Skocz do zawartości
Ameryka111

Samodzielna wymiana wkładu pompy paliwa-objawy uszkodzonej pompy 1.9/2.0 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy podczas wkładania kluczyka do stacyjki słyszycie u siebie cichy pomruk pompy paliwa? u mnie był cichy a nagle zaczął być dosyć głośny, czy to może oznaczać jej rychły koniec?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć :ok

Czekam na prom do Świnoujścia nuda.

40 minut i w końcu jest.

Odpalam auto i lipa.

Rozrusznik kreci auto się trzęsie i nie odpala.

Próbowałem parę razy i nic.

W końcu w akcie desperacji kręciłem rozrusznikiem non stop jakieś 20s odpalił.

Auto odpalało potem bez kłopotu.

Minęły 2 dni incydent się powtórzył.

Zamówiłem pompę 370 zl za pobraniem.

Od wymiany około miesiąc temu brak kłopotów z odpalaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Czy podczas wkładania kluczyka do stacyjki słyszycie u siebie cichy pomruk pompy paliwa? u mnie był cichy a nagle zaczął być dosyć głośny, czy to może oznaczać jej rychły koniec?

Dokładnie tak było u mnie. Z tą różnicą, że jak nie chciał odpalić to po włóżeniu kluczyka była cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Czy podczas wkładania kluczyka do stacyjki słyszycie u siebie cichy pomruk pompy paliwa? u mnie był cichy a nagle zaczął być dosyć głośny, czy to może oznaczać jej rychły koniec?

 

U mnie dokładnie tak było,zacząłem słyszeć pompę i po ok. 2tygodniach padła...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć :ok

Czekam na prom do Świnoujścia nuda.

40 minut i w końcu jest.

Odpalam auto i lipa.

Rozrusznik kreci auto się trzęsie i nie odpala.

Próbowałem parę razy i nic.

W końcu w akcie desperacji kręciłem rozrusznikiem non stop jakieś 20s odpalił.

Auto odpalało potem bez kłopotu.

Minęły 2 dni incydent się powtórzył.

Zamówiłem pompę 370 zl za pobraniem.

Od wymiany około miesiąc temu brak kłopotów z odpalaniem.

 

dlaczego tak drogo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlaczego tak drogo ?

 

bo np. mnie zamiennik pochodził 2tyg,po wymianie gwarancyjnej na następny-3tyg :wmorde

dopiero Pierburg (oryginał-350PLN) i zapomniałem o sprawie

 

p.s

zapomniałem dodadać--zamiennik był dużo głośniejszy (jak działał :bezzebow )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłeś na allgero czy w sklepie ? możesz podać linka jeśli na allegro ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Opiszę mój przypadek, bo na forum nie spotkałem się z podobnym. Passata kupiłem z przebiegiem 190 tkm teraz ma 280tkm. W sumie od momentu zakupu co 3-4 miesiące problem z odpaleniem, jednorazowy, trochę kręcenia odpalił i spokój. W międzyczasie wymieniłem pompo wtryskiwacz na trzecim cylindrze i pojawił się problem z mocą i prędkością max. Przez te trzy lata objechałem pół Europy bez żadnych problemów. Jak pamiętam to do 2 tyś obrotów mulił a potem rakieta jak na 105 koni. Od kilku tygodni częste problemy z zapalaniem, zimny gorący, pełny zbiornik, pusty różnie, postanowiłem zobaczyć co się święci. Kanapa do góry słoik do filtra paliwa kluczyk i nic, nic nie leci, sucho.

W filtrze było jednak paliwo, filtr ok. Następny etap zdjąłem wtyczkę z pompy, zegar paliwa opadł na dół a pasior pali, jeździ tak jak by się nic nie stało, zrobiłem około 50 km wokół komina wiem, że pompa jest walnięta, ale czy to możliwe, że druga pompa tandemowa ciągnie paliwo ze zbiornika, jadę już na rezerwie. Czy ktoś miał taki przypadek, może pompa w zbiorniku jest niepotrzebna. Myślę, że pompa w momencie zakupu już była uszkodzona, chcę kupić nową ale jaką, podróbkę lub oryginał.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to możliwe, że druga pompa tandemowa ciągnie paliwo ze zbiornika, jadę już na rezerwie. Czy ktoś miał taki przypadek, może pompa w zbiorniku jest niepotrzebna.

Jeden kolega tu na forum opisywał właśnie taki przypadek , u niego pompa paliwa też padła, ale zablokowała się w takiej pozycji, że paliwo było nadal zaciągane i auto normalnie jeździło, brakowało tylko mocy w górnych obrotach silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamieszczone przez Odoaker

 

 

czy to możliwe, że druga pompa tandemowa ciągnie paliwo ze zbiornika, jadę już na rezerwie. Czy ktoś miał taki przypadek, może pompa w zbiorniku jest niepotrzebna.

 

 

 

Jeden kolega tu na forum opisywał właśnie taki przypadek , u niego pompa paliwa też padła, ale zablokowała się w takiej pozycji, że paliwo było nadal zaciągane i auto normalnie jeździło, brakowało tylko mocy w górnych obrotach silnika.

 

Witam mialem to samo pompa nie dziala a auto jezdzilo do dzisiaj rana. Wczoraj wyminilem fitr paliwa cisnienie zeszlo, pompa sie rozstroila I dzis juz nie odpalil. Teraz znowu pali na dotyk oby nigdy wiecej porannych nespodzianek. Wymienilem sam wklad wedlug opisu w tym watrku.

PZdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sobotę wymieniłem wkład pompy, od wymiany pali za każdym razem. Starą pompę rozebrałem miała utartą do zera jedną szczotkę i głęboki rowek w komutatorze. Była z 2006 roku czyli wytrzymała 280 tkm. Co ciekawe po wyjęciu i podłączeniu napięcia jeszcze działała ale niedługo. Pompę kupiłem włoską ACRON za 195 zł, wymiana prosta bez większych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jaki zamiennik kupić pomke paliwową do b6 getze to dobra firma doradcie bo już z głupiałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam jaki zamiennik kupić pomke paliwową do b6 getze to dobra firma doradcie bo już z głupiałem

ja wsadziłem do siebie Pierburg, i dokładnie ta firma idzie na pierwszy montaż

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pio-gaz

Witam, też miałem kłopoty z pompą, najpierw wymieniłem na zamiennik, pochodziło troszkę i padło, następnie drugi zamiennik, i dalej to samo. Po ostrym wqrrrrrw..... i braku czasu na oczekiwanie dostawy następnego wkładu wpadłem na genialny pomysł. Zastosowałem pompę od fiata uno (taka się poniewierała w piwnicy), z wyglądu podobna lecz troszkę mniejsza, wywaliłem wszystkie zbędne wężyki i pompkę podłączyłem bezpośrednio do wyjścia, jako że w filtrze paliwa pod maską jest przelew i nadmiar wraca do zbiornika, nie ma problemu ze zbyt wysokim ciśnieniem.Ważne by w filtrze paliwa był odpowiedni poziom paliwa, auto śmiga aż miło !!! i po problemie. Można zastosować pompkę Oploską już za 45 zł.

Edytowane przez pio-gaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ostatnio zaczęła buczeć pompka postanowiłem wymienić sam wkład okazuje się ze nie jest to takie łatwe czy ma ktoś jakiś knif na zdjęcie wężyka tego czarnego ?żeby niczego nie uszkodzić oraz jaki dokładnie ma być tam wkład sprzedawca powiedział ze sa 2 1 ciśnienie około 4 bary drugi 0,5 bara na zdjęciach moja pompka2014-05-09-192.jpg

2014-05-09-190.jpg

2014-05-09-191.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ma ktoś jakiś knif na zdjęcie wężyka tego czarnego
U mnie suszarka załatwiła problem. Podgrzałem i zsunęło się. To samo w drugą stronę. Ja moją kupiłem na Allegro i nie zastanawiałem się nad ciśnieniem. W ogłoszeniu było napisane, że do mojego i tyle. Od roku działa bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam na imię Marek i też mam problem z odpalaniem auta jak stoi dwa dni na dworze. Wymieniłem wszystkie uszczelki możliwe w vacum pompie (była spocona pod spodem) ale nadal mam ten sam problem. Nie wiem co może być przyczyną, zero błędów na komputerze, po włączeniu zapłonu słychać takie szybkie, krótkie buczenie. Czy to może być powoli padająca pompa paliwa bo sytuacja powtórzyła mi się po raz trzeci i pojawia się sporadycznie. Jak już się pojawia to muszę kręcić aż pojawia się kontrolka oleju i brzęczy komputer w aucie podając coś o oleju ale odpala i potem zero problemów podczas jazdy. Auto śmiga jak ta lala. Proszę o pomoc. Jeżeli to pompa paliwa (wkład) to jak zlokalizować ową pompę w passacie b6 kombi, czy muszę wyciągać całą podłogę w bagażniku?? Z góry bardzo dziękuję za rady i porady bo mam dość już kręcenia i stresu czy aku nie padnie. Dziękuję bardzo.

 

Pozdrawiam

Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek, aby dostać się do pompy wystarczy podnieść tylną kanapę. Pod nią jest otwór w podłodze z dostępem do pompy.W poście #38 znajdziesz opis mojego autorstwa jak wymienić pompę(wkład pompy) lub bezpośrednio: http://forum.vw-passat.pl/threads/50575-Problem-z-odpaleniem-Passata-B6/page5

Nie jest to nic trudnego pod warunkiem, że zaopatrzysz się w solidną suszarkę albo opalarkę. Ale w przypadku opalarki ostrożnie żeby nie stopić przewodu paliwowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dzięki za szybką odpowiedź, rozumiem mam nadzieję że to pomoże w moim problemie. Opis elegancki faktycznie nie będzie ciężko. Dzięki raz jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności