Skocz do zawartości
fAZIK8

ROZWIĄZNE - ciężko palił przez pompowtrysk!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

W moim pasku wymieniłem już wszystko co sugerowali inni i dalej jest lipa! Dodatkowo elektrosolem spśikałem styki pompowtryskiwaczy i gniazdo w głowicy.

Czy ciepły czy żimny motor cięzko odpala...nie za każdym razem ale to mnie irytuje?! Zapala tak..up..upup..upupupu.....i zapali! Trwto 5-7 sekund kręcenia za każdym razem nie jest to za każdym razem ale jest. Dodatkowym objawem jest to, że jak na tiptronicu wrzucę P to samochód ma na FISie 1,4-1,5 l/h i cały się trzęsie jak galareta. Powiedzcie co to może być jeden mechanik powiedział że poprzez VAG widać że dwie pompki leją a drugi stuka się w głowę i mówi że niic nie widzi!!!!!! Już mi ręce opadają bo boję się że będe musiał popowtryskiwacze zmienić....a to wydatk rzędu.....nie wiem dokładnie ale pan Tomek U. z Koszalina za jeden chce 2200.....dzięki z góry za odpowiedź POMOCY:(:(:(

Edytowane przez fAZIK8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak przy silniku 2.0TDI 140PS zrobiłem regeneracje pompowtrysków i kupiłem nową pompę vaku i mam to samo rano cieżko pali jak sie rozgrzeje też naj lepiej pali jak mam temp.70 C pali od tykniecia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz kolego czy czasami ci sie paliwko nie cofa, poszukaj po wężykach jakieś dziurki.Jak juz nic nie znajdziesz to ja bym od razu nie zmieniał pompek tylko dał je do sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz najpierw wszystkie przewody w samochodzie czy nie są uszkodzone : pęknięte itp . ja wczoraj tez miałem problem z moim passkiem stracilem ponad 200 zł na wymiane nie potrzebnych czesci , a winą była pęknieta guma od intercoolera , która kosztowała 10 zł . ;)

Edytowane przez bimbol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy podobny problem miała moja dziewczyna w golfie V tdi. U niej pałił na zimnym dobrze ale po 20 min jazdy jak się nagrzał była lipa. pałił jak 30 letni traktor. elektryk nam powiedział że czujnik jest walnięty który reguluje dawką paliwa i poprostu na ciepłym za małą dawkę paliwa zapodaj i dlatego trzeba go kręcić dłużej. podobno w VW to to dość częste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale powiedzcie gdzie dokładnie jest ta guma (ewentualnie jakieś fot) i sprawdzę czy jest cała.....ale w przyszłym tygodniu umówiłem się że podmienimy najperw pompę w zbiorniku z innego paska i zobaczymy czy jest zmiana a dodatkowo podobną operację zrobimy z pompą vaku.....czy macie jeszcze jakies sugestie co moze być przyczyną tego problemu (bardzo irytuającego)???????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dopiero teraz o tym czujniku doczytałem czy może ktorśmi powiedziec albo na jakiejś fotce zaznaczyć gdzie on się znajduje....z góry dzięki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pierd... ludzie opanujcie sie. na forum jest prawie kazdy problem opisany i podstawa to kumaty czlowiek z vagiem, a wy zaczynacie od wymieniania polowy auta. pompki leja, ale jak bardzo? tam sa okreslone normy. synchronizacja walka ustawiona? i najwieksza błahostka to filtr paliwa.

 

a tego tomka u. wyslij do piekla. obecne ceny pompek nowych to max 2tys z montazem za komplet!!! regeneracja pompek ok 1-1.2tys komplet!!! tylko bardzo niewiele osob to potrafi. w takich sprawach najlepiej pisac do cowboya.

 

zrob porzadna diagnoze tego auta i cos sie naprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

w tym Twoim mieście sexu i biznesu wszyscy są tacy raptowni jak Ty??????

 

Jakby VAG dokładnie wskazał że to czy tamto jest do wymiany lub naprawy (pompki) to bym tak postąpił ale... VAG nie widzi błęd!!!!!!!!!!!!!!!! A ten Tomek U to najlepszy i najbardziej polecany mechanik z Koszalina!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego z tym czujnikiem to właśnie Urbaniak nam powiedział i racja ten koleś w koszalinie faktycznie jest najlepszy. jest jeszcze jeden dobry kolo ale on tylko mechaniką się zajmuje no i kompa również ma, ale eletryki sie nie tyka. jak chcesz to pisz na priw to todam tel. ja u niego wszystko w pasku robilem i byla naprawde dobry a nie zdzierał. Jak U. już coś zdiagnozował to rób u Niego bo to konkretny facet. a do pana kolegi z Zabrza ten Pan U nie ma takiej opini z powietrza i takie fury jakie on tam robi to ty tylko w tv widujesz. jakby się nie znał na rzeczy to nie dorobił by się tego co ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no widzę że ktoś mnie tu poparł...dzięki wielkie!! apropo mojego problemu zamówiłem całą pompę ponieważ wczoraj zaczął się taki problem że auto drżało i gaśło na skrzyżowaniach i jak porobie dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!! ja również mam problem z moim paskiem silnik avf 2001rok niby 205kkm ale nigdzie nie udokumentowany jak jest zimny pali od strzała a jak ma od 87 stopni w górę to juz jest problem niby zapala ale od razu gaśnie jak potrzymam go na rozruszniku to zapali - ale bez przesady!!! mam powymieniane wszystkie filtry, nowy aku 80ah 760A , paliwko ok, sprawdzony kąt synchronizacji i ustawiony na 0.0 a ona dalej palic nie chce! dodam ze jak temp płynu spadnie poniżej 87 to zapali bez problemu. Hmm gdzie znajduje się ten czujnik od dawki paliwa o ile taki jest??

Aha dodam ze spalanie mam tak jak kolega Fazik8 na biegu jałowym 1,4 1,5 l/h chociaż vag pokazywał wtedy 1,2 ale to itak za za dużo

Edytowane przez ronuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no witam!! zmieniłem temat bo problem rozruchu, drżenia i gaśnięcia niedługo będzie rozwiązany....wczoraj tj 29 lipca przejeżdzając przejazd kolejowy na puszczonym gazie auto zgasło!!!! Stanąłem na środku przejazdu....już nawet nie wspominam że szlabany zaczęły się po kilku chwilach opuszczać a żaden kierowca nie pomógł mi go zepchać!!! Zajechałem i postawiłem go u mechanika. Dzień wczesniej byłem u znajomego mechanika, podłączyliśmy VAG ale przez jakiś dziwny program i pokazał się błąd zapłonu na 4 cylindrze...następnie sprawdziliśmy dawkę paliwa podawaną przez 4 pompowtryskiwacz...wynik 9,3 mg/m?!!!<zły> Więc odłączyliśmy vaga wykręciłem świece i sprawdziliśmy kompresje na cylindrach:

pierwsz 25 bar

drugi 25 bar

trzeci 23 bar czwarty 25 bar....

mechanik stwierdził: "Kamil masz padniętą czwartą pompkę"

Nie chciałem wierzyć więc przyjechałem pod dom i odkręciłem pokrywę, ściągnąłem wtyk na czwartym pompowtryskiwaczu i założyłem pokrywę. Odpaliłem i żadnej różnicy!!!!

Więc wczoraj zamowiłem cztery pompowtryskiwacze i dzisiaj dojdą. Założą i wtedy dam znać co i jak wygląda a póki co denerwuje się żeby nic innego nie wynikło...bo same pompki (4 szt) to wydatek 900 zł . Pozdrawiam, dam odp jak zrobię!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w jakich blokach sprawdza sie stan pompek czy nie leja i w ogole?? aha a jaki wplyw na zapalanie moze miec zagnieciony przewod paliwowy pod samochodem - niewiem czy to jest zasilanie czy powrot!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:):)witam serdecznie. Problem już jest od wczoraj rozwiązany. Wymieniłem pompowtryskiwacze (komplet) i wszystko działa. Dawka

pierwszyok 2,3 mg/m

drugi 2,2 mg/m

trzeci 2,3 mg/m

czwarty 2,2 mg/m

Odpala od strzała bez grzania świec!!! Nie drży a spalanie na poziomie 0,8-0,9 l/h na postoju.(TIPTORNIC)

Może wątpiłbym w pompki ale osobiście byłem przy zmianie....jak mechanik wyciągał czwarty pompowtryskiwacz to...on pękł w pół...a o innych powiedział ...są na granicy błędu. Oporność na wtyczkach była 0,7 a dawka paliwa to w chwili sprawdzania

pierwszy 5,6 mg/m

drugi i trzeci ok 4,6 mg/m

czwarty 9,4 mg/m.

 

 

:)KONIEC TEMATU.:):)

 

 

ps miałem zagięty przewód paliwowy, naprawiłem i była poprawa ale na krótko, a dawkę paliwa nie mam pojęcia ak się spr!! Widziałem tylko wyniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki ma przebieg Twoje auto? Przynajmniej ten na liczniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo same pompki (4 szt) to wydatek 900 zł .

to dobra cena daj namiar gdzie tkaie mozna kupic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie drży a spalanie na poziomie 0,8-0,9 l/h na postoju.

 

u mnie jest to 0,4 l/h... tak więc szukaj jeszcze przyczyny, chyba że klime włączyłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to u mnie spalanie jest całkiem z kosmosu 1,3-1,4 l/h bez klimy i 1,8-1,9 z klima - dodam ze ciężko mi pali na ciepłym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to dobra cena daj namiar gdzie tkaie mozna kupic

 

Też jestem ciekaw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności