pawel2511 Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2009 Witam, Mój problem polega na tym że nie działa centralny zamek ale gdy wyjmę (odłączę) pompkę na dzień i ją później włożę (podłącze) to działa do czasu odpalenia auta. Po zgaszeniu pompka jest już "martwa" i już się nie włącza i tak w kółko. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 23 Września 2009 Schemat w dłoń i posprawdzaj napięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel2511 Zgłoś #3 Napisano 23 Września 2009 mówimy o schemacie centralnego zamka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #4 Napisano 23 Września 2009 tak a dokładnie pompki sterujacej a jeszcze dokładniej wtyczki którą sie w nia wpina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel2511 Zgłoś #5 Napisano 23 Września 2009 ok już wiem o co chodzi jak sprawdzę to dam znać co się z nią dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 23 Września 2009 Radziłbym rozebrać obudowę pompki i sprawdzić czy nie ma wilgoćci lub innego syfu na płytce, profilaktycznie wyczyścić ją jak i blaszki pinów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel2511 Zgłoś #7 Napisano 23 Września 2009 już sprawdzałem, pompka jest sucha i czysta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #8 Napisano 23 Września 2009 Sprawdzić ścieżki idące na płytce, a szczególnie te od diod prostowniczych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
td_maser Zgłoś #9 Napisano 23 Września 2009 diod prostowniczych Może ja się nie znam, ale po co w urządzeniu zasilanym napięciem stałym są diody prostownicze?? Coś ci się chyba pomajtało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #10 Napisano 23 Września 2009 Nie pomajtało, rozbierałeś kiedyś pompkę? Są tam 2 diody blisko wtyczki i jak dostaje jedna z nich przebicia to pali się ścieżka albo od jednej, lub od drugiej. W takim wypadku należy wymienić obie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #11 Napisano 24 Września 2009 (edytowane) Mój problem polega na tym że nie działa centralny zamek ale gdy wyjmę (odłączę) pompkę na dzień i ją później włożę (podłącze) to działa do czasu odpalenia auta. Po zgaszeniu pompka jest już "martwa" i już się nie włącza i tak w kółko. Sądzę że, problem może nie tkwić w samej pompce lecz w instalacji centralnego zamka. Może być tak że gdzieś(np w siłowniczku) kabel sterujący otwieraniem łapie na stałe "+" i wtedy sterownik jest "głuchy" na inne impulsy. Aby to zweryfikować należało by sprawdzić miernikiem lub żaróweczką co się dzieje na pinach(lub kabelkach) odpowiedzialnych za zamykanie otwieranie. I w zależności którą z czynności wyknujemy na których pinach pojawia się lub znika napięcie. U mnie kable które odpowiadają za zamykanie /otwieranie to : niebiesko-czarny i żółto-czerwony Edytowane 24 Września 2009 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #12 Napisano 24 Września 2009 Dlatego napisałem, schemat miernik i sprawdzamy wróżenie nic nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walek0 Zgłoś #13 Napisano 24 Września 2009 Witam Ja miałem też problem z centralnym nie będę się o tym rozpisywał. Radzę ci po sprawdzać kabelki ukryte w gumowych osłonach po między drzwiami a kabiną samochodu i to we wszystkich drzwiach. Czynność zajmuje parę minut ale może Ci oszczędzić czasu.Rzuć okiem czy nie są przerwane kable lub poprzecierane to może być przyczyna twojej awarii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiek Zgłoś #14 Napisano 24 Września 2009 Ja tez miałem kiedyś taki problem ze central raz chodził a raz nie jak mu sie chciało podmieniłem pompkę na próbę i sie okazało ze pompka jest wadliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #15 Napisano 24 Września 2009 witam a ja mam taki problem otwieram drzwi i te tylne od strony kierowcy np co 15 otwarcie poprostyu sie nie otwieraja a inne tak co to moze byc???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #16 Napisano 24 Września 2009 Dominik masz B5 to nie ten rodzaj zamka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel2511 Zgłoś #17 Napisano 24 Września 2009 jeszcze nie miałem czasu spawdzic instalacji centralnego ale jutro dam pompkę do znajomego elektryka to ja sprawdzi dokładnie, a jak będzie dobra będę szukał w elektryce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #18 Napisano 13 Października 2009 Dołączę się do tego tematu z moim problemem. Mam chwilowo golfa III kombi. Ostatnio odkryłem, że musi mieć zamek centralny. Czasami miga jakaś dioda na radiu, sądzę że wskazuje na zaryglowane drzwi. Miga jak są zamkniete, a czasami jak otwarte. Nie wiem od czego zacząć poszukiwania, bo zamek wogóle nie działa. Czasami jak lepiej sieknę klapą to sie sama zarygluje. Od czego zaczynać? Najlepiej pomógłby mi schemat CZ. Grzebałem na volkswagen.msk.ru, ale nic nie znajduje. Chciałbym zaczynać od pompki, ale nie wiem gdzie jej szukać. Jestem zielony w temacie elektryki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #19 Napisano 13 Października 2009 (edytowane) Mam chwilowo golfa III kombi. Ostatnio odkryłem, że musi mieć zamek centralny Najlepiej zajrzyj w gumę osłaniającą przewody miedzy drzwiami a kroserją. Jeśli oprócz przewodów jest też gumowy wężyk, to najprawdopodobniej masz c.z. W hatchbacku pompka znajduje się w bagażniku w boczku po prawej stronie za wykładziną w takiej piankowej osłonie. Natomast w kombi to pewnie jest w schowku obok koła zapasowego. Acha ta diota to chyba raczej nie ma nic wspólnego z c.z. Edytowane 14 Października 2009 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel2511 Zgłoś #20 Napisano 14 Października 2009 kable w drzwiach są w porządku. ostatnio miałem czas i sprawdziłem i gdy odłączę gniazdo od pompki to wszystko wygląda w porządku ale gdy gniazdo jest podłączone to na "-" od zamykania pojawia się prąd, a moim skromnym zdaniem tak raczej nie powinno być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach