waldih1979 Zgłoś #1281 Napisano 1 Grudnia 2010 Czy ktoś może mi polecić jakiś zakład w Wa-wie, który by się podjął sprawdzenia tej instalacji? spróbuj tutaj http://www.migaz-s.com.pl/podstrony/kontakt.html może będą w stanie Ci pomóc. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki69 Zgłoś #1282 Napisano 2 Grudnia 2010 Witam A ja mam takie pytanie : Gdzie znajduje się komputer od silnika ma VW 2.8 VR6 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1283 Napisano 2 Grudnia 2010 Tam gdzie w każdym B5 czyli w podszybiu przed kierowcą, widoczny jak maskę otworzysz. Ale włąśnie to w b5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GzyGzy Zgłoś #1284 Napisano 2 Grudnia 2010 (edytowane) Wiam dziekuje za pomoc zizuk1 - jaki ma byc plyn od wspomagania zebym wiedzial co dolac i zrobie tak jak mowisz grzecht - odezwie sie ale po swietach jak nie pomoze wymiana plynu bo teraz najgorszy miesiac z kasa swieta itd. nie mialo sie kiedy zepsuc Beny 2.8 dzieki za link. Edytowane 2 Grudnia 2010 przez GzyGzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1285 Napisano 2 Grudnia 2010 Gdzie znajduje się komputer od silnika ma VW 2.8 VR6 ? Tam gdzie mają wszystkie B3/B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1286 Napisano 4 Grudnia 2010 GzyGzy układ wspomagania zalewaliśmy mineralnym SWAG hydraulic fluid H99906162. Strzykawką mechanik wyciągnął ile się dało ze zbiorniczka, zalał nowym, po kilkunastu minutach pracy kierą do końca zabieg powtórzył, potem na następny dzień czy po dwóch dniach i naprawdę to pomogło, pompki nie słychać. Pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Inga Zgłoś #1287 Napisano 7 Grudnia 2010 Witam wszystkich.Mam mały problem z moim passatem i mam nadzieję,że ktoś mi pomoże.Kupiłam go półtora roku temu i wszystko było ok.Jednak od jakichś trzech miesięcy coś mu dolega.Wyrzuca mi dziwne błędy o usterkach typu-oba katalizatory i (coś tam) powietrza wtórnego.Czy jest możliwe,aby oba katalizatory w jednym czasie uszkodziły się?A może jest jakaś wspólna część,która mogła się uszkodzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #1288 Napisano 7 Grudnia 2010 Sprawdź wężyki od ciśnienia wtórnego powietrza, takie małe czarne wężyki w osłonce. Najlepiej wymień wszystkie. U mnie też wywalało błędy z powietrzem wtórnym i co za tym idzie o katalizatorach. Po wymianie jak ręka odjął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartos1985 Zgłoś #1289 Napisano 7 Grudnia 2010 Koledzy, mam jakiś problem ze swoim Paskiem. Od jakiegoś czasu, bez przyczyny coś zaczyna brzęczeć przy wyłączonym zapłonie. Po kilku minutach samo przestaje. Stało się to np. przed chwilą, kiedy auto stoi od 3-4 h nieużywane. Dźwięk dochodzi z okolicy prawego reflektora przeciwmgłowego. Odgłos można porównać do szybko obracającego się wentylatora. Sprawdziłem jednak i wentylator chłodnicy stoi w miejscu. Czy to jakieś zwarcie? Proszę o pomoc w namierzeniu usterki (?). Akualizacja: byłem teraz przejechać się autem i po dokładniejszych oględzinach wydaje mi się że brzęczenie dochodzi z okolicy filtra powietrza. Zauważyłem też że ten dźwięk pojawił się raz kiedy trzykrotnie włączyłem i wyłączyłem zapłon. Później zniknął. Kiedy zamykałem auto z pilota pojawił się znowu po zablokowaniu drzwi. Za każdym razem słychać to około 1-2 min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartos1985 Zgłoś #1290 Napisano 8 Grudnia 2010 Koledzy, mam jakiś problem ze swoim Paskiem. Od jakiegoś czasu, bez przyczyny coś zaczyna brzęczeć przy wyłączonym zapłonie. Po kilku minutach samo przestaje. Stało się to np. przed chwilą, kiedy auto stoi od 3-4 h nieużywane. Dźwięk dochodzi z okolicy prawego reflektora przeciwmgłowego. Odgłos można porównać do szybko obracającego się wentylatora. Sprawdziłem jednak i wentylator chłodnicy stoi w miejscu. Czy to jakieś zwarcie? Proszę o pomoc w namierzeniu usterki (?). Problem został zlokalizowany. Okazało się, że włącza się wentylator wtórnego powietrza jeśli dobrze zapamiętałem to co powiedział mechanik. Nie wiadomo tylko co jest przyczyną tego że uruchamia się samoistnie co kilka minut. Czy ktoś z Was spotkał się z taką usterką? Póki co wentylator został mechanicznie odłączony. Czym może skutkować jazda z czymś takim i gdzie szukać przyczyny usterki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1291 Napisano 8 Grudnia 2010 Zaczelo mi cos czasem terkotac pod maska, jakis czas temu bylo cicho i nie zawsze i nie moglem zlokalizowac, teraz zrobilo sie to glosniejsze... Wydaje mi sie ze dzwiek wydobywa sie z alternatora... I teraz pytanie: wyjmowal ktos z kolegow alternator? Trzeba zderzak zdejmowac czy obedzie sie bez tego... I czy alternator do wymiany czy tylko lozyska? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wirgis Zgłoś #1292 Napisano 10 Grudnia 2010 (edytowane) witam przepraszam ze na ini temat,jestem tu nowi,kupilem alarm i potrzebujie dokladneij instrukcji montazu moze ktosz ma,prosze wislacz na meila WITEK808@INTERIA .PL . DO PASSATA B5 1.9TDI Edytowane 10 Grudnia 2010 przez wirgis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberttvw Zgłoś #1293 Napisano 10 Grudnia 2010 Witam wszystkich-jesli ktos moze to prosze o pomoc rade.Podlaczylem swojego paska pod vaga (99rok 110 km) i wyskakuje mi blad czujnik temp.plynu chlodzacego czy cieczy zwarcie do masy blad sporadycznyi 2 blad czujnik temp.paliwa zwarcie do masy blad sporadyczny------gdzie te czujniki sie znajduja a tak nawiasem po przekreceniu zaplonu kontrolka swiec zarowych goasnie po ok 2 s,to raczej za szybko???mamy teraz zimne noce i powinny dlozej grzac??!!( nadmienie ze jak postoi w taka mrozna noc-jedynie pod wiata to przy odpaleniu musze dodac gazu bo nie zaskoczy).....czy przyczyna lezy w tych czujnikach?????-----(po skasowaniu bledow pozostaje blad odnosnie czujnika temp.paliwa a po jakims czasie wyskakuje i ten blad od temp.cieczy chlodzacej....Prosze o porade.....---zadko bywam na forum z braku czasu wiec jak ktos moze to prosze o info na e-mail [email protected] bede wdzieczny.Pozdrawiam wszystkich fanow vw passata b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #1294 Napisano 11 Grudnia 2010 witka a ja mam takie pytanie .. czym tak naprawde rozni sie 1,8T od 2,8 oprocz mocy 4x4 .. chodzi mi bardziej o spalanie... koszty eksploatacyjne typu rozrzad itp .. ??? ktos odpowie sensownie?? Bo dalej sie bije z myslami przed zmianą a może jednak takiego 2.8 V6 4x4 -- ok 2005 roku badz rowniez 2005 1,8T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1295 Napisano 12 Grudnia 2010 u mnie spalanie to okolo 11-13l trasa i 16-20l miasto w autmacie rozrząd 299zl http://allegro.pl/rozrzad-2-4-2-7-2-8-v6-a4-a6-a8-passat-superb-i1341178408.html ASO 566zl http://allegro.pl/oryg-rozrzad-2-8-v6-vw-passat-b5-skoda-superb-i-i1362903802.html wiadomo, że jest o 2 cylindry gratis a co za tym idzie wiecej swiec, wiecej oleju itd. Mimo wszystko nie zrezygnował bym z tego komfortu który daje 2.8 :-) Musisz sie przejechać i sam ocenisz. Poniżej fotka dla zachęty trochę ponad 3tys obr. i 180km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1296 Napisano 12 Grudnia 2010 Z tym rozrządem to chyba nieco zbyt optymistycznie podszedłeś do sprawy W zestawach tych jest pasek, rolka napinająca i rolka prowadząca. A gdzie jest tłumik drgań paska, napinacz, pompa wody, termostat i pasek wieloklinowy które to wymienia się zwykle przy wymianie rozrządu? Cały taki zestaw to 850zł. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #1297 Napisano 12 Grudnia 2010 a jak spalanie LPG ?? i zawieszenie ...??? to samo czy jakieś inne wymagania?? amorki ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1298 Napisano 12 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o spalanie LPG to kliknij na mój podpis. Co do zawieszenia to w 2.8 V6 z tyłu masz wielowahaczowe. Śmigam na felgach 18" i od momentu zakupu (30tys km) brak jakichkolwiek problemów z zawieszeniem. A tak przy okazji, odnośnie wcześniej wspominanego pukania w okolicach tylnego mostu. Wymieniłem gumę w łapie tylnego mostu (36zł Lemforder) i nastała błoga cisza. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #1299 Napisano 12 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o spalanie LPG to kliknij na mój podpis. Co do zawieszenia to w 2.8 V6 z tyłu masz wielowahaczowe. Śmigam na felgach 18" i od momentu zakupu (30tys km) brak jakichkolwiek problemów z zawieszeniem. A tak przy okazji, odnośnie wcześniej wspominanego pukania w okolicach tylnego mostu. Wymieniłem gumę w łapie tylnego mostu (36zł Lemforder) i nastała błoga cisza. Pozdrówka jaka masz instalacje?? LPG jeśli mogę wiedzieć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1300 Napisano 12 Grudnia 2010 Landirenzo Omegas. Dwa lata gwarancji bez limitu kilometrów i zero problemów, nie licząc uszkodzonego wtryskiwacza w 2 miesiącu użytkowania, który został wymieniony od ręki. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach