dgasek Zgłoś #21 Napisano 13 Października 2009 Hejka Jest to bardzo ciekawe co tu piszecie - u większości zaczęły się problemy po montażu ksenonów i większość nie widzi związku - pasjonujące. Ciekawe jest to że wasze palniki szybko się przepalają - to może tak kupić coś za 140 a nie za 29. A tak w ogóle to ostatnio policja się bardzo interesuje wszelkimi dokładanymi ksenonami , także życzę powodzonka na ponownych badaniach.. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rotten85kb Zgłoś #22 Napisano 13 Października 2009 Ja przed wczoraj założyłem zestaw ksenonków hid za 220 zł i jak na razie nie narzekam światełka święca super jestem naprawdę zadowolony. W tym tygodniu dołoże drugi zestaw do długich he he, niech już wszytko świeci jednym kolorem. Jedno co wiem na 100% że już ich nie zmienie na inne za żadne skarby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #23 Napisano 13 Października 2009 Ja miałem problem z radiem i z USB w radiu Blaupunkta. Poprostu USB przestawało działac jak tylko załączyłem te HID-y. Na H7 normalnych bez problemu. w Passacie z org xenonami, bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lammel Zgłoś #24 Napisano 13 Października 2009 A mój pasacik o którym pisałem już wcześniej dziś stanął. Zapaliły się prawie wszystkie kontrolki na liczniku i zgasł podczas jazdy. gdy zatrzymałem się już nic nie działało. poprostu samochód zaciął się, nie reagował nawet na kręcenie stacyjką. Rozłączyłem moje ala gówno czyli ksenony i też nic. Dopiero po rozłączeniu klemy doszedł do siebie. Założyłem zwykłe żarówki i narazie jest wszystko ok. Na szczęście nic się niespalilo:mad: Nie wiem co bym zrobił gdyby siadł jakiś komputer za 3000tys. A wszystko zaczęło sie od gaśnięcia cyferek na liczniku przy włączonych ala gównach!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron Zgłoś #25 Napisano 15 Października 2009 więc od wczoraj mam na pokładzie nowe przetwornice i nowe żarniki. Liczę im teraz czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #26 Napisano 15 Października 2009 Ja miałem ten sam problem panowie.. Podam wam rozwiązanie.. Domasujcie przetwornice..!!!!!!!!!!!! maja za słaba mase.. Jesli to nie zmieni zamińcie stronami.. kable minus i plus.. Ja w poprzednim pasku zrobiłem tak i świeciły idealnie.!!!!!! Nic mi juz nie gasło.. Wam myśle tez to pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #27 Napisano 15 Października 2009 Jak to zamienić stronami + i - ? Przecież zawsze jest opisany w instrukcji, który to plus, a który minus i tak się podłącza. Zawsze myślałem, że jak się pomylę to przetwornice pójdą z dymem... Co do masowania przetwornic-jeśli mają masę na obudowie to może dlatego ja nie mam problemów, bo obydwie przykręcone są do nadwozia. Ale szczerze wątpię, żeby miały masę na obudowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlise Zgłoś #28 Napisano 8 Listopada 2009 nie rozumiem gadania ze tanie zestawy made china to wielkie g.....To,że wywale 1000 na przetwornice z żarnikami niczego nie zmieni i nie pozbede sie problemu.Teraz 90%elektroniki jest klepana u pinpongow pod roznymi markami.Ja mam kupiony mysle nie najgorszy zestaw i nie narzekam tylko staram sie pozbyc problemu który jest uciazliwy a nie znam osobiscie sposobu zeby go wyeliminowac. Nie bardzo rozumiem zamienienia kabli plusa z minusem?A jedyna poprawą zeby były widoczne cyfry to odpalanie motora z wl swiatlami.Podobne objawy sa w audi a4 gdyz komputer wykrywa "inne"napiecie i glupieje.Byc moze ten sam problem jest w pasiorach? Ostatnio zauwazylem ze po odpaleniu motoru lekko wchodzi na obroty ok 1000/min i po ok 2-4min spadaja do normy.Moze wina jest filtr powietrza lekko zasyfialy albo wina znowu obarczymy chinskie dziadostwo.... jak nikt nie bedzie w stanie poradzic zeby rozwiazac ten problem to powroce do oryginałow i zobaczymy czy dalej beda te niepokojące objawy. Z innej beczki dobieral sie ktos do tunela srodkowego,zeby dostac sie od tylu do zapalniczki?znalazlem kilka postów na forum ale zadnego konkretnego jak do tego sie dobrac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maslog Zgłoś #29 Napisano 8 Listopada 2009 nie rozumiem gadania ze tanie zestawy made china to wielkie g.....To,że wywale 1000 na przetwornice z żarnikami niczego nie zmieni i nie pozbede sie problemu.Teraz 90%elektroniki jest klepana u pinpongow pod roznymi markamiCzego nie rozumiesz?To bardzo proste. Wyobraz sobie laptop np. Toshiba. klepany u chińczyków. i teraz te podzespoły przechodzą jakieś testy jakościowe. to co przejdzie bedzie komputerem Toshiba. To co nie przejdzie nie może się zmarnować więc też bedzie komputerem tyle że już np.California Acses (czy jakoś tak) Oba z zasady bedą działać tyle że ten drugi ma dużo większe szanse aby się wysypać. Oczywiście za tym idzie cena. Pan który sprzedaje powie że jest to samo bo na tych samych podzespołach robiony. Owszem ale w Toshibie to były odpady. To samo z przetwornicami. Ja mam zestaw Hid w szafie bo mam teraz ori ksenon ale w zestawie hid mam filtr budową 2x większy od przetwornicy i za to zapłaciłem dla tego mnie nic nie zakłócało pracy elektroniki Nie bardzo rozumiem zamienienia kabli plusa z minusem?Ja też,bo wtyczki są dydykowane i nie da się ich obrócic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #30 Napisano 9 Listopada 2009 Wtyczki od żarnika do przetwornicy tak, ale nie wsówki , które wpinasz w oryginalną wtyczkę żarówki H7 instalacji samochodu-tu już można się pomylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dajman Zgłoś #31 Napisano 10 Listopada 2009 kolega miał ten sam problem tylko w Audi a4 (zle podłaczone zarniki:)daj to do sprawdzenia jakiemus dobremu elektrykowi co juz to kiedys podłaczał albo jakas firma ktora sie w tym specjalizuje:0pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaszywiec Zgłoś #32 Napisano 5 Października 2010 To ja mam pytanie. Czy ktoś rozwiązał problem tych gasnących wyświetlaczy, bo wszyscy piszą o problemie a nikt o rozwiązaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #33 Napisano 5 Października 2010 Zmiana na lepszy zestaw tylko i wyłącznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jupi1 Zgłoś #34 Napisano 6 Października 2010 Ja jak dokladalem kseonony do focusa (w pasku mam oryginalne) to pociagnalem niezalezne zasilanie przez przekaznik z aku... wszystkie problemy zniknely Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaszywiec Zgłoś #35 Napisano 6 Stycznia 2011 A w moim przypadku to były przetwornice. Za pierwszym razem wysłałem je do serwisu to odpisali że są dobre, założyłem znowu cyfry gasły ale pojeździłem 2 dni i przetwornica jedna padła. Wysłałem na reklamacje 2 raz przysłali 2 nowe przetwornice i jest extra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Colin Zgłoś #36 Napisano 6 Stycznia 2011 Może ktoś polecić jakiś sprawdzony zestaw 4300K który podejdzie do Passata bez większych przeróbek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Payton Zgłoś #37 Napisano 21 Stycznia 2011 Witam temat stary lecz dodam coś od siebie , ostatnio pojawił się u mnie ten sam problem gasną cyferki na zegarach, po załączeniu ksenonów, ksenony są oryginalne i od początku były w samochodzie, nic nie było modyfikowane, wymieniałem tylko rozrząd... czy ktoś ma pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadius83 Zgłoś #38 Napisano 6 Marca 2011 witam mam ten sam problem z cyferkami na wyswietlaczach po dołozeniu zestawu HID.wczesniej ten sam zestaw w astrze 2 sprawował sie bardzo dobrze ale wiadomo że astra to nie passat.Ma kos jakies rozwiazanie oprócz demontazu?pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbabosman Zgłoś #39 Napisano 14 Czerwca 2011 witam! mam podobne problemy, jak koledzy. po zalozeniu hid wariuja kontrolki, nawet do tego stopnia ze zapala sie kontrolka oleju i wlacza sygnalizator dzwiekowy, po wylaczeniu zaplonu wszystko wraca do normy. ALE... dzisiaj po wlaczeniu swiatel i mrugnieciu kontrolek jedna pali sie caly czas airbag), kasowalem komputer (odlaczenie zasilania) i nic!!! czy powodem moze byc hid? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #40 Napisano 14 Czerwca 2011 witam! mam podobne problemy, jak koledzy. po zalozeniu hid wariuja kontrolki, nawet do tego stopnia ze zapala sie kontrolka oleju i wlacza sygnalizator dzwiekowy, po wylaczeniu zaplonu wszystko wraca do normy. ALE... dzisiaj po wlaczeniu swiatel i mrugnieciu kontrolek jedna pali sie caly czas airbag), kasowalem komputer (odlaczenie zasilania) i nic!!! czy powodem moze byc hid? pzdr sprawdź jaki to błąd tej poduchy i odizoluj przetwornice jakimś pazłotkiem czy aluminiową folią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach