KAWA Zgłoś #1 Napisano 16 Sierpnia 2009 witam mam na oku takie sprężyny H&R jak na zdjęciu mam pytanie czy będą pasować do passata b5 1.9 tdi 2000 silnik AJM i moze wiecie ile obniżą auto i jakie najlepiej dobrać amory Oznaczenia sprężyn: - H&R 29773 VA - H&R 29773 HA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #2 Napisano 16 Sierpnia 2009 sprezyny sa -35mm, amory krotsze i twardsze np. bilstein, koni, h&r - wybor zalezy od Ciebie. Najwazniejsze zeby byly krotsze i twardsze. Jesli zostawisz oryginaly to beda za miekkie i auto bedzie skakac. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55468 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #3 Napisano 16 Sierpnia 2009 dzieki a jakie amory polecacie w dobrej cenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #4 Napisano 16 Sierpnia 2009 bilstein b6 albo b8 juz nie pamietam ktore sa krotsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #5 Napisano 16 Sierpnia 2009 b8Bilstein B8 oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #6 Napisano 17 Sierpnia 2009 bilek b8 to typowo juz mega sport Amor bilek b6 to taki jeszcze sport na pograniczu z seria mozesz dac i to i to jak jeszdzisz tym na miescie a nie na zawodach tyle ze koszt 1 amorka to pare stów pzdr ---------- Post added at 08:41 ---------- Previous post was at 08:40 ---------- aha i czemu znowu temat zawiasu poruszany w optycznym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #7 Napisano 19 Sierpnia 2009 witam teraz mam problem z doborem amorów z vinu bilstein b6 wychodzi jakie dziwactwo przód od 4-motion a nie mam tył od kombi 2001 po lifcie a mam przed liftem o co chodzi z tym Bilstein b6 masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #8 Napisano 19 Sierpnia 2009 akie dziwactwo przód od 4-motion a nie mamtył od kombi 2001 po lifcie a mam przed liftem nie za bardzo rozumiem ta czesc zdania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #9 Napisano 19 Sierpnia 2009 chodź o to ze w sklepie pan podał mi takie numery amorów BE5-6512 -przód BE5-6544 -tył dlatego ze według katalogu Bilstein przód jest od Passata 4-motion a tył od Passata kombi po lifcie wiec nic się nie zgadza i potrzebuje pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #10 Napisano 19 Sierpnia 2009 http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp?SID=0000831563287317018019&ROOT=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #11 Napisano 19 Sierpnia 2009 (edytowane) tak w tym katalogu sprawdzałem ale tam jest napisane do numeru vin a moj jest taki WVWZZZ3BZYP291050 i nie za bardzo rozumiem o co chodzi jakie pasuj do mojego passka Edytowane 19 Sierpnia 2009 przez KAWA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #12 Napisano 19 Sierpnia 2009 nie sprawdzaj po winie tylko po rocnzikiku silniki i wersji nadwozia ja tak klientom sprawdzm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #13 Napisano 20 Sierpnia 2009 chodź o to ze w sklepie pan podał mi takie numery amorów BE5-6512 -przód BE5-6544 -tył dlatego ze według katalogu Bilstein przód jest od Passata 4-motion a tył od Passata kombi po lifcie wiec nic się nie zgadza i potrzebuje pomocy Faktycznie, nieźle zamotane. Moim zdaniem przód może się zgadzać, bo taki sam jest do passka po lifcie 1.9 tdi ośka. Tylne się faktycznie totalnie nie zgadzają, chyba, że jest czeski błąd i powinno być BE5-6542 , a nie BE5-6544. W takim wypadku, by wychodziło, że miałbyś wszystkie amory od B5 FL 1.9 TDI ośka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #14 Napisano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) wydaje mi się jak najlepiej zadzwonię do ASO i dowie się jakie były oryginały wstawione i wtedy dobiorę Bilstein b6 no i zadzwoniłem do 3 ASO i w żadnym nie chcą podać numeru amorów katastrofa tylko w Polsce można być tak traktowany ok już mam ASO podaje takie 3b0 413 031 Q przód 3b5 513 031 B tył możne ktoś dobrać mi Bilstein b6 Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez KAWA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #15 Napisano 20 Sierpnia 2009 Myślę, że te numery totalnie w niczym nie pomogą, ale najlepiej będzie jak zadzwonisz do "ASO" Bilsteina w Polsce czyli do Zerkopolu. Zapytaj się oczywiście o cenę i numery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #16 Napisano 20 Sierpnia 2009 Myślę, że te numery totalnie w niczym nie pomogą, ale najlepiej będzie jak zadzwonisz do "ASO" Bilsteina w Polsce czyli do Zerkopolu. Zapytaj się oczywiście o cenę i numery. dzwoniłem i się dowiedziałem wiec tak jak pisałeś ja mam amory od passata po lifcie o numerach BE5-6512 -przód BE5-6542-tył ---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:07 ---------- i wszystko jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #17 Napisano 20 Sierpnia 2009 niewiem czy to ci jeszcze potrzebne, ja dzis załozyłem kayaba ,nr amora miałem 182343 stare latały 4 lata ,a co do wysokosci amora, to dlugosc jest podobno ta sama, tylko skok maja inny, (teoria fachowca nie moja). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #18 Napisano 20 Sierpnia 2009 Hej jak cos mam fajne zawieszenia na sprzedaz. Jeden kit to KW gwint wariant 2 a drugi zestaw to springi + sportowe amorki (bilstein) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #19 Napisano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) dzwoniłem i się dowiedziałem wiec tak jak pisałeś ja mam amory od passata po lifcie o numerach BE5-6512 -przód BE5-6542-tył ---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:07 ---------- i wszystko jasne Czyli wcześniej był czeski błąd Daj znać jak się śmiga w Passacie, bo też na przyszły sezon planuję B6, ale do seryjnych sprężyn (najlepszy kompromis na nasze drogi), bo do tego są one przystosowane. Do obniżanych niestety tylko B8. Wiem, że niby można jeździć na B6 i H&R, ale w Corsie takie rozwiązanie mi nie pasowało i koniec końców utwardzałem swoje B6 w Zerkopolu, żeby były takie jak B8 Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez Tomaszz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #20 Napisano 20 Sierpnia 2009 Czyli wcześniej był czeski błąd Daj znać jak się śmiga w Passacie, bo też na przyszły sezon planuję B6 do seryjnych sprężyn. Najlepszy kompromis na nasze drogi! ok dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach