Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję logi (kanały) do sprawdzenia sprawności podzespołów mojego paska kąty wtrysków, przepustnica, sonda, przepływka itp., może ktoś się bawił takimi rzeczami to bardzo bym prosił o pomoc. Będę go wpinał pod vag 4.9 z góry wielkie dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siemka, Ostatnio pojawiam się na forum tylko jak mam problem :ups:

I właśnie się problem pojawił.

Auto stało przez te mrozy na podjeździe i nie było żadnego problemu. dziś wjechałem do garażu, żeby wymienić przegub auto się rozmarzło i zagrzało do temp pokojowej. po zakończeniu roboty okazało się że auto kręci ale nie odpala, jak by nie było iskry lub paliwa.

 

A czy sprawdziłeś tą iskrę i paliwo?

Jeżeli piszesz o silniku 2E (w Twoim opisie) to mi kiedyś w golfie w tym silniku padł sterownik silnika. Iskra pojawiała się jedynie gdy po kręceniu "puszczałem" stacyjkę.

 

Jednak jeżeli o tym silniku piszemy to raczej nie ten temat….

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy sprawdziłeś tą iskrę i paliwo?

 

Paliwa komp pokazuje na 40km

a iskry nie zdążyłem sprawdzić.

 

 

Jeżeli piszesz o silniku 2E (w Twoim opisie)

 

2E nie był w stanie mnie niczym zaskoczyć. Raz że to była totalnie prosta konstrukcja, a dwa że znałem w nim każdą śrubkę (opis zmieniłem ale coś nie poszło i wróciło do starego) Teraz mam 2,8 AMX i jeszcze nie znam go tak dobrze żeby bez obawy pchać pazurki, pod maskę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam Passata B5 FL 2001 r. 2.8 V6. LPG BRC. Gaz był zakładany około pół roku temu. Szukałam tematów na temat spadku mocy ale wszystko co znalazłam to na temat diesla albo mniejszej pojemności. Bardzo proszę o pomoc, bo aż się boje dać do mechanika samochód, zacznie szukać i powymienia mi dużo niepotrzebnych rzeczy, naciągnie mnie na koszta bo już raz tak zrobił a niestety mieszkam w małym miescie i za duzo dobrych mechaników nie ma.

A więc tak opiszę w skrócie mój problem... W sobotę wybraliśmy się na przejażdzkę załatwić pewną sprawę przejechaliśmy około 500 km cały czas autostradą, mając do domu około 30 km, zjezdzajac z autostrady zatrzymalismy sie na swiatłach, nagle przy ruszaniu samochód stracił moc i przy dawaniu gazu, strasznie głośno zaczał "wyć", dojechaliśmy tak do domu. Na postoju kiedy samochód jest uruchomiony silnik pracuje normalnie, tylko kiedy doda się gazu nie chce się rozpędzić i głośno tak jakoś "wyje". Został podłaczony przez VAG ale nie wykazuje żadnych błędów. Czy ktoś może miał taki problem w Passacie 2.8 V6? Czym to może być spowodowane? Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paliwa komp pokazuje na 40km

 

Kiedyś straciłem pół dnia na szukanie przyczyny nie podawania paliwa. Wskazówka pokazywała 1/4 zbiornika, a się okazało, że komora zbiornika z której zaciąga paliwo była pusta, a całą benzyna została w drugiej komorze, bo nie przelało paliwa. Dolałem benzynkę i auto odpaliło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale co rozumiesz przez wycie?

 

Nie wiem jak to określić, dlatego napisałam "wyje" Jak doda się gazu robi się strasznie głośny. Spróbuje nagrać film i gdzieś wstawię, żeby można było usłyszeć, może wtedy ktoś zdiagnozuje coś. Dziękuje jak na razie za zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wskazówka pokazywała 1/4 zbiornika, a się okazało, że komora zbiornika z której zaciąga paliwo była pusta

 

I dokładnie tak było u mnie. Dolałem 5l i odpalił z przyłożenia.

 

 

Jak doda się gazu robi się strasznie głośny.

 

Może wydech puścił przed katalizatorem i będziesz mieć takie objawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam też mam problem z brakiem mocy to znaczy jakoś to ciągnie ale nie tak jak powinno a na dodatek podczas przyśpieszania słychać od silnika taki dziwny rzęchot i przy tym czasami potrafi szarpnąć jednym słowem to ciągnie podobnie jak silnik 2.4 który miałem przedtem w audi a6 i jakoś spalanie ma niskie bo około 12 l lpg a w audi z mniejszym silnikiem było 14l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może wydech puścił przed katalizatorem i będziesz mieć takie objawy.

 

Nagrałam to wycie, ale niestety nie słychać tego na tym nagraniu :-(, nie odzwierciedla tego dzwieku ale jest jakiś postęp...

 

Staliśmy chwilę i mąż dawał gazu do 6tys obrotów i nagle passacik zaczął normalnie chodzić przez chwilę aż ciszej zrobiło się w samochodzie, przejechaliśmy się chwilę i za chwilę zaczął znowu wyć i nie było takiej mocy jak powinna być a po chwili depnął i znowu coś się jakby odblokowało, zrobiło się ciszej w samochodzie i zaczął normalnie chodzić i reaguje na pedał gazu, na razie stoi aż się boje jutro iśc go odpalić, czy dalej bedzie wszystko ok. Z takim czymś ktoś się spotkał? Co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrałam to wycie, ale niestety nie słychać tego na tym nagraniu :-(, nie odzwierciedla tego dzwieku ale jest jakiś postęp...

 

Staliśmy chwilę i mąż dawał gazu do 6tys obrotów i nagle passacik zaczął normalnie chodzić przez chwilę aż ciszej zrobiło się w samochodzie, przejechaliśmy się chwilę i za chwilę zaczął znowu wyć i nie było takiej mocy jak powinna być a po chwili depnął i znowu coś się jakby odblokowało, zrobiło się ciszej w samochodzie i zaczął normalnie chodzić i reaguje na pedał gazu, na razie stoi aż się boje jutro iśc go odpalić, czy dalej bedzie wszystko ok. Z takim czymś ktoś się spotkał? Co to może być?

 

a może katy zapchane .... na VAGu może błędy sprawdzić...

Po przygazowaniu się troche odetkał(y), a wyje gdyż sobie znalazł ujście spalin przed zapchanym katem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może katy zapchane .... na VAGu może błędy sprawdzić...

Po przygazowaniu się troche odetkał(y), a wyje gdyż sobie znalazł ujście spalin przed zapchanym katem...

 

Własnie VAGiem był sprawdzony ale nie pokazało żadnych błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj niestety znowu to samo, wyje dalej :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał swoje - kat(y) zapchane i znalazy sobie spaliny ujście przed nimi.

Na kanał i sprawdzić.

Nie ma co czekać bo silnikowi sie zaszkodzi i to bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja bym obstawiał swoje - kat(y) zapchane i znalazy sobie spaliny ujście przed nimi.

Na kanał i sprawdzić.

Nie ma co czekać bo silnikowi sie zaszkodzi i to bardzo.

 

Dziękuje, pojadę na jakąś stację diagnostyczną i sprawdze na kanale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj niestety znowu to samo, wyje dalej :-(

 

Mi to wygląda na uszkodzony system SAI (secondary air injection) jeśli chodzi o wycie ale nie powinien mieć on wpływu na osiągi, także z katalizatorami też coś może być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I dokładnie tak było u mnie. Dolałem 5l i odpalił z przyłożenia.

 

Miałem to i pisałem kilka stron wcześniej ;)

 

 

Nagrałam to wycie, ale niestety nie słychać tego na tym nagraniu , nie odzwierciedla tego dzwieku ale jest jakiś postęp...

 

Mi "brzęczało" okazało sie że jeden katalizator popękał w środku. Wyciąłem, wstawiłem puchy a katy sprzedałem po 250 zł na złomie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wycie, okazało się że Visko było do wymiany, ale katalizatory też zostały przeczyszczone teraz wszystko chodzi już jak należy :manga

 

Dzięki za chęć pomocy :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Rok temu w moim pasku wymienione zostały uszczelki pod pokrywami zaworów. Jednak nadal mam wycieki, standardowo swąd spalonego oleju w samochodzie oraz biały dym od strony pasażera, od strony kierowcy widoczny wyciek od okolic pokrywy, aż do miski olejowej. Niestety nie są to drobne naprawy i chciałbym już ostatecznie poradzić sobie z tymi wyciekami. Mechanik zalecił mi wymianę znowu uszczelek pod pokrywkami oraz tych gumowych półksiężyców pod napinaczami(o ile dobrze zrozumiałem). Prosiłbym o cenne uwagi, żeby zrobić to raz, porządnie i ostatecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz mieć zrobione porządnie to zacznij od wymiany ezektora, później wymień uszczelki łącznie z uszczelkami i półksiężycami napinaczy i zostanie Ci temat dwóch zaślepek z tyłu. Ja ich nie wymieniałem tylko dobrze obsmarowałem DIRKO i było dobrze. Nowe zaślepki były mniejsze i wpadały z luzem, dlatego zostawiłem stare.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności