wodzu997 Zgłoś #281 Napisano 2 Kwietnia 2009 Ja nie wymieniałem. Ale aż się boje co będzie się działo po tym poście, zaraz zacznie się dyskusja :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #282 Napisano 2 Kwietnia 2009 (edytowane) na to liczę radźcie, radźcie i się dzielcie wiedzą, bo o nowy nabytek mam zamiar dbać że chocho sorki, właśnie się doczytałem Edytowane 7 Kwietnia 2009 przez hotfuzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #283 Napisano 8 Kwietnia 2009 Witam, na poczatku zaznaczę, że do tej pory silniczek chodził jak ta lala ( a mam go od roku) dzisiaj wracając z pracy usłyszałem dziwny dźwięk wydobywający się z komory silnika, po dojechaniu do domu otworzeniu maski-dźwięk jakby (stojąc przed machą) z prawej strony silnika-chodzi jak diesel takie klekotanie :eek: wszystko powyłączałem-nawiewy, wiatraczek o nic nie ociera-ewidentnie dźwięk ze silnika- co to może być proszę o jakieś sugestie bo brzmi to strasznie a szykuje się długi wyjazd na święta pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojtf23 Zgłoś #284 Napisano 8 Kwietnia 2009 Witam mam takie pytanie chce kupic maglownice i mam juz upatrzona ale zastanawiam sie nad tym czy z innegio silnika np: 2,8 v6 ale rocznik 2001 i variant z innym numerem silnika(tzn. inne oznaczenie np. tak jak moj APR) bedzie pasowala do mojego APR?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #285 Napisano 21 Kwietnia 2009 hej.Musze zrobic serwis(Wymiana oleju)Robie w nieautoryzowanym serwisie VW i chca zalac mi Firmowy olej(cos na q chyba) 10W-40.Ja mu moie ze jezdze na pelnym syntetyku a on ze taki zaleca sie do VW.Jak chce syntetyk to serwis jest long life na 20.000.Dodal ze tak samo jest w ASO.Co wy na to??zalac go tym 10W-40 czy (polsyntetyk)czy pelnym syntetykiem.auto ma przejechane okolo 80tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #286 Napisano 21 Kwietnia 2009 hej.Musze zrobic serwis(Wymiana oleju)Robie w nieautoryzowanym serwisie VW i chca zalac mi Firmowy olej(cos na q chyba) 10W-40.Ja mu moie ze jezdze na pelnym syntetyku a on ze taki zaleca sie do VW.Jak chce syntetyk to serwis jest long life na 20.000.Dodal ze tak samo jest w ASO.Co wy na to??zalac go tym 10W-40 czy (polsyntetyk)czy pelnym syntetykiem.auto ma przejechane okolo 80tys. Mało ci tematów o oleju jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #287 Napisano 21 Kwietnia 2009 czemu? proste! tam nie myślą,robią schematycznie,a jak się cos popsuje przez te schematyczne działanie to jeszcze lepiej,serwis zarobi. ja osobiście ******** ich i ich usługi(nie jestem mechanikiem) a takie zeczy jak wymiana oleju czy tam płynu chłodzącego to sam robie.nic trudnego,odkręcasz korek i leci:D a nawet 2 korki(to i chłodzący wyleci) ja swojego kupiłem ze szwajcarii i tez nie wiedziałem jaki tam jest olej,to mechaniory zaprzyjaznione polecili mi 5w40syntetyk i jest git(180tkm przebiegu ma) teraz będe też zmieniał olej to zaleje juz 10w40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #288 Napisano 21 Kwietnia 2009 i chca zalac mi Firmowy olej(cos na q chyba) Bo taki mają na stanie ! Mają tez z tego zarobek spory bo jest z beczki ! Ich nie interesuje co Ci wleją, podpierają się katalogiem i normami no i tym co maja na stanie w magazynie Ja mu moie ze jezdze na pelnym syntetyku a on ze taki zaleca sie do VW. I zalej syntetyk Jak chce syntetyk to serwis jest long life na 20.000. Gówno ich obchodzi czy wymienię po 10 czy 20 tys.... zalac go tym 10W-40 czy (polsyntetyk)czy pelnym syntetykiem.auto ma przejechane okolo 80tys. Syntetykiem zalej, najlepiej im zawieź swój. Zobaczysz jakie będą mieli miny kwaśne że nie zarobili na "łosiu" który nie dał się zrobić w bambuko.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #289 Napisano 21 Kwietnia 2009 (edytowane) dzieki chlopaki za info. Serwis robie w Nieautoryzowanym serwisie VW;)Czyli maja katalog Vw i na nim sie opieraja.Zajmusie tylko grupa VAG a pytam z ciekowosci jak to jest z ich olejem do V6.Robie tez Unich wszystko bo ceny maja niskie i oryginalne VW.Wymieniam tez rozrzad bo niby co cztery lata a autko ma 5,5 roku a nastukane tylko 80tys. czyli przywioze swoj 0W-40 mobil. Edytowane 21 Kwietnia 2009 przez gino9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #290 Napisano 21 Kwietnia 2009 w przewodniku napisane jak wół... 5W30 lub 5W40 i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #291 Napisano 21 Kwietnia 2009 czemu mobil?? "podobno" to największy syf,zaraz za lotosem:635: mi tam doradzili lać do v6 castrol gtx magnatec,no i leje. pewnie i tak te oleje są gdzieś na lewo rozlewane i to jakieś badziewie,jak nie u nas to za granicą.no ale mam przynajmniej lepsze samopoczucie he:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #292 Napisano 30 Kwietnia 2009 no i się stało.pierwsza awaria od ponad pół roku.stałem w korku a temperatura zaczeła gwałtownie rosnąć.zanim zjechałem na parking miałem już 120zt C. Zgasiłem silnik,wyszedłem z auta a pod nim kałuża.pompa wody się rozszczelniła i przez nią wyleciał cały płyn..mam nadzieje że na tym się skończy...oddałem auto do mechanika,wymieni mi pompe wody,termostat przy okazji no i płyn oczywiście.mam nadzieje że nie ucerpiały uszczelki i głowice.szacowany koszt naprawy-500zł napewno.jeszcze chyba wisco wymienie,bo jak był taki gorący to zatrzymałem wiatrak ręką bez problemu..a tak być nie powinno chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #293 Napisano 1 Maja 2009 Uszczelki dekli wymienione, do tego uszczelki co by olej na świece nie spływał ( nie wiem jak fachowo się nazywają ) Numer elring'a pod dekiel - 413.830 ( 60 pln szt ) Numer drugiej - 413.860 ( 35 pln szt ) Ceny po rabatach. Na szczęście z uszczelniaczy nie miałem wycieków Numery dla silnika ACK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneke Zgłoś #294 Napisano 1 Maja 2009 Ja wymieniałem również te uszczelki pod jedna głowicą. Pod druga leży i czeka na wymianę w garażu gdyż na razie nie cieknie a kupiłem z pośpiechu pod obie. Ja płaciłem po 100zł za komplet, też po rabatach, w tamtym roku. Od tego czasu dolewam jakieś 0,7l na 10tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #295 Napisano 1 Maja 2009 5w40syntetyk i jest git(180tkm przebiegu ma) teraz będe też zmieniał olej to zaleje juz 10w40 z jakiego powodu zmieniasz olej na gorszy? nieuzasadnione podejscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #296 Napisano 1 Maja 2009 Od tego czasu dolewam jakieś 0,7l na 10tys. bez urazy kolego ale nie chce mi się w to uwierzyć. a co do oleju to mi się wydawało że przy takim przebiegu lepszy będzie 10w40 oczywiście też castrol magnatec ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #297 Napisano 1 Maja 2009 No ja przejechałem 7 tys od wymiany i dolałem litr, stan oczywiście po dolaniu max. Dodam że sporo wychlapało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #298 Napisano 1 Maja 2009 to mi się wydawało że przy takim przebiegu lepszy będzie 10w40 oczywiście też castrol magnatec przebieg w zaden sposob nie laczy sie z olejem. liczy sie tylko i wylacznie stan silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #299 Napisano 4 Maja 2009 no to ja z innej mańki... gdzie mogę tanio dostać maty nad tłumiki, bo jak w innym temacie pisałem świecenie kontrolki spalin było spowodowane uszkodzeniem cewki i część paliwa szła w wydech i nagrzewał się do piekielnych temperatur i uszkodzone mam maty; z tego co się orientowałem to tylko w ASO SRASO po 300 PLN za sztukę a potrzebuję dwie; pomóżcie bo koszta rosną a taka głupotka kurde i kolejne kilkaset złotych.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielonsky Zgłoś #300 Napisano 4 Maja 2009 Zmieniam felgi z orginalnych 195 65 r15 na 205 55 r16 i zastanawiam się czy nie będzie problemu w razie złapania gumy. Tzn czy jak założę zapas 195 65 r15 a reszta będzie 205 55 r 16 nie bedzie sie działo coś z napędem. Bo w 4x4 wszystkie koła muszą byc takie same?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach