Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy ostatnio zauważyłem,że przy obrotach ok 1500rpm 4 bieg zaczyna lekko szarpać:( zarówno na PB jak i LPG. Kiedyś tego nie było więc co byście obstawiali?? kończący się dwumas,przepustnica, przepływomierz czy co innego? Ps VAG nic nie pokazuje

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na świece. Czyszczenie i adaptacja przepustnicy na dzień dobry:)

Wciśnij lekko pedał sprzęgła tak aby był ten pierwszy luz zniwelowany jak drga pedał to dwumasa też się kończy. Ale to by było czuć na każdym biegu przy jakiś zakresach obrotów.

Edytowane przez Swider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nurtuje mnie jedna sprawa, patrząc na przyspieszenia b5 syncro mój 2.8 30V 193KM rozpędza się w 10s a takie 2.3 VR5 w 9,5 mało tego porównując sedana 2.8 30V a kombi z takim samym silnikiem rozpędza sie on w 7.8s jak to wytłumaczyć?

 

dodam ze kuzyn ma A4 quattro 2.8 174KM leje mnie jak szmate mając o prawie 20KM mniej (w audi napęd quattro nie powoduje takich strat jak syncro)

Edytowane przez mojeb5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Automat w 10 się rozpędza, manual w 7.6. Jak masz automata to jest ok, a jak manual to masz padaczke silnik albo kierownik nie domaga:) bo audi ma 8.2. W audi napęd Q działa inaczej jak w passacie i pisanie że Q ma mniejsze straty to sianie popeliny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swider widzę ze mamy takie same silniki,mam manual i szału mi jakoś nie robi. Info brane z http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/volkswagen/passat/b5.html niestety nei piszą czy automat czy nie, popatrz i porównaj dodaje jeszcze druga stronke http://www.vw-passat.pl/portal/dane?szczegoly=b5-28-30v-syncro-193km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba kolego Swider coś Ci się pomieszało albo strzeliłeś dużą literówkę bo my w B5 synchro/4motion mamy identyczne napędy jak audi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli napęd syncro jest 50/50 jak audi quattro??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W audi jest haldex, a w passacie torsen. Tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W audi np. A4 jest torsen, ogólnie w silnikach audi i vw wzdłuż jest torsen, dobrze pisze czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ame]

[/ame]

no dobra to mam rozumieć że w passacie jak podniosę jedno koło nie zleci z podnośnika jak wrzuce bieg tak jak w linku?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko już zostało wyjaśnione użyj "Szukaj" albo "wujka Google"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok spoko. Pytałem czy zleci z podnośnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok spoko. Pytałem czy zleci z podnośnika

 

Kolego w audi jest taki sam rodzaj napędu - wiec skoro audi nie zleciało to i passat nie zleci.

 

A co do przyspieszeń to po prostu porażka ten automat - byle 130 TDI albo 2.0 albo 1.8T (w manualu) robi takie 2.8. Na szczęście nowe DSG są mega szybkie - ale nie żebym chciał kiedyś automat :)

 

Koledzy wymieniał ktoś z Was może koło dwumasowe albo sprzęgło? Zastanawiam się nad regeneracją - ogólnie chodzą dobre opinie...

Edytowane przez Beny2.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zajdel

Witam

 

jak nie w tym dziale pisze to sorki

 

ale pytanie mam odnosnie takiego wlasnie paska ale ze stanow.

Chce go kupic bo oczywiscie taniej, ale jak jest z częściami zamiennymi do niego ? nie będzie problemu kupić u nas ? Czy części są różne ?

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam paska z USA i nie mam problemu z żadną częścią. Kluczyk tylko ściągałem z USA bo jest na 315Mhz. Reszta dostępna w zamiennikach lub w ASO bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem wam panowie że mój passacik testy zderzeniowe przeszedł idealnie. ponieważ przy jakiś 50 km/h miałem czołówkę z tirem i wyszedłem bez szwanku... moje autko się troszkę pokasowało ale nie jest poprzestawiane to najważniejsze:) wie ktoś może na sprzedaż takiego anglika?? żebym mógł sobie przełożyć potrzebne części??:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam 2.8 z całym przodem bo potrzebowałem dawcy na przekładke skrzyni. Co Ci jest potrzebne?

 

Panowie potrzebny jest mi numer kodowania sterownika silnika ze skrzynia manualną. Automat to Software Coding: 04251

 

 

 

________________

 

Może sie komuś przyda kiedyś

 

04xy1

 

x

2= 4x4

1= ośka

 

y

0= manual 5

1= manual 6

3,5,6= automat

Edytowane przez Awariall

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie chce w moim passku zmienic tarcze na 320mm czy cos jeszcze trzeba dokupic czy tylko tarcze jezeli cos jeszcze prosze o pomoc co moze jakies linki z allegro.. i jeszcze pytanko moze ktos z was ma dostep do pompy absu do 2.8 8e0616111A chętnie kupie.. prosze pisać na priv pozdrawiwm..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewiem kolego czy nie bedziesz musiał zmieniac jażma i zacisku oraz blachy i rezygnacja z felgi 15. Robiłem coś takigo kumplowi w A4 i jeszcze doszły przewody w oplocie stalowym - zestaw pochodził od używanej Audi A6 tam ori są take. Efekt jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było wałkowane dużo o tym na forum :) Musisz obadać jakie masz zaciski bo w najlepszym wypadku będziesz musiał kupić jedynie tarcze oraz jarzma. Reszta pozostanie stara.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności