waldih1979 Zgłoś #1341 Napisano 25 Grudnia 2010 koledzy ostatnio zauważyłem,że przy obrotach ok 1500rpm 4 bieg zaczyna lekko szarpać zarówno na PB jak i LPG. Kiedyś tego nie było więc co byście obstawiali?? kończący się dwumas,przepustnica, przepływomierz czy co innego? Ps VAG nic nie pokazuje pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1342 Napisano 25 Grudnia 2010 (edytowane) Ja bym stawiał na świece. Czyszczenie i adaptacja przepustnicy na dzień dobry:) Wciśnij lekko pedał sprzęgła tak aby był ten pierwszy luz zniwelowany jak drga pedał to dwumasa też się kończy. Ale to by było czuć na każdym biegu przy jakiś zakresach obrotów. Edytowane 25 Grudnia 2010 przez Swider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mojeb5 Zgłoś #1343 Napisano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Panowie nurtuje mnie jedna sprawa, patrząc na przyspieszenia b5 syncro mój 2.8 30V 193KM rozpędza się w 10s a takie 2.3 VR5 w 9,5 mało tego porównując sedana 2.8 30V a kombi z takim samym silnikiem rozpędza sie on w 7.8s jak to wytłumaczyć? dodam ze kuzyn ma A4 quattro 2.8 174KM leje mnie jak szmate mając o prawie 20KM mniej (w audi napęd quattro nie powoduje takich strat jak syncro) Edytowane 26 Grudnia 2010 przez mojeb5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1344 Napisano 26 Grudnia 2010 Automat w 10 się rozpędza, manual w 7.6. Jak masz automata to jest ok, a jak manual to masz padaczke silnik albo kierownik nie domaga:) bo audi ma 8.2. W audi napęd Q działa inaczej jak w passacie i pisanie że Q ma mniejsze straty to sianie popeliny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mojeb5 Zgłoś #1345 Napisano 26 Grudnia 2010 Swider widzę ze mamy takie same silniki,mam manual i szału mi jakoś nie robi. Info brane z http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/volkswagen/passat/b5.html niestety nei piszą czy automat czy nie, popatrz i porównaj dodaje jeszcze druga stronke http://www.vw-passat.pl/portal/dane?szczegoly=b5-28-30v-syncro-193km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #1346 Napisano 26 Grudnia 2010 Chyba kolego Swider coś Ci się pomieszało albo strzeliłeś dużą literówkę bo my w B5 synchro/4motion mamy identyczne napędy jak audi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mojeb5 Zgłoś #1347 Napisano 26 Grudnia 2010 czyli napęd syncro jest 50/50 jak audi quattro?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1348 Napisano 26 Grudnia 2010 W audi jest haldex, a w passacie torsen. Tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1349 Napisano 26 Grudnia 2010 W audi np. A4 jest torsen, ogólnie w silnikach audi i vw wzdłuż jest torsen, dobrze pisze czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1350 Napisano 26 Grudnia 2010 [ame] [/ame]no dobra to mam rozumieć że w passacie jak podniosę jedno koło nie zleci z podnośnika jak wrzuce bieg tak jak w linku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1351 Napisano 26 Grudnia 2010 Wszystko już zostało wyjaśnione użyj "Szukaj" albo "wujka Google" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1352 Napisano 26 Grudnia 2010 Ok spoko. Pytałem czy zleci z podnośnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1353 Napisano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Ok spoko. Pytałem czy zleci z podnośnika Kolego w audi jest taki sam rodzaj napędu - wiec skoro audi nie zleciało to i passat nie zleci. A co do przyspieszeń to po prostu porażka ten automat - byle 130 TDI albo 2.0 albo 1.8T (w manualu) robi takie 2.8. Na szczęście nowe DSG są mega szybkie - ale nie żebym chciał kiedyś automat Koledzy wymieniał ktoś z Was może koło dwumasowe albo sprzęgło? Zastanawiam się nad regeneracją - ogólnie chodzą dobre opinie... Edytowane 28 Grudnia 2010 przez Beny2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zajdel Zgłoś #1354 Napisano 28 Grudnia 2010 Witam jak nie w tym dziale pisze to sorki ale pytanie mam odnosnie takiego wlasnie paska ale ze stanow. Chce go kupic bo oczywiscie taniej, ale jak jest z częściami zamiennymi do niego ? nie będzie problemu kupić u nas ? Czy części są różne ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #1355 Napisano 28 Grudnia 2010 Ja mam paska z USA i nie mam problemu z żadną częścią. Kluczyk tylko ściągałem z USA bo jest na 315Mhz. Reszta dostępna w zamiennikach lub w ASO bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azjata87 Zgłoś #1356 Napisano 28 Grudnia 2010 powiem wam panowie że mój passacik testy zderzeniowe przeszedł idealnie. ponieważ przy jakiś 50 km/h miałem czołówkę z tirem i wyszedłem bez szwanku... moje autko się troszkę pokasowało ale nie jest poprzestawiane to najważniejsze:) wie ktoś może na sprzedaż takiego anglika?? żebym mógł sobie przełożyć potrzebne części?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1357 Napisano 30 Grudnia 2010 (edytowane) mam 2.8 z całym przodem bo potrzebowałem dawcy na przekładke skrzyni. Co Ci jest potrzebne? Panowie potrzebny jest mi numer kodowania sterownika silnika ze skrzynia manualną. Automat to Software Coding: 04251 ________________ Może sie komuś przyda kiedyś 04xy1 x 2= 4x4 1= ośka y 0= manual 5 1= manual 6 3,5,6= automat Edytowane 3 Stycznia 2011 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus2skc Zgłoś #1358 Napisano 6 Stycznia 2011 Witam Panowie chce w moim passku zmienic tarcze na 320mm czy cos jeszcze trzeba dokupic czy tylko tarcze jezeli cos jeszcze prosze o pomoc co moze jakies linki z allegro.. i jeszcze pytanko moze ktos z was ma dostep do pompy absu do 2.8 8e0616111A chętnie kupie.. prosze pisać na priv pozdrawiwm.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1359 Napisano 6 Stycznia 2011 Niewiem kolego czy nie bedziesz musiał zmieniac jażma i zacisku oraz blachy i rezygnacja z felgi 15. Robiłem coś takigo kumplowi w A4 i jeszcze doszły przewody w oplocie stalowym - zestaw pochodził od używanej Audi A6 tam ori są take. Efekt jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1360 Napisano 6 Stycznia 2011 Było wałkowane dużo o tym na forum Musisz obadać jakie masz zaciski bo w najlepszym wypadku będziesz musiał kupić jedynie tarcze oraz jarzma. Reszta pozostanie stara. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach