Kuczi Zgłoś #3801 Napisano 26 Sierpnia 2014 Załóż instalację 7 pin a później dasz przejście na 13... Nie widze na tel jakie masz auto bo jak fl'a to po CANie w oryginale było 13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemilek Zgłoś #3802 Napisano 27 Sierpnia 2014 Witam. Czy mial ktos problem z podstawą - łapą wiskozy? Czy te łożysko da sie wymienic w tej łapie?? Szukam na allegro ale ciezko znalesc, a z silników nie chca rozbierac... A biore sie za to, ponieważ cos mi na niskich obrotach cwierka-dzwoni... a wszystko wskazuje ze to te łożysko w łapie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3803 Napisano 27 Sierpnia 2014 Ja miałem Przy ostatniej wymianie rozrządu mechanik oznajmił mi że trzeba wymienić ( pewnie popsuł ). Łożysko nierozbieralne , dostępna całość w ASO , cena jakaś zaporowa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemilek Zgłoś #3804 Napisano 28 Sierpnia 2014 Ja miałem Przy ostatniej wymianie rozrządu mechanik oznajmił mi że trzeba wymienić ( pewnie popsuł ). Łożysko nierozbieralne , dostępna całość w ASO , cena jakaś zaporowa . Tak własnie slyszalem... a orietujesz sie czy ta lapa pasuje od 2.4 lub 2.7BiT?? Bede musial szukac po szrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3805 Napisano 28 Sierpnia 2014 Część ma numer 078 121 235 G -- powinno pasować od 2.4 i 2.7 (tak przynajmniej mówi katalog) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemilek Zgłoś #3806 Napisano 31 Sierpnia 2014 Część ma numer 078 121 235 G -- powinno pasować od 2.4 i 2.7 (tak przynajmniej mówi katalog) O super tego potrzebowalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #3807 Napisano 5 Września 2014 Witam mam problem z moim paskiem Zimo zobaczylem jakis dym z pod maski od strony kierowcy okazalo sie ze spod "klawiatury" ok zmieniono mi to Wiosna znow to samo inny mechanik zganil poprzednika ze uszczelka to tylko dobrą kupic i bez siliconu dlatego cieknie Zmienil ponownie i po miesiacu znow to samo mam.....olej mi sie gdziec skwarzy...... Napiszcie co to za przyczyna moze ktos wie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3808 Napisano 6 Września 2014 Po pierwsze najpierw sprawdź ezektor bo jak będzie uszkodzony/brudny to uszczelki będzie Ci co chwilę wywalać a po drugie najprawdopodobniej sączy się spod uszczelniaczy napinaczy łańcuszków łączących wałki rozrządu. Mechanicy widać średnio ogarnięci jeśli chodzi o ten silnik. W temacie dość sporo o tym było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #3809 Napisano 6 Września 2014 (edytowane) Witam mam problem z moim paskiem Zimo zobaczylem jakis dym z pod maski od strony kierowcy okazalo sie ze spod "klawiatury" ok zmieniono mi to Wiosna znow to samo inny mechanik zganil poprzednika ze uszczelka to tylko dobrą kupic i bez siliconu dlatego cieknie Zmienil ponownie i po miesiacu znow to samo mam.....olej mi sie gdziec skwarzy...... Napiszcie co to za przyczyna moze ktos wie Zacznij od wymiany ezektora (nie które wersje miały zawór który się nie zatykał) Udrożnij odmę jeśli trzeba. Kiedyś miałem motor 2.8 to kupiłem kompletną nową odmę i spokój. Co w tym silniki prawie każdym cieknie to jak kolega wspomniał uszczelnienie pod napinaczem łańcuszka rozrządu (z tyłu silnika bezpośrednio zamocowany przy pokrywie zaworów. Do jego wymiany trzeba zdjąć pokrywę zaworów. Samego napinacza można nie ruszać wystarczy go tylko poluzować, jest chyba na 3 torksach. Tylko gumowy półksiężyc i tą blaszkę trzeba najlepiej dać na silikon dla bezpieczeństwa. Cieknie jeszcze w tym motorze zaślepka wałka rozrządu i sama pokrywa zaworów. Trzeba dać dobrą uszczelkę najlepiej Erlinga i do tego silikon na brzegach i w miejscach gdzie uszczelka dociska do napinacza. Tyle w temacie. Edytowane 6 Września 2014 przez piotrek24dm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #3810 Napisano 6 Września 2014 Tez uwazam że przeczyszczenie ezektora i wszystkich rurek od odmy raz na kilka lat to podstawa.U mnie praktycznie było wszystko pozapychane i trzeba było to czyscic płukać.. Dla odmiany u mnie nigdy nic nie ciekło z silnika a poci się tylko uszczelka misy olejowej. silnik to AMX.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #3811 Napisano 7 Września 2014 dzieki za rady dam wytyczne dla mechanika niech tak zrobi Mam tez pytanie o tarcze zimermann gdzie je najtaniej kupic macie namiary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcmalin Zgłoś #3812 Napisano 8 Września 2014 Witam. Mam taki problem Po przekręceniu stacyjki miga mi kontrolka od ręcznego i piszczy nie które kontroli świecą tak jakby na pół gwizdka a kontrolka od abs wogóle się nie zapala silnik kręci lecz nie odpala... Gdy pierwszy raz tak się stało to chwilę przed było wszytko ok odpaliłem i zgasł... później już takie cyrki. cofnę kluczyk zapalę jeszcze raz stacyjkę to tylko kontolka od poduszek się uaktualnia... co to za problem ? Kostka ? czy co? Dziękuję z góry za info pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3813 Napisano 8 Września 2014 A co to ma wspólnego z V6 czy 4x4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #3814 Napisano 8 Września 2014 Witam.Mam taki problem Po przekręceniu stacyjki miga mi kontrolka od ręcznego i piszczy nie które kontroli świecą tak jakby na pół gwizdka a kontrolka od abs wogóle się nie zapala silnik kręci lecz nie odpala... Gdy pierwszy raz tak się stało to chwilę przed było wszytko ok odpaliłem i zgasł... później już takie cyrki. cofnę kluczyk zapalę jeszcze raz stacyjkę to tylko kontolka od poduszek się uaktualnia... co to za problem ? Kostka ? czy co? Dziękuję z góry za info pozdrawiam. Kostka stacyjki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcmalin Zgłoś #3815 Napisano 9 Września 2014 Pewne że kostka ? Bo dowiadywałem się po znajomych to mówili że mase zgubił czy coś takiego? że jest taka możliwość... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koned Zgłoś #3816 Napisano 9 Września 2014 czasami przy wchodzeniu w zakręt pokazuje mi się komunikat brake: falled płyn jest ok tarcze klocki nowe. jakieś pomysły?:help:help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #3817 Napisano 9 Września 2014 Mam pododbie choc Rzadko myslamem ze od tarcz 2 lata po wymianie.... ps ponawiam prosbe na namary tarcz zimmermann sport Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #3818 Napisano 10 Września 2014 Konrad sprawdz dokładnie poziom płyniu w zbiorniczku tam jest czujnik i jak jest na MIN i wchodzisz w zakręt czujnik przez chwile pokazuje że jest za mało. U mnie tak było dodatkowo był sygnał akustyczny (piszczenie), ale po dolaniu płynu wszystko wróciło do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #3819 Napisano 11 Września 2014 Zacznij od wymiany ezektora (nie które wersje miały zawór który się nie zatykał) Udrożnij odmę jeśli trzeba. Kiedyś miałem motor 2.8 to kupiłem kompletną nową odmę i spokój. Co w tym silniki prawie każdym cieknie to jak kolega wspomniał uszczelnienie pod napinaczem łańcuszka rozrządu (z tyłu silnika bezpośrednio zamocowany przy pokrywie zaworów. Do jego wymiany trzeba zdjąć pokrywę zaworów. Samego napinacza można nie ruszać wystarczy go tylko poluzować, jest chyba na 3 torksach. Tylko gumowy półksiężyc i tą blaszkę trzeba najlepiej dać na silikon dla bezpieczeństwa. Cieknie jeszcze w tym motorze zaślepka wałka rozrządu i sama pokrywa zaworów. Trzeba dać dobrą uszczelkę najlepiej Erlinga i do tego silikon na brzegach i w miejscach gdzie uszczelka dociska do napinacza. Tyle w temacie. Witam chcialem kupic ten ezektor ale w sklepie pytaja ktory..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz123a Zgłoś #3820 Napisano 16 Września 2014 Witam chcialem kupic ten ezektor ale w sklepie pytaja ktory..... ETKA podaje numer 058133753D https://www.google.pl/search?q=ezektor&biw=1525&bih=705&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=dI0YVOrHLeP8ygPSq4DwAQ&ved=0CAcQ_AUoAg&dpr=0.9#facrc=_&imgdii=_&imgrc=bF0uU-hGwFFrGM%253A%3Bacm5LZzcXQgQMM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages37.fotosik.pl%252F712%252F58c5f1b6ccdf124bmed.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.audiklub.org%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ff%253D27%2526t%253D109470%3B500%3B342 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach