Luke Zgłoś #41 Napisano 9 Października 2009 ok, wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo, dzieki wielkie, jak dojade do uk, to mniejmy nadzieje ze pogoda pozwoli w przyszlym tygodniu zabrac sie za czujniki i za halogeny. na dzien dzisiejszy wielkie dzieki, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #42 Napisano 22 Października 2009 Mam pytanie jak mam włącznik swiateł który ma funkcje włączania świateł przeciwmgielnych przednich to pewnie auto miało halogeny tylko że ich brak na zderzaku:( gdzie szukać kabli od halogenów ?? bo kiedyś ściągałem zderzak i nie było widać żadnych kabli . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #43 Napisano 22 Października 2009 gdzie szukać kabli od halogenów ?? bo kiedyś ściągałem zderzak i nie było widać żadnych kabli . bo ich tam nie znajdziesz, w b5 przed liftem nie było halogenów przeciwgielnych montowanych w zderzaku, były tylko dostępne ale w lampach przednich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #44 Napisano 22 Października 2009 To dlaczego mam włącznik w którym można włączyć przeciwmgielne przednie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #45 Napisano 22 Października 2009 To dlaczego mam włącznik w którym można włączyć przeciwmgielne przednie ?? Bo najprawdopodobniej masz przednie p/mgielne... Ale w b5 przed liftem nie było halogenów przeciwgielnych montowanych w zderzaku, były tylko dostępne ale w lampach przednich Chyba, że masz lampy wymienione na takie bez halogenów... Włącz światła, popatrz jak świecą, później włącz halogeny i znów popatrz, jak świecą... Poza tym czytaj ze zrozumieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #46 Napisano 22 Października 2009 a w pasku po lifcie, gdzie mozna poszukac instalacji do halogenow, bo mialem zakladac i pogoda sie popsula i tak sie wstrzymuje ;] jakby byla instalacja to by bylo 30min robity pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #47 Napisano 23 Października 2009 a w pasku po lifcie, gdzie mozna poszukac instalacji do halogenow, bo mialem zakladac i pogoda sie popsula i tak sie wstrzymuje ;] jakby byla instalacja to by bylo 30min robity pozdro Luke - doskonale wiesz że nie ma!!! Przecież już wyjaśnialiśmy Ci sposób (schemat) montażu. Więc myślisz, że jak się zapytasz - to się nagle pojawi?? Masz wszystko podane jak na tacy - tylko brać się do roboty i montować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #48 Napisano 23 Października 2009 Masz wszystko podane jak na tacy - tylko brać się do roboty i montować. zgadzam sie, teraz czekam na pogode bo sie troche pogorszylo, wiec zobaczymy jak bedzie. dzieki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo82 Zgłoś #49 Napisano 4 Listopada 2009 Witam wszystkich tez zastanawiam sie nad montażem halogenów do paska 2001r po lifcie. poczytalem troszke i mam jeszcze takie pytanka 1. skąd najlepiej wziąść zasilanie + 2.co powiecie na taki zestaw: http://moto.allegro.pl/item766211110_wlacznik_przelacznik_swiatel_vw_passat_b5.html http://moto.allegro.pl/item775053585_passat_b5_00_05_halogeny_kratki_kpl_nowy.html oczywiscie + przekaźnik+kable 3. czy do takich nie oryginalnych halogenów bedzie pasować orginalna kostka-wtyczka 4.czy jest kontrolka na desce do halogenów na przód czy na włączniku dziekuje bardzo pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #50 Napisano 4 Listopada 2009 na wlaczniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #51 Napisano 4 Listopada 2009 2.co powiecie na taki zestaw: osobiście szukał bym oryginalnych używanych halogenów niż nowych podróbek, które mogą o wiele gorzej świecić czy do takich nie oryginalnych halogenów bedzie pasować orginalna kostka-wtyczka powinna pasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #52 Napisano 4 Listopada 2009 1. skąd najlepiej wziąść zasilanie + Ja złapałem ze złącza "30" przy przekaźnikach pod kierownicą ( http://img134.imageshack.us/i/img77679is1jk.jpg/ ). 2.co powiecie na taki zestaw:http://moto.allegro.pl/item766211110...passat_b5.html http://moto.allegro.pl/item775053585..._kpl_nowy.html oczywiscie + przekaźnik+kable Oczywiście będzie pasował, ale zgodzę się z Bartkiem - polecam oryginały (kupiłem używki i regenerowałem wypiaskowane szkła) 4.czy jest kontrolka na desce do halogenów na przód czy na włączniku Na desce nie ma - jest jak napisał Pobs - jest na włączniku - podświetlenie żółto/zielone (takie jest u mnie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #53 Napisano 5 Listopada 2009 panowie i panie, zalozylem i swieci az za bardzo nawet bez wlaczania postojowek swieca halogeny, nawet przy drogowych sie nie wylaczaja, zrobilem tak jak na shemacie z pierwszej strony. co moze byc nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #54 Napisano 5 Listopada 2009 nawet bez wlaczania postojowek swieca halogeny Tak nie powinno być. nawet przy drogowych sie nie wylaczaja Fabrycznie przy drogowych światłach p/mgielne się nie wyłączają (tak jest od 2003roku). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #55 Napisano 5 Listopada 2009 nie reaguja na wlacznik, ze tak powiem, bo gdy przekrecam kluczyk to zaczynaja swiecic, i bez znaczenia na jakiej pozycji jest wlacznik, przednie halogeny dzialaja ;/ probowalem zmienic wtyk z pozycji 87 na poz 87a ale nie przynioslo to zadnej zmiany ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #56 Napisano 6 Listopada 2009 nie reaguja na wlacznik, ze tak powiem, bo gdy przekrecam kluczyk to zaczynaja swiecic, i bez znaczenia na jakiej pozycji jest wlacznik, przednie halogeny dzialaja ;/ probowalem zmienic wtyk z pozycji 87 na poz 87a ale nie przynioslo to zadnej zmiany ;/ Zrób tak: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f1c7b9b19aeadea Obejrzyj te fotkę. Weź probówkę (próbówkę - różnie to nazywają w różnych regionach kraju), lub kabelki z żarówką 12 V, lub miernik napięcia. Wyjmij kostkę od przełącznika świateł (może uda się też bez), podłącz przełącznik do kostki. Złap masę auta jednym przewodem z żarówki (próbnika, miernika napiącia) drugi wsuń od tyłu kostki do złącza NL (z linku powyżej) i wtedy włącz światła przeciwmgielne - powinna się zapalić żarówka, po wyłączeniu zgasnąć. I tutaj masz obsadzić dodatkowy PIN - coś musiałeś namieszać z obsadzeniem PIN-a. I to też będzie Twoje zasilanie przekaźnika. Ot wszystko. Ty wpiąłeś się w Xr - więc po przekręceniu kluczyka zawsze będą świecić . Myślę że jasno opisałem. Powodzenia, i napisz co wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #57 Napisano 6 Listopada 2009 (edytowane) Weź probówkę obylo sie i bez tego. na wstepie przyznam sie do swojego bledu, a mianowicie zle odczytalem twoj schemat Wojtek i zamiast do NL podlaczylem do B sugerujac sie nie schematem a tym: po zmianie pinu na wlasciwy tj. NL - wszystko dziala poprawnie! ciesze sie ze nic sie nie stalo jak podlaczylem pod ten B, bo choroba wie co moglem zfajczyc ;/ jeszcze raz wielkie dzieki za wszelka pomoc i tak obrazkowe przedstawienie sprawy. ---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:29 ---------- no to teraz moge troche opisac jak ja to zrobilem, a to bylo tak... co bylo potrzebne: halogeny, od sprzedajacego autoszarmach wtyczka zastapiona odrobina sylikonu krotkie kabelki z koncowkami zenskimi w izolacji termokurczliwej oraz kratki: oczywiscie dwie oraz osram nightbreaker +90% światła więcej: (kratki i zarowki od kolegi maciejek) oraz kilka innych rzeczy, takich jak: - przewod LGY 1,5mm2 czarny: - gniazdo bezpiecznika o takie: - kilka koncowek mesko-zenskich - oraz jedna `oczko` do masy (-) na halogenach, sroba mocujaca oslone silnika dodatkowy pin, ktory wepniemy w kostke wlacznika (zdjecie zapozyczone, mniejmy nadzieje ze bez konsekfencji) no wiec do dziela... zdejmujemy zderzak, ktory trzyma sie na 6-ciu srobach. dwie widzimy jak otworzymy maske: zdjecie kolejne 4-ry sa pod grilem: nastepnie odkrecamy oslone pod zderzakiem, ktora jednoczesnie przykreca oslone silnika, u mnie trzyma sie ona na dwoch srobach: nie zapominajac o 4-rech srobkach w kazdnym nadkolu teraz mozemy zdjac zderzak ktory trzyma sie na `szynach`. mozemy teraz wymontowac stare kratki, ktore trzymaja sie na 3 zatrzaskach: po zamontowaniu halogenow i nowych kratek prezentuje sie to bardzo dobrze, ale to jeszcze nie koniec przewod w zderzaku pociagnalem w ten sposob: i mozna bylo zaczac przeciagac przewod do srodka auta. nie chcialem kombinowac i poszlo po najmniejszej linii oporu. patrzac na przod auta - lewa strona, do komputera, przewod przechodziprzez gumowa oslone razem z przewodami od zasilania CB radia, i dalej juz bez problemow do wlacznika. przekaznik zostal zamontowany na srobie, ktora trzymala inne przekazniki pod deska rozdzielcza, na tej samej srobie zlapalem mase na przekaznik (numer 85 na przekazniku). bezpiecznik podlaczony tak jak sugerowal kolega Wojtek pod zacisk nr 30 (pozwolilem sobie zapozyczyc fotke, mam nadzieje ze bez konsekfencji) dodatkowy pin musi byc wpiety w NL ten z obrazka ogolny schemat do podlaczenia wyglada tak: jezeli juz mamy wszystko podlaczone tak jak wyzej, to nie powinno byc zadnych problemow z dzialaniem. dodam tylko ze w moim pasku halogeny nie gasna przy wlaczeniu swiatel drogowych, tak jak to zaznaczyl kolega Krawcol82 chcialbym w tym miejscu podziekowac za wszelka teoretyczna pomoc przy montazu halogenow kolegom z forum Wojciechpop; Mr. X schemat i fotki zapozyczone od kolegi Wojciechpop mniejmy nadzieje ze komus te pare slow sie przyda pozdrawiam Edytowane 6 Listopada 2009 przez Luke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #58 Napisano 6 Listopada 2009 Skoro mowa o halogenach to odepnę się pod temat Co może być przyczyną palenia się bezpiecznika w momencie włączania halogenów??? Ma ktoś jakiś pomysł gdzie grzebnąć?? Był bym wdzięczny za jakieś wskazówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #59 Napisano 6 Listopada 2009 przyczyną palenia się bezpiecznika w momencie włączania halogenów sam montowales czy juz byly? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuwax Zgłoś #60 Napisano 6 Listopada 2009 Skoro mowa o halogenach to odepnę się pod temat Co może być przyczyną palenia się bezpiecznika w momencie włączania halogenów??? Ma ktoś jakiś pomysł gdzie grzebnąć?? Był bym wdzięczny za jakieś wskazówki Miałem to samo podczas podłączania. Kupiłem halogeny zamienniki z allegro i to był błąd. Nigdy więcej zamienników. Jakość wykonania chińska tandeta. Połamały mi się zaczepy do wieczka. Halogeny parują a na przeglądzie gościu nie chciał mnie puścić bo nie mógł ich ustawić. Halogeny oświetlają niebie i nie da się ich już bardziej opuścić. A co do zwarcia jakiś debil co projektował te zamienniki nie przewidział że kable w środku halogena powinny być dokładniej zaizolowane bo robi się zwarcie Wypaliło mi jedną kostkę. Trochę taśmy izolacyjnej załatwiło sprawę. Nawet oryginalne kostki z ASO nie pasują do tego szitu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach