wodnikuss Zgłoś #41 Napisano 16 Stycznia 2011 kiedy ost wymieniałeś akumulator?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodnikuss Zgłoś #42 Napisano 13 Lutego 2011 (edytowane) nie wiem jak i co...mój passat odżył, z powrotem ma 110km i zap...ala aż miło...to są silniki mega, 15km bez oleju i dalej jezdzi ;d;d;d;d;d Edytowane 15 Lutego 2011 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #43 Napisano 13 Lutego 2011 (edytowane) nie wiem jak i co...mój passat odżył, z powrotem ma 110km i zapi...dala aż miło...to są silniki mega, 15km bez oleju i dalej jezdzi ;d;d;d;d;d no to masz fuksa kolego :ok teraz dbaj o niego Edytowane 15 Lutego 2011 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert42 Zgłoś #44 Napisano 15 Lutego 2011 witam! Z moim autem 1,8 T w automacie mam spory problem.Od początku zakupu dymił na biało zawsze przy odpalaniu,po przejechaniu kilku kilometrów przestawał,działo się to tez gdy chodził na wolnych obrotach.Jeździłem od fachowca do fachowca,jedni mówili że to turbina inni że nie.Brał olej co jakiś czas.Pojeździłem tak dwa lata.Dziś odpalając auto zadymiło,później przestało,ale po przejechaniu 10km tak zaczął dymić że koniecznie trzeba było zatrzymać auto.Mechanik wezwany na miejsce stwierdził że to poszła turbina.Dodam że połknęło prawie cały olej.Czy ktoś mógłby mnie upewnić że to na pewno turbina.dodam że nigdy nie było żadnego spadku mocy o którym piszą na niektórych postach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #45 Napisano 15 Lutego 2011 witam! Z moim autem 1,8 T w automacie mam spory problem.Od początku zakupu dymił na biało zawsze przy odpalaniu,po przejechaniu kilku kilometrów przestawał,działo się to tez gdy chodził na wolnych obrotach.Jeździłem od fachowca do fachowca,jedni mówili że to turbina inni że nie.Brał olej co jakiś czas.Pojeździłem tak dwa lata.Dziś odpalając auto zadymiło,później przestało,ale po przejechaniu 10km tak zaczął dymić że koniecznie trzeba było zatrzymać auto.Mechanik wezwany na miejsce stwierdził że to poszła turbina.Dodam że połknęło prawie cały olej.Czy ktoś mógłby mnie upewnić że to na pewno turbina.dodam że nigdy nie było żadnego spadku mocy o którym piszą na niektórych postach. dym rozumiem czarny? jeśli tak to turbina wessała olej a jeśli biały to uszczelka pewnie poszła a czy żadna kontrolka się nie zaświeciła ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #46 Napisano 15 Lutego 2011 mielke, ogarnij się mechaniku! jeśli turbina puściła i wciągnęła olej to będzie albo bardzo gęsto siwo-biało (olej bezpośrednio w wydech) albo niebiesko (olej spalony w cylindrach). W każdym razie dobrze, że nie jechałeś dalej... [ame] [/ame]^ tak było? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #47 Napisano 16 Lutego 2011 Dodam że połknęło prawie cały olej.Czy ktoś mógłby mnie upewnić że to na pewno turbina Turbo wymień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert42 Zgłoś #48 Napisano 19 Lutego 2011 Dym był biały,poszedł na wydech.Jest już u speca.Wziął turbinę jednak do regeneracji,daje roczną gwarancję.Myślę że do roku to juz go sprzedam i rozejrzę się za młodszym modelem.Dzięki wszystkim za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szeffu Zgłoś #49 Napisano 19 Lutego 2011 Ile dales za regeneracje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert42 Zgłoś #50 Napisano 21 Lutego 2011 Jeszcze do końca nie wiem,mówili że za 900 zregenerują,ale naprawiałem jeszcze centralny bo mi wysiadł i wycieraczki.wiadomo że dochodzą jeszcze koszty robocizny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #51 Napisano 17 Maja 2011 (edytowane) Witam koledzy mam bardzo duży problem (jak w tytule) passat od dwóch tygodni bardzo mocno sadzi mi na biało, mam podobne objawy jak kolega w pierwszym poście lecz nie bierze mi aż tyle płynu... może dolałem 2L przez prawie rok czasu... gdy zapalam auto z rana bardzo kopci (niekiedy miał problemy z odpaleniem, ale od pewnego czasu jest ok), gdy silnik już się nagrzeje to trochę ustępuje, ale na skrzyżowaniu jest zaś to samo, kopci niemiłosiernie śmierdząco ;/ mogę dodać że sprawdziłem ciśnienie kompresje na każdym pokazywało 3.0 turbinę tez przeglądnąłem (ręcznie) wiec turbo i uszczelka odpada, jedynie co mi przychodzi do głowy to pompowtryski, albo uszczelniacze na zaworach, może ktoś miał już takie problemy to pomoże... po podczepieniu samochodu do VAGA, nie ma żadnego błędu, a i od tego czasu passat zaczął trochę mniej palić i jakby ma większego kopa... z tego wszystkiego się z wszystkim gubię, może ktoś pomoże !!! Edytowane 17 Maja 2011 przez Utek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mefisto Zgłoś #52 Napisano 19 Maja 2011 Dziś dodatkowo zaobserwowałem bardziej niepokojące objawy:-( Było 28 stopni w dzień (silnik oczywiście trzymał 90st.) przed zgaszeniem troszkę zatrząsł, wróciłem po 15min. i po odpaleniu dosłownie ogromna chmura białego dymu aż nic wokół nie było widać, po chwili jazdy ustało ale od kilku dni kopci podczas jazdy raz na biało a raz na czarno ale nie zawsze np. około 2tys. obr na 2-ce kopci na jasno, wrzucam 3 i nic. Po powrocie dziś zerkam na płyn chłodniczy i z max ubyło do min. (jakieś 2cm.) oleju ubywa systematycznie jakieś 50ml/100km:/ Proszę o pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba6422 Zgłoś #53 Napisano 20 Maja 2011 weź odpal auto i odkręć kurek od wody i obserwój czy nie bąbluje albo sprawdz czy nie masz " MASŁA " pod korkiem oleju. Ja jestem wręcz pewien że to uszczelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #54 Napisano 20 Maja 2011 (edytowane) Ja jestem wręcz pewien że to uszczelka Pewnie tak, ale oleju 50ml /100km = 5l / 10 tys. km to też nie za ciekawe spostrzeżenia... Kuba możliwe wycieki, odma, uszczelniacze zaworów w głowicy i turbo już też sieją postrach... Oby nie pierścienie... Przyglądnij się uważnie temu, przy okazji uszczelki Od zmiany do zmiany przy lejącej odmie ja dolewam 0,5l na 15 tys..., albo nie dolewam wcale i wymianiam jak jest stan na min po 12-13 tys. Edytowane 20 Maja 2011 przez vietrzyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #55 Napisano 25 Maja 2011 Witam koledzy mam bardzo duży problem (jak w tytule) passat od dwóch tygodni bardzo mocno sadzi mi na biało, mam podobne objawy jak kolega w pierwszym poście lecz nie bierze mi aż tyle płynu... może dolałem 2L przez prawie rok czasu...gdy zapalam auto z rana bardzo kopci (niekiedy miał problemy z odpaleniem, ale od pewnego czasu jest ok), gdy silnik już się nagrzeje to trochę ustępuje, ale na skrzyżowaniu jest zaś to samo, kopci niemiłosiernie śmierdząco ;/ mogę dodać że sprawdziłem ciśnienie kompresje na każdym pokazywało 3.0 turbinę tez przeglądnąłem (ręcznie) wiec turbo i uszczelka odpada, jedynie co mi przychodzi do głowy to pompowtryski, albo uszczelniacze na zaworach, może ktoś miał już takie problemy to pomoże... po podczepieniu samochodu do VAGA, nie ma żadnego błędu, a i od tego czasu passat zaczął trochę mniej palić i jakby ma większego kopa... z tego wszystkiego się z wszystkim gubię, może ktoś pomoże !!! ... wymieniłem uszczelniacze i uszczelkę pod głowica, passat dalej dymi !!! co może być nie tak bo już nie mam pomysłów i siły do tego samochodu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #56 Napisano 25 Maja 2011 ... wymieniłem uszczelniacze i uszczelkę pod głowica, passat dalej dymi !!! co może być nie tak bo już nie mam pomysłów i siły do tego samochodu... turbina bierze olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #57 Napisano 25 Maja 2011 wymieniłem uszczelniacze i uszczelkę pod głowica, passat dalej dymi A po co wymieniałeś uszczelkę? Miałeś czymś potwierdzone podejrzenia co do niej. Czy przy zmianie uszczelki dałeś głowicę do sprawdzenia na szczelność? Sprawdzałeś czy jest prosta? Jeśli na którekolwiek pytanie odpowiesz nie to Twoja praca poszła na marne a pieniążki w błoto. Nie jesteś bowiem ani o krok do przodu. Moja sugestia kolego- postępuj logicznie i diagnozuj a nie wymieniaj na pałę. od dwóch tygodni bardzo mocno sadzi mi na biało Jak mocno? Jesteś pewien, że to poza granicą akceptowalną dla dziesięcioletniego samochodu? Pytam, ponieważ różnie z tym bywa u właścicieli. Może filmik zrób i daj do oceny? turbinę tez przeglądnąłem (ręcznie) wiec turbo i uszczelka odpada W jaki sposób sprawdziłeś turbinę? Napisałeś, że uszczelka odpada a za chwilę ją wymieniasz- brak konsekwencji. edynie co mi przychodzi do głowy to pompowtryski Sprawdziłeś więc w blokach pompki i potwierdziłeś/wykluczyłeś swoje przypuszczenia? po podczepieniu samochodu do VAGA, nie ma żadnego błędu Sprawdzaj parametry a nie szukaj błedów. VAG to mizerny sprzęt i o wielu usterkach Ci nie powie. Podsumowując spróbuj na początek ustalić czy spala Ci olej, czy płyn, czy może to problem z pompką. Jak już będziesz wiedział czego szukać to łatwiej to znajdziesz. Inaczej pójdziesz w koszta i niepotrzebną robotę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #58 Napisano 25 Maja 2011 (edytowane) Samochód wcześniej był podłączony do vag robiliśmy z kolega logi turbina, rozrząd pompowtryski są dobre, oleju nie bierze, brał płyn, ale to może dolałem z 1 L od pół roku... co do uszczelki widać było jak się smarkała w jednej strony wiec postanowiłem wymienić, co do głowicy została splanowana, sprężanie było sprawdzone na każdym pokazywało 30, spróbuje tak jak piszesz sprawdzić jeszcze te pompkę... chociaż ja niedawno uszczelniałem bo się z niej lało. Edytowane 25 Maja 2011 przez Utek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel26390 Zgłoś #59 Napisano 25 Maja 2011 Witam koledzy mój pasek miał problem z porannym odpaleniem dymił na biało spaliny drażniące jakby nieprzepaloną ropę było czuć,moc bez zmian oleju i płynu z chłodnicy nie ubywało na kompie żadnych błędów znajomy mechanik wymienił mi uszczelniacze na pompo wtryskach oraz jak to nazwał zrobił ich regulacje i jak ręką odjął autko goni jak wcześniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #60 Napisano 25 Maja 2011 spróbuje tak jak piszesz sprawdzić jeszcze te pompkę Pisząc "problem z pompką" miałem na myśli uszkodzenie pompowtryskiwacza lub jego uszczelnień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach