Michal1980 Zgłoś #1 Napisano 13 Września 2009 ROzgrywam pewniy turniej wyscigowy i mamy pewien dylemat - tzn zdania sa podzielone - jeden u uzytkownikow mowi, ze jadac (w grze) trzyma prawa stope na gazie a lewa na hamulcu, czym zyskuje czas, bo od razu hamuje, a nie musi jedna stopa smigac raz hamulec raz gaz. I niby takm samo jest w wyscigach. Ja nigdy o czyms takim nie slyszalem, ale czy on ma racje?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 13 Września 2009 Hmm, ale o co chodzi?, jakieś szczegóły.... Albo odstaw ten ruski bimber i zmień dealera....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3 Napisano 13 Września 2009 Kierowcy rajdowi hamują lewa nogą a prawa na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #4 Napisano 13 Września 2009 lebow - Kuczlaw skumal, wiec chyba Ty cos nie teges;) Po prostu - na rajdzie, w autach bezsprzeglowych - kierowca operuje pedalami gazu i hamulca, jedna czy dwiema stopami? Kuczlaw - are you sure? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil_ Zgłoś #5 Napisano 13 Września 2009 siur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 13 Września 2009 No dobra,dobra,pożartować nie można:p,Pooglądaj relacje z rajdów tam widac jka zachowują się kierowcy. a w jaką gierkę śmigasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
giegiel Zgłoś #7 Napisano 13 Września 2009 Ja w grach gram na 2 nóżki w aucie z automatem tylko prawą ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 13 Września 2009 jedna czy dwiema stopami? Dwiema równocześnie jak trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #9 Napisano 13 Września 2009 ROzgrywam pewniy turniej wyscigowy i mamy pewien dylemat - tzn zdania sa podzielone - jeden u uzytkownikow mowi, ze jadac (w grze) trzyma prawa stope na gazie a lewa na hamulcu, czym zyskuje czas, bo od razu hamuje, a nie musi jedna stopa smigac raz hamulec raz gaz. I niby takm samo jest w wyscigach. Ja nigdy o czyms takim nie slyszalem, ale czy on ma racje?? kierowcy rajdowi tak jeżdżą, dzisiaj nawet w OPT koleś tłumaczył "zasadę działania" tego ja też ostatnio w to się bawię a i jeszcze jedno, w B5 tak nie pojedziesz, w B4 tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #10 Napisano 13 Września 2009 (Chodzi o Gran Turismo 5 Prologue) No to jak w koncu - na rajdach kazdy jezdzi na dwa kulasy czyli jeden na hamulcu drugi na gazie? Sory, ale jasno nikt nie napisal:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JerCic Zgłoś #11 Napisano 13 Września 2009 ...czasem nawet trzy "pedały" są używane jednocześnie:D , lewa sprzegło, prawa na hamulec i bokiem stopy dodawajac międzygaz przy redukcji...W poldku opanowalem to do perfekcji:-D Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #12 Napisano 14 Września 2009 na rajdach kazdy jezdzi na dwa kulasy czyli jeden na hamulcu drugi na gazie? To o co pytasz to technika LFB ( left foot breaking ) - technika jazdy z pośrednim sterowaniem samochodem za pomocą hamulca. I tak - stosują ją chyba wszyscy kierowcy z czołówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pimpciak Zgłoś #13 Napisano 14 Września 2009 a i jeszcze jedno, w B5 tak nie pojedziesz, w B4 tak A orientuje sie ktos skad ECu bierze informacje ze hamulec jest uzywany? Bo jezeli tylko z tego kontrolera nad pedalem to (mimo ze to troche niebezpieczne) moze mozna by bylo go troche oszukac tak aby dalo sie cos takiego zrobic w piatce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #14 Napisano 14 Września 2009 A orientuje sie ktos skad ECu bierze informacje ze hamulec jest uzywany? Bo jezeli tylko z tego kontrolera nad pedalem to (mimo ze to troche niebezpieczne) moze mozna by bylo go troche oszukac tak aby dalo sie cos takiego zrobic w piatce. ale tracisz światła stopu przy takim "oszukiwaniu" Może ktoś sprawdzi - to tylko jedna wtyczka... Stosowanie LFB ma chyba tylko sens w przypadku aut niewyważonych, z napędem na przednią oś... raczej przy 4 butach bym się nie odważył w końcu każde hamowanie to strata. Passat z drive-by-wire ma taką brzydką cechę, że skutecznie uniemożliwia lfb. Ale nie tylko passat... tak jest już chyba we wszystkich "nowoczesnych" autkach (jak ja się cieszę, że nie mam ESP!). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #15 Napisano 15 Września 2009 W ośkach, nawet tych seryjnych to działa, ale jak dla mnie tylko do ustawiania autka w zakręcie. Jak ECU odetnie paliwko to się można zawinąć, wtedy tyko ratuje „ pompowanie” pedału gazu aż odpuści. Próbowałem odłączyć czujniki użycia hamulca w Cordobie ale łapała błędy więc odpuściłem. Przy 4x4 też działa ale podobnie jak ujęcie gazu, bo zwalniający passek jest nadsterowny i to czasami pozwala go ustawić. Ostre nawroty proponuję robić na okrągło bo ręcznym można uszkodzić torsena. A tak na marginesie passek nie bardzo jest stworzony do sportu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach