Adam_84 Zgłoś #1 Napisano 19 Lipca 2009 Przy zmianie biegu gdy wciskam gwałtownie gaz (np. przy wyprzedzaniu) coś potrafi bardzo głośno uderzyć, wydaje mi się że dźwięk pochodzi z okolic silnika. Najczęściej na 4, 5 biegu. Ktoś mnie niedawno nastraszył, że wina może leżeć po stronie rozrządu. Wg książki był robiony przy przebiegu 120 tys. km. Problem na pewno nie dotyczy zawieszenia, na ścieżce wszystko było ok, żadnych luzów. Można jakoś sprawdzić rozrząd bez większej ingerencji? Mechanik mógł coś spieprzyć przy jego wymianie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zenek Zgłoś #2 Napisano 19 Lipca 2009 A na innych biegach nic kompletnie nie słychać? A jak silnik pracuje na biegu jałowym, nie słychać czasem delikatnych niezbyt głośnych metalicznych dźwięków? Podnieś maskę, wśliźnij się pod silnik i wsłuchaj się - być może dwumasa się do Ciebie uśmiecha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 19 Lipca 2009 to moze byc cos ze sprzegłem albo poduszki pod silnikiem lub skrzynia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #4 Napisano 19 Lipca 2009 to moze byc cos ze sprzegłem albo poduszki pod silnikiem lub skrzynia poduszki są inaczej umiejscowione niz w b5, a na dodatek gdyby to byly poduszk ito problem wystepowalby na kazdym biegu najwazniejsze pytanie to dlaczego w 2.0 fsi wymieniany był rozrzad ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_84 Zgłoś #5 Napisano 19 Lipca 2009 Po to kupiłem benzynę żeby nie mieć problemów z kołem dwumasowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autozibi Zgłoś #6 Napisano 19 Lipca 2009 sprawdź dokładnie przeguby napędowe wewnętrzne.Mogą byc uszkodzone nawet jeżeli osłona jest dobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość noek Zgłoś #7 Napisano 20 Marca 2011 Witam również mam passat 2.0 fsi identyczne objawy, w ASO po dłuższych analizach powiedzieli że jest to spalanie stukowe - nie chce mi się wierzyc. Wymienili koło dwumasowe objawy nie ustąpiły. Wkurza mnie to postukiwanie na 4,5,6 biegu . Co o tym myślicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #8 Napisano 20 Marca 2011 A poduszki pod silnikiem ewentualnie pod skrzynią są dobre ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #9 Napisano 20 Marca 2011 (edytowane) powiedzieli że jest to spalanie stukowe Spalanie stukowe występuje przy kiepskim paliwie, przy przyspieszaniu słychać takie metaliczne dzwonienie silnika. Zmniejszasz gaz i przestaje. Nalej dobrego paliwa. Edytowane 21 Marca 2011 przez woys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DemoniK Zgłoś #10 Napisano 21 Marca 2011 Generalnie zauważyłem dwie, najczęściej przewijające się przez forum przyczyny: Przeguby wewnętrzne Poduszki Poniżej coś do poczytania. Silnik, skrzynia różne od Twojego, ale lektura może coś Ci wyjaśni. B6 2.0 TDI 170KM lewa poduszka skrzyni biegów. Automatyczna skrzynia biegów DSG - problem z postukiwaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach