Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

A ja mam takie pytanie : Gdzie znajduje się komputer od silnika ma VW 2.8 VR6 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam gdzie w każdym B5 czyli w podszybiu przed kierowcą, widoczny jak maskę otworzysz.

Ale włąśnie to w b5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiam dziekuje za pomoc :)

 

zizuk1 - jaki ma byc plyn od wspomagania zebym wiedzial co dolac :) i zrobie tak jak mowisz

 

grzecht - odezwie sie ale po swietach jak nie pomoze wymiana plynu bo teraz najgorszy miesiac z kasa swieta itd. nie mialo sie kiedy zepsuc :(

 

Beny 2.8 dzieki za link.

Edytowane przez GzyGzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie znajduje się komputer od silnika ma VW 2.8 VR6 ?

 

Tam gdzie mają wszystkie B3/B4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GzyGzy układ wspomagania zalewaliśmy mineralnym SWAG hydraulic fluid H99906162. Strzykawką mechanik wyciągnął ile się dało ze zbiorniczka, zalał nowym, po kilkunastu minutach pracy kierą do końca zabieg powtórzył, potem na następny dzień czy po dwóch dniach i naprawdę to pomogło, pompki nie słychać. Pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Mam mały problem z moim passatem i mam nadzieję,że ktoś mi pomoże.Kupiłam go półtora roku temu i wszystko było ok.Jednak od jakichś trzech miesięcy coś mu dolega.Wyrzuca mi dziwne błędy o usterkach typu-oba katalizatory i (coś tam) powietrza wtórnego.Czy jest możliwe,aby oba katalizatory w jednym czasie uszkodziły się?A może jest jakaś wspólna część,która mogła się uszkodzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wężyki od ciśnienia wtórnego powietrza, takie małe czarne wężyki w osłonce. Najlepiej wymień wszystkie. U mnie też wywalało błędy z powietrzem wtórnym i co za tym idzie o katalizatorach. Po wymianie jak ręka odjął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, mam jakiś problem ze swoim Paskiem. Od jakiegoś czasu, bez przyczyny coś zaczyna brzęczeć przy wyłączonym zapłonie. Po kilku minutach samo przestaje. Stało się to np. przed chwilą, kiedy auto stoi od 3-4 h nieużywane. Dźwięk dochodzi z okolicy prawego reflektora przeciwmgłowego. Odgłos można porównać do szybko obracającego się wentylatora. Sprawdziłem jednak i wentylator chłodnicy stoi w miejscu. Czy to jakieś zwarcie? Proszę o pomoc w namierzeniu usterki (?).

Akualizacja:

byłem teraz przejechać się autem i po dokładniejszych oględzinach wydaje mi się że brzęczenie dochodzi z okolicy filtra powietrza. Zauważyłem też że ten dźwięk pojawił się raz kiedy trzykrotnie włączyłem i wyłączyłem zapłon. Później zniknął. Kiedy zamykałem auto z pilota pojawił się znowu po zablokowaniu drzwi. Za każdym razem słychać to około 1-2 min

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, mam jakiś problem ze swoim Paskiem. Od jakiegoś czasu, bez przyczyny coś zaczyna brzęczeć przy wyłączonym zapłonie. Po kilku minutach samo przestaje. Stało się to np. przed chwilą, kiedy auto stoi od 3-4 h nieużywane. Dźwięk dochodzi z okolicy prawego reflektora przeciwmgłowego. Odgłos można porównać do szybko obracającego się wentylatora. Sprawdziłem jednak i wentylator chłodnicy stoi w miejscu. Czy to jakieś zwarcie? Proszę o pomoc w namierzeniu usterki (?).

Problem został zlokalizowany. Okazało się, że włącza się wentylator wtórnego powietrza jeśli dobrze zapamiętałem to co powiedział mechanik. Nie wiadomo tylko co jest przyczyną tego że uruchamia się samoistnie co kilka minut. Czy ktoś z Was spotkał się z taką usterką? Póki co wentylator został mechanicznie odłączony. Czym może skutkować jazda z czymś takim i gdzie szukać przyczyny usterki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczelo mi cos czasem terkotac pod maska, jakis czas temu bylo cicho i nie zawsze i nie moglem zlokalizowac, teraz zrobilo sie to glosniejsze... Wydaje mi sie ze dzwiek wydobywa sie z alternatora... I teraz pytanie: wyjmowal ktos z kolegow alternator? Trzeba zderzak zdejmowac czy obedzie sie bez tego... I czy alternator do wymiany czy tylko lozyska?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam przepraszam ze na ini temat,jestem tu nowi,kupilem alarm i potrzebujie dokladneij instrukcji montazu moze ktosz ma,prosze wislacz na meila WITEK808@INTERIA .PL . DO PASSATA B5 1.9TDI Edytowane przez wirgis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich-jesli ktos moze to prosze o pomoc rade.Podlaczylem swojego paska pod vaga (99rok 110 km) i wyskakuje mi blad czujnik temp.plynu chlodzacego czy cieczy zwarcie do masy blad sporadycznyi 2 blad czujnik temp.paliwa zwarcie do masy blad sporadyczny------gdzie te czujniki sie znajduja a tak nawiasem po przekreceniu zaplonu kontrolka swiec zarowych goasnie po ok 2 s,to raczej za szybko???mamy teraz zimne noce i powinny dlozej grzac??!!( nadmienie ze jak postoi w taka mrozna noc-jedynie pod wiata to przy odpaleniu musze dodac gazu bo nie zaskoczy).....czy przyczyna lezy w tych czujnikach?????-----(po skasowaniu bledow pozostaje blad odnosnie czujnika temp.paliwa a po jakims czasie wyskakuje i ten blad od temp.cieczy chlodzacej....Prosze o porade.....---zadko bywam na forum z braku czasu wiec jak ktos moze to prosze o info na e-mail [email protected] bede wdzieczny.Pozdrawiam wszystkich fanow vw passata b5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witka

a ja mam takie pytanie ..

czym tak naprawde rozni sie 1,8T od 2,8 oprocz mocy 4x4 ..

chodzi mi bardziej o spalanie... koszty eksploatacyjne typu rozrzad itp .. ???

 

ktos odpowie sensownie??

Bo dalej sie bije z myslami przed zmianą a może jednak takiego 2.8 V6 4x4 ---> ok 2005 roku badz rowniez 2005 1,8T

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie spalanie to okolo 11-13l trasa i 16-20l miasto w autmacie

 

rozrząd 299zl

http://allegro.pl/rozrzad-2-4-2-7-2-8-v6-a4-a6-a8-passat-superb-i1341178408.html

 

ASO 566zl

http://allegro.pl/oryg-rozrzad-2-8-v6-vw-passat-b5-skoda-superb-i-i1362903802.html

 

wiadomo, że jest o 2 cylindry gratis a co za tym idzie wiecej swiec, wiecej oleju itd. Mimo wszystko nie zrezygnował bym z tego komfortu który daje 2.8 :-) Musisz sie przejechać i sam ocenisz. Poniżej fotka dla zachęty trochę ponad 3tys obr. i 180km/h

180hz.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym rozrządem to chyba nieco zbyt optymistycznie podszedłeś do sprawy :)

 

W zestawach tych jest pasek, rolka napinająca i rolka prowadząca. A gdzie jest tłumik drgań paska, napinacz, pompa wody, termostat i pasek wieloklinowy które to wymienia się zwykle przy wymianie rozrządu? Cały taki zestaw to 850zł.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak spalanie LPG ?? i zawieszenie ...??? to samo czy jakieś inne wymagania?? amorki ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o spalanie LPG to kliknij na mój podpis.

 

Co do zawieszenia to w 2.8 V6 z tyłu masz wielowahaczowe. Śmigam na felgach 18" i od momentu zakupu (30tys km) brak jakichkolwiek problemów z zawieszeniem.

 

 

A tak przy okazji, odnośnie wcześniej wspominanego pukania w okolicach tylnego mostu. Wymieniłem gumę w łapie tylnego mostu (36zł Lemforder) i nastała błoga cisza.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli chodzi o spalanie LPG to kliknij na mój podpis.

 

Co do zawieszenia to w 2.8 V6 z tyłu masz wielowahaczowe. Śmigam na felgach 18" i od momentu zakupu (30tys km) brak jakichkolwiek problemów z zawieszeniem.

 

 

A tak przy okazji, odnośnie wcześniej wspominanego pukania w okolicach tylnego mostu. Wymieniłem gumę w łapie tylnego mostu (36zł Lemforder) i nastała błoga cisza.

 

Pozdrówka :)

jaka masz instalacje?? LPG jeśli mogę wiedzieć??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Landirenzo Omegas. Dwa lata gwarancji bez limitu kilometrów i zero problemów, nie licząc uszkodzonego wtryskiwacza w 2 miesiącu użytkowania, który został wymieniony od ręki.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności