Skocz do zawartości
wolo8

bardzo mocno dymi na biało

Rekomendowane odpowiedzi

kiedy ost wymieniałeś akumulator??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak i co...mój passat odżył, z powrotem ma 110km i zap...ala aż miło...to są silniki mega, 15km bez oleju i dalej jezdzi ;d;d;d;d;d

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem jak i co...mój passat odżył, z powrotem ma 110km i zapi...dala aż miło...to są silniki mega, 15km bez oleju i dalej jezdzi ;d;d;d;d;d

no to masz fuksa kolego :ok teraz dbaj o niego

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

 

Z moim autem 1,8 T w automacie mam spory problem.Od początku zakupu dymił na biało zawsze przy odpalaniu,po przejechaniu kilku kilometrów przestawał,działo się to tez gdy chodził na wolnych obrotach.Jeździłem od fachowca do fachowca,jedni mówili że to turbina inni że nie.Brał olej co jakiś czas.Pojeździłem tak dwa lata.Dziś odpalając auto zadymiło,później przestało,ale po przejechaniu 10km tak zaczął dymić że koniecznie trzeba było zatrzymać auto.Mechanik wezwany na miejsce stwierdził że to poszła turbina.Dodam że połknęło prawie cały olej.Czy ktoś mógłby mnie upewnić że to na pewno turbina.dodam że nigdy nie było żadnego spadku mocy o którym piszą na niektórych postach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam!

 

Z moim autem 1,8 T w automacie mam spory problem.Od początku zakupu dymił na biało zawsze przy odpalaniu,po przejechaniu kilku kilometrów przestawał,działo się to tez gdy chodził na wolnych obrotach.Jeździłem od fachowca do fachowca,jedni mówili że to turbina inni że nie.Brał olej co jakiś czas.Pojeździłem tak dwa lata.Dziś odpalając auto zadymiło,później przestało,ale po przejechaniu 10km tak zaczął dymić że koniecznie trzeba było zatrzymać auto.Mechanik wezwany na miejsce stwierdził że to poszła turbina.Dodam że połknęło prawie cały olej.Czy ktoś mógłby mnie upewnić że to na pewno turbina.dodam że nigdy nie było żadnego spadku mocy o którym piszą na niektórych postach.

dym rozumiem czarny? jeśli tak to turbina wessała olej a jeśli biały to uszczelka pewnie poszła a czy żadna kontrolka się nie zaświeciła ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mielke, ogarnij się mechaniku! ;)

 

jeśli turbina puściła i wciągnęła olej to będzie albo bardzo gęsto siwo-biało (olej bezpośrednio w wydech) albo niebiesko (olej spalony w cylindrach). W każdym razie dobrze, że nie jechałeś dalej...

 

[ame]

[/ame]

^ tak było?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodam że połknęło prawie cały olej.Czy ktoś mógłby mnie upewnić że to na pewno turbina

 

Turbo wymień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dym był biały,poszedł na wydech.Jest już u speca.Wziął turbinę jednak do regeneracji,daje roczną gwarancję.Myślę że do roku to juz go sprzedam i rozejrzę się za młodszym modelem.Dzięki wszystkim za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile dales za regeneracje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze do końca nie wiem,mówili że za 900 zregenerują,ale naprawiałem jeszcze centralny bo mi wysiadł i wycieraczki.wiadomo że dochodzą jeszcze koszty robocizny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam bardzo duży problem (jak w tytule) passat od dwóch tygodni bardzo mocno sadzi mi na biało, mam podobne objawy jak kolega w pierwszym poście lecz nie bierze mi aż tyle płynu... może dolałem 2L przez prawie rok czasu...

gdy zapalam auto z rana bardzo kopci (niekiedy miał problemy z odpaleniem, ale od pewnego czasu jest ok), gdy silnik już się nagrzeje to trochę ustępuje, ale na skrzyżowaniu jest zaś to samo, kopci niemiłosiernie śmierdząco ;/

mogę dodać że sprawdziłem ciśnienie kompresje na każdym pokazywało 3.0 turbinę tez przeglądnąłem (ręcznie) wiec turbo i uszczelka odpada, jedynie co mi przychodzi do głowy to pompowtryski, albo uszczelniacze na zaworach, może ktoś miał już takie problemy to pomoże... ;)

po podczepieniu samochodu do VAGA, nie ma żadnego błędu, a i od tego czasu passat zaczął trochę mniej palić i jakby ma większego kopa... z tego wszystkiego się z wszystkim gubię, może ktoś pomoże !!!

Edytowane przez Utek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś dodatkowo zaobserwowałem bardziej niepokojące objawy:-( Było 28 stopni w dzień (silnik oczywiście trzymał 90st.) przed zgaszeniem troszkę zatrząsł, wróciłem po 15min. i po odpaleniu dosłownie ogromna chmura białego dymu aż nic wokół nie było widać, po chwili jazdy ustało ale od kilku dni kopci podczas jazdy raz na biało a raz na czarno ale nie zawsze np. około 2tys. obr na 2-ce kopci na jasno, wrzucam 3 i nic. Po powrocie dziś zerkam na płyn chłodniczy i z max ubyło do min. (jakieś 2cm.) oleju ubywa systematycznie jakieś 50ml/100km:/ Proszę o pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

weź odpal auto i odkręć kurek od wody i obserwój czy nie bąbluje albo sprawdz czy nie masz " MASŁA " pod korkiem oleju. Ja jestem wręcz pewien że to uszczelka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja jestem wręcz pewien że to uszczelka

Pewnie tak, ale oleju 50ml /100km = 5l / 10 tys. km to też nie za ciekawe spostrzeżenia... Kuba możliwe wycieki, odma, uszczelniacze zaworów w głowicy i turbo już też sieją postrach... Oby nie pierścienie... Przyglądnij się uważnie temu, przy okazji uszczelki

Od zmiany do zmiany przy lejącej odmie ja dolewam 0,5l na 15 tys..., albo nie dolewam wcale i wymianiam jak jest stan na min po 12-13 tys.

Edytowane przez vietrzyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam koledzy mam bardzo duży problem (jak w tytule) passat od dwóch tygodni bardzo mocno sadzi mi na biało, mam podobne objawy jak kolega w pierwszym poście lecz nie bierze mi aż tyle płynu... może dolałem 2L przez prawie rok czasu...

gdy zapalam auto z rana bardzo kopci (niekiedy miał problemy z odpaleniem, ale od pewnego czasu jest ok), gdy silnik już się nagrzeje to trochę ustępuje, ale na skrzyżowaniu jest zaś to samo, kopci niemiłosiernie śmierdząco ;/

mogę dodać że sprawdziłem ciśnienie kompresje na każdym pokazywało 3.0 turbinę tez przeglądnąłem (ręcznie) wiec turbo i uszczelka odpada, jedynie co mi przychodzi do głowy to pompowtryski, albo uszczelniacze na zaworach, może ktoś miał już takie problemy to pomoże...

po podczepieniu samochodu do VAGA, nie ma żadnego błędu, a i od tego czasu passat zaczął trochę mniej palić i jakby ma większego kopa... z tego wszystkiego się z wszystkim gubię, może ktoś pomoże !!!

 

... wymieniłem uszczelniacze i uszczelkę pod głowica, passat dalej dymi !!! co może być nie tak bo już nie mam pomysłów i siły do tego samochodu... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... wymieniłem uszczelniacze i uszczelkę pod głowica, passat dalej dymi !!! co może być nie tak bo już nie mam pomysłów i siły do tego samochodu... :(
turbina bierze olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniłem uszczelniacze i uszczelkę pod głowica, passat dalej dymi

 

A po co wymieniałeś uszczelkę? Miałeś czymś potwierdzone podejrzenia co do niej. Czy przy zmianie uszczelki dałeś głowicę do sprawdzenia na szczelność? Sprawdzałeś czy jest prosta? Jeśli na którekolwiek pytanie odpowiesz nie to Twoja praca poszła na marne a pieniążki w błoto. Nie jesteś bowiem ani o krok do przodu.

 

Moja sugestia kolego- postępuj logicznie i diagnozuj a nie wymieniaj na pałę.

 

od dwóch tygodni bardzo mocno sadzi mi na biało

 

Jak mocno? Jesteś pewien, że to poza granicą akceptowalną dla dziesięcioletniego samochodu? Pytam, ponieważ różnie z tym bywa u właścicieli. Może filmik zrób i daj do oceny?

 

turbinę tez przeglądnąłem (ręcznie) wiec turbo i uszczelka odpada

 

W jaki sposób sprawdziłeś turbinę? Napisałeś, że uszczelka odpada a za chwilę ją wymieniasz- brak konsekwencji.

 

edynie co mi przychodzi do głowy to pompowtryski

 

Sprawdziłeś więc w blokach pompki i potwierdziłeś/wykluczyłeś swoje przypuszczenia?

 

po podczepieniu samochodu do VAGA, nie ma żadnego błędu

 

Sprawdzaj parametry a nie szukaj błedów. VAG to mizerny sprzęt i o wielu usterkach Ci nie powie.

Podsumowując spróbuj na początek ustalić czy spala Ci olej, czy płyn, czy może to problem z pompką. Jak już będziesz wiedział czego szukać to łatwiej to znajdziesz. Inaczej pójdziesz w koszta i niepotrzebną robotę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochód wcześniej był podłączony do vag robiliśmy z kolega logi turbina, rozrząd pompowtryski są dobre, oleju nie bierze, brał płyn, ale to może dolałem z 1 L od pół roku... co do uszczelki widać było jak się smarkała w jednej strony wiec postanowiłem wymienić, co do głowicy została splanowana, sprężanie było sprawdzone na każdym pokazywało 30, spróbuje tak jak piszesz sprawdzić jeszcze te pompkę... chociaż ja niedawno uszczelniałem bo się z niej lało.

Edytowane przez Utek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mój pasek miał problem z porannym odpaleniem dymił na biało spaliny drażniące jakby nieprzepaloną ropę było czuć,moc bez zmian oleju i płynu z chłodnicy nie ubywało na kompie żadnych błędów znajomy mechanik wymienił mi uszczelniacze na pompo wtryskach oraz jak to nazwał zrobił ich regulacje i jak ręką odjął autko goni jak wcześniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spróbuje tak jak piszesz sprawdzić jeszcze te pompkę

 

Pisząc "problem z pompką" miałem na myśli uszkodzenie pompowtryskiwacza lub jego uszczelnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności