Skocz do zawartości
Ameryka111

Samodzielna wymiana wkładu pompy paliwa-objawy uszkodzonej pompy 1.9/2.0 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

No to tak, po wymianie pompy na pierburga jak pisalem - raczej bez zmian. Wczesniej wymieniany byl filtr, tez klops. We wtorek podmienilem aku od wujaszka i ... poki co zero telepania. Jutro jade po aku tylko nie wiem czy brac Varte 74 czy 77 ah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Po miesięcznym spokoju wróciłem do punktu wyjscia. Samochód od trzech dni ciężko odpala, znów mam kłopoty. Powiem tak jestem zmuszony zakupić Pierburga i więcej żadnego badziejskiego zamiennika. Dałem się zrobić w balona na allegro że niby oryginał za 220 zł.... klops. Ostrzegam innych przed badziejskimi zamiennikami. Mi ten badziew wytrzymał miesiąc żenada..

Pozdtawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, ostatnio zacząłem zastanawiać sięczy mam sprawną pompe paliwa...

Błędów na kompie brak. Problem jest następujący:

 

Podczas jazdy tak 2tys obrotów, czasem lekko noga na gazie - czuć drgania przenoszone na cały samochód. Może nie jest to bardzo mocno wyczuwalne ale czuć np na fotelu i plecach (masaż:D )

Mechanik ruszając silnikiem mówił mi że prawdopodobnie są to poduchy silnika, ta od skrzyni biegów...

A może to pompa paliwa?

ZA kilka dni bede zmienial olej i filtry. ostatnio mechanik mówił mi że w filtrze paliwa jest trochę oleju...skąd? Czy wystarczyłoby zmienić pierścienie? Na każdym tłoku?

Edytowane przez kobus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu silnika pompa cały czas pracuje i podaje paliwo do filtra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po odpaleniu silnika pompa cały czas pracuje i podaje paliwo do filtra.
To dlaczego po włączeniu zapłonu przez kilka sekund słychać wyraźnie "buczenie" pompy, a po odpaleniu jest już cisza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo po włączeniu zapłonu pompa jest zasilana przez przekaźnik czasowy a po włączeniu silnika pracuje cały czas i jak silnik pracuje to w aucie jest głośno i jej nie słychać. Jak nie wierzysz to podłącz sobie miernik pod przewody pod siedzeniem które zasilają pompę to się przekonasz. Sprawdzałem nie raz osobiście w B5,B6 oraz innych autach też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak silnik pracuje to w aucie jest głośno i jej nie słychać
Rozumiem, że Passat to nie RolsRoys, ale aż tak głośno to nie jest w kabinie aby nie słyszeć pracującej pompy paliwa, którą przed rozruchem przez te kilka sekund słychać głośno i wyraźnie. Swego czasu nawet prosiłem latorośl aby nasłuchiwał czy dochodzą jakiekolwiek dźwięki spod siedzenia(pompę miał pod tyłkiem) i nic. Sam również nasłuchiwałem i nie słyszałem aby dochodziły jakiekolwiek odgłosy. Ponieważ nie daje mi to spokoju to przy jakiejś okazji pojeżdżę ze zdjętą tylną kanapą. A może podczas jazdy pracuje z inną wydajnością(czyt. mniejszą), a przy rozruchu na maxa i dlatego nie słychać jej podczas pracy silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, czy jest gdzies w sieci instrukcja, filmik, jak wymienic pompe paliwa w B6/B7.

Kupilem pierburga i chcialbym wymienic.

 

Znalazlem na youtube instrukcje do B5 czy Touarega, ale do B6 nie.

 

Moze byc wlasciwie w dowolnym jezyku :) (jesli sa obrazki).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie, czy jest gdzies w sieci instrukcja, filmik, jak wymienic pompe paliwa w B6/B7.

Kupilem pierburga i chcialbym wymienic.

 

Znalazlem na youtube instrukcje do B5 czy Touarega, ale do B6 nie.

 

Moze byc wlasciwie w dowolnym jezyku :) (jesli sa obrazki).

 

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/58337-Samodzielna-wymiana-wk%C5%82adu-pompy-paliwa-objawy-uszkodzonej-pompy-1-9-2-0-tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fredek, to nic skomplikowanego. Swoją drogą wykaż się odrobiną wysiłku. W poście 38 znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie. A jeżeli Ci się dalej nie chce to tu masz bezpośrednio(#99): http://forum.vw-passat.pl/threads/50575-Problem-z-odpaleniem-Passata-B6/page5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja założyłem pompę ( wkład ) od BMW e39 (diesle od 2,0 do 3,0) , w prawdzie ciśnienie daje takie samo (0,5bar) ale wydajność ma 2 krotnie większą (powinno pomóc przy odpalaniu w zimie). Do tej pompy Jest więcej zamienników niż do VW, a firma VDO która też idzie na pierwszy montaż jest tańsza od pierburga. Pasuje idealnie, jest troszeczkę krótsza i ma króciec wylotowy poziomo więc trzeba troszeczkę inaczej ułożyć wężyk paliwowy i najlepiej zabezpieczyć jeszcze połączenie cytatem. Żadnych innych modernizacji nie potrzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem tzn. Passat B6 BMR 2.0 TDI 170 PS 2007 rok. Mam go od niedawna więc nie mam porównania jak było kiedyś jak jest teraz. A problem wygląda tak:

Passat po dłuższym podstoju np. noc przy pierwszym odpalaniu dłużej kręci 3-4 sekundy i odpala, czasami nawet zatelepie silnikiem podczas gdy silnik załapuje. Po odpaleniu nawet jak od razu zgaszę i ponownie odpalę to pali od kopa. Podmieniłem aku na nowy - żadnej różnicy. Założyłem zaworek powrotny przed filtrem i za filtrem - zero różnicy. Jeśli go odpalam co kilka godzin pali od strzała, żadnych objawów innych typu błędów, dymienia, spadków mocy itp.

Auto miało w lutym na akcji serwisowej wymienione pompki. Ktoś gdzieś napisał żeby postawić auto na noc w takiej pozycji żeby przód był niżej niż tył. Niby żeby sprawdzić czy nie siadły uszczelki pod pompkami. Postawiłem tak auto, tył na klockach - bez różnicy.

Dzisiaj zrobiłem inny test: rano przed pierwszym uruchomieniem włączyłem webasto fabryczne na 15-20 minut - po tym czasie zakręciłem i auto od strzała zapaliło. Już nie wiem o co kaman.

Jeżeli chodzi o pompkę paliwa to mam wrażenie, że na zapłonie jest cisza, a włącza się dopiero po uruchomieniu silnika - słychać delikatne buczenie po kilku sekundach po uruchomieniu. Czy to może być wina pompki? Proszę o jakieś porady jak to sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam podobny problem tzn. Passat B6 BMR 2.0 TDI 170 PS 2007 rok. Mam go od niedawna więc nie mam porównania jak było kiedyś jak jest teraz. A problem wygląda tak:

Passat po dłuższym podstoju np. noc przy pierwszym odpalaniu dłużej kręci 3-4 sekundy i odpala, czasami nawet zatelepie silnikiem podczas gdy silnik załapuje. Po odpaleniu nawet jak od razu zgaszę i ponownie odpalę to pali od kopa. Podmieniłem aku na nowy - żadnej różnicy. Założyłem zaworek powrotny przed filtrem i za filtrem - zero różnicy. Jeśli go odpalam co kilka godzin pali od strzała, żadnych objawów innych typu błędów, dymienia, spadków mocy itp.

Auto miało w lutym na akcji serwisowej wymienione pompki. Ktoś gdzieś napisał żeby postawić auto na noc w takiej pozycji żeby przód był niżej niż tył. Niby żeby sprawdzić czy nie siadły uszczelki pod pompkami. Postawiłem tak auto, tył na klockach - bez różnicy.

Dzisiaj zrobiłem inny test: rano przed pierwszym uruchomieniem włączyłem webasto fabryczne na 15-20 minut - po tym czasie zakręciłem i auto od strzała zapaliło. Już nie wiem o co kaman.

Jeżeli chodzi o pompkę paliwa to mam wrażenie, że na zapłonie jest cisza, a włącza się dopiero po uruchomieniu silnika - słychać delikatne buczenie po kilku sekundach po uruchomieniu. Czy to może być wina pompki? Proszę o jakieś porady jak to sprawdzić.

Co do pompki sprawdziłem przed chwilą z kolegą że jednak po włączeniu zapłonu coś tam brzęczy więc chyba działa ! ? :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie teraz wymienialem wklad pompki kupilem pierburg na allegro 350zl, pompe mialem padnieta w ogóle nie chodzila i pasek palil o strzala na cieplym i zimnym silniku, zadnych problemow nie bylo z praca silnika, bo widze wyzej piszecie ze dlugo musicie krecic silnikiem itd. temu raczej nie jest winna pompa paliwa, zreszta pompke mozna sprawdzic jej wydajnosc bo moze dzialac ale nie dawac cisnienia.

Edytowane przez toma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie teraz wymienialem wklad pomki kupilem pierburg na alegro 350zl, pompe mialem padnieta wogule nie chodzila i pasek palil o strzala na cieplym i zimnym silniku zadnych problemow nie bylo z praca silnika, bo widze wyzej piszecie ze dlugo musicie krecic silnikiem itd. temu raczej nie jest winna pompa paliwa, zreszta pompke mozna sprawdzic jej wydajnosc bo moze dzialac ale nie dawac cisnienia.

No to jak sprawdzić jej wydajność?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie 0,5 bar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam oryginał od roku i 3 miesięcy i zaczęła niedawno mi głośno huczeć. Wymiana była w dobrym warsztacie. Przy włożeniu kluczyka i potem jak juz jej sie zechce. Kwiczy pyrka buczy i ogólnie - hałas co jakiś czas. Czy to nie oznacza że nawet oryginał potrafi się wydupczyć? Czy to nie oznacza że nie warto ładować 500zł w oryginalną pompę? Ja już ocipiałem od tego.

Napiszcie mi tylko czy żeby wyjąć pompke czy trzeba ten żółty wkłąd rozpoławiać czy nie? Za cholero mi nie chce wyjść. Widzę że trzymają go 3 ścianki z trójkątnymi zapięciami. Nie chcę nic połamać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozpolowilem wkład potem wyciągnęła pompkę trochę wygnania i suszarką dobrze rozgrzej rurkę karbowaną i ciagni za pompkę i rurkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności