Skocz do zawartości

qbabosman

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O qbabosman

  • Urodziny 06.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bolesławiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. qbabosman

    spadek mocy

    witam! czytam i czytam, i dalej nie wiem, wiec pytam. objawy mojej usterki: utrata mocy - chwilowa (1 do 3 sekund) badz ciagla nawet 40km. czesciej objawia sie jadac pod gore. czasem naprawia sie jak wjade w wieksza dziure. utrata mocy jest o roznym procencie - czasem pod gore nie moge podjechac, musze redukowac - czasem ok 50% - czasem 70% bywa tak, ze jade - moc zero i nagle wciska mnie w fotel, jakbym mial paliwo rakietowe zatankowane. przeplywka wymieniona dzis jak ja czyscilem to zauwazylem olejowy brud w przewodzie powietrza do turbo. zdjalem ten przewod i zauwazylem olej wyplywajacy z turbo (odrobine 5 kropel) wyczyscilem. przejechalem sie jest ok, ale co dalej bedzie. ma ktos jakis pomysl?
  2. witam ponownie! w moim przypadku tez nie bylo typowych objawowo uszczelki, brak spalin w ukladzie chlodzenia, nie kopcil, itp itd a jednak byla to uszczelka... ustalo bulgotanie na podszybiu i nie gubi juz plynu. pzdr
  3. ssanie w poim samochodzie objawia sie tak, ze wskazowka obrotomierza po uruchomieniu jest nad linia 900 obr/min, jak wylacza sie owe "ssanie" spada ponizej tej lini i oczywiscie slychac ze jest inna praca silnika, spadaja obroty i pracuje wolno, spokojnie
  4. korek tez wymienilem, a pozniej jeszcze pozyczylem od kolegi drugi sprawdzony. to chyba nie bede juz kombinowal, tylko zrobie uszczelke. jeszcze tylko gdybyscie napisali mi o tym czasie grzania samochodu. czy to normalne ze na ssaniu chodzi 15 min?
  5. witam! objawy: - bulgotanie na podszybiu - ubytek plynu chlodniczego - zima mniej, latem wiecej - przy 170km/h 2l/10km, tak na 10km , w miescie bez gazowania, ubytek jest zdecydowanie mniejszy testy: - brak spalin w ukladzie chlodzenia, - brak masla pod korkiem, - nie kopci co zrobilem do tej pory po czytaniu forum: - wymiana termostatu - wymiana rozrzadu, w tym pompy wodnej - wiatraki (wisko) nowe - uszczelnione weze, krociec wyciek prawdopodobnie przez zbiornik, tym zaworkiem bezpieczenstwa CZY DO WYMIANY JEST USZCZELKA???????????????????????? ---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:38 ---------- jeszcze jedno pytanie, ile czasu potrzebuje was passat na zejscie z wysokich obrotow na mniejsze po uruchomieniu rano? czyli ile chodzi na ssaniu, teraz latem. jak uruchomie swoj samochod to nawet do 15 minut bez jazdy, czy taki czas jest normalny? w mercedesie g-klasa ktorym czasem mam okazje jezdzic nastepuje to po 1 minucie, czasem po 1,5 min zeby zszedl na nizsze obroty latem musze go katowac przez 10 min. mimo ze temperatura wynosi ok 75 80 stopni on dalej chodzi na ssaniu, wiec... ???
  6. witam! mam podobne problemy, jak koledzy. po zalozeniu hid wariuja kontrolki, nawet do tego stopnia ze zapala sie kontrolka oleju i wlacza sygnalizator dzwiekowy, po wylaczeniu zaplonu wszystko wraca do normy. ALE... dzisiaj po wlaczeniu swiatel i mrugnieciu kontrolek jedna pali sie caly czas airbag), kasowalem komputer (odlaczenie zasilania) i nic!!! czy powodem moze byc hid? pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności