Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie konkretniebuszczelnienie ? Zaworow ? Jaki koszt wyniósł Cie tej operacji ?

 

I jakie mogą byc jeszcze objawy tego kopcenia ? Bo teraz auto odpalilem i mi kopcil a silnik mam rozgrzany bo dopiero co wróciłem z miasta

Edytowane przez Kielcev6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, przejrzyj ten wątek strona po stronie to sie dowiesz. Nikt Ci na tacy nie będzie podawał.

Może ban na pisanie postów, będziesz miał czas na poczytanie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego, przejrzyj ten wątek strona po stronie to sie dowiesz. Nikt Ci na tacy nie będzie podawał.

Może ban na pisanie postów, będziesz miał czas na poczytanie ;)

 

Przepraszam ale w dzisiejszych czasach nikt nie ma czasu na przeglądanie strona po stronie, jeżeli chodzi o to by na forum nic się nie działo to dobry pomysł. Wieje nudą, nic się nie dzieje, po prostu jest mało chętnych do pomocy i odpowiedzi, a inni boją się zadawać pytań "głupich" bo być może to już było i dostaną po nosie. Pozdrawiam posiadaczy v6 w benzynce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale jak ktos raz czy dwa zapyta to jak najbardziej ok a jak ktoś się rejestruje na forum bo kupił nowe auto i bombarduje dział dziesiątkami pytań to niestety ale nie tędy droga...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiele rzeczy można rozwiązać nie pytając na forum wystarczy użyć wyszukiwarki forum, nie trzeba czytać 200 stron żeby coś znaleźć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ze jestem na chorobowym postanowili pochlonac nieco wiedzy o moim aucie ;D takze zglebiam temat post po poście jestem przy stronie 90, ale mam pytanie jak to jest z tym przyspieszeniem. Bo akurat mojego nie tedtowalem, musze wymienić gdzies poduchę bo bije takze nie katuje go narazie. AL piszecie gdzies w postać ze do 100 km/h rozpędzają sie w 7,5-8 sex a widnieje wszędzie 10...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy od skrzyni. W manualu bez problemu (przy w miarę zdrowym silniku) można zejść poniżej 8 do setki. Automat ma niestety te 10 sekund...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to chyba musze jutro to sprawdzić w takim razie ;) co do chipa to z tego co się naczytalem to nie daje on zbyt wiele u naszych passerati ;) Ale rozumiem ze przekladka z 2.7 biturbo wchodzi bez jakiś większych problemów. Przerabial ktos temat ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w maunalu na wikipedii jest napisane ze do setki ma poniżej 8sek, nigdy nie testowalem ale jest to możliwe skoro na drugim biegu idzie około 100 km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - w tym cały "myk" że aby uzyskać 100km/h wystarczy tylko jedna zmiana biegu i dlatego mieścisz się poniżej 8 sek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogoda tragiczna dlatego chyba odpuszczę. Ale to tyle jeździcie i nie wiecie jak wasze auta jeżdżą ? ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to chyba musze jutro to sprawdzić w takim razie ;) co do chipa to z tego co się naczytalem to nie daje on zbyt wiele u naszych passerati ;) Ale rozumiem ze przekladka z 2.7 biturbo wchodzi bez jakiś większych problemów. Przerabial ktos temat ?

 

Myślę że spokojnie do ogarniecia ,ostatnio widziałem 2 paski do sprzedania na olx z 2.7 biturbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to fajnie bo mysle ze zostanie mi ten passacik na dluzej bo buda bez rdzy w ocynku, wygląd mi się podoba. Takze jak silnik wyzionie fucha to otrzyma nowe serce w postaci jakiejś mocniejszej jednostki :) bo rozumiem ze wtedy te cale mechanizmy 4x4 zostają te same ??

 

Dodam od siebie ze w końcu iii jeżdżę na gazie ;D powiem wam ze nigdy nie mialem takich problemów z redaktorem.. A pracuje przy gazie i pierwszy raz zdążyli mi się zeby nie chcial kąpać odpowiedniej temperatury... Musiałem sie wpiąć w waz od podgrzewacza filtra oleju i to dwukrotnie ! Bo raz bylo kolanko i sprezyna w przewodzie i za cholerę nie chciało grzać... Dopiero po skróceniu go na maxa i wyeliminowaniu wszelkich kolanek się udalo i go nie przeżuca juz...

 

Jest to mój pierwszy passat i wgl jaki kolwiek Vw :) wczesniej mialem mazde mx-6 i bmw e 36 2.0. Co do osiągów to mazda miala tez 2 litry i na 2 do odcinki lapala 110 takze musze sprawdzić jak jest w tym bo boli mnie ze bmw e36 2.8 ma lepsze osiągi a w sumie zawsze o takiej marzylem ale niestety brak funduszy... Acz kolwiek bardzo mi się podoba komfort jazdy tym autem i jak się depnie to ładnie wgniata w fotel :)

Aha i jest może ktos z Kielc z kim mógłbym się spotkać i pogadać :)

P.s przepraszam za bledy ale się spieszylem a mi słownik sam słowa niekiedy dobiera bez sensu...

Edytowane przez Kielcev6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bmw e36 mialo lepsze osiągi pewnie dlatego że lżejsze jest, nie wiem jak reszta ale ja na czas nigdy nie jezdze bo nie widze żadnej róznicy w tym czy jade 7.5 czy 8 sec do setki :D zamiast od świateł do świateł się ścigać zdecydowanie wole na zamarznietym jeziorze na torze pohasać a zima już niedaleko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabieram się za naprawę dwu masy w swoim pasku macie jakieś "Pewne" miejsce gdzie regenerują(sprawdzone)???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dwumas u nas często się psuje? Ponoć z 1.8 pasuje, kolega miał kilka i wszystkie były takie same lekko rozklekotane, na takim jeżdżę i nic sie nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to może poczytam moc podobna wiec...dwumasa niby nie do zaje....nia niby jest ale u mnie juz 303000 tys. wiec moż już czas...poza tym od początku próbowałem wyleczyć go z szarpania telepotania itp...poduchy wymienione byly pod silnikiem i wiele innych rzeczy ale to chyba masa siadała powoli bo jest coraz gorzej...na postoju nic sie nie dzieje ale spróbuj zmienić bieg bez szarpnięcia to sztuka!!! hahahaha!!!:blink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O widzisz kolego to może i u mnie cos takiego sie dzieje ale jak delikatnie puszcze to nie szarpnie. Wymienie poduchę ktora bedzie zuzyta i zobaczymy.

 

Ale ja z inna sprawa bo jestem przy końcówce tego kompendium ;) ale mam kilka pytan.. Jak wiecie gdzie macie wpieta wode od redaktora to napiszcie mi proszę i tez po jakim odcinku sie wam przelacza... Bo walczę i walczę. Na poczatku mialem wpiety jeden przewód w podgrzewanie filtra oleju a drugi dokladnie nie wiem w co ale kompletnie po drugiej stronie na dole, ale to kompletnie nie zdawalo egzaminu. Nie grzal się wystarczajo, wiec tak jak napisałem w poście u góry wpialem się szeregowo w ten przewód od filtra, czyli oby dwa węże z redaktora wpiete w ten od filtra. Niebo a ziemia grzeje się i trzyma temp, nie rozlacza ale problem jest z czasem przelaczenia. Bo przelacza mi się po okolo 5-6km jak juz dobrze złapie 90 stopni(przy spokojnej jeździe bo pewnie jak bym mu dal po garach to by się zagrzal szybciej.

 

A druga kwestia to sprawa oleju, bo pochlania mi go bardzo dużo. Jako takiego smrodu oleju w środku nie czuje ale jak się wysiadzie to czyc spalony olej i znajomy mi mówi ze dostaje się do kolektora ssącego.. W jaki sposób przez które uszczelki tak się może dziac ? Z gorydziekuje wam za jakiegokolwiek odpowiedzi.. Juz mnie to doluje bo kolejne auto które chla oliwe :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
le ja z inna sprawa bo jestem przy końcówce tego kompendium ale mam kilka pytan.. Jak wiecie gdzie macie wpieta wode od redaktora to napiszcie mi proszę i tez po jakim odcinku sie wam przelacza... Bo walczę i walczę. Na poczatku mialem wpiety jeden przewód w podgrzewanie filtra oleju a drugi dokladnie nie wiem w co ale kompletnie po drugiej stronie na dole, ale to kompletnie nie zdawalo egzaminu. Nie grzal się wystarczajo, wiec tak jak napisałem w poście u góry wpialem się szeregowo w ten przewód od filtra, czyli oby dwa węże z redaktora wpiete w ten od filtra. Niebo a ziemia grzeje się i trzyma temp, nie rozlacza ale problem jest z czasem przelaczenia. Bo przelacza mi się po okolo 5-6km jak juz dobrze złapie 90 stopni(przy spokojnej jeździe bo pewnie jak bym mu dal po garach to by się zagrzal szybciej.

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/29030-Instalacja-gazowa-do-2-8-V6

 

 

A druga kwestia to sprawa oleju, bo pochlania mi go bardzo dużo. Jako takiego smrodu oleju w środku nie czuje ale jak się wysiadzie to czyc spalony olej i znajomy mi mówi ze dostaje się do kolektora ssącego.. W jaki sposób przez które uszczelki tak się może dziac ? Z gorydziekuje wam za jakiegokolwiek odpowiedzi.. Juz mnie to doluje bo kolejne auto które chla oliwe :/

 

http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszczelka-pokrywy-zaworow-uszczelka.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje za podeslanie linków :) przesledze slowo po słowie zwłaszcza ten z uszczelkami, ale niestety co do kwestii gazu nikt mi nie odpowiada....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności