fAZIK8 Zgłoś #1 Napisano 25 Lipca 2009 (edytowane) Witam!! W moim pasku wymieniłem już wszystko co sugerowali inni i dalej jest lipa! Dodatkowo elektrosolem spśikałem styki pompowtryskiwaczy i gniazdo w głowicy. Czy ciepły czy żimny motor cięzko odpala...nie za każdym razem ale to mnie irytuje?! Zapala tak..up..upup..upupupu.....i zapali! Trwto 5-7 sekund kręcenia za każdym razem nie jest to za każdym razem ale jest. Dodatkowym objawem jest to, że jak na tiptronicu wrzucę P to samochód ma na FISie 1,4-1,5 l/h i cały się trzęsie jak galareta. Powiedzcie co to może być jeden mechanik powiedział że poprzez VAG widać że dwie pompki leją a drugi stuka się w głowę i mówi że niic nie widzi!!!!!! Już mi ręce opadają bo boję się że będe musiał popowtryskiwacze zmienić....a to wydatk rzędu.....nie wiem dokładnie ale pan Tomek U. z Koszalina za jeden chce 2200.....dzięki z góry za odpowiedź POMOCY:(( Edytowane 31 Lipca 2009 przez fAZIK8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #2 Napisano 25 Lipca 2009 Powiem tak przy silniku 2.0TDI 140PS zrobiłem regeneracje pompowtrysków i kupiłem nową pompę vaku i mam to samo rano cieżko pali jak sie rozgrzeje też naj lepiej pali jak mam temp.70 C pali od tykniecia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Minio23 Zgłoś #3 Napisano 25 Lipca 2009 Sprawdz kolego czy czasami ci sie paliwko nie cofa, poszukaj po wężykach jakieś dziurki.Jak juz nic nie znajdziesz to ja bym od razu nie zmieniał pompek tylko dał je do sprawdzenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #4 Napisano 25 Lipca 2009 (edytowane) sprawdz najpierw wszystkie przewody w samochodzie czy nie są uszkodzone : pęknięte itp . ja wczoraj tez miałem problem z moim passkiem stracilem ponad 200 zł na wymiane nie potrzebnych czesci , a winą była pęknieta guma od intercoolera , która kosztowała 10 zł . Edytowane 22 Listopada 2009 przez bimbol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #5 Napisano 25 Lipca 2009 Koledzy podobny problem miała moja dziewczyna w golfie V tdi. U niej pałił na zimnym dobrze ale po 20 min jazdy jak się nagrzał była lipa. pałił jak 30 letni traktor. elektryk nam powiedział że czujnik jest walnięty który reguluje dawką paliwa i poprostu na ciepłym za małą dawkę paliwa zapodaj i dlatego trzeba go kręcić dłużej. podobno w VW to to dość częste. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #6 Napisano 25 Lipca 2009 ale powiedzcie gdzie dokładnie jest ta guma (ewentualnie jakieś fot) i sprawdzę czy jest cała.....ale w przyszłym tygodniu umówiłem się że podmienimy najperw pompę w zbiorniku z innego paska i zobaczymy czy jest zmiana a dodatkowo podobną operację zrobimy z pompą vaku.....czy macie jeszcze jakies sugestie co moze być przyczyną tego problemu (bardzo irytuającego)??????????????????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #7 Napisano 26 Lipca 2009 dopiero teraz o tym czujniku doczytałem czy może ktorśmi powiedziec albo na jakiejś fotce zaznaczyć gdzie on się znajduje....z góry dzięki:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #8 Napisano 26 Lipca 2009 ja pierd... ludzie opanujcie sie. na forum jest prawie kazdy problem opisany i podstawa to kumaty czlowiek z vagiem, a wy zaczynacie od wymieniania polowy auta. pompki leja, ale jak bardzo? tam sa okreslone normy. synchronizacja walka ustawiona? i najwieksza błahostka to filtr paliwa. a tego tomka u. wyslij do piekla. obecne ceny pompek nowych to max 2tys z montazem za komplet!!! regeneracja pompek ok 1-1.2tys komplet!!! tylko bardzo niewiele osob to potrafi. w takich sprawach najlepiej pisac do cowboya. zrob porzadna diagnoze tego auta i cos sie naprawi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #9 Napisano 26 Lipca 2009 witam w tym Twoim mieście sexu i biznesu wszyscy są tacy raptowni jak Ty?????? Jakby VAG dokładnie wskazał że to czy tamto jest do wymiany lub naprawy (pompki) to bym tak postąpił ale... VAG nie widzi błęd!!!!!!!!!!!!!!!! A ten Tomek U to najlepszy i najbardziej polecany mechanik z Koszalina!!!!!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #10 Napisano 27 Lipca 2009 kolego z tym czujnikiem to właśnie Urbaniak nam powiedział i racja ten koleś w koszalinie faktycznie jest najlepszy. jest jeszcze jeden dobry kolo ale on tylko mechaniką się zajmuje no i kompa również ma, ale eletryki sie nie tyka. jak chcesz to pisz na priw to todam tel. ja u niego wszystko w pasku robilem i byla naprawde dobry a nie zdzierał. Jak U. już coś zdiagnozował to rób u Niego bo to konkretny facet. a do pana kolegi z Zabrza ten Pan U nie ma takiej opini z powietrza i takie fury jakie on tam robi to ty tylko w tv widujesz. jakby się nie znał na rzeczy to nie dorobił by się tego co ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #11 Napisano 28 Lipca 2009 no widzę że ktoś mnie tu poparł...dzięki wielkie!! apropo mojego problemu zamówiłem całą pompę ponieważ wczoraj zaczął się taki problem że auto drżało i gaśło na skrzyżowaniach i jak porobie dam znać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #12 Napisano 28 Lipca 2009 (edytowane) Witam!!! ja również mam problem z moim paskiem silnik avf 2001rok niby 205kkm ale nigdzie nie udokumentowany jak jest zimny pali od strzała a jak ma od 87 stopni w górę to juz jest problem niby zapala ale od razu gaśnie jak potrzymam go na rozruszniku to zapali - ale bez przesady!!! mam powymieniane wszystkie filtry, nowy aku 80ah 760A , paliwko ok, sprawdzony kąt synchronizacji i ustawiony na 0.0 a ona dalej palic nie chce! dodam ze jak temp płynu spadnie poniżej 87 to zapali bez problemu. Hmm gdzie znajduje się ten czujnik od dawki paliwa o ile taki jest?? Aha dodam ze spalanie mam tak jak kolega Fazik8 na biegu jałowym 1,4 1,5 l/h chociaż vag pokazywał wtedy 1,2 ale to itak za za dużo Edytowane 28 Lipca 2009 przez ronuch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #13 Napisano 30 Lipca 2009 no witam!! zmieniłem temat bo problem rozruchu, drżenia i gaśnięcia niedługo będzie rozwiązany....wczoraj tj 29 lipca przejeżdzając przejazd kolejowy na puszczonym gazie auto zgasło!!!! Stanąłem na środku przejazdu....już nawet nie wspominam że szlabany zaczęły się po kilku chwilach opuszczać a żaden kierowca nie pomógł mi go zepchać!!! Zajechałem i postawiłem go u mechanika. Dzień wczesniej byłem u znajomego mechanika, podłączyliśmy VAG ale przez jakiś dziwny program i pokazał się błąd zapłonu na 4 cylindrze...następnie sprawdziliśmy dawkę paliwa podawaną przez 4 pompowtryskiwacz...wynik 9,3 mg/m?!!!<zły> Więc odłączyliśmy vaga wykręciłem świece i sprawdziliśmy kompresje na cylindrach: pierwsz 25 bar drugi 25 bar trzeci 23 bar czwarty 25 bar.... mechanik stwierdził: "Kamil masz padniętą czwartą pompkę" Nie chciałem wierzyć więc przyjechałem pod dom i odkręciłem pokrywę, ściągnąłem wtyk na czwartym pompowtryskiwaczu i założyłem pokrywę. Odpaliłem i żadnej różnicy!!!! Więc wczoraj zamowiłem cztery pompowtryskiwacze i dzisiaj dojdą. Założą i wtedy dam znać co i jak wygląda a póki co denerwuje się żeby nic innego nie wynikło...bo same pompki (4 szt) to wydatek 900 zł . Pozdrawiam, dam odp jak zrobię!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #14 Napisano 30 Lipca 2009 w jakich blokach sprawdza sie stan pompek czy nie leja i w ogole?? aha a jaki wplyw na zapalanie moze miec zagnieciony przewod paliwowy pod samochodem - niewiem czy to jest zasilanie czy powrot! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #15 Napisano 31 Lipca 2009 )witam serdecznie. Problem już jest od wczoraj rozwiązany. Wymieniłem pompowtryskiwacze (komplet) i wszystko działa. Dawka pierwszyok 2,3 mg/m drugi 2,2 mg/m trzeci 2,3 mg/m czwarty 2,2 mg/m Odpala od strzała bez grzania świec!!! Nie drży a spalanie na poziomie 0,8-0,9 l/h na postoju.(TIPTORNIC) Może wątpiłbym w pompki ale osobiście byłem przy zmianie....jak mechanik wyciągał czwarty pompowtryskiwacz to...on pękł w pół...a o innych powiedział ...są na granicy błędu. Oporność na wtyczkach była 0,7 a dawka paliwa to w chwili sprawdzania pierwszy 5,6 mg/m drugi i trzeci ok 4,6 mg/m czwarty 9,4 mg/m. :)KONIEC TEMATU.) ps miałem zagięty przewód paliwowy, naprawiłem i była poprawa ale na krótko, a dawkę paliwa nie mam pojęcia ak się spr!! Widziałem tylko wyniki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #16 Napisano 31 Lipca 2009 Jaki ma przebieg Twoje auto? Przynajmniej ten na liczniku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niuteq Zgłoś #17 Napisano 31 Lipca 2009 bo same pompki (4 szt) to wydatek 900 zł . to dobra cena daj namiar gdzie tkaie mozna kupic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #18 Napisano 31 Lipca 2009 Nie drży a spalanie na poziomie 0,8-0,9 l/h na postoju. u mnie jest to 0,4 l/h... tak więc szukaj jeszcze przyczyny, chyba że klime włączyłeś. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #19 Napisano 31 Lipca 2009 to u mnie spalanie jest całkiem z kosmosu 1,3-1,4 l/h bez klimy i 1,8-1,9 z klima - dodam ze ciężko mi pali na ciepłym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #20 Napisano 31 Lipca 2009 to dobra cena daj namiar gdzie tkaie mozna kupic Też jestem ciekaw. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach