Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Załóż instalację 7 pin a później dasz przejście na 13...

Nie widze na tel jakie masz auto bo jak fl'a to po CANie w oryginale było 13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy mial ktos problem z podstawą - łapą wiskozy? Czy te łożysko da sie wymienic w tej łapie?? Szukam na allegro ale ciezko znalesc, a z silników nie chca rozbierac... A biore sie za to, ponieważ cos mi na niskich obrotach cwierka-dzwoni... a wszystko wskazuje ze to te łożysko w łapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem :( Przy ostatniej wymianie rozrządu mechanik oznajmił mi że trzeba wymienić ( pewnie popsuł ;) ). Łożysko nierozbieralne , dostępna całość w ASO , cena jakaś zaporowa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja miałem :( Przy ostatniej wymianie rozrządu mechanik oznajmił mi że trzeba wymienić ( pewnie popsuł ;) ). Łożysko nierozbieralne , dostępna całość w ASO , cena jakaś zaporowa .

Tak własnie slyszalem... a orietujesz sie czy ta lapa pasuje od 2.4 lub 2.7BiT?? Bede musial szukac po szrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Część ma numer 078 121 235 G -- powinno pasować od 2.4 i 2.7 (tak przynajmniej mówi katalog)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Część ma numer 078 121 235 G -- powinno pasować od 2.4 i 2.7 (tak przynajmniej mówi katalog)

 

O super tego potrzebowalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moim paskiem Zimo zobaczylem jakis dym z pod maski od strony kierowcy okazalo sie ze spod "klawiatury" ok zmieniono mi to Wiosna znow to samo inny mechanik zganil poprzednika ze uszczelka to tylko dobrą kupic i bez siliconu dlatego cieknie Zmienil ponownie i po miesiacu znow to samo mam.....olej mi sie gdziec skwarzy......

Napiszcie co to za przyczyna moze ktos wie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze najpierw sprawdź ezektor bo jak będzie uszkodzony/brudny to uszczelki będzie Ci co chwilę wywalać a po drugie najprawdopodobniej sączy się spod uszczelniaczy napinaczy łańcuszków łączących wałki rozrządu. Mechanicy widać średnio ogarnięci jeśli chodzi o ten silnik.

 

W temacie dość sporo o tym było ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam problem z moim paskiem Zimo zobaczylem jakis dym z pod maski od strony kierowcy okazalo sie ze spod "klawiatury" ok zmieniono mi to Wiosna znow to samo inny mechanik zganil poprzednika ze uszczelka to tylko dobrą kupic i bez siliconu dlatego cieknie Zmienil ponownie i po miesiacu znow to samo mam.....olej mi sie gdziec skwarzy......

Napiszcie co to za przyczyna moze ktos wie

 

Zacznij od wymiany ezektora (nie które wersje miały zawór który się nie zatykał) Udrożnij odmę jeśli trzeba. Kiedyś miałem motor 2.8 to kupiłem kompletną nową odmę i spokój. Co w tym silniki prawie każdym cieknie to jak kolega wspomniał uszczelnienie pod napinaczem łańcuszka rozrządu (z tyłu silnika bezpośrednio zamocowany przy pokrywie zaworów. Do jego wymiany trzeba zdjąć pokrywę zaworów. Samego napinacza można nie ruszać wystarczy go tylko poluzować, jest chyba na 3 torksach. Tylko gumowy półksiężyc i tą blaszkę trzeba najlepiej dać na silikon dla bezpieczeństwa. Cieknie jeszcze w tym motorze zaślepka wałka rozrządu i sama pokrywa zaworów. Trzeba dać dobrą uszczelkę najlepiej Erlinga i do tego silikon na brzegach i w miejscach gdzie uszczelka dociska do napinacza. Tyle w temacie.

Edytowane przez piotrek24dm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez uwazam że przeczyszczenie ezektora i wszystkich rurek od odmy raz na kilka lat to podstawa.U mnie praktycznie było wszystko pozapychane i trzeba było to czyscic płukać..

Dla odmiany u mnie nigdy nic nie ciekło z silnika a poci się tylko uszczelka misy olejowej.:hurra silnik to AMX..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za rady dam wytyczne dla mechanika niech tak zrobi

Mam tez pytanie o tarcze zimermann gdzie je najtaniej kupic macie namiary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam taki problem

Po przekręceniu stacyjki miga mi kontrolka od ręcznego i piszczy nie które kontroli świecą tak jakby na pół gwizdka a kontrolka od abs wogóle się nie zapala silnik kręci lecz nie odpala... Gdy pierwszy raz tak się stało to chwilę przed było wszytko ok odpaliłem i zgasł... później już takie cyrki. cofnę kluczyk zapalę jeszcze raz stacyjkę to tylko kontolka od poduszek się uaktualnia... co to za problem ? Kostka ? czy co? Dziękuję z góry za info pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to ma wspólnego z V6 czy 4x4?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Mam taki problem

Po przekręceniu stacyjki miga mi kontrolka od ręcznego i piszczy nie które kontroli świecą tak jakby na pół gwizdka a kontrolka od abs wogóle się nie zapala silnik kręci lecz nie odpala... Gdy pierwszy raz tak się stało to chwilę przed było wszytko ok odpaliłem i zgasł... później już takie cyrki. cofnę kluczyk zapalę jeszcze raz stacyjkę to tylko kontolka od poduszek się uaktualnia... co to za problem ? Kostka ? czy co? Dziękuję z góry za info pozdrawiam.

 

Kostka stacyjki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewne że kostka ? Bo dowiadywałem się po znajomych to mówili że mase zgubił czy coś takiego? że jest taka możliwość...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czasami przy wchodzeniu w zakręt pokazuje mi się komunikat brake: falled płyn jest ok tarcze klocki nowe. jakieś pomysły?:help:help

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pododbie choc Rzadko myslamem ze od tarcz 2 lata po wymianie.... ps ponawiam prosbe na namary tarcz zimmermann sport

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konrad sprawdz dokładnie poziom płyniu w zbiorniczku tam jest czujnik i jak jest na MIN i wchodzisz w zakręt czujnik przez chwile pokazuje że jest za mało. U mnie tak było dodatkowo był sygnał akustyczny (piszczenie), ale po dolaniu płynu wszystko wróciło do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zacznij od wymiany ezektora (nie które wersje miały zawór który się nie zatykał) Udrożnij odmę jeśli trzeba. Kiedyś miałem motor 2.8 to kupiłem kompletną nową odmę i spokój. Co w tym silniki prawie każdym cieknie to jak kolega wspomniał uszczelnienie pod napinaczem łańcuszka rozrządu (z tyłu silnika bezpośrednio zamocowany przy pokrywie zaworów. Do jego wymiany trzeba zdjąć pokrywę zaworów. Samego napinacza można nie ruszać wystarczy go tylko poluzować, jest chyba na 3 torksach. Tylko gumowy półksiężyc i tą blaszkę trzeba najlepiej dać na silikon dla bezpieczeństwa. Cieknie jeszcze w tym motorze zaślepka wałka rozrządu i sama pokrywa zaworów. Trzeba dać dobrą uszczelkę najlepiej Erlinga i do tego silikon na brzegach i w miejscach gdzie uszczelka dociska do napinacza. Tyle w temacie.

 

Witam chcialem kupic ten ezektor ale w sklepie pytaja ktory.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności