Skocz do zawartości
Rastaman

Podlaski off topic, czyli pogawędki na różny temat

Rekomendowane odpowiedzi

A co jest nie tak - może jakieś objawy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W czasie jazdy, nie zawsze czuć lekkie szarpanie w okolicy 2 tys obrotów, jakiś czas temu błąd przeładowania turbiny, dziś dziwne syczenie i przy wzroście obrotów z 1500 do 2000 dziwne szuranie (po zatrzymaniu i odczekaniu chwili już nie szurało). I jeszcze sprawa łączenia turbo do intercoolera, po sprawdzeniu ręką, bo nie ma dojścia widać jakiś syf własnie na łączeniu rurki wychodzącej z turbo do IC. Możliwe że napisałem nie zrozumiale, dajcie znać.

Dziś jeszcze po zatrzymaniu po tym szuraniu temperatura spalin była wyższa niż zwykle po przyłożeniu ręki do wydechu. Po jakimś czasie wróciła do normy.

Jakie są objawy przegrzanego turbo?

Edytowane przez michael230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz nieszczelność w dolocie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, ale nie wykluczam innych możliwości. Druga sprawa jak tą nieszczelność znaleźć przy tak założonym turbo, kanał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ,kanał .Jak zdejmiesz osłonę,niech ktoś godaje gazu a Ty łapka i po dolocie.W miejscu nieszczelności powinno być zarzygane lekko,albo się poci.Zazwyczaj jest to pierwszy element gumowy za turbo lub na obejmie icka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie... dziś wziąłem się za felgi letnie, posmarowałem Scansolem i jest kupa, ledwo co odłazi lakier. Ma ktoś sprawdzone miejsce do przygotowania felg do lakierowania? Piaskowanie lub szkiełkowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie - słyszał ktoś o gościu z Korycina, który robi programy do auta? Dziś znajomy pytał czy warto do niego jechać.

 

 

posmarowałem Scansolem i jest kupa, ledwo co odłazi lakier

 

Marcin powiedz mi ile tego Scansolu trzeba na 4 felgi?

Edytowane przez Lukas82
literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja 2 felgi posmarowałem i niecałe pół litra, ale to kupa wyszła z tym lakierem.

PS. Nie latałeś dziś Mitsu w okolicy Hajnówki:P?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS. Nie latałeś dziś Mitsu w okolicy Hajnówki?

 

nie nie - dziś 12h na budowie bo remoncik w pełni a do końca tygodnia stancję trza opuścić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytam, bo jakieś L200 wyprzedzało dość żwawo auto w którym jechałem:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możliwe, ale nie wykluczam innych możliwości. Druga sprawa jak tą nieszczelność znaleźć przy tak założonym turbo, kanał?

 

 

Pisz jak sytuacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisze napisze, muszę tylko znaleźć chwilę czasu żeby podjechać do dieselkompleks.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Cieknie mi płyn hamulcowy z zacisku tył. Musze go wymienić, czy ktoś się orientuje gdzie kupić i wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienić samemu, kupić używkę na alledrogo lub regenerowany tam samo.... Przechodziłem przez to, trafiłem zacną sztukę od FLa w dobrej cenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie. Cieknie mi płyn hamulcowy z zacisku tył. Musze go wymienić, czy ktoś się orientuje gdzie kupić i wymienić?

 

ale zauważyłeś, że leci z samego zacisku czy może z miejsca wejścia przewodu do niego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie o tym pomyślałem. Jutro umówiłem się do mechanika, na 100 % nie wiem skąd cieknie, więc mogę tylko pogdybać. Już mechanior to ogarnie.

Się pochwalę, że kupiłem dziś opony letnie, zamontowałem , mam nadzieję że nie za wcześnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio przechodziłem to samo - tylne prawe koło. U mnie trzeba było tylko dokręcić i po sprawie. Sprawdź dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja ostatnio przechodziłem to samo - tylne prawe koło. U mnie trzeba było tylko dokręcić i po sprawie. Sprawdź dokładnie.

 

u mnie tylne lewe :)

 

No i właśnie o tym pomyślałem. Jutro umówiłem się do mechanika, na 100 % nie wiem skąd cieknie, więc mogę tylko pogdybać. Już mechanior to ogarnie.

Się pochwalę, że kupiłem dziś opony letnie, zamontowałem , mam nadzieję że nie za wcześnie...

 

popatrz dokładnie - może wystarczy wymienić aluminiową podkładkę pod nakrętką przytwierdzającą przewód hamulcowy do zacisku. Wytrzyj, przejedź się, sprawdź dokładnie gdzie leci. Nie daj się naciągnąć żadnemu samochodowemu "weterynarzowi". Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności