Skocz do zawartości

djbasen

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O djbasen

  • Urodziny 04.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    K-ce

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Cześć, Gdzie znajduje się drugi koniec wiązki od czujnika ciśnienia oleju. Kabelek idzie do ecu silnika czy do zegarów ? Oraz który numerek we wtyczce lub gnieździe. Pozdrawiam
  2. Cześć, pacjent 1.8T AWT. Wymieniony termostat, zbiorniczek wyrównawczy z korkiem. Głowica po rentgenie i planowaniu, nowa uszczelka pod głowicą. Wycieków z układu chłodzenia brak. Wirnik pompy sprawdzony palcem przy wymianie termostatu. Po mocniejszej jeździe auto się przegrzewa i wywala płyn z pod zbiornika. Dodam ze tester na spaliny w układzie chłodzenia nie wykazał ich obecności . Stara uszczelka też nie była przepalona. Wyglądało to tak jakby ktoś nie dawno ją wymieniał ale nie splanował głowicy. Czasem na wolnych jak się zaczyna grzać to po dodaniu gazu temperatura zaczyna spadać do 90. Z nawiewów leci ciepłe powietrze więc chyba dobrze odpowietrzony. Czy to może być zatkana chłodnica? Da sie to jakoś sprawdzić? Wiskoza wydaje się wyrabiać. Wiatrak z klimy też działa.
  3. Cześć, prosiłbym o sprawdzenie Passata WVWZZZ3BZ2P072373 jeśli jest możliwość: przebieg, przygody ?, czy serwisowany w ASO. Pozdrawiam, dziękuję
  4. Witam, ja założyłem pompę ( wkład ) od BMW e39 (diesle od 2,0 do 3,0) , w prawdzie ciśnienie daje takie samo (0,5bar) ale wydajność ma 2 krotnie większą (powinno pomóc przy odpalaniu w zimie). Do tej pompy Jest więcej zamienników niż do VW, a firma VDO która też idzie na pierwszy montaż jest tańsza od pierburga. Pasuje idealnie, jest troszeczkę krótsza i ma króciec wylotowy poziomo więc trzeba troszeczkę inaczej ułożyć wężyk paliwowy i najlepiej zabezpieczyć jeszcze połączenie cytatem. Żadnych innych modernizacji nie potrzeba.
  5. Nie wiem czy nie powielam ale napisze jak udało mi się podłączyć nokie n8 do zestawu premium(ten z możliwością pisania sms) Na początku Passat b6 wogóle nie widział mojej noki. Teraz łączy się normalnie jak z każdym telefonem. Po pierwsze należy 'rozblokowac' nokie ( sposobów jest mnóstwo) jedne polegają na wyrobieniu certyfikatu do podpisywania aplikacji inne ingerują w soft natomiast ja użyłem sposobu związanego z instalacją "antivirusa", ROMpatcher+, oraz 4 servereków na noki. Na koniec mozna wszystko odinstalować. Teraz najważniejsze ściągamy program na naszą nokie Tweaks v1.12 gdy go zainstalujemy musimy wejśc w Settings- Manage plugins, najechać na Bluetooth setings i dać instal. ( wymagane połaczenie z internetem) ok cofamy się do poprzedniego menu wchodzimy w zainstalowany Bluetooth setings i restartujemy phona ( wszystkie opcje powinny być już dobrze ustawione). Po restarcie noki pędzimy do auta i cieszymy się działającym bluetoothem. Możliwe ze modyfikacja będzie działać też na innych nokiach.
  6. A co polecacie do mnie Passat b6 2,0tdi pd 2007r oraz b5 1,9tdi pd 2000r ? ? Interesuje mnie silnik webasto climatronik dsg acc komfort abs, fajnie by urządzenie działało z wieloma oprogramowaniami. Czy do 300zł się zmieszcze ? Mile widziane są też polskie lub angielskie opisy takie jak ma "elsa" Interfejs VAG K+CAN+UDS Commander 3.6 FULL we wtyku OBD2 - ten fejs z viakena da rade ?
  7. czy mogę do B6 sedan 170Km zamontować 215/50/r17 91v (lato) ? Wcześniej Miałem 235/45/r17 97W . Wolę węższa oponę z racji komfortu jazdy w koleinach, ale nie wiem jak z tym indeksami czy wystarczą i jak się ma do tego prawo.
  8. A ja mam pytanko odnośnie podmiany webasta obecne (niedziałające) to 3C0 815 005AA interesuje mnie jakie inne nr-y webasta moge włożyć do paska żeby nie było komplikacji, znajomy ma vag-coma vcdsa i inne interfejsy także napewno mi zakoduje jeśli to możliwe. Pacjent to B6 2.0 TDI BMR 2007r WVWZZZ3CZ8P016112
  9. Raczej napewno jest to DSG bo : na lewarku jest ten napis, filter do dsg kupiłem w aso i był taki sam jak stary, w dokumentach tez było wypisane coś o dsg, pozatym w aso powiedzieli ze kiedyś w tym dsg była wymieniana płyta sterująca, możliwe że w mojej jest 3,5 litra i tyle.
  10. Panowie a może to zależy od rodzaju skrzyni. 3.5 litra wyleciało i podobnie zalałem do pełna. Silnik BMR 170KM skrzynia KDA bez łopatek przy kierownicy 2007r limuzyna
  11. Hej koledzy. Czy jest możliwe zeby z dsg wyleciało tylko 3,5 litra oleju? Czy ta skrzynia ma jakiś sensor/ czujnik ciśnienia/ ilości oleju informujący na zegarach kierowcę o niedostatecznej ilości. Wyleciało mi tylko tyle i nie wiem co dalej czy zalewać czy coś kombinować.?
  12. Witam, od dawna zaglebiam sie wiedzą na temat b6 ale nie wiem który silnik dwulitrowy wysokoprezny cieszy sie dobra opinia. czy 140 czy 170 koni nie robi mi wiekszej roznicy, a zywotność i opinnie. Auto jakiego szukam to roczniki 07/08. Jeśli macie gotowy spis nazw kodowych silnikow ktorych sie raczej wystrzegac to bardzo prosze o linka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności