adaśś Zgłoś #2061 Napisano 30 Stycznia 2012 przewody firmy beru tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2062 Napisano 30 Stycznia 2012 W oryginale był bosch albo bremi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #2063 Napisano 2 Lutego 2012 wiitam po akcji z zamarzniętą odmą i wydmuchaniu uszczelki spod dekla,zrobiłem kompleksową operacje uszczelniania dekli głowic i napinaczy rozrządu,rozmyślałem z mechanikiem nad prostszym rozwiązaniem odmy w naszych statkach,mówi że tylko vw grupa ma takie dziwne rozwiązania z egzetorami itp,wszystkie inne marki mają normalnie bezpośrednio do dolotu podłączoną odmę i wszystko śmiga bez problemu,zastanawiałem sie czy nie przerobić na takie właśnie proste rozwiązanie bez egzetora czy jak to sie tam nazywa,w starszyej odmianie naszego motoru np audi 100 2.8 v6 jest to właśnie tak rozwiązane sprawdzałem u kolegi,2 króćce w dolocie i 2 rurki od dekli podłączone oddzielnie.próbował ktoś może takiego rozwiązania,może to jest sposób na wieczne wycieki z pod dekli .pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2064 Napisano 4 Lutego 2012 Ja dziś znowu wylałem wodę z odmy - strasznie szybko sie zbiera, raz na tydzień muszę czyścić. Faktycznie Artur, że przydał by się jakiś patent. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #2065 Napisano 4 Lutego 2012 w której odmie zbiera Ci sie woda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2066 Napisano 5 Lutego 2012 w której odmie zbiera Ci sie woda? W całej niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldih1979 Zgłoś #2067 Napisano 5 Lutego 2012 Ja dziś znowu wylałem wodę z odmy - strasznie szybko sie zbiera, raz na tydzień muszę czyścić. Faktycznie Artur, że przydał by się jakiś patent. Broda jakie są objawy przebywania wody w odmie i od czego się tam zbiera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #2068 Napisano 5 Lutego 2012 Ja u mnie z kolei przez te mrozy okrutnie wyje pompa wspomagania. Jak silnik sie rozgrzeje to pompa cichnie ale nie tak jak wcześniej było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2069 Napisano 6 Lutego 2012 Broda jakie są objawy przebywania wody w odmie i od czego się tam zbiera? Objawy to więcej mazi w silniku oraz prawdopodobieństwo zamarznięcia i zatkania odm. A zbieranie to najzwyklejsza różnica temp. i jazda na krótkich odcinkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldih1979 Zgłoś #2070 Napisano 6 Lutego 2012 Objawy to więcej mazi w silniku z ciekawości sprawdzę jak to u mnie wygląda, dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BigosWWO Zgłoś #2071 Napisano 7 Lutego 2012 jaki mogę wstawić największy akumulator ? potrzebuje jak największego zaplecza prądowego pod car audio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2072 Napisano 7 Lutego 2012 Masz wstawić taki jak jest zalecany - zresztą nie bardzo widzę tam miejsce na więcej niż 74Ah. Poza tym większy będzie ciągle niedoładowany i zginie marnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #2073 Napisano 7 Lutego 2012 Dokładnie. Zainwestuj w kondensator, lub w drugi akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BigosWWO Zgłoś #2074 Napisano 8 Lutego 2012 a 2F kondensator wystarczyłby na głośnik nie mający więcej niż 600rms ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #2075 Napisano 8 Lutego 2012 to nie temat na takie pytania. od tego jest dział CA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokubek Zgłoś #2076 Napisano 8 Lutego 2012 Czy ktoś może myślał coś jak zastąpić w 2.8 te delikatne odmy ? i ten zapychający się ezektor ? Myślę że same odmy można zrobić z odpornego na temp i olej węża dać miedziane kolanko choć by nawet od centralnego ogrzewania z odpowiednia średnicą co wy na to ? sam ezektor to w sumie zastępuje działanie 3 zaworków czy się myślę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #2077 Napisano 8 Lutego 2012 Czy ktoś może myślał coś jak zastąpić w 2.8 te delikatne odmy ? Miałem auto z tym silnikiem, w którym ktoś odmę zastąpił kawałkiem węża ogrodowego o zbliżonej średnicy i dawało radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolio Zgłoś #2078 Napisano 14 Lutego 2012 Mam pytanie, czy ktoś wymieniał uszczelki pod nastawnikami wałków rozrządu w 2,8 V6. Leje się spod nich olej na kolektor i śmierdzi. Jeden mechanik powiedział że wystarczy wymienić uszczelki a drugi że w 80 % przypadków do wymiany są całe nastawniki a to już kosztuje. Zna ktoś temat? Co i za ile? Planuje przy okazji wymienić rozrząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mysta_bombasti Zgłoś #2079 Napisano 14 Lutego 2012 paolio ja wymieniałem u siebie te uszczelki które wyglądają jak jezyczki z otworkami wyprofilowane. Nastawników sie nie wymienia bo jeśli działają dobrze tzn. zmieniają fazy rozrządu to po co je zmieniać. Jak leje na kolektory tak jak u mnie to tylko wymiana uszczelek a przy okazji wymień siemeringi wałków oraz w tylnej części głowicy są takie korki które przy wałkach rozrządu które też warto zmienić bo do wymiany uszczelek nastawników musisz rozpiąć cały rozrząd zdjąc pokrywy klawiatur i wyjąć wałki rozrządu wiec lepiej tego nie powtarzać bo pracy troche jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokubek Zgłoś #2080 Napisano 14 Lutego 2012 jesteś pewien że do wymiany uszczelniaczy napinacza łańcuszka rozrządu trzeba zrzucać cały rozrząd ? z tego co piszą na forum te uszczelki plus nawet tylne simeringi wałków da się wymienić bez zrzucania rozrządu jednanie wymiana przednich simeringów na wałkach wymaga ściągania paska czyli całego rozrządu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach