 2009 Może to nie tłumik tylko pęknięta ceramika w kacie Ci dzwoni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #12 Napisano 2 Października 2009 Spawana była rura przy kacie i był wyciągany, jest w perfekcyjnym stanie, wymieniłem tłumik środkowy i końcowy no i zaczęła się kapela na wolnych obrotach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #13 Napisano 3 Października 2009 w takim razie sprobuj go jakoś zawiesić inaczej eksperymentując z tymi gumami na wieszakach z doswiadczenia wiem ze nowe gumy potrafią zdzialać cuda;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #14 Napisano 3 Października 2009 (edytowane) Wieszaki zmieniłem i nic to nie dało. Obróciłem katalizator tak jak poniżej i co ciekawe na wolnych obrotach jest ok a chwilowo cicho brzęczy koło 2000 obrotów, podejrzana jest plecionka bo ma trochę poszarpany oplot zewnętrzny ale jest i tak już całkiem dobrze Edytowane 3 Października 2009 przez hotair Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #15 Napisano 5 Października 2009 A jak wstawiacie drugą plecionkę to zaraz za katalizatorem czy może bliżej środkowego tłumika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach