Gość radekk Zgłoś #661 Napisano 27 Stycznia 2010 Zadzwoń do ASO, podaj VIN i może coś Ci podpowiedzą.... spróbuje chyba tak zrobić bo ciężko to zdiagnozować jakoś.... a tak w ogóle to dzięki za zainteresowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi0 Zgłoś #662 Napisano 27 Stycznia 2010 (edytowane) lucky witam mozna gdzies to kupic w polsce ten przyrząd vag 3366 ---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 20:51 ---------- Edytowane 27 Stycznia 2010 przez arczi0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyspsr Zgłoś #663 Napisano 28 Stycznia 2010 Witam wszystkich kupiłem wczoraj takiego paska za 32.500zł krajowy full serwis 120tys przelotu oryginał zero dzwonów nawet nie był lakierowany żaden element wszystko w 100% OK dzisiaj na komputer go wrzuciłem również zero błedów oczytiście automat skóra 4x4 chodzi mi o to czy nie przepłaciłem?Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #664 Napisano 28 Stycznia 2010 raczej nie przeplaciles a co nie przegladales cen i kupiles w ciemno ? dziwne masz pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #665 Napisano 29 Stycznia 2010 Na mój gust kolega chciał się pochwalić nieco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #666 Napisano 30 Stycznia 2010 Też doszedłem do takiego wniosku:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyspsr Zgłoś #667 Napisano 30 Stycznia 2010 hehe nie ukrywam że jestem zadowolony z zakupu ale nie chodziło oto aby się chwalić tylko poprostu najnormalniej w świecie zadałem pytanie nooo ale jak kto uważa a teraz zadam następne chodzi o olej do silnika doradzają mi 5W40 totala o świece i filtry już nie pytam bo już zakupiłem POZDRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferrari440 Zgłoś #668 Napisano 30 Stycznia 2010 Witam jestem nowy zakupiłem w Niemczech Passata B5 FL 2.8 V6 30V w pażdzierniku ZA 16tys zł po sprowadzeniu , opłatach i zrobieniu kilku rzeczy wyszło 23,5tys zł było bez navi ale kupiłem i zamontowałem Pioneera centrum multimedialne spala od 12-17 (średnia) w mieście krótkie odcinki , z książką servisową przejechane ma 159.500 tys., limuzyna , manual , , piękna fura chciałem się dowiedzieć od specjalistów czy warto : 1. ZAKŁADAĆ FILTR STOŻKOWY I CZY TRUDNO SAMEMU ? 2. WYMIANA OLEJU znalazłem kartke od oleju Castrol nie wiem jaki ? 3. CHIP czy drogi i gdzie założyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovvero Zgłoś #669 Napisano 1 Lutego 2010 chciałem się dowiedzieć od specjalistów czy warto :1. ZAKŁADAĆ FILTR STOŻKOWY I CZY TRUDNO SAMEMU ? 2. WYMIANA OLEJU znalazłem kartke od oleju Castrol nie wiem jaki ? 3. CHIP czy drogi i gdzie założyć ? niezły deal, ja dałem trochę mniej za mniejszy przebiegi ale i tak jest niezle. Z filtrem i chipem chopie to sobie daj pokój, lepszy efekt osiągniesz wyrzucając koło zapasowe i tylną kanapę. Olej to pewnie castrol EDGE 0W40. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #670 Napisano 1 Lutego 2010 1. ZAKŁADAĆ FILTR STOŻKOWY I CZY TRUDNO SAMEMU ?2. WYMIANA OLEJU znalazłem kartke od oleju Castrol nie wiem jaki ? 3. CHIP czy drogi i gdzie założyć ? jeśli chodzi o filtr: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=716905 miałem dodać zdjęcia ale auto jest aktualnie u mechanika więc wkleję jak odbiorę. Jeśli chodzi o olej to jest dużo na ten temat na forum. Ja leje 10w40 Mobila, taki jest polecany (10w40). Chip, cóż, koszt niewspółmierny do wzrostu mocy. Przyrost 16KM i chyba 18nm z tego co się kiedyś dowiadywałem. Koszt to na pewno >= 1500. Tak mi się wydaje. Dodatkowo układ wydechowy. Ja miałem wywalone katalizatory. Będzie chodził tak: Teraz spowrotem założyłem karalizatory bo ten dźwięk jest po jakimś czasie męczący. A i +4000rpm pęknie buczy stożek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #671 Napisano 3 Lutego 2010 Koledzy mam pytanie odnośnie sprzęgła w naszych autkach. Jest to takie zwykłe sprzęgło czyli tarcza + docisk czy jakieś hydrokinetyczne (to tylko w automatach)? Mi coś zaczyna późno łapać i chyba szykuje mi się wymiana. Dodam że mam manualną skrzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #672 Napisano 4 Lutego 2010 W manualu jest zwykłe sprzęgło. Wysokie branie było poruszane na forum i może być normalne chyba, że wcześniej brało inaczej. Jednak ja bym poczekał aż zacznie się ślizgać i wtedy myślał powoli o wymianie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferrari440 Zgłoś #673 Napisano 4 Lutego 2010 A nie ma przypadkiem gdzieś regulacji przy pedale lub pod maską , bo może dało by się jeszcze trochę podregulować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #674 Napisano 4 Lutego 2010 Ono zawsze brało wysoko, ale teraz to bierze wyżej niż wcześniej, przynajmniej tak mi się wydaje. Nigdy nie zauważyłem żeby się ślizgało. Słyszałem że nie ma mozliwości podciągnięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferrari440 Zgłoś #675 Napisano 4 Lutego 2010 Patrzałeś pod pedał sprzęgła może jest tam kawałek śróby z dwoma nakrętkami. Ja jak kupiłem 3miesiące temu Paska b5 fl 2.8 i wsiadłem do niego to też się ździwiłem że tak wysoko bieże sprzęgło porównując inne auta . Miałem regulować jak się ociepli ale jeszcze nie patrzałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #676 Napisano 4 Lutego 2010 Powiem szczerze że rozmawiałem z mechanikiem z ASO (prawdziwy, sprawdzony fachowiec) i mówił że to sprzęgło samo sobie reguluje luzy. Wymiana to w moim przypadku jakieś 1000/1200 pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #677 Napisano 4 Lutego 2010 Sprzęgło jest hydrauliczne i reguluje się samo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco2.8 Zgłoś #678 Napisano 4 Lutego 2010 Jak juz poruszyliśmy temat sprzęgła to jak wygląda sprawa z kołem zamachowym:583: Czy jest to taka sama konstrukcja jak dwumas w tdi? Może się zużyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekk Zgłoś #679 Napisano 4 Lutego 2010 mam taki problem.. kilka razy dolewalem juz plynu chlodzacego i zawsze dolewam go okolo 1 litra czyli mam pusty zbiorniczek a dziwne jest to ze caly ten litr znika po 2 3 dniach a nie dolewalem specjalnie tydzien i tez litr weszlo.. mial ktos cos podobnego..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #680 Napisano 6 Lutego 2010 Nie mialem nic takiego ale po mojemu to masz gdzies dziure, moze zbiornik jest pekniety na dnie albo przewod ktory idzie do zbiornika i jak wycieknie do miejsca gdzie jest dziura to juz go nie ubywa... w miejscu ktore jest dziurawe lub pekniete powinien byc bialy osad, sprawdz sobie moze to bedzie to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach