Skocz do zawartości
Rastaman

Podlaski off topic, czyli pogawędki na różny temat

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie walają się może komuś oemowe głośniki ? przednie ? mi się porwały i muzyki sie nie da nawet słuchać ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porwały się bo zapewne masz na nich duuużo wody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam tanich (mogą być używane) owiewek na szyby do passka b3. Ma ktoś? Lub wie gdzie takie mogę dostać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owiewki pytaj na Zwycięstwa w budach lub alledrogo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na alledrogo za drogo :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto ma wzmacniacz w swoim samochodzi i by mógł mi sprawdzic 2 głośniki ? bo mam u siebie ale nie podlaczone i nie wiem czy nie spalone, myslałem ze badziew a sie okazuje ze całkiem dobre, firma Focal 6x9 ceny od 300 zł ktos pomoże w sprawdzeniu ?? i w razie czego podpowiedzieć jaki wzmacniacz dokupić :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Orientuje się ktoś gdzie założe hid-y do auta?

Edytowane przez marioo20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ktos u nich cos robil i podzieli sie opnia?

http://pit-stop-serwis.pl/

Nie wiem kto jest teraz włascicielem zakładu ale kiedys jak Darek go prowadził to robiłem kilka razy u niego auto i nie narzekałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdro dla kolegi z sedana b3 na piłsudskiego po 21 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Zna ktoś może jakiegoś naprawdę dobrego fachowca od lpg w okolicach białego? Bo byłem już u dwuch w augustowie i dalej auto pali mi za dużo. Golf 3 z silnikiem 1.8 (ABS) pali mi 13 litrów przy jeździe jak emeryt czyli 80-90 km/h

Edytowane przez ahmed06

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. Zna ktoś może jakiegoś naprawdę dobrego fachowca od lpg w okolicach białego? Bo byłem już u dwuch w augustowie i dalej auto pali mi za dużo. Golf 3 z silnikiem 1.8 (ABS) pali mi 13 litrów przy jeździe jak emeryt czyli 80-90 km/h

 

Sprawdzales tez spalanie na benzynie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczerze to nie. ale komputer mfa ma dziwne wskazania czyli odpalam i pokazuje mi 30 litrów i czym dłużej jadę tym spalanie spada i po przejechaniu 50 kilometrów wskazuje okolice 9 litrów. (myślę że coś tam ktoś kiedyś pogrzebał coś bo w innych autach z mfa odrazu pokazuje dobre spalanie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szwagrowie, mam problem. 1.8T

Od wczoraj problem polega na tym, że przy większym przyspieszaniu przy obrotach około 2-3 tys do 4-5tys występuje nagły spadek mocy, zaczyna szarpać,przerywa i czasami słychać strzelanie w silniku. Przeważnie jest tak gdy doda się gwałtowanie gazu, czasem nie, ale częsciej tak. Na zimnym silniku wszystko OK jest. A stało się tak po zatankowaniu aż pod korek pb.(ale i na lpg taka sama praca silnika) Jedni mówią, że zawór n75 (owszem odłączam go to problemu nie ma, ale większosc ludzi już wymieniała od razu szwańca i nic nie dawało). Miał może ktoś już taki problem ? czy do kogoś szczególnego się zgłosić z tym klopotem?

Edytowane przez hpnoti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paweł, u mnie od jakiegoś już czasu też tak jest w Felicii. Na gazie, na zimnym silniku jest ok. Natomiast jak dodaję gwałtownie gazu na ciepłym, to auto nie zawsze płynnie przyspiesza. Różnica jest taka, że u mnie nie strzela. Osobiście obstawiam parownik, ale jak jest naprawdę, nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od wczoraj problem polega na tym, że przy większym przyspieszaniu przy obrotach około 2-3 tys do 4-5tys występuje nagły spadek mocy, zaczyna szarpać,przerywa i czasami słychać strzelanie w silniku.

Sprawdź przewód gumowy wychodzący z kolektora ssącego bodajże idzie on do czujnika(zaworu) ciśnienia doładowania.18t.jpg

Edytowane przez karol27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tym rzecz, że u mnie i na tym i na tym takie hece. Od 2tys obrotów do 3 przerywa a potem od tyka. A tera wracałem z białej to już i na każdym biegu i obrocie przerywa... niegdyś w passacie mialem to samo i cewki poszly won, teraz hmm wydaje sie albo to albo świece. Roza jutro może rzuci okiem, bo vag nic nie mówi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od wczoraj problem polega na tym, że przy większym przyspieszaniu przy obrotach około 2-3 tys do 4-5tys występuje nagły spadek mocy, zaczyna szarpać,przerywa i czasami słychać strzelanie w silniku. Przeważnie jest tak gdy doda się gwałtowanie gazu, czasem nie, ale częsciej tak. Na zimnym silniku wszystko OK jest. A stało się tak po zatankowaniu aż pod korek pb.(ale i na lpg taka sama praca silnika) Jedni mówią, że zawór n75 (owszem odłączam go to problemu nie ma, ale większosc ludzi już wymieniała od razu szwańca i nic nie dawało). Miał może ktoś już taki problem ? czy do kogoś szczególnego się zgłosić z tym klopotem?
Po mojemu masz gdzies jakas nieszczelnosc w dolocie powietrza. jak mu posisniesz to wariuje. sprawdz przewody czy sie gdzies nie pękł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś jutro na spocik do Białej uderza? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności