Gość ozonek87 Zgłoś #3441 Napisano 18 Listopada 2013 koledzy mam taki proble w moim pasku 2.8 v6 zblokowało mi przodnie koła hamulce trzymia rozebrane zaciski byly wyczyszczone wszystko chodzi jak powinno i dalej po wcisnieciu paru razy pedała blokuje koła i na desce swieci mi ABS i ESP ktory w czasie jazdy sie zaswieca podpiołem pod komputer i nie pokazuje zadnych błedów. mechanik mowi ze padło serwo albo abs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3442 Napisano 19 Listopada 2013 Czarny Boogie, nie jestem w stanie Ci pomóc. Amortyzatory i sprężyny mam od kiedy kupiłem samochód i szczerze mówiąc nie wiem jakie one są, a aktualnie nie mam jak się dostać pod samochów\ściągnąć koła. Powodzenia w poszukiwaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalwojtek Zgłoś #3443 Napisano 19 Listopada 2013 panowie jest na forum jakiś tutorial jak zdemontować przód Passka do wymiany rozrządu? trzeba zozszczelnić klime aby zdjąć pas przedni? czy jest możliwość, tak jak w Audi, zdjąć kompletny pas przedni razem z chłodnicami bez demontażu przewodów klimy? śmiało możesz klime na bok odłożyć nie trzeba rozłączać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #3444 Napisano 20 Listopada 2013 panowie, tak na serio ile to pali z gazem? Jaki koszt instalacji ile oleju wchodzi, i czy bylo dostepnez manualem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3445 Napisano 21 Listopada 2013 panowie, tak na serio ile to pali z gazem? Jaki koszt instalacji ile oleju wchodzi, i czy bylo dostepnez manualem? ale co? pytasz o Passka 2.8 V6 4motion? jeśli tak to: - nie wiem ile pali z gazem bo nie mam, ale skoro benzyny spala mi w mieście 15 to gazu pewnie 16-17, poza miastem zależnie od stylu jazdy od 9,5 do 11 więc gazu pewnie od 10,5 do 12 l/100 km - koszt dobrej sekfencji to około 5 tyś zł - oleju wchodzi około 6 litrów - oczywiście, że były dostępne wersje ze skrzynia manualną (ja taką mam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalwojtek Zgłoś #3446 Napisano 21 Listopada 2013 panowie, tak na serio ile to pali z gazem? Jaki koszt instalacji ile oleju wchodzi, i czy bylo dostepnez manualem? mój passat na gaz najmniej na trasie spalił 10l gazu(średnio ok 13l) ale w mieście to potrafi nawet i 23l wciągnąć, średnia trasa miasto ok 17l gazu oleju wchodzi troszkę więcej niz 6l a koszt instalacji to ok 3000zł warto pamiętać o dobrych wtryskach gdyż po montażu taniej listwy mogą być różnice w czasach wtrysku pomiędzy stronami i silnik będzie nierówno pracował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarne Boogie Zgłoś #3447 Napisano 21 Listopada 2013 Miasto Kraków - do 24 litrów gazu Trasa: 50% autostrada do 150km/h, 50% niezabudowany do 100 km/h - 13 litrów gazu Kiedyś na benzynie w spokojnej trasie zszedłem do 8 litrów Instalacja składana przez fachowca na dobrych częściach - 3900 PLN Jak myślisz o manualu, to pamiętaj o dwumasie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3448 Napisano 21 Listopada 2013 Jak myślisz o manualu, to pamiętaj o dwumasie... Konieczność wymiany dwumasy w tych silnikach to ogromna rzadkość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3449 Napisano 21 Listopada 2013 Miasto Kraków - do 24 litrów gazu WoW! Ja grzecznie nie jeżdżę, ale 24l gazu? Po Krakowie praktycznie nie używam biegów wyższych niż trójka, kręcę go powyżej 4000, a i tak max spalanie wychodzi mi 19l gazu. Żeby nie było że niedzielny kierowca, dziennie po Krk robię przynajmniej 80km. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #3450 Napisano 22 Listopada 2013 Średnio 13 l gazu + benzin na rozruchy. Butla 60 l wchodzi max 50 l gazu , na klimie w lecie 330-340 km, bez klimy do 400 km. Jazda tańsza niż przeciętny dizel. Oleju ok 6 l. Z reguły nie jeżdżę szybciej niż 150, dużo krętaniny na okolicach, częste rozruchy, wiecej benzyny a gazu podobna średnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3451 Napisano 22 Listopada 2013 Średnio 13 l gazu + benzin na rozruchy. Butla 60 l wchodzi max 50 l gazu , na klimie w lecie 330-340 km, bez klimy do 400 km. Jazda tańsza niż przeciętny dizel. ciekawe to co napisałeś... mówisz butla 60 l gazu starcza ci na 340 km w lecie, to daje spalanie 17,6 l/100 km, bez klimy 15 l/100 km. koszt przejechania 100 km w twoim wypadku to około 45 zł, bez klimy 39 zł przeciętny diesel spala 6 l/100 km co w przeliczeniu na koszt przejechania 100 km daje nam sume 33 zł u ciebie nie doliczałem kosztu benzyny która jest potrzebna do rozruchu. i gdzie tu jest potwierdzenie tego co napisałeś na początku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarne Boogie Zgłoś #3452 Napisano 22 Listopada 2013 Ptoqu, Po wielu latach jazdy różnymi autami sądzę, że to ile auto spala w mieście zależy od trasy jaką się codziennie pokonuje. Ja od 10 lat jeżdżę w kółko tą samą drogą i poprzedni samochód kia ceed 1.6 CRDI 115km paliła mi 9,5 litra... Też bym był zdziwiony gdyby nie to, że kolejny poprzedni samochód octavia 1.9 TDI 110km paliła 9 litrów. A jeszcze wcześniej lanos 1.5 palił 15 litrów gazu. I jeszcze a propos dizli A-rku, nie wierzę w średnie spalanie 6 litrów w dizlu o masie np. 1500 kg. Wspomnianą octavią dwukrotnie jechałem KRK - morze - KRK i spaliła mi raz 5,5 i raz 5,6 przy średniej prędkości około 65 km/h. Prawie dokładnie tak samo z ceedem. Jak się doliczy to miasto z 9 litrami... A auta były lżejsze niż pasek. A co do dwumasu to w moim egzemplarzu poprzedni właściciel wymieniał 2 razy... hehe PS. Instalację gazową mam ustawioną na +20%. Co zapewne też ma znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #3453 Napisano 23 Listopada 2013 A-rek co chciałeś przeczytać to przeczytałeś. Butla 60 l a ilość gazu w niej to dwie różne rzeczy. Raz na jakiejś dziwnej stacji wlazło 53 litry gazu, normalnie max 48-49 a więc do swoich wyliczeń weź te cyfry. Podobnie do spalania ropniak powyżej 2 l w cyklu mieszanym bardzo rzadko schodzi poniżej 6 (nie rozmawiamy tu o jakichś samochodzikach 800 kg i 1,0 pojemności które też tą piątkę to skotłują). Moje berlingo 2.0 hdi jak bym nie jeździł to poniżej 7 l nie zejdę a 8 to norma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3454 Napisano 23 Listopada 2013 Koledzy,Od jakiegoś czasu próbuję dobrać sprężyny przednie do mojego passata sedan 2000 r. przed liftem 2.8 manual 4motion i już nie bardzo mam pomysł co z tym dalej robić. Jeśli ktoś z forumowiczów wymieniał i ma auto na standardowej wysokości, to proszę o wskazanie jakie to były sprężyny. Jak sprawdził jeden ze sprzedawców numer sprężyny pasujący do mojego auta to 8D0 411 105 AT (1 pasek żółty , 2 paski brązowe). Przerobiłem już zarówno sprężyny AT oraz AR i żadne z nich do mojego auta nie pasują, gdyż podnoszą przód w takim stopniu, że odległość od opony do błotnika wynosi 10 - 11 cm. Jak da się zaobserwować normalne passaty jeżdżą na wysokosci około 4 - 5 cm. Tyle zresztą właśnie mam z tyłu. Jeśli jesteście w stanie mi coś doradzić i pomóc przywrócić auto do standardowej wysokości to poproszę o pomoc. Moje auto to passat sedan, rok 2000, rok modelowy 2000, przed liftingiem, 2.8 litra, 4 motion, skrzynia manualna. Kody zawieszenia, jakie znalazłem na naklejce to 0JJ 0YP 1BA. Ewentualnie vin WVWZZZ3BZYE312758. Dzięki i pozdrawiam Kolego,ja wymieniałem sprężyny i amory z ori na gwinty,mam je leżec w garażu,jeśli w przedlifcie jest to samo co w polifcie to zrobie Ci fotki i wrzuce.Chyba jest tam między innymi niebieski pasek.Mam też dwie sprężyny H&R na tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnyGT Zgłoś #3455 Napisano 23 Listopada 2013 Kolego,ja wymieniałem sprężyny i amory z ori na gwinty,mam je leżec w garażu,jeśli w przedlifcie jest to samo co w polifcie to zrobie Ci fotki i wrzuce.Chyba jest tam między innymi niebieski pasek.Mam też dwie sprężyny H&R na tył. Witam, A jakie miałeś te ori ? Szukam czegoś wyższego od 1BE... A co do zaistniałej dyskusji o spalaniu to jeżdżąc codziennie 9km przez (niezbyt duże ,lecz zakorkowane) miasto do pracy wychodzi od 16 do 20l/100km + benzyna. Wcześniej miałem B5fl w diesl'u 130km AVF manual i przy tej samej trasie wychodziło od 8,5 do 10l/100km. Wychodzi podobnie tyle ,że w 2,8 mam automat i 4x4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_GT Zgłoś #3456 Napisano 23 Listopada 2013 A-rek co chciałeś przeczytać to przeczytałeś. Butla 60 l a ilość gazu w niej to dwie różne rzeczy. Raz na jakiejś dziwnej stacji wlazło 53 litry gazu, normalnie max 48-49 a więc do swoich wyliczeń weź te cyfry. Podobnie do spalania ropniak powyżej 2 l w cyklu mieszanym bardzo rzadko schodzi poniżej 6 (nie rozmawiamy tu o jakichś samochodzikach 800 kg i 1,0 pojemności które też tą piątkę to skotłują). Moje berlingo 2.0 hdi jak bym nie jeździł to poniżej 7 l nie zejdę a 8 to norma. Koledzy ja paskiem 1,9 TDI PD z skrzynia manual 6-biegów w tresie emeryckiej 90 km/h max spaliłem 4,5 l /100 km , ale za to przy normalnej jeździe około 8 się kręci a jak się przyłoży to i 12 litrów potrafi zjeść, ale teraz wymieniłem na 2,8 V6 4Motion i na LPG wychodzi tak: trasa emeryt to 13l/100km, trasa z odcinkami do 230km/h 16-17 litrów natomiast krótkie odcinki i gaz w podłodze to 20 litrów LPG. Instalacja to Stag 300 i wtryskiwacze Hana ---------- Dodano o 23:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:06 ---------- a nie powinno być tam jeszcze takiej osłony? [ATTACH=CONFIG]110108[/ATTACH] Taka oslona jest w B5(3B) natomiast w B5FL(3BG) juz nie wystepuje. ---------- Dodano o 23:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:12 ---------- oglnie nie chce sie pod nic podłączyć ;/ już czego nie próbowałem z mechanikiem Odłącz radio i wtedy zobacz czy się połaczysz z komputerem. 80 % przypadków pomaga ---------- Dodano o 23:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:25 ---------- koledzy mam taki proble w moim pasku 2.8 v6 zblokowało mi przodnie koła hamulce trzymia rozebrane zaciski byly wyczyszczone wszystko chodzi jak powinno i dalej po wcisnieciu paru razy pedała blokuje koła i na desce swieci mi ABS i ESP ktory w czasie jazdy sie zaswieca podpiołem pod komputer i nie pokazuje zadnych błedów. mechanik mowi ze padło serwo albo abs Mogą być puchnące wężyki łączące przy zaciskach hamulcowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3457 Napisano 23 Listopada 2013 macie racje, o spalaniu można dyskutować i dyskutować i każdy to wyliczy jak najlepiej dla siebie więc nie ma co się pchać w dyskusje a kończąc rozmowe... przeciętny diesel w Polsce to 1.9 TDi, a nie Podobnie do spalania ropniak powyżej 2 l peace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3458 Napisano 24 Listopada 2013 (edytowane) Witam,A jakie miałeś te ori ? Szukam czegoś wyższego od 1BE... A co do zaistniałej dyskusji o spalaniu to jeżdżąc codziennie 9km przez (niezbyt duże ,lecz zakorkowane) miasto do pracy wychodzi od 16 do 20l/100km + benzyna. Wcześniej miałem B5fl w diesl'u 130km AVF manual i przy tej samej trasie wychodziło od 8,5 do 10l/100km. Wychodzi podobnie tyle ,że w 2,8 mam automat i 4x4. To masz 1be? Ja mam wyższe w swoim a szukam właśnie 1be... Jakie polecacie świece zapłonowe ? Ngk, beru ? Jaki numer katalogowy ? Edytowane 24 Listopada 2013 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_GT Zgłoś #3459 Napisano 24 Listopada 2013 Kolego Kuczlaw osobiście polecam świece NGK BKR6EKUB. Ja mam takie i nie narzekam. Jak ktos ma więcej gotówki to mozna sie pokusic o platynowe równiez firmy NGK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalwojtek Zgłoś #3460 Napisano 24 Listopada 2013 [quote name=kuczlaw;2004553 Jakie polecacie świece zapłonowe ? Ngk' date=' beru ? Jaki numer katalogowy ?[/quote] ja mam założone świece denso K 20TT jedno elektrodowe i autko pracuje świetnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach