Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze swoim passatem 2.6v6 ACK którego niedawno kupiłem,

 

auto jest słabe, na zimnym słabo pali, na 60 litrowej buli gazu robie ok 300km wiec spalanie ok 20litrów

 

a druga rzecz to coś jak by szarpało, czepało wyje tyłem przy ok 160km/h wzwyż

 

i jaszcze jeden problem, jak wracałem autem to klima elegancko chodziła, na drugi dzień przestała (wentylator klimy się załącza) gazu w układzie jest 650g, gdzie szukać przyczyny, który bezpiecznik jest od spręzarki, bo nie mam rozpiski w aucie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może mi ktoś wskazać na załączonym obrazku gdzie szukać wtyczek od tylnych sond lambda w silniku AMX ? na czerwono zaznaczyłem gdzie są zapewne przednie , gdzie szukać tylnych ?

e8bea4f01e-vw-passat-2-8-v6-30v-4-motion-airride-enigste-nl-.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może mi ktoś wskazać na załączonym obrazku gdzie szukać wtyczek od tylnych sond lambda w silniku AMX ? na czerwono zaznaczyłem gdzie są zapewne przednie , gdzie szukać tylnych ?

[ATTACH=CONFIG]106624[/ATTACH]

obok są jeszcze dwie inne wtyczki.To chyba te jak się nie mylę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie pomóżcie kto zmieniał z was olej w automatycznej skrzyni chodzi mi o to ile wchodzi oleju po zlaniu wszystkiego grawitacyjnie i ściągnieciu miski i wymianie filtra ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może mi ktoś wskazać na załączonym obrazku gdzie szukać wtyczek od tylnych sond lambda w silniku AMX ? na czerwono zaznaczyłem gdzie są zapewne przednie , gdzie szukać tylnych ?

[ATTACH=CONFIG]106624[/ATTACH]

 

Za zbiornikiem wyrównawczym od płynu powinieneś mieć jeszcze dwie wtyczki. Przy czym z tego co kojaże to po jednej stronie masz przedni/tylnia i po drugiej to samo , a nie że z jednej strony przednie , a z drugiej tylnie.

 

---------- Dodano o 22:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:57 ----------

 

Poszukaj na forum audiklub.org -- była tam cała wypasiona procedura wymiany wszystkiego w tej skrzyni . Z pamięci ci nie powiem , ale poziom i dolewkę robiło się przy jakiejś okreslonej temperaturze.

 

Pozdr

 

Witam panowie pomóżcie kto zmieniał z was olej w automatycznej skrzyni chodzi mi o to ile wchodzi oleju po zlaniu wszystkiego grawitacyjnie i ściągnieciu miski i wymianie filtra ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poszukaj na forum audiklub.org -- była tam cała wypasiona procedura wymiany wszystkiego w tej skrzyni . Z pamięci ci nie powiem , ale poziom i dolewkę robiło się przy jakiejś okreslonej temperaturze.

 

Pozdr

 

witam dzięki może ktoś jeszcze się wypowie będę płukał skrzynie i ciekawi mnie ile tam wchodzi oleju. pewnie dwa razy przepłuczę zanim zmienię ostatecznie razem z filtrem, chciałem tak orientacyjnie bo nie wiem ile kupić na dwa płukania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co prawda mam inna motorownie ale mam pytanie

Czy tylny zestaw hamulcowy jest taki sam w AWD i FWD?

Chodzi o B5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że jest taki sam, z tego co pamiętam jak się grzebałem jeszcze w warsztacie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przód jest taki sam , natomiast tarcze na tył są 100% inne - ostatnio kupowałem i porównywalismy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie pomóżcie kto zmieniał z was olej w automatycznej skrzyni chodzi mi o to ile wchodzi oleju po zlaniu wszystkiego grawitacyjnie i ściągnieciu miski i wymianie filtra ??

 

Ja wymieniałem u siebie, weszło ponad 5 litrów z tego co mechanik mi mówił. Powiedział też, że wyczyścił miskę z wszystkich opiłków które się tam znajdowały, poszła nowa uszczelka, filtr i skrzynia działa jak należy. Po tygodniu przyjechałem ponownie na sprawdzenie stanu, i musiał dolać kiepkę. Z tego co powiedział, to te skrzynie sypią się, bo ktoś kto spuszcza olej i wymienia na nowy, to nie czyści miski i filtra. Opiłki przy nowym oleju rozrzucane są po skrzyni i przyspiesza to jej zużycie. Także polecam kompleksową jej obsługę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

brązowa i zielona to wtyczki od tylnych sond. Obok tych dwóch jest jedna czarna wtyczka (sonda przednia) ,druga przedniej sondy (czarna wtyczka) jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przód jest taki sam , natomiast tarcze na tył są 100% inne - ostatnio kupowałem i porównywalismy.

 

Przód raczej jest taki sam, chciałbym poznać różnice tylnego zestawu?

Może to ktoś potwierdzić jakimiś numerami?

Napisałem porta w wątku dotyczącym nr części jednak nie dostałem odpowiedzi

 

Chciałem zamówić komplet Rottingera przez internet i muszę znać nr lub rozmiar

W wątku o tarczach napisano mi że różnice są w tylnych klockach a tarcze są takie same

Edytowane przez eNcoM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Drodzy koledzy,

 

Mam problem z moim samochodem przejrzałem trochę wątków o LPG mam paska 01r z motorem 2,8 4motion z automatem. Instalacja gazowa to LPG Sirocco z 2008 roku. Borykam się z świecącą kontrolką silnika. Co zrobiłem na początek czytanie błędów "błąd wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach, drugi to P0507 Problem z obrotami biegu jałowego. sytuacja jest taka ze instalacja gazowa pracuje super nawet z tym chekiem silnika, Ale gdy przełączę na PB szarpie budą. Rano jest problem z odpaleniem na 4 razy trzeba go palić bo po pierwszych trzech wchodzi na 400-500 obrotów i szapie gaśnie i za 4 razem odpala normalnienie. Gdy przemęczę się na benzynie z 5km zgaszę go na benzynie na drugi dzień odpalam bezproblemowo. Prawdopodobnie LPG rozwala mapę silnika na PB co z tym mogę zrobić ? drażni to człowieka niesamowicie tym bardziej ze jestem jeśli chodzi o sprawność samochodu pedantem. Dodam też ze podmieniane były cewki, sprawdzone świece i kable, wtryski benzynowe też sprawdziłem.

Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc.

 

Witam serdecznie,

 

Pozwolę sobie odpisać, ponieważ miałem bardzo podobny problem do twojego. Co miałem po zakupie pod maską:

- Reduktor Zavoli zeta S

- Wtryski Valdemary czerwone

- Komputer Sirocco :D

 

Co mam teraz:

- Wtryski Hana czerwone

- Reduktor KME GOLD

- Komputer ten sam :D

 

Wszystko wymieniałem sam, łącznie ze strojeniem map, co prawda zajęło mi to prawie 2 miesiące, wiadomo trzeba było się tego wszystkiego nauczyć. Efekt jest piorunujący. Autko śmiga aż miło. spalanie średnie 13/14l LPG.Wywal te graty co masz bo tego jak pisali koledzy wcześniej nie da się wystroić w tym samochodzie :)

 

Ps: A co do trudności z odpaleniem, masz zwyczajnie za bogato na gazie te valdemary leją już pewnie jak szalone. Pozostaje Ci nie spalony gaz więc masz problem z odpaleniem.

 

Ale tak jak pisałem wcześniej z tymi gratami pod maską możesz się tylko nabawić niepotrzebnych kosztów w postaci kapitalki silnika.

Edytowane przez Plota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem, od jakiegoś czasu auto rano muszę długo kręcić, około 5 s aż odpali. Poźniej wszystko ok, może to wina pompy paliwa, wymieniałem jakieś dwa lata temu na jakąś podróbę. Tak jak by nie miał czym, zapalić rano. Macie jakieś pomysły co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co mam teraz:

- Wtryski Hana czerwone

- Reduktor KME GOLD

- Komputer ten sam :D

 

Powiedziałbym że szału ten zestaw nie robi , ale lepszy niz startowo.

 

Kamil , a posiadasz gaz czy nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale dzisiaj było ok, okazało się, że muszę chwilę poczekać jak pompa przepcha paliwo do silnika, tak jakby się cofało. zastanawiałem się czy instalacja nie puszcza "bąków" do kolektora ale byłem u gazownika i jest ok. Zobaczymy jak będzie jutro, jak coś to będę pisać. Dawno filtra paliwa nie wymieniałem może najwyższy czas :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzy tygodnie temu miałem podobnie i okazało się że jeden wtryskiwacz zaczął puszczać - namierzyłem i problemu nie ma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

brązowa i zielona to wtyczki od tylnych sond. Obok tych dwóch jest jedna czarna wtyczka (sonda przednia) ,druga przedniej sondy (czarna wtyczka) jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym.

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wymieniałem u siebie, weszło ponad 5 litrów z tego co mechanik mi mówił. Powiedział też, że wyczyścił miskę z wszystkich opiłków które się tam znajdowały, poszła nowa uszczelka, filtr i skrzynia działa jak należy. Po tygodniu przyjechałem ponownie na sprawdzenie stanu, i musiał dolać kiepkę. Z tego co powiedział, to te skrzynie sypią się, bo ktoś kto spuszcza olej i wymienia na nowy, to nie czyści miski i filtra. Opiłki przy nowym oleju rozrzucane są po skrzyni i przyspiesza to jej zużycie. Także polecam kompleksową jej obsługę.

 

Ja tez po wymianie jestem kupiłem 20l oleju mobil esso ori filtr, uszczelkę i oring korka do sprawdzania poziomu oleju, zrobiłem to tak zlałem stary olej, korkiem spustowym wyleciało około 3.5 litra, po wlaniu na zgaszonym silniku weszło 2,5 odpaliłem auto żeby lepiej się rozszedł i na odpalonym weszło jeszcze lekko ponad litr czyli w sumie tyle samo ile było przeleciałem po całym zakresie i zlałem wszystko taka operację powtórzyłem trzy razy, za ostatnim razem olej który zlałem już wyglądał jak olej :), oczywiście po tych zabiegach odkręciłem miskę (w misce zostało trochę oleju i w samym filtrze) i ją wyczyściłem razem z magnesami, nowy filtr i uszczelki skręcone i zalane świeżym olejem, weszło mi tak jak tobie jakieś 5,5 litra oleju, skrzynia pracuje tak samo ładnie jak przed wymiana, może bardziej płynnie przerzuca biegi ale to może być tylko takie odczucie bo wiem że jest świeży olej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Od kilku dni jestem posiadaczem Passata jak w temacie więc pozwolicie, że zadam tu kilka pytań:

 

-mam seryjne lampy xenonowe ale niestety we wnętrzu nie ma regulacji ustawienia świateł czy to oznacza że auto posiada samopoziomowanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności