Kresek Zgłoś #1 Napisano 28 Lipca 2009 Jak w temacie szukam wszelkich info na temat takiej przerobki. Czy piasty podejda P&P do 1z? Jakie mozna napotkac problemy i jak je ominac? Mam cale zawieszenie z vr6 i czy wrzuce je do mojego 1,9? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #2 Napisano 28 Lipca 2009 (edytowane) Wahacze inne, stabilizator inny... sporo różnic. Z tyłu zostaje tylko belka i to nie na 100%. Ogólnie przerabiałem temat i się wycofałem z braku części. A kupować wszytko to spora kasa. PS: I to będzie raczej 5x112 Edytowane 28 Lipca 2009 przez John Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 28 Lipca 2009 Kiedyś na allegro gość oferował dystanse i przejścia na inny rozstaw śrub, naprawdę fachowiec rozmawiałem z nim przez telefon miał obstukane w pamięci rozstawy innych aut, fachowo zrobione bo były ranty pod środek felg, problem tylko w tym że auto się poszerzało i opony mogą przycierać o błotniki, a łożyska i zawiecha nie cierpi aż tak mocno właśnie przez te przedłużki piast. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 28 Lipca 2009 PS: I to będzie raczej 5x112 Taki rozmiar ma B5, a w B3 i B4 było 5x100 stosowane zresztą w golfie IV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #5 Napisano 28 Lipca 2009 Wlasnie do dystansow nie mam przekonania, bo zawsze ktoras strona nie bedzie dokrecona na wszystkie sruby, bo sie pokrywaja PS: I to będzie raczej 5x112 B4 vr6 ma na pewno 5x100 Ostatecznie chce przejsc na 5x120:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 28 Lipca 2009 A w jakim celu chcesz zmienić rozstaw? Bo trafiła się okazja na ładne felgi? Czy chcesz mieć inne zawieszenie z przodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #7 Napisano 28 Lipca 2009 Bbs rs i wszystko jasne:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 28 Lipca 2009 Jeśli masz CAŁE zawieszenie to przeszczepisz. Z tyłu jak masz bębny to musisz zmienić na tarcze czyli zmienić całość z czopem i zaopatrzyć się w zaciski i nowe linki ręcznego Z przodu piasta na 90% pasuje, do tego tarcza hamulcowa i zaciski pod wentylowaną tarczę. Mowa o samej piaście bez zwrotnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #9 Napisano 29 Lipca 2009 Po co od razu zmieniać rozstaw śrub http://allegro.pl/item700307613_bbs_rs_3tlg_4x100_rarytas_felgi_skrecane.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 29 Lipca 2009 albo to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #11 Napisano 30 Lipca 2009 (edytowane) hahaha, rozumiem, ze to Polacy wymyslili takie rozwiazanie? A na powaznie trzeba sprawdzic jakie srednice tarczy i otworu maja tarcze przy rozstawie srub 4x100 i 5x100. Ale nie wiem czy we wszystkich modelach z rozstawem 5x100 byly tarcze z tylu. Jezeli byly, a Ty masz bebny to trzeba sie zastanowic czy to sie wogole oplaca. Z przodu trzeba zmieniac piaste, tarcze i mozliwe ze jarzmo na tarcze wentylowane, ale znow nie wiem czy te same srednice byly. Edytowane 30 Lipca 2009 przez RAFAL10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #12 Napisano 30 Lipca 2009 To nie ma takich dystansow po prostu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #13 Napisano 30 Lipca 2009 Ja zmienialem rozstaw na 5x100 w moim Golfie G60 za pomoca dystansow zmieniajacych rozstaw. Kupilem je od FK Automative (jakos firma do mnie przemawia) i pasuja ok. Osobiscie uwazam ze pomimo ze sa wykonane ze stopow aluminium (trzeba uwazac przy dokrecaniu srub) sa pozadnie wykonane. Acha trzeba dobrac odpowiednia dlugosc srub do kol. Cena na Ebay.de 100 euraczy za komplet na jedna os. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #14 Napisano 30 Lipca 2009 Cena na Ebay.de 100 euraczy za komplet na jedna os. Jak mam 900 za dystanse to dziekuje, bo wtedy za cene rs do bmw + 900, kupie rs na 4x100 Ja mam tarcze z tylu, ogolnie mam wszystko z vr, tylko nie wiem czy przednie piasty podejda, bo jak wyglada sprawa z lozyskami i polosiami. Mi sie wydaje ze vr powinno miec grubsze, i wtedy bedzie lipa:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luqaswagen Zgłoś #15 Napisano 30 Lipca 2009 Nie rozumiem jednego, masz tam upatrzone rs-y z rozstawem 5x120 i chcesz montować pakiet 5x100 gdzie i tak musisz instalować adaptery lub wiercić w feldze/piaście nowe otwory. To poco to wszystko jak możesz odrazu zrobic adapterz 4x100 na 5x120 i po sprawie, pozatym nie sugeruj sie tylko szerokością felgi ważne jest też et jeżeli jest ono duże to nawet wymagany jest dystans żeby felga za mocno się nie schowała w nadkole i nie tarło koło o budę i zawias. Od zawsze praktycznie jeżdżę na dorabianych adapterach z alu i nigdy ale to nigdy nie miałem jakichkolwiek przykrych sytuacji z nimi - 100% polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #16 Napisano 30 Lipca 2009 Powod jest jeden. Sadze ze jak felga ma 5 srob to na tyle powinna byc przykrecona. a przy dystansach z 4x100 na 5x120 nie ma takiej mozliwosci:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #17 Napisano 31 Lipca 2009 Kresek pisales ze masz wszystko z VR-a. wiec nie rozumie dlaczego chcesz zmeniac 4x100 na 5x120?? jak juz to 5x100 na 5x120. tak czy tak musisz jakos zmienic rozstaw czy to z 4x100 czy 5x100. Koszta zeby dopasowac te felgi tak czy tak poniesiesz. Jeszcze mozesz poszukac jakiejs firmy ktora dorabia rozne czesci i zapytac u nich czy wytoczyli by Ci dystanse. ale tu znowu isnieje ryzyko z jakiego materialu Oni to wykonaja?? Zeby pozniej nie bylo tak ze przy 200 kolo Ci odmaszeruje... ( oczywiscie nie zycze nikomu) Ja postawilem na bezpieczenstwo i wolalem wydac te 900 PLN-ow i wiem ze to jest pozadnie zrobione . Powodzenia w modach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #18 Napisano 31 Lipca 2009 Nie pisalem ze chce zmienic z 4x100 na 5x120. Takiej przerobki wprost chce uniknac. Pisze o zmianie 4x100 na 5x100. Wtedy bez problemu mozna nawiercic i nagwintowac piasty, gdyz zadny z otworow sie nie pokryje. Kosztow z toczeniem, frezowaniem, itp nie ponosze zadnych bo mam dobre dojscie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pelson Zgłoś #19 Napisano 5 Września 2012 Wiem że odgrzebuje kotleta, ale nie chciałem zakładać nowego wątku. Mam takie pytanie gdzie w Warszawie dostanę adaptery z 4x100 na 5x100 i czy to jest bezpieczne pod względem żywotności łożysk i zawieszenia jak również pod względem trzymania koła? Kto na tym jeździ prosiłbym o parę zdań na ten temat. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach