dominik1980 Zgłoś #1 Napisano 13 Sierpnia 2009 Witaw wszystkich jestem tu nowy, przepraszam z góry jesli juz cos zrobilem nie tak jak nalezy ale mam taki problem i chcialem jak najszybciej sie tu dostac. Sprawa jest taka jestem posiadaczem Passata B5 rok 1999 moc 110 koni, zalozylem lampy DAYline Black oraz dolozylem Xenony 6000K i od tego czasu przy wlaczaniu swiatel na postojowki jest ok ale po przelaczeniu z postojowek na swiatla mijania czyli normalne dzieje sie taka rzecz zanika mi przebieg stały dzienny i godzina podswietlenie obroty i predkosc jest prosze o pomoc co moze byc tego powodem czy to przez to ze zalozylem takie lampy czy to cos innego a zaznacze tez ze moc zostala podniesiona o ok 20% prosze o pilna pomoc dziekuje i czekam na wasze odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #2 Napisano 13 Sierpnia 2009 Lipnej jakosci xenon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakon9 Zgłoś #3 Napisano 13 Sierpnia 2009 Tak się dzieje przy zgaszonym i odpalonym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #4 Napisano 13 Sierpnia 2009 jest tak zapale auto wlacze postojówki i zaraz przelacze na normalne jade i zaraz znikna cyfry i na zgaszonym jak probuje to tez ---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:05 ---------- kupilem lampy ala nowe audi ze swiatlami do jazdy dziennej takie jak te http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=684702371 i dolozylek xenony po zapalaniu nie zwsze sie tak dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakon9 Zgłoś #5 Napisano 13 Sierpnia 2009 Są chyba tylko dwie opcje: zaśniedziałe styki w jakiejś wtyczce albo zakłócenia elektryczne wprowadzane przez xenony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #6 Napisano 13 Sierpnia 2009 pewnie bedzie to przez xenony bo wczesniej nic takiego sie nie dzialo dziekuje posprawdzam wszystkie wtyczki raz jeszcze mam nadzieje ze cos sie zmieni bo mnieto drazni cholernie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #7 Napisano 13 Sierpnia 2009 A jakie masz przetwornice ? Może inaczej - ile za nie dałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #8 Napisano 13 Sierpnia 2009 500 zl powinny byc ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #9 Napisano 13 Sierpnia 2009 Cena nie jest wykładnią ale sądząc po niej to juz średnia półka.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #10 Napisano 13 Sierpnia 2009 no nic postaram sie to sprawdzic i zobacze co to jest podjadedo tego kolesia co mi je zakladal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #11 Napisano 14 Sierpnia 2009 witam ponownie odnosnie tewgo ze gasna mi cyfry wyswietlajace przebieg dzienny stały oraz godzina słyszalem ze moze jakas sciezka jest przegrzana czy cos w jakiejs kostce i przy wlaczaniu swiatel na mijania czyli na xenony nastepuje duzy doplyw pradu i moze to przez to gasna te cyfry prosze o pomoc bo strasznie mnie to meczy dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlise Zgłoś #12 Napisano 8 Września 2009 (edytowane) Witam mam paska B5 1999 AFN i ostatnio zalożyłem zestaw HID.Od jakiegos czasu dzieje sie dziwna przypadłość na wyswietlaczu komputera po wlaczeniu ksenonow-a mianowićie znikają wszystkie cyfry i zostaje tylko samo niebieskie podswietlenie.Wylączenie i włączenie świateł nic nie daje.Pomaga wylączenie zaplonu/silnika i ponowne wlączenie to zazwyczaj wszystko jest ok,tj widać km i spalanie itp. Nie wiem,może ktoryś z kolegow mial podobne objawy?wiem,ze zaraz bede miał rady typu:wywal te chińskie a"la ksenony ale nie o to chodzi... Nie wiem w czym tkwi problem?ostatnio zmieniłem przetwornice bo poprzednie strasznie zaklucaly cb,ukf.teraz mam juz takie ktore mają wbudowane dodatkowe filtry i nie mam problemow z zaklucaniem ale za to mam nowy z wyświetlaczem:-)) Także jak ktoś może pomóc to prosze o rade.pozdrawiam Piotr _scalone Edytowane 13 Października 2009 przez Duży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lammel Zgłoś #13 Napisano 12 Października 2009 Witam. w moim autku dzieje sie identycznie to samo! znalazles juz rozwiazanie tej zagadki??? pozdrawiam Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandit57 Zgłoś #14 Napisano 13 Października 2009 Miałem podobny problem po zakupie tanich ksenonów,gdy zmieniłem przetwornice na inne i problem ustapil.A objawy były nastepujące - praktycznie zawsze znikał mi na wyświetlaczu licznik i komputer z godzina..Zazwyczaj problem ustepował gdy gasiłem silnik i zapalalem na swiatlach i wszystko gralo.Mysle ze skoro masz taki problem to reklamuj ten zestaw.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron Zgłoś #15 Napisano 13 Października 2009 to i ja dorzucę 5 groszy w tym marudzeniu na HIDy U mnie jak włączam światła to mi radio przygasa na chwilę i średnio raz w miesiącu muszę żarniki wymieniać bo się przepalają. I tu mam pytanie czy przetwornice są powiązane z barwą żarników? czy gdy do tej pory miałem 6000K i teraz założę 5000k to będą dłużej świecić czy ta jaskrawość ma wpływ na pobór prądu czy to tylko barwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #16 Napisano 13 Października 2009 Dwa lata jeździłem na 6000k, ale znudził mi się ten niebieski kolor i zmieniłem sobie na 4300. 6000k były w zestawie z przetwornicami, teraz dokupiłem tylko żarniki. Światła działają absolutnie normalnie. Żadnych anomalii nie zauważyłem. Dodam, że dwa lata moje 6000k świeciły i dalej są sprawne więc jeśli Twoje się palą tak często to coś jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #17 Napisano 13 Października 2009 czy przetwornice są powiązane z barwą żarników? Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron Zgłoś #18 Napisano 13 Października 2009 Dodam, że dwa lata moje 6000k świeciły i dalej są sprawne więc jeśli Twoje się palą tak często to coś jest nie tak. tylko jak to zdiagnozować? Dodam że mam zaparowane reflektory więc domniemam że może wilgoć to powoduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #19 Napisano 13 Października 2009 Wiesz, jeśli wilgoć by to powodowała to moje nie przeżyły by miesiąca użytkuje je w UK a tu wilgoci pod dostatkiem. Moim zdaniem walnięte przetwornice bo co innego? nic więcej w zestawie nie ma, przetwornice i żarniki. Żarniki wymieniasz i dalej padają, więc zostają przetwornice. Może dają za duży prąd, albo powodują jakieś skoki napięcia. Wiesz jak to z produktami z chin bywa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron Zgłoś #20 Napisano 13 Października 2009 Moim zdaniem walnięte przetwornice bo co innego? nic więcej w zestawie nie ma, przetwornice i żarniki. Może dają za duży prąd, albo powodują jakieś skoki napięcia. dziś wyjąłem żarnik który już nie świecił ale nie odłączając mu zasilania włączyłem światła. I zauważyłem że żarnik zaczął mrugać jak stroboskop przez dwie sekundy i zgasł. Włączam ponownie światła i znów to samo. Czy to oznaka uszkodzonej przetwornicy czy żarnik poprostu już przepalony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach