Skocz do zawartości
Gość toszulko

dlaczego ESP włącza się na V biegu przy 100 km /h???

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki jutro do niego podjadę zobaczymy co powie.

mam nadzieję że to pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość banderas84

Witam,

Jeśli ktoś ma jakieś problemy tego typu jakie są tu opisane czyli że na 5 biegu przy 2000 obr/min przyhamowuje samochód i włącza się ESP po wymianie przegubu to może mieć taki problem jak ja miałem czyli zła koronka z przegubu, w moim przypadku to wyglądało tak że otwory w koronce nie były jednakowe jedne były większe od innych o jakiś 1mm to to wykazywało błędne obliczenia koła. Podmieniłem koronki ze starego przegubu i śmiga wszystko jak nowe. Czyli okazuje się że kupując przeguby w sklepie nie mamy pewności że koronki są dobrze odbite najlepiej to widać jak się je ściągnie i przyłoży np. starą dobrą do nowej i obie obróci wtedy od razu widać wady okienek w nowej koronce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bedzie na 99 % walnięty pompowtrysk podłącz komputer bedziesz wiedział ;)

u mnie akurat był walniety 1 pompek ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś na fotce może pokazać gdzie przy kole znajduje sie ten czujnik po chce to wyczyścić a nie wiem jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj u mechanika no i wszystko ok.

zy może ktoś na fotce z kołem zaznaczyć i pokazać ten czujnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem dzisiaj u mechanika no i wszystko ok.

zy może ktoś na fotce z kołem zaznaczyć i pokazać ten czujnik?

42260669.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za schemat.

 

kURCZE tylko co tam czyścić czy wie ktoś może jak do tego sie zabrać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki kolego za schemat.

 

kURCZE tylko co tam czyścić czy wie ktoś może jak do tego sie zabrać?

Przeczyść czujnik lekko papierem ściernym może, jak i tak nie chodzi to mu nie zaszkodzi.

Z tego co ja wiem to jak czujnik padnie to przeważnie ludzie wymieniają na nowy, ew. używany dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że pod komputerem nie ma rzadnych błędów jak i podczas jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to syf jest zazwyczaj na koronce przegubu, wystarczy szczotka druciana. Rzadziej okazuja sie byc winne czujniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi coś spróbuje zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a gdzie dokładnie znajduje sie ta koronka przegubu i jak wygląda? kanał jest potrzebny do wyczyzczenia tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koronka jest na przegubie (to ten pierścień z rowkami), nie dostaniesz sie do niej bez wysunięcia przegubu z piasty, jak to zrobisz to kanał nie jest potrzebny.

 

pzdr

przegub.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wreszcie wymieniłem przeguby na Metelli i problem znikł, miałem załozone niby niemieckie Ruville, a to się okazało wielkie gówno.

okazało sie że na pierścieniu ABS rowki miały inne rozmiary i troche były smarem zasyfione.

Ale najważnejsze że wszystko jest ok !!!!!!!!

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem. Jadąc z większą prędkością ok 120 km/h zapala się kontrolka ESP po restarcie silnika wszystko ok. Problem z tym mam już od kiedy posiadam auto. Nie mogę sam wyłączyć także ESP przycisk nie reaguje. Samochód obecnie stoi u mechanika od komputera który sprawdził wszystko i nie ma błędów . Borykam się z problemem prawie 2 lata czujnik stopu zmieniony na nowy oryginalny . Też możliwe , że jest to wina przegubów?? Dziwne jest to, że przycisk w ogóle nie reaguje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziwne jest to, że przycisk w ogóle nie reaguje.
może masz tylko napięcie na żarówkę :D a resztę odłączona

sprawdź prędkości czujników ABS-u w kołach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale do chwili zapalenia się kontrolki działa ESP jak się zapali to nie działa. Jak ESP się zapali to świeci światłem stałym :)

Edytowane przez dzidas19
Zapomniałem dodać zdania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale do chwili zapalenia się kontrolki działa ESP jak się zapali to nie działa.

 

no i to jest ok jak kontrolka nie świeci to system jest sprawny a jak się zaświeci to jest coś nie ta i automatycznie jest "wyłączony"

(mówie o kontrolce na zegarach)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ale nie mogę znaleźć przyczyny. Przycisk nie reaguje na naciskanie ( Przycisk tez zmeiniałem ) a samo ESP wyłącza się samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności