mebelman Zgłoś #41 Napisano 25 Października 2009 Raczej na pewno tak, napisz maila do niego lub zadzwoń. Na jego stronie którą Ci podałem jest po lewej link CIEKAWE ARTYKUŁY poczytaj ODPOWIEDZI NA LISTY - jest ich dużo więc myślę że i tobie odpisze. Na pewno ma duże doświadczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #42 Napisano 3 Listopada 2009 czy ktoś znalazł rozwiązanie związane z tym tamatem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maro.12 Zgłoś #43 Napisano 4 Listopada 2009 " RANO DYMI NA NIEBIESKO" Zacząłem ten temat parę miesięcy temu i u siebie znalazłem odpowiedź. Po ostatniej wizycie u mechanika zlecił mi na początek zastosowanie preparatu do czyszczenia pompek o nazwie "FORTE" więc tak uczyniłem. Kupiłem za 80 zł w serwisie SKODY i wlałem. Przejeździłem około 1000 km i dymienie ustępowało tylko nie wiem czy preparacik pomógł czy może zmiany temperatury - nie wiem, ale przy rannym uruchamianiu dalej przerywanie silnika zostało i nie miał siły. W piątek byłem w stolicy i przy okazji zajechałem " jak słyszałem do jednego z najlepszych mechaników w Polsce - podobno u pana o ksywie ROGAL" Podpina vaga i krótka odpowiedź " KĄT WTRYSKU MASZ ŹLE USTAWIONY" było tylko nie pamiętam czy + czy - ale była tam liczba 6 a pod tą liczbą było napisane od -3 do +3 więc chyba u mnie źle. Po 15 minutach. Niby naprawione. No ale następnego dnia odpalam brykę i co " dalej nie dymi i równiutko pracuję diesel i ruszam bez gazu. Oto morał przejeździłem ponad 25 tyś km i tyle moich nerwów i pieniędzy w błoto wywalone a okazuję się że chyba największą przyczyną był źle wymieniony rozrząd, a po tylu wizytach u różnych mechaników każdy od siebie co mam wymienić a o kącie wtrysku żaden. TO JA MAM SIĘ UCZYĆ MECHANIKI????????????? CHYBA PO TO BY MNIE W BAMBUKO NIE ROBIONO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hawerek Zgłoś #44 Napisano 4 Listopada 2009 Maro.12 gratuluje sukcesów. Jak możesz to podaj namiary na Pana ROGALA (na forum lub na PW) bo akurat wybieram się w te strony, to może i mi pomoże. Aczkolwiek problem z rozrządem przerabialem i faktycznie jak mi wymieniali w ASO to zauważyli że coś jest źle ustawione i przy nowym rozrządzie już ponoć ustawili dobrze - a u mnie jednak problem nie zniknął. Dodam że wszystkie te parametry w VAG-comie na które wplywa rozrząd są w normie. Dzisiaj przeglądając nasze forum znalazłem na ten temat coś takiego: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=56738&highlight=rano+dymi Tu przyczyną były zużyte krzywki i hydropopychacze. brzmi dosyć możliwie:638: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymondeck Zgłoś #45 Napisano 7 Listopada 2009 witam podlacze sie pod ten temat. u mnie sytacja ma sie w ten sposob ze od 2 dni mam problem polegający na tym, że podczas ruszania auto dość mocno zakopci na niebiesko, następnie jak wrzucę drugi bieg to też strzeli niebieskim dymem dość obficie przy obrotach ok 1700-2000 a 3 i 4 bieg już tego nie ma. Stad moje obawy, że to może turbina. Olej dziś sprawdzilem jest maks. Oczywiście będę teraz sprawdzał stan na bieżąco. Dodam, że nie czuje żadnego spadku mocy. Może turbina się kończy i puscza olej?? Albo macie jakies inne pomysły ? Gdyż niepokoi mnie to. Auto ma przebieg 180 tys. km. dodaje moj watek tutaj gdyz moderator przeniosl moj temat na smietnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hawerek Zgłoś #46 Napisano 16 Grudnia 2009 Ja walcze z problemem dalej. Wczoraj wymienilem zestaw hydropychaczy na INA i zmieniłem olej na Motula. ustawili rozrząd od nowa bo i tak musieli. No niestety dalej bezskutecznie. Poprostu brak mi sił i pomysłów a kasy ubywa. Może komuś coś przychodzi innego do głowy ?? Jeszcze na koniec mechanik zasugerował mi że może przyczyną być uszczelnienie pompowtrysków - czyli te 3 oringi. Że niby po jakimś czasie potrafią się wygnieść czy co że mogą popuszczać olej lub paliwo. Szczerze to nie wiem co już mysleć na ten temat bo znowu wywalić kase na marne. Zestaw naprawczy PD kosztuje około 100zł na jeden PD - no i znowu robocizna to bedzie jakieś 600zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #47 Napisano 5 Stycznia 2010 Witam ponownie bo uporalem sie z porannym dymieniem. Pomoglo ale bylo kosztowne moj passek przeszedl pierwszy szlif plus wymiana uszczelniaczy na zaworach. Jedzis super ale w portfelu nie jest super. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #48 Napisano 6 Stycznia 2010 nogman, możesz podać co dokładnie zrobiłeś i ile kosztowały poszczególne części i robocizna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tazik23 Zgłoś #49 Napisano 25 Stycznia 2010 Panowie tak sobie czytam różne posty na temat porannego dymienia i nierównej pracy że na chłopski rozum wywnioskowałem że są dwa powody: 1.Zapowietrza sie przez np. pompe vacum,nieszczelne przewody, lub spływa paliwo do zbiornika i przez to rano trzeba dłużej pokręcić i na początku nierówno chodzi..??! 2.Przy spadku temperatury silnik powinien dostać większą dawke i odpalać na innym kącie zapłonu ( w każdym starym dieslu jest cięgno do wyciągnięcia,które powoduje przyśpieszenie zapłonu i większą dawke tak miałem w golfie 1 i T4), tu moim zdaniem w nowoczesnym dieslu robią to za na nas czujniki i komputer 'takie automatyczne ssanie' , wniosek któryś czujnik przekłamuje? a na vagu nic nie pokazuje bo fizycznie taki czujnik działa, pytanie który...???, nie chce zaplić to albo za dużą dawkę podaje przy złym kącie albo na odwrót..??? pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Romi Zgłoś #50 Napisano 5 Kwietnia 2010 czy w AWX-ie da się wymienić uszczelniacze bez ściągania głowicy ?! Czy mógł by mi ktoś polecić mechanika w Krakowie który by mi taką operację zrobił :help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasykel Zgłoś #51 Napisano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) mam ten sam problem i tak jezdze juz dwa lata i krew mnie zalewa... wymienilem filtr paliwa mechanik ustawił mi pompowtryski i przez chwile było dobrze... teraz znowu to samo u mnie to troszke inaczej wyglada bo mam tiptronica i gdy jest na postoju to wszystko ok a gdy tylko wezme na D i lekko rusze i wrzuce spowrotem na P to kopci przez jakies dwie minuty jakby chodzil na 3 gary... za 10000tys km robie rozrzad wiec dowiem sie czy poprzedni wlasciciel czegos nie spieprzyl... świece takze zmienione na nowe komp zadnego błedu nie czyta a wtryski leja rowno na cieplym i zimnym silniku... chory temat chyba trzeba z tym problemem uderzyc na sama gore czyli do germańców... niech oni nam w tym pomoga bo to przeciez oni cos tu maja spieprzone a nie my... jedno jest pewne szału mozna dostac... jutro dryndne do kuzyna z niemiec i niech skoczy do serwisu vw i sie popyta... jak cos bede wiedzial to dam znac... Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez pasykel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin58UJ Zgłoś #52 Napisano 12 Maja 2010 Kolego Benett32 o co chodzi z tym "PRZELEWANIEM SIE" ja wlasnie cos takiego mam jak przekrece kluczyk w stacyjce to tuz przed opaleniem slyczeja jakby mi sie cos przelewalo,jakby woda ,ale czy to ma cos wspolnego z tym ze zaraz po odpaleniu mi szarpie silnikiem przez ok 5 sek i dymi na bialo-niebiesko po czy jest wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #53 Napisano 12 Maja 2010 Kolego Benett32 o co chodzi z tym "PRZELEWANIEM SIE" ja wlasnie cos takiego mam jak przekrece kluczyk w stacyjce to tuz przed opaleniem slyczeja jakby mi sie cos przelewalo,jakby woda ,ale czy to ma cos wspolnego z tym ze zaraz po odpaleniu mi szarpie silnikiem przez ok 5 sek i dymi na bialo-niebiesko po czy jest wszystko ok ty masz problem z swiecami zarowymi ktoras nie grzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin58UJ Zgłoś #54 Napisano 12 Maja 2010 Swiece napewno nie wymienilem na nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #55 Napisano 13 Maja 2010 Swiece napewno nie wymienilem na nowe Wypadałoby w takim razie sprawdzić czy do wszystkich świec dochodzi odpowiednie napięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin58UJ Zgłoś #56 Napisano 13 Maja 2010 Chodzi ci o to czy przekaznik sie zalacza czy nie,tak ????,a powiedz mi jeszcze jak to sprawdzic najprostrzym sposobem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #57 Napisano 13 Maja 2010 Chodzi ci o to czy przekaznik sie zalacza czy nie,tak ????,a powiedz mi jeszcze jak to sprawdzic najprostrzym sposobem Przekaźnik możesz poprostu podmienić na chwile od kogoś innego A jak nie to jedynie miernik i przy świeczkach czy napięcie dochodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stratuss Zgłoś #58 Napisano 14 Maja 2010 Potrzebuje pomocy w sprawie dymienia na niebiesko. Owe dymienie nie ma miejsca po odpaleniu. Wystepuje tylko podczas ruszania na 1,2. Na 3 biegu juz jest malo widoczne. Auto mam od miesiaca wiec nie wiem czy chodzi wolniej niz powinno. Silnik to 1.9 tdi 90km. Zadne inne anomalie nie wystepuja. Tzn silnik chodzi rowno, odpala od razu, nie trzesie nie bulgocze itd. Padlo tu juz wiele teorii. Wtryskiwacze, zaplon, turbo, uszczelki.... Pomocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WLODAR999 Zgłoś #59 Napisano 27 Września 2010 Witam wszytkich.Mam identyczne objawy w moim pasku.Auto miało niedawno robiona głowice.Od tego momentu zaczeło strarsznie dymić na niebiesko i wpadać w tryb awaryjny.Pierwsze przypuszczenie padło na zle ustawiony rozrząd wiec pojechałem do kolegi na komputer.Po szybkiej diagnozie okazało sie ze turbina daje za duze cisnienie ( do tego stopnia ze wąz od intercolera robil sie 2 razy wiekszy) zupelny brak mocy i straszne dymienie.Wstawiłem auto do mechanika ma rozebrać turbine i sprawdzić czy nie zapiekły sie kierowniczki.Ubywa mi sporo oleju.Myslicie ze da sie jescze cos zrobić z tą turbiną czy czeka mnie regeneracja? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #60 Napisano 27 Września 2010 Witam wszytkich.Mam identyczne objawy w moim pasku.Auto miało niedawno robiona głowice.Od tego momentu zaczeło strarsznie dymić na niebiesko i wpadać w tryb awaryjny.Pierwsze przypuszczenie padło na zle ustawiony rozrząd wiec pojechałem do kolegi na komputer.Po szybkiej diagnozie okazało sie ze turbina daje za duze cisnienie ( do tego stopnia ze wąz od intercolera robil sie 2 razy wiekszy) zupelny brak mocy i straszne dymienie.Wstawiłem auto do mechanika ma rozebrać turbine i sprawdzić czy nie zapiekły sie kierowniczki.Ubywa mi sporo oleju.Myslicie ze da sie jescze cos zrobić z tą turbiną czy czeka mnie regeneracja? Pozdrawiam Turbina poprostu przełądowuje i dlatego wywala tryb awaryjny z resztą dobrze że akurat tak się dzieje...Wystarczy pożądnie poustawiać i będzie hulać.Dokładnej odpowiedzi szukaj w tematach o przeładowywaniu Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach