Skocz do zawartości

pawel2511

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawel2511

  • Urodziny 25.11.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraśnik

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001
  1. Po kalibracji gruszki ponownej turbo już nie przeładowuje: http://vaglog.com/log-003_008_011_u47I6.html ale przepływomierz i maf chyba nie działa jak trzeba. Wydaje mi się że moc prawi wróciła ale jeszcze nie to co było. Lekko poci się intercooler ale nie słychać świstów. Zacząć od podmienienia przepływomierza czy maf-u lepiej?
  2. Turbo czyszczone było przy wymianie gruszki. Spróbuję podmienić n75 z tym zaworem od EGR i sprawdzę wtedy czy będzie jakaś zmiana. Zawór może być odpowiedzialny za przeładowanie? Jeszcze jeden problem jaki jest to znaczny wzrost spalania ok +1,5L/100km
  3. Witam, mam problem z przeładowaniem turbo. Gruszka już wymieniona i ustawiona (podobno). Ale dalej od czasu do czasu odcina. I nie wiem czy może to winna czegoś innego czy mechanik źle ustawił gruszkę? Grupa 3 - http://vaglog.pl/log-003_001_WNfu6.html Grupa 8 - http://vaglog.pl/log-008_kHPi8.html Grupa 11 (odcieło turbo) - http://vaglog.pl/log-011_X047VS.html Grupa 11 (do końca bez odcięcia) - http://vaglog.pl/log-011_y1fvS.html Jak dla mnie trochę wygląda jak by przepływomierz ale może ktoś dopatrzy się ciekawych wniosków
  4. Witam, problem polega na tym że auto tak jak by traciło "wigor". Wydaję się że przepływka może mieć coś z tym wspólnego. Logi zamieszczam ale niestety w pliku .xls (nie mam już możliwości dostania pliku żeby zamieścić w VAGLOG.pl). Zamieszczam statyczne i dynamiczne. W statycznych widać że czasami obroty spadają na chwilę. Zamieszczam też logi pompek bo może źle szukam. Samochód to Bora 1.9 TDI 101km/74kW ATD. Po postoju ok 24h samochód odpala ale obroty przez chwile falują i zapach spalin jest gryzący, później obroty się stabilizują i tak jak wcześniej pisałem jest mały skok obrotów. Dojeżdżając do świateł jest jeszcze takie dziwne zachowanie że po wciśnięciu sprzęgła (samochód dojeżdża na luzie do świateł) obroty spadają nawet do 600-700 obr/min. Nie wiem czy tak ma być czy może ma to jakieś znaczenie dynamiczne-003-008-011.xlsx statyczny-003-008-011.xlsx 01-06-2016.xlsx
  5. witam, dokładnie gruszka nie chodziła w pełnym zakresie. Po wyjęciu i czyszczeniu turbiny wszystko wróciło do normy i działa w pełnym zakresie i nie ma odcinki. Pozdrawiam
  6. Witam, problem polega na tym, że przy ok 4000 obr odłącza turbo. Po tym samochód da się kręcić do 4000 obr ale trwa to długo. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu jest normalnie do chwili przekroczenia 40000 obr. Dodam że czasami po dodaniu i odpuszczeniu gazu słychać dziwny dźwięk jak by coś nie nadarzało z upuszczaniem ciśnienia z turba. Silnik nie kopci, oleju też nie bierze. Proszę o określenie czy to turbo czy sterowanie. Silnik to 1.9 tdi ATD 101 km. Błąd jaki sie pokazuje to 17965 (P1557). LOG-01-011.xlsx LOG-01-003.xlsx
  7. ja bym stawiał na pasek od wspomagania. znajomy miał to samo w golfie i przy ostrym skręcie strasznie piszczało, po wymianie całego rozrządu jak ręka odjął
  8. tzn. prąd jest nawet jak już pompka nie działa i znów odłączam na dzień wkładam i działa aż do odpalenia
  9. kable w drzwiach są w porządku. ostatnio miałem czas i sprawdziłem i gdy odłączę gniazdo od pompki to wszystko wygląda w porządku ale gdy gniazdo jest podłączone to na "-" od zamykania pojawia się prąd, a moim skromnym zdaniem tak raczej nie powinno być
  10. jeszcze nie miałem czasu spawdzic instalacji centralnego ale jutro dam pompkę do znajomego elektryka to ja sprawdzi dokładnie, a jak będzie dobra będę szukał w elektryce
  11. już sprawdzałem, pompka jest sucha i czysta.
  12. ok już wiem o co chodzi jak sprawdzę to dam znać co się z nią dzieje
  13. mówimy o schemacie centralnego zamka??
  14. Witam, Mój problem polega na tym że nie działa centralny zamek ale gdy wyjmę (odłączę) pompkę na dzień i ją później włożę (podłącze) to działa do czasu odpalenia auta. Po zgaszeniu pompka jest już "martwa" i już się nie włącza i tak w kółko. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności