Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

przewody firmy beru tak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W oryginale był bosch albo bremi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiitam po akcji z zamarzniętą odmą i wydmuchaniu uszczelki spod dekla,zrobiłem kompleksową operacje uszczelniania dekli głowic i napinaczy rozrządu,rozmyślałem z mechanikiem nad prostszym rozwiązaniem odmy w naszych statkach,mówi że tylko vw grupa ma takie dziwne rozwiązania z egzetorami itp,wszystkie inne marki mają normalnie bezpośrednio do dolotu podłączoną odmę i wszystko śmiga bez problemu,zastanawiałem sie czy nie przerobić na takie właśnie proste rozwiązanie bez egzetora czy jak to sie tam nazywa,w starszyej odmianie naszego motoru np audi 100 2.8 v6 jest to właśnie tak rozwiązane sprawdzałem u kolegi,2 króćce w dolocie i 2 rurki od dekli podłączone oddzielnie.próbował ktoś może takiego rozwiązania,może to jest sposób na wieczne wycieki z pod dekli .pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś znowu wylałem wodę z odmy - strasznie szybko sie zbiera, raz na tydzień muszę czyścić. Faktycznie Artur, że przydał by się jakiś patent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w której odmie zbiera Ci sie woda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w której odmie zbiera Ci sie woda?

W całej niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja dziś znowu wylałem wodę z odmy - strasznie szybko sie zbiera, raz na tydzień muszę czyścić. Faktycznie Artur, że przydał by się jakiś patent.

 

Broda jakie są objawy przebywania wody w odmie i od czego się tam zbiera?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u mnie z kolei przez te mrozy okrutnie wyje pompa wspomagania. Jak silnik sie rozgrzeje to pompa cichnie ale nie tak jak wcześniej było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Broda jakie są objawy przebywania wody w odmie i od czego się tam zbiera?

 

Objawy to więcej mazi w silniku oraz prawdopodobieństwo zamarznięcia i zatkania odm. A zbieranie to najzwyklejsza różnica temp. i jazda na krótkich odcinkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Objawy to więcej mazi w silniku

z ciekawości sprawdzę jak to u mnie wygląda, dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki mogę wstawić największy akumulator ? potrzebuje jak największego zaplecza prądowego pod car audio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz wstawić taki jak jest zalecany - zresztą nie bardzo widzę tam miejsce na więcej niż 74Ah. Poza tym większy będzie ciągle niedoładowany i zginie marnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Zainwestuj w kondensator, lub w drugi akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a 2F kondensator wystarczyłby na głośnik nie mający więcej niż 600rms ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie temat na takie pytania. od tego jest dział CA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może myślał coś jak zastąpić w 2.8 te delikatne odmy ? i ten zapychający się ezektor ? Myślę że same odmy można zrobić z odpornego na temp i olej węża dać miedziane kolanko choć by nawet od centralnego ogrzewania z odpowiednia średnicą co wy na to ? sam ezektor to w sumie zastępuje działanie 3 zaworków czy się myślę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś może myślał coś jak zastąpić w 2.8 te delikatne odmy ?

 

Miałem auto z tym silnikiem, w którym ktoś odmę zastąpił kawałkiem węża ogrodowego o zbliżonej średnicy i dawało radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy ktoś wymieniał uszczelki pod nastawnikami wałków rozrządu w 2,8 V6. Leje się spod nich olej na kolektor i śmierdzi. Jeden mechanik powiedział że wystarczy wymienić uszczelki a drugi że w 80 % przypadków do wymiany są całe nastawniki a to już kosztuje.

Zna ktoś temat? Co i za ile?

Planuje przy okazji wymienić rozrząd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

paolio ja wymieniałem u siebie te uszczelki które wyglądają jak jezyczki z otworkami wyprofilowane. Nastawników sie nie wymienia bo jeśli działają dobrze tzn. zmieniają fazy rozrządu to po co je zmieniać. Jak leje na kolektory tak jak u mnie to tylko wymiana uszczelek a przy okazji wymień siemeringi wałków oraz w tylnej części głowicy są takie korki które przy wałkach rozrządu które też warto zmienić bo do wymiany uszczelek nastawników musisz rozpiąć cały rozrząd zdjąc pokrywy klawiatur i wyjąć wałki rozrządu wiec lepiej tego nie powtarzać bo pracy troche jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesteś pewien że do wymiany uszczelniaczy napinacza łańcuszka rozrządu trzeba zrzucać cały rozrząd ? z tego co piszą na forum te uszczelki plus nawet tylne simeringi wałków da się wymienić bez zrzucania rozrządu jednanie wymiana przednich simeringów na wałkach wymaga ściągania paska czyli całego rozrządu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności