Mysta_bombasti Zgłoś #2121 Napisano 7 Marca 2012 Witam a ja mam problem z błedem który mnie informuje o tym iż pompa kontroli szczelności systemu odpowietrzania zbiornika paliwa posiada przerwe a układ jest otwarty. Dowiedziałem sie tyle że ma to związek z EVAPem i teraz moje pytani: gdzie znajduje sie w ATQ elektrozawór odpowiedzialny za odpowietrzanie i gdzie szukać z tyłu auta modułu odpowiedzialnego za odpowietrzanie ( dodam że auto USA ) a drugie pytanie jest takie czy otwart układ odpowietrzania może powodowac zwiększenie zużycia benzyny oraz jej zapach w okolicach korka wlewu paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maciek1neo Zgłoś #2122 Napisano 7 Marca 2012 Witam. Czy ktoś mi może pokazać jak krowie na rowie gdzie się znajduje czujnik G28 ? błąd 16706. Jakie są objawy jego uszkodzenia? generalnie VAG pokazuje że uszkodzony badź brak polączenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2123 Napisano 7 Marca 2012 ile przejerzdzacie kilometrów na pełnym baku w cyklu tylko i wyłącznie miejskim oczywiscie przy normalnej jeżdzie nie na dziadka i nie na wariata...? ---------- Dodano o 21:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:06 ---------- Mysta_bombasti sprawdz filtr paliwa pod autem znajduje sie dokładnie z tyłu po prawej pod autem, może masz tam jakis wyciek stąd ten zapach i zwiekszone zuzycie paliwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2124 Napisano 8 Marca 2012 Ja mam pytanie z seri zawieszenia. Chce swojego czterołapa posadzić troche, bo buja nim jak wanną. macie jakies sprawdzone zestawy spręzyn lub zestaw amor+spręzyna? wszystko co obejrzałem na allegro jest do przednionapędówek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2125 Napisano 9 Marca 2012 Ja mam pytanie z seri zawieszenia. Chce swojego czterołapa posadzić troche, bo buja nim jak wanną. macie jakies sprawdzone zestawy spręzyn lub zestaw amor+spręzyna? wszystko co obejrzałem na allegro jest do przednionapędówek Ja u siebie mam założone same springi EIBACH -25 chyba i jestem zadowolony ale wiele zależy też od kondycji amorków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2126 Napisano 9 Marca 2012 Ja u siebie mam założone same springi EIBACH -25 chyba i jestem zadowolony ale wiele zależy też od kondycji amorków. a masz może zdjęcie jak on teraz wygląda - najlepiej od boku? w działe mój passat nie znalazłem zdjęć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2127 Napisano 9 Marca 2012 a masz może zdjęcie jak on teraz wygląda - najlepiej od boku? w działe mój passat nie znalazłem zdjęć Wizualnie to jest różnica jak stanę obok seryjnego paska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2128 Napisano 9 Marca 2012 Wizualnie to jest różnica jak stanę obok seryjnego paska. dzięki wielkie! widać róznice, bo mój to jak na szczudłach stoi, a jak z kołysaniem się auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2129 Napisano 10 Marca 2012 U mnie zmienione są i sprężyny i amortyzatory - widocznie cały kit wrzucił do niego poprzedni właściciel. Tak to wygląda w lato na 18": A tak zimą na 16": Jak z bujaniem? Po przesiadce z mega zglebionego (a co za tym idzie mega twardego) Corrado VR6 gdzie misa olejowa była 6-7cm od asfaltu a oryginalna dokładka miała co chwilę z nim kontakt, nawet delikatnie zglebiony Passat jest dla mnie jak łódka podczas sztormu Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2130 Napisano 10 Marca 2012 Bardzo fajnie wygląda. NIe orientujesz sie co to za zestaw tam jest? taka jedna ciekawiąca mnie informacja: Amortyzatory/spręzyny z przodu są takie same jak w przedniopednych passatach? Różni się tylko tył ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2131 Napisano 10 Marca 2012 Jakiś komplet Eibach Pro-Damper. Tylko tyle udało się wyśledzić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2132 Napisano 11 Marca 2012 Jakby ktoś był zainteresowany to 18" widoczne na zdjęciu są na opchnięcie razem z oponami 225/40R18. Ewentualnie w grę wchodzi zamiana na 17" BBS Madras (z modelu W8). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2133 Napisano 13 Marca 2012 (edytowane) Czy moje wezyki podcisnienia i kostki sa dobrze podłączone? Skrzynia manualna ________________________________________________________________________________ ok znalazlem schemat :-) 1)To vacuum reservoir 2)Non-return valve 3)Vacuum booster 4)Intake manifold change-over valve-N156 5)Fuel pressure regulator 6)Y piece 7)To vacuum unit ◆ For intake manifold change-over function 8)Air intake elbow 9)Hose to connection for intake manifold 10)Connecting hose ◆ Air intake elbow / throttle valve unit Edytowane 13 Marca 2012 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolio Zgłoś #2134 Napisano 13 Marca 2012 czy może ktoś rzucić zdjęcie umiejscowienia dmuchawy (kompresora) doładowania świeżego powietrza w 2,8 V6 AMX. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wkombo Zgłoś #2135 Napisano 13 Marca 2012 (edytowane) Witam wszystkich mam nowinki z zakresu głośnej pracy skrzyni biegów w Passat B5 FL 2.8 4x4. Problem dość często poruszany na forum, chodzi o dziwne dźwięki podczas wolnej jazdy najlepiej słyszalne jest jak jedziemy wzdłuż budynku z otwartym oknem lub cofamy. Otóż jeździłem z takimi objawami jakieś 50-60 tyś km, oczywiście objawy się nasilały do tego stopnia, że bałem się cofać, bo oprócz warkotu zaczynało szarpać i ruszać skrzynią biegów a przynajmniej takie było odczucie. Niestety to tylko pierwszy etap problemu, podjąłem decyzję, że pora z tym skończyć, ale niestety nikt nie chcę się podjąć naprawy skrzyni biegów sterroryzowałem mojego kolegę mechanika i dziś wyrwał skrzynkę i ją rozebraliśmy. Moja teoria zresztą błędna jak się okazało była taka, że uszkodzenie znajduję się w mechanizmie różnicowym takie miałem odczucia, że to z tej części skrzynki dochodzą te dźwięki, więc zaczęliśmy od różnicówki. Po wyjęciu okazało się, że wszystko tam jest ok jedyna nieprawidłowość to opiłki metalu na korku spustowym oleju. Następna teoria była mechanika, że problem może leżeć w tylnej części skrzynki (nie wiem jak się nazywa) tam gdzie podłączany jest wał napędowy na tylny napęd po zdjęciu obudowy okazało się, że też wszystko jest ok z wyjątkiem opiłków metalu na korku z magnesem. Tym sposobem została tylko sama skrzynka po zdjęciu obudowy wyszło szydło z worka okazało się, że sprawcą jest wałek sprzęgłowy i łożysko tegoż wałka. Dodam jeszcze, że skrzynia ma przebieg 216 tyś km stan oleju w normie auto niekatowane, ubytek na wałku w miejscu łożyskowania ok. 2mm. Cały proceder odbył się dzisiejszego dnia i prosiłbym was o pomoc w zlokalizowaniu takiego wałka może ktoś ma uszkodzoną skrzynie lub wie gdzie szukać strasznie ciężko cokolwiek zdobyć do tego modelu oczywiście ASO ma, ale chciałbym używkę w dobrym stanie. Jeszcze raz proszę o pomoc każda informacja jest na wagę złota Pozdrawiam wszystkich Witek P.S. jak potrzebne są dodatkowe informację lub fotki rozebranej skrzynki to mogę wykonać póki jest w „proszku” kontakt do mnie [email protected] Edytowane 14 Marca 2012 przez wkombo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomex221 Zgłoś #2136 Napisano 17 Marca 2012 Witam.Panowie mam nastepujacy problem ze swoim paskiem. Idzie lato i zakupilem mu sprezynki obizajace -35. po wymianie oczywiscie auto pojechalo na ustawienie geometrii. Jzdze juz nim tdzien na tych sprezynach i zauwazylem ze jak wjade na jakas nierownosc to strasznie sciaga mi tyl pojazdu. Czym to moze byc spowodowane??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
avangarde Zgłoś #2137 Napisano 18 Marca 2012 witam Panowie mam Paska 2.8 4x4 automat w gazie - jeżedże nim już dwa lata i ostatnio przy jeździe spokojnej 1500obr do 2500 obr kiedy lekko przyspieszam w tym przedziale - szarpie mi - nie wiem czy to wina skrzyni czy kwestia wykalibrowania gazu.... jeżeli robie knockdwon i mi redukuje to nic sie nie dzieje ale kiedy chce przyspieszyć od małych obrotów bez redukcji poprostu mi szarpie.... ktoś miał podobną akcję i co to może być?? z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2138 Napisano 18 Marca 2012 Miałem tak samo, że przerywało z dolnych obrotów winne były przewody WN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fructon Zgłoś #2139 Napisano 18 Marca 2012 Panowie mam Paska 2.8 4x4 automat w gazie - jeżedże nim już dwa lata i ostatnio przy jeździe spokojnej 1500obr do 2500 obr kiedy lekko przyspieszam w tym przedziale - szarpie mi - nie wiem czy to wina skrzyni czy kwestia wykalibrowania gazu.... jeżeli robie knockdwon i mi redukuje to nic sie nie dzieje ale kiedy chce przyspieszyć od małych obrotów bez redukcji poprostu mi szarpie.... ktoś miał podobną akcję i co to może być?? z góry dzięki bardzo możliwe że pomogą ci same przewody ale w skrajnym przypadku będzie cewka do wymiany bo nie wydala na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlynarz Zgłoś #2140 Napisano 19 Marca 2012 Witam. Podpowiedzcie Koledzy gdzie w Warszawie lub okolicach Warszawy dobrze sprawdzą i ewentualnie ustawią zbieżność/geometrię w 2.8 4Motion?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach