Skocz do zawartości
dominik1980

Gasnące cyfry wyświetlacza po dołożeniu xenonów 6000K

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka

 

Jest to bardzo ciekawe co tu piszecie - u większości zaczęły się problemy po montażu ksenonów i większość nie widzi związku - pasjonujące.

Ciekawe jest to że wasze palniki szybko się przepalają - to może tak kupić coś za 140 a nie za 29.

 

A tak w ogóle to ostatnio policja się bardzo interesuje wszelkimi dokładanymi ksenonami , także życzę powodzonka na ponownych badaniach..

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przed wczoraj założyłem zestaw ksenonków hid za 220 zł i jak na razie nie narzekam światełka święca super jestem naprawdę zadowolony. W tym tygodniu dołoże drugi zestaw do długich he he, niech już wszytko świeci jednym kolorem. Jedno co wiem na 100% że już ich nie zmienie na inne za żadne skarby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem problem z radiem i z USB w radiu Blaupunkta. Poprostu USB przestawało działac jak tylko załączyłem te HID-y. Na H7 normalnych bez problemu. w Passacie z org xenonami, bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mój pasacik o którym pisałem już wcześniej dziś stanął. Zapaliły się prawie wszystkie kontrolki na liczniku i zgasł podczas jazdy. gdy zatrzymałem się już nic nie działało. poprostu samochód zaciął się, nie reagował nawet na kręcenie stacyjką. Rozłączyłem moje ala gówno czyli ksenony i też nic. Dopiero po rozłączeniu klemy doszedł do siebie. Założyłem zwykłe żarówki i narazie jest wszystko ok. Na szczęście nic się niespalilo:mad: Nie wiem co bym zrobił gdyby siadł jakiś komputer za 3000tys. A wszystko zaczęło sie od gaśnięcia cyferek na liczniku przy włączonych ala gównach!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc od wczoraj mam na pokładzie nowe przetwornice i nowe żarniki.

Liczę im teraz czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten sam problem panowie..

Podam wam rozwiązanie..

Domasujcie przetwornice..!!!!!!!!!!!!

maja za słaba mase..

Jesli to nie zmieni zamińcie stronami.. kable minus i plus..

Ja w poprzednim pasku zrobiłem tak i świeciły idealnie.!!!!!!

Nic mi juz nie gasło..

Wam myśle tez to pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to zamienić stronami + i - ? Przecież zawsze jest opisany w instrukcji, który to plus, a który minus i tak się podłącza. Zawsze myślałem, że jak się pomylę to przetwornice pójdą z dymem...

Co do masowania przetwornic-jeśli mają masę na obudowie to może dlatego ja nie mam problemów, bo obydwie przykręcone są do nadwozia. Ale szczerze wątpię, żeby miały masę na obudowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem gadania ze tanie zestawy made china to wielkie g.....To,że wywale 1000 na przetwornice z żarnikami niczego nie zmieni i nie pozbede sie problemu.Teraz 90%elektroniki jest klepana u pinpongow pod roznymi markami.Ja mam kupiony mysle nie najgorszy zestaw i nie narzekam tylko staram sie pozbyc problemu który jest uciazliwy a nie znam osobiscie sposobu zeby go wyeliminowac.

Nie bardzo rozumiem zamienienia kabli plusa z minusem?A jedyna poprawą zeby były widoczne cyfry to odpalanie motora z wl swiatlami.Podobne objawy sa w audi a4 gdyz komputer wykrywa "inne"napiecie i glupieje.Byc moze ten sam problem jest w pasiorach?

Ostatnio zauwazylem ze po odpaleniu motoru lekko wchodzi na obroty ok 1000/min i po ok 2-4min spadaja do normy.Moze wina jest filtr powietrza lekko zasyfialy albo wina znowu obarczymy chinskie dziadostwo....

jak nikt nie bedzie w stanie poradzic zeby rozwiazac ten problem to powroce do oryginałow i zobaczymy czy dalej beda te niepokojące objawy.

Z innej beczki dobieral sie ktos do tunela srodkowego,zeby dostac sie od tylu do zapalniczki?znalazlem kilka postów na forum ale zadnego konkretnego jak do tego sie dobrac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maslog
nie rozumiem gadania ze tanie zestawy made china to wielkie g.....To,że wywale 1000 na przetwornice z żarnikami niczego nie zmieni i nie pozbede sie problemu.Teraz 90%elektroniki jest klepana u pinpongow pod roznymi markami
Czego nie rozumiesz?

To bardzo proste. Wyobraz sobie laptop np. Toshiba. klepany u chińczyków. i teraz te podzespoły przechodzą jakieś testy jakościowe. to co przejdzie bedzie komputerem Toshiba. To co nie przejdzie nie może się zmarnować więc też bedzie komputerem tyle że już np.California Acses (czy jakoś tak) Oba z zasady bedą działać tyle że ten drugi ma dużo większe szanse aby się wysypać. Oczywiście za tym idzie cena. Pan który sprzedaje powie że jest to samo bo na tych samych podzespołach robiony. Owszem ale w Toshibie to były odpady.

 

To samo z przetwornicami. Ja mam zestaw Hid w szafie bo mam teraz ori ksenon ale w zestawie hid mam filtr budową 2x większy od przetwornicy i za to zapłaciłem dla tego mnie nic nie zakłócało pracy elektroniki

Nie bardzo rozumiem zamienienia kabli plusa z minusem?
Ja też,bo wtyczki są dydykowane i nie da się ich obrócic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtyczki od żarnika do przetwornicy tak, ale nie wsówki , które wpinasz w oryginalną wtyczkę żarówki H7 instalacji samochodu-tu już można się pomylić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega miał ten sam problem tylko w Audi a4 (zle podłaczone zarniki:)daj to do sprawdzenia jakiemus dobremu elektrykowi co juz to kiedys podłaczał albo jakas firma ktora sie w tym specjalizuje:0pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja mam pytanie. Czy ktoś rozwiązał problem tych gasnących wyświetlaczy, bo wszyscy piszą o problemie a nikt o rozwiązaniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana na lepszy zestaw tylko i wyłącznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak dokladalem kseonony do focusa (w pasku mam oryginalne) to pociagnalem niezalezne zasilanie przez przekaznik z aku... wszystkie problemy zniknely :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w moim przypadku to były przetwornice.

Za pierwszym razem wysłałem je do serwisu to odpisali że są dobre, założyłem znowu cyfry gasły ale pojeździłem 2 dni i przetwornica jedna padła.

Wysłałem na reklamacje 2 raz przysłali 2 nowe przetwornice i jest extra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś polecić jakiś sprawdzony zestaw 4300K który podejdzie do Passata bez większych przeróbek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Payton

Witam temat stary lecz dodam coś od siebie , ostatnio pojawił się u mnie ten sam problem gasną cyferki na zegarach, po załączeniu ksenonów, ksenony są oryginalne i od początku były w samochodzie, nic nie było modyfikowane, wymieniałem tylko rozrząd... czy ktoś ma pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam ten sam problem z cyferkami na wyswietlaczach po dołozeniu zestawu HID.wczesniej ten sam zestaw w astrze 2 sprawował sie bardzo dobrze ale wiadomo że astra to nie passat.Ma kos jakies rozwiazanie oprócz demontazu?pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

mam podobne problemy, jak koledzy. po zalozeniu hid wariuja kontrolki, nawet do tego stopnia ze zapala sie kontrolka oleju i wlacza sygnalizator dzwiekowy, po wylaczeniu zaplonu wszystko wraca do normy.

ALE... dzisiaj po wlaczeniu swiatel i mrugnieciu kontrolek jedna pali sie caly czas airbag), kasowalem komputer (odlaczenie zasilania) i nic!!!

czy powodem moze byc hid?

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam!

mam podobne problemy, jak koledzy. po zalozeniu hid wariuja kontrolki, nawet do tego stopnia ze zapala sie kontrolka oleju i wlacza sygnalizator dzwiekowy, po wylaczeniu zaplonu wszystko wraca do normy.

ALE... dzisiaj po wlaczeniu swiatel i mrugnieciu kontrolek jedna pali sie caly czas airbag), kasowalem komputer (odlaczenie zasilania) i nic!!!

czy powodem moze byc hid?

pzdr

sprawdź jaki to błąd tej poduchy i odizoluj przetwornice jakimś pazłotkiem czy aluminiową folią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności