Koćko Zgłoś #3481 Napisano 11 Grudnia 2013 Z ciekawostek, dzisiaj makulaturę oddawałem do skupu , samochód na wagę na pusto i wskazanie 1780kg W danych technicznych jest masa własna pojazdu 1570. Ciekawe gdzie te 210 kg się ukrywa. Mnie w samochodzie nie było , bagażnik pusty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3482 Napisano 12 Grudnia 2013 ile paliwa w baku? jakieś inne koła niż seryjne? czyżby jakaś kontrabanda pochowana gdzieś w samochodzie???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3483 Napisano 12 Grudnia 2013 Panowie, duzo roboty jest z wymianą świec ? W vr6 jak wymieniałem to trzeba było uważac na kilka drobiazgów a w V6 ? Na co zwrócic uwage i co może zaskoczyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3484 Napisano 12 Grudnia 2013 Roboty nie dużo , trzeba się zaopatrzyć w długą przedłużkę bo głęboko są , no i dobrze jakby klucz był z gumą żeby świeczkę dało się wyciągnąć z dziury i później ją wsadzić. Z trzecią jest trochę zabawy , bo przeszkadza rura od filtra do przepustnicy , ale idzie zrobić bez rozbierania wszystkiego. Czasami (jak nigdy nie było robione) może się urwać przewód zapłonowy przy zdejmowaniu ze świecy - powinno się użyć takich "specjalnych" ściągajek (powinny być na wszelki wypadek zostawione na którejś fajce). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3485 Napisano 12 Grudnia 2013 Dziękki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sodowy Zgłoś #3486 Napisano 13 Grudnia 2013 Witam szanownych forumowiczów. Mam taki mały, a raczej dość spory kłopot. Mianowicie, dojechałem z córą pod przychodnie wszystko było ok, jak wyszliśmy samochód otworzył sie z pilora, ale jak kluczyk do stacyjki włożyłem to nawet nie zakręcił jednego razu i wszystko zgasło. Odpiołem kleme i ponownie ją zapiołem, odzyskał prąd, lecz nie na tyle żeby zakręcić. Sytuacja się powtórzyła ze 3 razy. Jak szukałem przyczyny pod maską to w miejscu gdzie jest umiejscowiony komputer od gazu było słychać takie jakby tykanie. Tykanie w końcu po którymś z kolei odpięciu akumulatora ustało. lecz samochód nie ożył. Jedyne co zaobserwowałem to po ponownym podłączeniu klemy świeci się przełącznik od gazu, ten co pokazuje jego poziom i pozwala na przełączanie z benzyny na gaz, cała reszta milczy. Ztąd moje pytanie, gdzie szukać przyczyny, w komputerze od gazu czy w kablach od masy, a może jeszcze gdzie indziej. Nie mam dostępu do WAG i jestem uziemiony. Najbardziej obawiam się tego, że do roboty w poniedziałek nie dam rady dojechać. Jakby ktoś z tutaj obecnych miał jakiś pomysł gdzie szukać problemu będe wdzięczny za podpowiedź. Wiem, że diagnoza przez forum nie jest zbyt dobrym pomysłem, lecz nie mam wyjścia i muszę jakoś się uporać z problemem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #3487 Napisano 14 Grudnia 2013 Pierwsza rzecz akumulator. Próbował kolega odpalić na przewodach lub innego akumulatora? Ostanio tak miałem w co prawda innym samochodzie. Po 5 cio minutowym postoju nie mogłem odpalić ( załączały się same wycieraczki, światła awaryjne a rozrusznik nie przekręcił). Na przewodach odpalił i tydzień wszystko było ok. Potem powtórka z rozrywki. Akumulator wyzionął ducha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sodowy Zgłoś #3488 Napisano 14 Grudnia 2013 Akumulator jest ok, świeżutki założony. Problem był w masie od akumulatora, przyrdzewiała i przyśniedziała więc prądu nie dawała, do tego w tym samym czasie zes... znaczy się kupe zrobił antynapad. po dwóch godzinach walki udało mi się uruchomić mojego staruszka i już się nie gniewamy na siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3489 Napisano 18 Grudnia 2013 panowie wymieniał ktoś z was ostatnio płyn chłodniczy? jaki lejecie, G12 czy już ten nowy G13? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #3490 Napisano 19 Grudnia 2013 (edytowane) Witam mam pytanie odnośnie układu zapłonowego ,czy ktoś próbował adaptować cewki z np 2.7 audi,jest to ta sama konstrukcja co nasze 2.8,a takie cewki to zawsze lepsze rozwiąznie niż cewka i przewody które potrafią być zawodne.Do cewki w 2.8 dochodzi chyba 6 przewodów a to jest dzielone na 3 mniejsze cewki.powinno to byc łatwe do zrobienia. Edytowane 19 Grudnia 2013 przez bob82 pomyłka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3491 Napisano 20 Grudnia 2013 http://otomoto.pl/volkswagen-passat-gaz-6-biegoew-quattro-4x4-2-8-C31435242.html Koledzy,jak dobrze rozumiem co tam napisane to w tym Passacie jest manual 6-cio biegowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3492 Napisano 20 Grudnia 2013 http://otomoto.pl/volkswagen-passat-gaz-6-biegoew-quattro-4x4-2-8-C31435242.htmlKoledzy,jak dobrze rozumiem co tam napisane to w tym Passacie jest manual 6-cio biegowy. dokładnie tak pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3493 Napisano 20 Grudnia 2013 panowie czy tylne lampy są takie same w limo i avancie czy jednak są inne? macie tu na forum jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę części używanych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3494 Napisano 20 Grudnia 2013 Pewnie przekładka skrzyni z a6 2.7 bit . Lampy są inne. Z tymi częściami to różnie bywa - przeważnie najlepiej podjechać gdzieś samemu , nawet jak jest deko drożej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #3495 Napisano 23 Grudnia 2013 Witam mam pytanie odnośnie układu zapłonowego ,czy ktoś próbował adaptować cewki z np 2.7 audi,jest to ta sama konstrukcja co nasze 2.8,a takie cewki to zawsze lepsze rozwiąznie niż cewka i przewody które potrafią być zawodne.Do cewki w 2.8 dochodzi chyba 6 przewodów a to jest dzielone na 3 mniejsze cewki.powinno to byc łatwe do zrobienia. W 2.7 jest całkowicie inna kontrukcja zapłonu niema jedenj cewki tylko są twz. palcowe - 6 cewek oddzielnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #3496 Napisano 27 Grudnia 2013 Wiem że budowa jest inna i mniej usterkowa zarazem,bo w razie czego wymieniasz jedną cewkę i po sprawie,a u nas to albo cewka gdzieś przebija,albo przewody,i pojedynczo nie kupisz,a żeby było dobrze to trzeba dać ok 1000zł,żeby kupić oryginał i nie było problemu.Wpadłem na taki pomysł żeby zaadaptować układ zapłonowy z 2.7t,potrzebne 6 cewek,2moduły,i instalacja do podłączenia potem tylko trzeba pomierzyć wartości jak to podpiąć do naszej jednej kostki.Silniki maja prawie identyczną budowe,bo 2.7 zbudowano na podstawie 2.8.Z ciekawostek powiem że właściciele 2.7t chcąc podnieć moc zmieniają glowice na te z 2.8 podobno maja wieksze kanały.Obudowy rozrządu sa prawie identyczne,napinacze pasków,rozrząd pewnie też,a i jeszcze jeden plus takiej modyfikacji bo idąc za ciosem i zmieniając dekle na głowicach na te z 2.7 bo maja gwinty do przykręcenia cewek,trzeba również zmienić odmę na tą z 2.7 i mamy z bani problemy z odmą tam jest troche krótsza i inaczej rozwiązana.czyli rozwiązujemy 2 problemy za jednym razem.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3497 Napisano 27 Grudnia 2013 Śmiem twierdzić że w cenie tej modyfikacji kupisz oryginał zapłonu do 2.8 , a co za tym idzie na kolejne 100 tys spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargus Zgłoś #3498 Napisano 1 Stycznia 2014 Witam . Mam taki problem , jadąc dziś zauważyłem ze obrotomierz zacza delikatnie falować i czuć nierówna prace silnika, cos jakby sprzęgło się ślizgało tyle ze to jest automat . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3499 Napisano 2 Stycznia 2014 Panowie dwa pytania: Pierwsze: okolicach 2-3 tyś obrotów coś mi rezonuje z tyłu. Spotkał się ktoś z tym? Drugie: gdy jadę w 3-5 osob na większych nierównościach coś mi dobija z tyłu. Takie głuche uderzenie. Przegląd zawieszenia nic nie wskazał. Amory ponad 70%. Co można jeszcze sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #3500 Napisano 2 Stycznia 2014 Witam . Mam taki problem , jadąc dziś zauważyłem ze obrotomierz zacza delikatnie falować i czuć nierówna prace silnika, cos jakby sprzęgło się ślizgało tyle ze to jest automat . Opisz dokładniej w jakich prędkościach i jakich biegach , czy przy zmianach , czy skrzynia szarpie,czy skrzynia opóźnia zmianę biegów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach