Skocz do zawartości
Michal1980

Pytanie o wyscigi

Rekomendowane odpowiedzi

ROzgrywam pewniy turniej wyscigowy i mamy pewien dylemat - tzn zdania sa podzielone - jeden u uzytkownikow mowi, ze jadac (w grze) trzyma prawa stope na gazie a lewa na hamulcu, czym zyskuje czas, bo od razu hamuje, a nie musi jedna stopa smigac raz hamulec raz gaz. I niby takm samo jest w wyscigach. Ja nigdy o czyms takim nie slyszalem, ale czy on ma racje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, ale o co chodzi?, jakieś szczegóły....

Albo odstaw ten ruski bimber i zmień dealera.......:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierowcy rajdowi hamują lewa nogą ;) a prawa na gazie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lebow - Kuczlaw skumal, wiec chyba Ty cos nie teges;)

Po prostu - na rajdzie, w autach bezsprzeglowych - kierowca operuje pedalami gazu i hamulca, jedna czy dwiema stopami?

 

Kuczlaw - are you sure?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra,dobra,pożartować nie można:p,Pooglądaj relacje z rajdów tam widac jka zachowują się kierowcy.

a w jaką gierkę śmigasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w grach gram na 2 nóżki w aucie z automatem tylko prawą ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jedna czy dwiema stopami?

 

Dwiema równocześnie jak trzeba ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ROzgrywam pewniy turniej wyscigowy i mamy pewien dylemat - tzn zdania sa podzielone - jeden u uzytkownikow mowi, ze jadac (w grze) trzyma prawa stope na gazie a lewa na hamulcu, czym zyskuje czas, bo od razu hamuje, a nie musi jedna stopa smigac raz hamulec raz gaz. I niby takm samo jest w wyscigach. Ja nigdy o czyms takim nie slyszalem, ale czy on ma racje??

 

kierowcy rajdowi tak jeżdżą, dzisiaj nawet w OPT koleś tłumaczył "zasadę działania" tego :)

 

ja też ostatnio w to się bawię :D

 

a i jeszcze jedno, w B5 tak nie pojedziesz, w B4 tak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(Chodzi o Gran Turismo 5 Prologue)

 

No to jak w koncu - na rajdach kazdy jezdzi na dwa kulasy czyli jeden na hamulcu drugi na gazie? Sory, ale jasno nikt nie napisal:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...czasem nawet trzy "pedały" są używane jednocześnie:D , lewa sprzegło, prawa na hamulec i bokiem stopy dodawajac międzygaz przy redukcji...W poldku opanowalem to do perfekcji:-D Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na rajdach kazdy jezdzi na dwa kulasy czyli jeden na hamulcu drugi na gazie?

 

To o co pytasz to technika LFB ( left foot breaking ) - technika jazdy z pośrednim sterowaniem samochodem za pomocą hamulca. I tak - stosują ją chyba wszyscy kierowcy z czołówki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a i jeszcze jedno, w B5 tak nie pojedziesz, w B4 tak

A orientuje sie ktos skad ECu bierze informacje ze hamulec jest uzywany? Bo jezeli tylko z tego kontrolera nad pedalem to (mimo ze to troche niebezpieczne) moze mozna by bylo go troche oszukac tak aby dalo sie cos takiego zrobic w piatce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A orientuje sie ktos skad ECu bierze informacje ze hamulec jest uzywany? Bo jezeli tylko z tego kontrolera nad pedalem to (mimo ze to troche niebezpieczne) moze mozna by bylo go troche oszukac tak aby dalo sie cos takiego zrobic w piatce.

ale tracisz światła stopu przy takim "oszukiwaniu" ;) Może ktoś sprawdzi - to tylko jedna wtyczka... Stosowanie LFB ma chyba tylko sens w przypadku aut niewyważonych, z napędem na przednią oś... raczej przy 4 butach bym się nie odważył -> w końcu każde hamowanie to strata. Passat z drive-by-wire ma taką brzydką cechę, że skutecznie uniemożliwia lfb. Ale nie tylko passat... tak jest już chyba we wszystkich "nowoczesnych" autkach (jak ja się cieszę, że nie mam ESP!).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ośkach, nawet tych seryjnych to działa, ale jak dla mnie tylko do ustawiania autka w zakręcie.

Jak ECU odetnie paliwko to się można zawinąć, wtedy tyko ratuje „ pompowanie” pedału gazu aż odpuści. Próbowałem odłączyć czujniki użycia hamulca w Cordobie ale łapała błędy więc odpuściłem.

Przy 4x4 też działa ale podobnie jak ujęcie gazu, bo zwalniający passek jest nadsterowny i to czasami pozwala go ustawić. Ostre nawroty proponuję robić na okrągło bo ręcznym można uszkodzić torsena. A tak na marginesie passek nie bardzo jest stworzony do sportu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności