Czarne Boogie Zgłoś #2481 Napisano 30 Września 2012 (edytowane) Witam, Mam pytanie, czy któryś z kolegów zetknął się może z takim to zjawiskiem: uderzenie / stuk podczas wysprzęglania. Im obroty (moc) większa tym stuk głośniejszy. Jeśli się odrobinę odpuści gaz tuż przed wciśnięciem sprzęgła to stuk jest mniejszy albo go nie ma. Najbardziej zauważalne podczas dynamicznego przyspieszania. No i lekkie szarpnięcie przy okazji. Myślałem, że to poduszki ale wymieniłem na porządne a stuk pozostał. Cóż to? Dzięki z góry P.S. Dodam, że stuk występuje także przy gwałtownym dodaniu gazu, przy odpuszczeniu coś tam trochę słychać, jakieś tam chrobotanie i trochę mi lewarek lata. Edytowane 1 Października 2012 przez Czarne Boogie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2482 Napisano 30 Września 2012 (edytowane) Pradwda jest taka, że ciężko o dobrego passata 2.8, a jezeli są to trzeba wyłożyć wiecej niż 8 - 10k PLN za niego. Jak ktoś wie co ma to za darmo nie odda - proste. Hehehe ja swojego to i za 20 bym nie oddał, nie odzyskal bym wlozonych pieniedzy tyle w nim wymienilem, ze mozna powiedzieć, ze to rocznik 2012 nawet lakier dostał nowy Panowie gdzie jest czujnik temperatury cieczy chlodzacej? Edytowane 1 Października 2012 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2483 Napisano 1 Października 2012 Panowie gdzie jest czujnik temperatury cieczy chlodzacej? z tyłu po lewej stronie jest umieszczony na przewodzie wodnym, według schematów powinny być dwa po lewej i po prawej, u mnie był tylko po lewej, widocznie zależy od osprzętu silnika, ja wymieniałem bo miałem błąd tego czujnika i temperatura się zawieszała problemem była zaśniedziała kostka ale i tak profilaktycznie czujnik wymieniłem na nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2484 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) Panowie mam pytanko jeżeli już było przepraszam, a mianowicie jak sprawdzić czy ezektor jest o ok czy nie, oczywiście bez demontażu, chyba że tylko po wyjęciu można ocenić jego stan Chodzi o to że przy wymianie okazało się że mam połamany wężyk odmy, zastąpiłem go innym przewodem, ale nie daje mi spokoju myśl ze jeżeli było tak wcześniej jeżdżone ezektor może być uszkodzony Mam jeszcze prośbę może ktoś wrzucić z ETK-i schemat jak dostać się do ezektora jakby co silnik AQD, z góry dzięki wszystkim Zajrzyj kolego tutaj: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc46f43a417c3ee5.html ja z tego korzystałem i pomogło:) Wyjęcie ezektora to 5 min.Przepływ powietrza musi byc taki jak na zdjęciu w linku powyżej. Edytowane 1 Października 2012 przez luk88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2485 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) Panowie gdzie jest czujnik temperatury cieczy chlodzacej? awaryjnie w ASO ubezpiecz się w zawleczke, która jest przymocnowany czujnik. zawleczka jest plastikowa i lubi pękać. Koszt ok 5zł niechce siać nie pewności, ale jeżeli ten czujnik z lewej jest 4ero pinowy to tego z prawej juz nie ma. u mnei na zegarach było 90s C, a VAG w blokach pokazywał 140stop C Edytowane 1 Października 2012 przez Unknown Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2486 Napisano 1 Października 2012 Oglądałem dziś silnik z każdej strony i nie widzę tego czujnika może mi ktoś kropka na zdjęciu zaznaczyć w które miejsce dokładnie zaglądać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2487 Napisano 1 Października 2012 z tyłu, od strony grodzi po lewej stronie. na takiej jak by metalowej(?) rurze. by do niej sie dostać musisz porozbierac osłony, rure przepustnicy. jest troche zabawy p.s. ale specjalnei wyczyszczony silnik do fotki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2488 Napisano 1 Października 2012 No już kojarzę te rurę ona w kolo kolektora biegnie? Jutro odstawiam samochód do wymiany uszczelek w sumie to wszystkich pod pokrywami zaworów, łańcuszka, miski. Czujników halla wszystkich bo któryś jest walnięty a nie wiem który Wszystkie płyny ham, wsp.kier, Olej itd. wszystkie filtry, gumy na półosiach i reszta takich pierdółek to i czujnik temp wody chce wymienić bo jakiś błąd wywaliło mi. niedawno świece, przewody, cewki i inne paski zmieniałem to umyłem wszystko i kupiłem nowe zbiorniczki płynów:D to się teraz świeci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #2489 Napisano 1 Października 2012 Kolego ja właśnie dzisiaj wymieniałem czujnik temperatury i wystarczy zdjąć tylko harmonijkowy przewód ssący, miejsca masz dosyć i można sobie poradzić. Dzięki temu czas pracy to około 10 minut:) Czujnik jest w rurze metalowej łączącej obydwie głowice, niebieski czujnik - niebieska wtyczka;). U mnie zawleczka jest metalowa i wygląda na oryginalną, bo jest idealnie dopasowana zarówno do czujnika, jak i do "obudowy", w której siedzi czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #2490 Napisano 3 Października 2012 Witam,Mam pytanie, czy któryś z kolegów zetknął się może z takim to zjawiskiem: uderzenie / stuk podczas wysprzęglania. Im obroty (moc) większa tym stuk głośniejszy. Jeśli się odrobinę odpuści gaz tuż przed wciśnięciem sprzęgła to stuk jest mniejszy albo go nie ma. Najbardziej zauważalne podczas dynamicznego przyspieszania. No i lekkie szarpnięcie przy okazji. Myślałem, że to poduszki ale wymieniłem na porządne a stuk pozostał. Cóż to? Dzięki z góry P.S. Dodam, że stuk występuje także przy gwałtownym dodaniu gazu, przy odpuszczeniu coś tam trochę słychać, jakieś tam chrobotanie i trochę mi lewarek lata. Ja bym stawiał na rozwaloną przednią podporę mostu. Wejdź po auto i poruszaj wałem góra-dół przy samym moście - sprawdź czy gumowe tuleje (podpory) nie są zerwane. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2491 Napisano 4 Października 2012 Panowie trochę głupia sprawa, ale jak jest z poziomem oleju na bagnecie w silniku tzn., nie ma oznaczenia min max, jest kawałek plastiku na końcu bagnetu potem przerwa i znowu kawałek plastiku, gdzie jest minimum a gdzie maks? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #2492 Napisano 6 Października 2012 Mógłby mi ktoś polecić jakąś aukcji z kablem do Vag ( do laptopa) do mojego passka? Nie za bardzo wiem jaki kupić. Podrzućcie jakiegoś linka chłopaki:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2493 Napisano 6 Października 2012 Mógłby mi ktoś polecić jakąś aukcji z kablem do Vag ( do laptopa) do mojego passka? Nie za bardzo wiem jaki kupić. Podrzućcie jakiegoś linka chłopaki:-) a kabel na com czy usb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #2494 Napisano 6 Października 2012 Doradźcie jaki był by lepszy. Wydaje mi się że usb będzie praktyczniejszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2495 Napisano 7 Października 2012 Doradźcie jaki był by lepszy. Wydaje mi się że usb będzie praktyczniejszy... ten ci wystarczy http://allegro.pl/kb1-kabel-interfejs-vag-com-409-1-vw-seat-audi-usb-i2693630246.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #2496 Napisano 7 Października 2012 no i o to mi chodziło podziękował :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2497 Napisano 7 Października 2012 Panowie,czy któryś z Was wymieniał tłumiki końcowe na coś bardziej buczącego? i pozbył się ktoś katalizatorów?mam 4 sondy.Co jakis czas wyskakuje mi niewydolnośc systemu katalizatora.Zwłaszcza jak po dłuższej jeździe silnik pracuje kilka minut na wolnych obrotach.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyspsr Zgłoś #2498 Napisano 7 Października 2012 Witam sprzedam SEDAN VW PASSAT V6 2.8 4MOTION SKÓRA NAVI 2004 rok krajowy nie sprowadzany 163tyś przebieg oryginał pytania 517655039 [email protected] Płock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2499 Napisano 7 Października 2012 Witam sprzedam SEDAN VW PASSAT V6 2.8 4MOTION SKÓRA NAVI2004 rok krajowy nie sprowadzany 163tyś przebieg oryginał pytania 517655039 [email protected] Płock pomyliłeś działy robisz śmietnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobeck Zgłoś #2500 Napisano 7 Października 2012 chcialbym sie dowiedziec ile takie autko pali na manualnej skrzyni?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach